Білім беру
салалары
|
Денсаулық
|
Қатынас
|
Таным
|
Шығармашылық
|
Әлеумет
|
Оқу қызметінің сағат
саны
|
Дене
шынықтыру-3
|
Сөйлеуді
дамыту-1
Көркем
әдебиет-0,5
Драма-0,5
Орыс
тілі-0,5
|
ҚМҰҚ-1
Жаратылыстану-1
Құрастыру-0,5
|
Сурет-1
Мүсіндеу-0,5
Аппликация-0,5
Музыка-1,5
|
Қоршаған ортамен
таныстыру-0,25
Экалогия /н –
0,25
|
Білім беру саласының
мақсаты
|
Баланың денсаулығын сақтау
және нығайту, дене шынықтыруға қызығушылығын арттыру,денсаулық
сақтау технологиясын пайдалана отырып, қозғалыс біліктері
мендағдыларын қолдануға баулу болып
табылады.
|
Инновациялық әдістер мен
технологияларды қолданып, қоғамдық ортада ауызша қарым-қатынас
жасау, диалог құру дағдыларын қалыптастыру болып
табылады.
|
Математикалық, конструктивтік
ойлау дағдыларын, танымдық қызығушылықтарын, экологиялық білім
негіздерін қалыптастыру болып
табылады.
|
Инновациялық әдістер мен
технологияларды қолданып, шығармашылық дағдыларды, эстетикалық
талғамды дамыту және қалыптастыру болып
табылады.
|
Жалпы адамзаттық құндылықтары
мен ережелер негізінде жеке тұлғаның әлеуметтік дағдыларын
қалыптастыру болып табылады.
|
1-апта
«Қазақстан халықының
салттары мен дәстүрлер»
Күтілетін
нәтиже
|
Дене
шынықтыру
Қимылды ойындардың ережелерін
сақтайды
Дене
шынықтыру
Түрлі тапсырмаларды
орындайды
Дене
шынықтыру
Бір-бірден сапта
жүреді
|
Сөйлеуді
дамыту
Құрдастарымен және
ересектермен қарым-қатынасқа түсе алады, олардың өтініштерін
орындайды
Көркем
әдебиет
Әңгімелерді тыңдайды,
мазмұндап бере алады.
Орыс
тілі
Произносит правильно
свистящие,щипящие
|
ҚМҰҚ
Жуандығы бойынша екі әр түрлі
және бірдей заттарды
салыстырады.
Жаратылыстану
Табиғаттағы маусымдық
өзгерістердің қарапайым байланыстарын
орнатады.
|
Сурет
салу
Заттар мен жануарлардың
пішінін бейнелейді.
Мүсіндеу
Адамның
пішінін
(басы,қолы,аяғ,дене
бөлшектерін) мүсіндейді
Музыка
Сөздерді созыңқы және анық
айтады.
|
Қоршаған ортамен
таныстыру
Заттар мен нысандарды
таниды.
Экология
/н
Жануарлардың табиғаттағы
тіршілік ету туралы түсініктері
бар.
|
2-Апта
Ертегілер
Елінде
Күтілетін
нәтиже
|
Дене
шынықтыру
Өздігінен түрлі ойындар
ойнайды
Дене
шынықтыру
Ойын ережелерін
сақтайды.
Дене
шынықтыру
Спорттық ойындардың
элементтерін орындайды.
|
Сөйлеуді
дамыту
Құрдастары мен
ересектердің өтінішін
орындайды.
Драма
Театрландырылған әрекеттің
түрлі жұмыс тәсілдерін
меңгерген
|
ҚМТҚ
Өзіне қатысты кеңістіктегі
заттардың орналасуын
анықтайды.
Жаратылыстану
Қарапайым зерттеуге
қызығушылық пен әуестік
танытады.
Құрастыру
Заттардың түрін,түсін,жасалған
материалды атайды.
|
Сурет
салу
Мазмұнды композиция бейнесін
салады.
Аппликация
Қазақ оюларының бөліктерінен
өсімдіктер мен геометриялық пішіндерден өрнектер
жасайды.
Музыка
Жоғары және төмен қолының
қимылымен көрсетеді.
|
|
3-Апта
Өнер көзі
халыкта
Күтілетін
нәтиже
|
Дене
шынықтыру
Шынықтыру түрлерін
біледі
Дене
шынықтыру
Өз-өзіне қызмет
көрсетеді
Дене
шынықтыру
Қызмет көрсету дағыларын
игерді
|
Сөйлеуді
дамыту
Тілде сөйлемдердің
әр түрлерін, қосымшаларды
қолданады.
Көркем
әдебиет
Өзіне ұнайтын
бірнеше шығармаларды айтады.
Орыс
тілі
Называет группы предметов
ближайшего окружение,их
свойства.
|
ҚМТҚ
Жасалған әрекеттердің
көмегімен түрлі мәселелерді
шешеді.
Жаратылыстану
Табиғатқа зиян келтіру мүмкін
жағдайлар мен әрекеттерді
атайды.
.
|
Сурет
салу
Қазақ оюларының элеметтерін
қолданады.
Мүсіндеу
Халық шығармашылығы тұрмыстық
заттарды бейнелейді.
|
Қоршаған ортамен
таныстыру
Ойыншықтарға,кітаптарға
ұқыптылықпен қарайды.
|
4-Апта
Нұр төккен, гүл
көктем
Күтілетін
нәтиже
|
Дене
шынықтыру
Негізгі қимылдарды
орындайды
Дене
шынықтыру
Сауықтыру шараларын қызығып
тыңдайды.
Дене
шынықтыру
Ертеңгілік жаттығуды
орындайды
|
Сөйлеуді
дамыту
Шағын әңгімелер
құрастыра алады.
Драма
Театрландырылған әрекеттің
түрлі жұмыс тәсілдерін
меңгерген
|
ҚМТҚ
Қарапайым себеп-салдарлық
байланысты анықтай алады.
Жаратылыстану
«Қызыл Кітапқа»енгізілген және
жойылып кету қаупі төнген жануарларды
атайды.
Құрастыру
Заттарды топтастыра
алады
|
Сурет
салу
Түсті ескере отырып
салады
Апликация
Геометриялық пішіндерді
ретімен желімдейді
|
|
Дағдылар
тізбегі
|
Өмірлік маңызы бар қимылдарды
өздігінен орындай
алады.
|
Ересектермен, балалармен
қарым-қатынасқа түсе алады және олардың өтініштерін
орындайды. Ана тілінің барлық дыбыстарын дұрыс
айтады.
|
Заттарға тән ерекшеліктерді
және белгілерді иісі, дәмі, дыбысы негізінде
қабылдайды. Құрылыс материалдарын өз бетінше таңдайды, өзі
құрастыруға тырысады
|
Таныс ертегілерді айтады,
ойыншықтар туралы шағын әңгімелер құрастырады. Өзіне ұнайтын
шығармаларды атай алады, әдеби кейіпкерлерді ойында
қолданады.
|
Айналадағы және жақын
адамдарға қамқорлық көрсетеді. Ересектермен бірге еңбек әрекеттерін
орындайды. Құрдастарының арасында өзінің орнын, өзінің
"Мен"-ін сезінеді.
|