Сабақтың
барысы:
-
Ұйымдастыру
кезеңі.
-
Т – ережесі:
-
Тәртіп.
-
Талап.
-
Тыныштық.
-
Тазалық.
-
Татулық. Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың
тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып,
тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен
өткізейік.
Жағымды күйге
келу.
«Бұл
кім?»
Жүргізуші ( мұғалім немесе
әдейі дайындалған оқушы) сыныптағы бір оқушыны ауызша сипаттайды:
оның бет әлпетін, сыртқы пішінін, киімін, сөйлеу мәнерін, әдеттерін
т.б.келтіреді. Әрине, ол оқушының есімін атауға болмайды және де
сипаттардың барлығы да жағымды тұрғыдан болуы керек, мұнда оқушыны
мақтаған дұрыс.
Бір-екі сипаттан кейін
жүргізуші оқушылардан: «Бұл кім? Сіздер таптыңыздар ма?» деп сұрап,
олардың жауаптарын тыңдайды. Оқушылар таппаса, сипаттауды әрі қарай
жалғастыра береді.
Мысалы, «Бұл оқушының күлкісі
өте әдемі. Ол ақ жейде киген...Ол кім?... Бұл оқушыны жолдастары
сыйлайды. Оның қолында қаламсап бар... Ол
кім?...».
Бұл ойсергек оқушылардың
бір-біріне деген ынта-ықыластарын арттыруға бағытталған: оқушылар
өздері және өзге жолдастары туралы әңгімелерді өте
ұнатады.
2. Үйге тапсырманы
тексеру.
1.
№7
– сабақ. 1 – тапсырманы
орындау
2. Келесі сабақ. №28,
«Адалбақан» мәтінін оқып келу.
Сұрақтар:
• Тоқтар Әубәкіровтың топырақты,
жусан мен қазақ әнін, елтаңбаны өзімен бірге ғарышқа алып ұшуының
себебі неде?
• Ғарышкердің орнында
болсаңыздар, сіздер ғарышқа не алып ұшар
едіңіздер?
• Ғарышкер жастарға қандай тілек
айтты?
• Ғарышкерді осындай
жетістіктерге жеткізген қандай қасиеттері деп
ойлайсыздар?
• Ақпарат көздерінен ғарышкер
Тоқтар Әубәкіровтің еңбекқорлығы, азаматтығы жайлы ақпараттар
жинап, әңгімелеп беріңіздер.
|