Бекітемін: Бисенова А.Т.
12.02.2018ж.
Математика 4 - сынып
Тақырыбы: Өткенді
пысықтау
Мақсаты: Үш таңбалы сандарға көбейту
дағдысын тиянақтау, есептеу дағдысын қалыптастыру; салыстырып,
талдай отырып өздігінен жұмыс істеуге
баулу.Сыныпта ынтымақтастық орната
отырып пәнге деген қызығушылықтарын
арттыру.
Күтілетін
нәтиже: Үш таңбалы сандарды көбейте
алады. Есептеу дағдылары қалыптасып, өзбеттерімен жұмыстануға
қызығушылықтары артады. Ынтымақтастық атмосферасын құрады. Алған
білімдерін өмірде пайдалана алады.
Әдістер: сұрақ-жауап, есептер,
логикалық есептер шығару, «Ыстық картоп» , «Ой толғау», «Миға
шабуыл» әдістері
Көрнекіліктер:
Дидактикалық материалдар,
слайд
Сабақтың
барысы:
№
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
1
|
Психологиялық ахуал
|
(шаттық шеңберде
тұрады)
Қол алысып, қане
,біз,
Достасайық
бәріміз
Айтарым бар
сендерге,
Тез тұрыңдар
шеңберге
Қандай жақсы бір
жүру!
Достарыңмен бір
болу
Бірігеміз
бәріміз
Қиындықты
жеңеміз,
Есептерді
шешеміз.
|
2
|
Өткенді
қайталау: «Ыстық картоп» әдісі бойынша
сұрақтарға жауап алу.
|
-Математика пәнінде қандай
амалдарды
пайдаланамыз?
-Қозғалысқа қатысты есептерде
нені табамыз?
- Жылдамдықты қалай
табамыз?
-Уақытты қалай табамыз?
-Қашықтықты қалай
табамыз?
|
3
|
Оқулықпен
жұмыс:
|
Оқушылар көбейтінділердегі
айырмашылықтарды
айтады.
1-мысал баған түрінде жазып,
есептеледі.
Әр жағдайда неше толымсыз
көбейтінді бар , неліктен екенін ауызша
түсіндіреді.
|
4
|
Ой
толғау:
-Математика пәніндегі
шамалар?
-Уақыт өлшем бірліктерін кему
ретімен ата
-Масса өлшем бірліктерін өсу
ретімен ата
-Ұзындық өлшем бірліктерін өсу
ретімен атап бер.
8-логикалық тапсырманы
түсіндіру
Күндізгі 1-ден түнгі 12-ге
дейін 11 сағат уақыт
бар.
Әр жарты сағат сайын 1 рет
соғатын болса, 11 сағатта неше рет
соғады?
|
(оқушылар өзбеттерімен
орындайды)
86кг+1ц15кг=...ц....кг
2апта-12тәул=...тәул
1т-3ц45кг=...ц...кг
11•2=22 рет
соғады.
|
5
|
Оқулықпен
жұмыс:
Өрнектердің мәнін тапқанда
орындалу тәртібін кім
айтады?
|
2-өрнектердің мәнін
табады:
1-қатар:
43070+7140:51•506=113910
2-қатар:
78050+94500:630•608=169210
3-қатар:
(7368:24+145)•27=12204
Тақтадағы
оқушы:
(3090:15+219)•37=15725
|
6
|
Сергіту
сәті:
Ал, балалар,
тұрайық.
Алақанды
ұрайық
Оңға қарай
иiлiп
Солға қарай
иiлiп
Бiр отырып, бiр
тұрып,
Бойымызды
созайық
Белiмiздiжазайық.
Оңға-оңға түзу
тұр
Солға-солға түзу
тұр
Жоғары-төмен
қарайық
Қолымызды
созайық
Бойымызға күш
жинап
Бiр шынығып
алайық.
|
(қимылмен
айтады)
|
7
|
Есеп дегеніміз
не?
Есептің өзі нешеге
бөлінеді?
-Қозғалысқа қатысты есептердің
өзі қалай бөлінеді?
Ауылдан бір уақытта бір
бағытта велосипедші мен жаяу жүргінші шықты. Велосипедшінің
жылдамдығы сағатына 16км/сағ, ал жаяу жүргіншінің жылдамдығы одан 4
есе аз. 4сағат өткенде олардың бір бірінен арақашықтығы қандай
болды?
4-есеп бойынша теңдеу
құрастырып, шығарту.
|
3-есептің мазмұны бойынша
оқып, шартын жазып, тақтада
орындайды.
Ш:34000:8•26=110500
Ж: 1 қап қант 4250 тг, 26 қап
қант 110500 тг
тұрады.
-бір-біріне қарама –қарсы
бағытқа қозғалу
-бір-бірінен қарама қарсы
бағытқа қозғалу
-қуып жету
қозғалысына
-қалып қою
қозғалысына
Есептің мазмұнын ауызша
талдап, өзбеттерімен
шығарады?
(тақтада оқушылар орындап,
ауызша талдайды)
Ш:16:4=4
16•4-4•4=48
Ж: 4 сағат өткенде бір-бірінен
арақашықтығы 48 км
болады.
А)1кг+х=3кг+2кг
Ә)500г+х=3кг
Ж: қауын: 4кг Ж: ірімшік 2кг
500г
|
8
|
Қорытынды:
7-тапсырма ауызша орындалып,
талданады.
Геометриялық фигураларды
ата
Аудан мен периметрдің
формуласын жаз
Шеңбер мен үшбұрыштың ауданын
қалай есептейміз?
|
Оқушылар көлемнің формуласын
жазады.
Шеңбер, радиус, диаметр туралы
айтып естеріне
түсіреді.
Радиусы 4см шеңбердің диаметрі
неше см болады?
Диаметрі 9см шеңбердің радиусы
неше см болады?
|
9
|
Миға
шабуыл:
|
|
10
|
Үйге тапсырма: №5-6, 57
бет.
Сабаққа белсене қатысқан
оқушыларды мадақтап,
бағалау
|
Оқушылар күнделіктеріне үй
тапсырмасын жазып алып, бағалаын
қойдыртады.
|