Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ең үздік тәрбиеші
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
А-есебі
Мектепке дейінгі ұйымдарда мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын іске асыру бойынша жылдық перспективалық жоспар
«Ақбота» ересек (4-5жас) тобы
Өтпелі тақырыбы «Салт-дәстүрлер және фольклор»
Мақсаты: Қазақ халқы тұрмысының салт-дәстүрлері мен ерекшеліктері туралы түсініктер беру, бала тұлғасының рухани адамгершілік негіздерін қалыптастыру, эмоциялық, сезімдер, ойлауды қоғамда әлеуметтік бейімделу механизмдерін дамыту,балаларды төзімділікке, ұлттық және дінге шыдамдылық рухында тәрбиелеу.
Білім беру салалары |
Денсаулық |
Қатынас |
Таным |
Шығармашылық |
Әлеумет |
Оқу қызметінің сағат саны |
Дене шынықтыру-3 |
Сөйлеуді дамыту-1 Көркем әдебиет-0,5 Драма-0,5 Орыс тілі-0,5 |
ҚМҰҚ-1 Жаратылыстану-1 Құрастыру-0,5 |
Сурет-1 Мүсіндеу-0,5 Аппликация-0,5 Музыка-1,5 |
Қоршаған ортамен таныстыру-0,25 Экалогия /н – 0,25 |
Білім беру саласының мақсаты |
Баланың денсаулығын сақтау және нығайту, дене шынықтыруға қызығушылығын арттыру,денсаулық сақтау технологиясын пайдалана отырып, қозғалыс біліктері мендағдыларын қолдануға баулу болып табылады. |
Инновациялық әдістер мен технологияларды қолданып, қоғамдық ортада ауызша қарым-қатынас жасау, диалог құру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. |
Математикалық, конструктивтік ойлау дағдыларын, танымдық қызығушылықтарын, экологиялық білім негіздерін қалыптастыру болып табылады. |
Инновациялық әдістер мен технологияларды қолданып, шығармашылық дағдыларды, эстетикалық талғамды дамыту және қалыптастыру болып табылады. |
Жалпы адамзаттық құндылықтары мен ережелер негізінде жеке тұлғаның әлеуметтік дағдыларын қалыптастыру болып табылады. |
1-апта «Қазақстан халықының салттары мен дәстүрлер» Күтілетін нәтиже |
Дене шынықтыру Қимылды ойындардың ережелерін сақтайды Дене шынықтыру Түрлі тапсырмаларды орындайды Дене шынықтыру Бір-бірден сапта жүреді |
Сөйлеуді дамыту Құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасқа түсе алады, олардың өтініштерін орындайды Көркем әдебиет Әңгімелерді тыңдайды, мазмұндап бере алады. Орыс тілі Произносит правильно свистящие,щипящие |
ҚМҰҚ Жуандығы бойынша екі әр түрлі және бірдей заттарды салыстырады. Жаратылыстану Табиғаттағы маусымдық өзгерістердің қарапайым байланыстарын орнатады.
|
Сурет салу Заттар мен жануарлардың пішінін бейнелейді. Мүсіндеу Адамның пішінін (басы,қолы,аяғ,дене бөлшектерін) мүсіндейді Музыка Сөздерді созыңқы және анық айтады. |
Қоршаған ортамен таныстыру Заттар мен нысандарды таниды. Экология /н Жануарлардың табиғаттағы тіршілік ету туралы түсініктері бар. |
2-Апта Ертегілер Елінде Күтілетін нәтиже |
Дене шынықтыру Өздігінен түрлі ойындар ойнайды Дене шынықтыру Ойын ережелерін сақтайды. Дене шынықтыру Спорттық ойындардың элементтерін орындайды.
|
Сөйлеуді дамыту Құрдастары мен ересектердің өтінішін орындайды. Драма Театрландырылған әрекеттің түрлі жұмыс тәсілдерін меңгерген |
ҚМТҚ Өзіне қатысты кеңістіктегі заттардың орналасуын анықтайды. Жаратылыстану Қарапайым зерттеуге қызығушылық пен әуестік танытады. Құрастыру Заттардың түрін,түсін,жасалған материалды атайды. |
Сурет салу Мазмұнды композиция бейнесін салады. Аппликация Қазақ оюларының бөліктерінен өсімдіктер мен геометриялық пішіндерден өрнектер жасайды. Музыка Жоғары және төмен қолының қимылымен көрсетеді. |
|
3-Апта Өнер көзі халыкта Күтілетін нәтиже |
Дене шынықтыру Шынықтыру түрлерін біледі Дене шынықтыру Өз-өзіне қызмет көрсетеді Дене шынықтыру Қызмет көрсету дағыларын игерді |
Сөйлеуді дамыту Тілде сөйлемдердің әр түрлерін, қосымшаларды қолданады. Көркем әдебиет Өзіне ұнайтын бірнеше шығармаларды айтады. Орыс тілі Называет группы предметов ближайшего окружение,их свойства. |
ҚМТҚ Жасалған әрекеттердің көмегімен түрлі мәселелерді шешеді. Жаратылыстану Табиғатқа зиян келтіру мүмкін жағдайлар мен әрекеттерді атайды. .
|
Сурет салу Қазақ оюларының элеметтерін қолданады. Мүсіндеу Халық шығармашылығы тұрмыстық заттарды бейнелейді. |
Қоршаған ортамен таныстыру Ойыншықтарға,кітаптарға ұқыптылықпен қарайды. |
4-Апта Нұр төккен, гүл көктем Күтілетін нәтиже |
Дене шынықтыру Негізгі қимылдарды орындайды Дене шынықтыру Сауықтыру шараларын қызығып тыңдайды. Дене шынықтыру Ертеңгілік жаттығуды орындайды |
Сөйлеуді дамыту Шағын әңгімелер құрастыра алады. Драма Театрландырылған әрекеттің түрлі жұмыс тәсілдерін меңгерген |
ҚМТҚ Қарапайым себеп-салдарлық байланысты анықтай алады. Жаратылыстану «Қызыл Кітапқа»енгізілген және жойылып кету қаупі төнген жануарларды атайды. Құрастыру Заттарды топтастыра алады |
Сурет салу Түсті ескере отырып салады Апликация Геометриялық пішіндерді ретімен желімдейді |
|
Дағдылар тізбегі |
Өмірлік маңызы бар қимылдарды өздігінен орындай алады. |
Ересектермен, балалармен қарым-қатынасқа түсе алады және олардың өтініштерін орындайды. Ана тілінің барлық дыбыстарын дұрыс айтады. |
Заттарға тән ерекшеліктерді және белгілерді иісі, дәмі, дыбысы негізінде қабылдайды. Құрылыс материалдарын өз бетінше таңдайды, өзі құрастыруға тырысады |
Таныс ертегілерді айтады, ойыншықтар туралы шағын әңгімелер құрастырады. Өзіне ұнайтын шығармаларды атай алады, әдеби кейіпкерлерді ойында қолданады. |
Айналадағы және жақын адамдарға қамқорлық көрсетеді. Ересектермен бірге еңбек әрекеттерін орындайды. Құрдастарының арасында өзінің орнын, өзінің "Мен"-ін сезінеді. |