Жаңа сабаққа кіріспе
5
мин
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар
қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
«Еңбегі адал-жас
өрен»
Білім алушылардың әртүрлі
мамандыққадегенқызығушылығын
арттыружәнееңбекқорлықидеясы
арқылы
құндылықтарды дәріптеу
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
10
мин.
|
«Еңбек – адам өмірінің негізгі тірегі. Әрбір
жетістік, әрбір табыс – еңбектің нәтижесі. Адам еңбектің арқасында
қоғамға, елге, өз отбасына пайдалы тұлға
болады. Біз бүгін еңбек туралы тереңірек түсінік
аламыз».
|
|
Дескриптор: Жалпы
- 3 балл.
-
|
https://youtu.be/DpMSqGKZBno?si=OhIfjkuMghn-2-vr
https://youtu.be/DpMSqGKZBno?si=H4966mKInWa91l_R
|
10
мин
|
№2-тапсырма:
1.«Бейнежазба»
ұсыну (2
мин)
2. «Ой
қозғау» сұрақтары бейнеролик
бойынша жүргізеді
Келесі кезең «Сиқырлы сандарға» да келіп
жеттік.
Өздеріңіз көріп тұрғандай
тақтада сұрақтар жасырылған сиқырлы сандар берілген. Әр топтан бір
– бір оқушыдан шығып сол сұрақтарға жауап береміз. Толық жауап
берсеңіздер ұпай сандарыңызға қосылып
отырады.
1-топ: «Еңбектің түрлері және
олардың ерекшеліктері» тақырыбында постер
дайындау.
2-топ: «Еңбекқор адамның бойындағы қасиеттер» туралы
пікір алмасу.
3-топ: «Мен болашақта қай мамандықпен
айналысқым келеді?» тақырыбында жоспар
құру.
|
Еңбектің адамзат тарихындағы
маңызы, атақты ғұламалардың еңбек туралы айтқан ойлары мен нақыл
сөздері. Мысалы:
Абай
Құнанбаев: Абай
еңбекті білім алумен, өзін-өзі жетілдірумен байланыстырып, «Қара
сөздерінде» еңбексіз табыстың келмейтінін
түсіндірген.
Ыбырай
Алтынсарин: Ыбырай
Алтынсарин еңбек пен білімнің қатар жүретінін айтып, балаларды
еңбекке баулуды негізгі міндеттердің бірі деп
санаған.
Мамандықтар туралы
сұхбат:
Әрбір мамандықтың өз ерекшелігі бар, және әрбір адам өз мамандығына
адал еңбек ете білсе, қоғамда өз орнын табады. Оқушыларға
ата-аналарының қандай мамандықтармен айналысатыны туралы сұрақ
қою.
Мақал-мәтелдермен
жұмыс:
Оқушылардың қатысуымен еңбек туралы мақал-мәтелдердің мағынасын
ашу. Мысалы:
«Еңбек етсең ерінбей, тояды
қарның тіленбей»;
«Алтынды қолда ұстағанша, еңбекті
жолда ұста»;
«Жігіттің жақсысы – жарлы болмас, қолының қимылы
барлы болар».
|
Дескриптор: Жалпы
– 4 балл.
-Тақырыптың идеясы неде
екенін айтады.
-Ойларын
жеткізеді.
Антоним сөздерге мысал келтір. (Ақ – қара,
биік – аласа, ұзын –
қысқа)
|
интерактивті тақта, саз,
қанатты сөздер,
кітаптар.
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
жаңаадамдарды тарту
арқылы,солардың қаражаты есебінен өзге қатысушылардың табысын
қамтамасыз ету әдісі. Яғни, пирамиданың бірінші қатысушыларына
табыс,кейінгі қатысушылардың салымы есебінен төленеді.
Көп
Жағдайдасоңғы қатысушының қаражаты қайтарылмайды.
«Еңбек – адамның ең басты
құндылығы. Еңбектің арқасында адамзат дамиды, жаңалықтар ашылады,
қоғам алға жылжиды. Әрқайсың өмірде еңбекқор, табанды болуларың
керек».
|
Оқушылардың еңбекті құрметтеу
және еңбекқорлықтың маңыздылығын қаншалықты түсінгенін сұрақтар
арқылы анықтау.
Еңбек туралы
қысқаша бейнеролик
|
Дескриптор: Жалпы
- 3 балл.
Бір –бірлерін
тыңдайды.
АлдарыңызғаА4қағаздарыменмаркер,желімберілді.Сіздергетапсырма
«Мектептебілімалушылардыңқауіпсізортасынқалайқалыптастырамыз?».
Сұрақты жан-жақты зерттеп, әр қабырғасына мектептегі қауіпсіздік
шарасын күшейтуге қажет ресурстар мен қажет дағдылар туралы жазып
шығыңыздар.
«Сегіз шар»
моделі.
|
Қаржылық пирамидалар туралы
үлестірмелі материалдар,ватмандар, менталды карта жасауға арналған
маркерлер.
https://youtu.be/FKicYDjYTW4?si=ZA-S-auI5fEgrTM-
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
3
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:
Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|