Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу. “Миға
шабуыл”
1
тапсырма: Оқушыларға сұрақ
қою
-Еңбек, еңбексүйгіштік дегенді
қалай түсінесің?
-Еңбек адамға не үшін қажет
деп ойлайсын?
- Қандай адамды еңбекқор
дейміз?
2
тапсырма:
Сілтеме: Еңбек түбі береке
бейнебаяны
https://www.youtube.com/watch?v=BuwwxFtuTVg
Мақал-мәтелдермен
жұмыс:
Оқушылардың қатысуымен еңбек
туралы мақал-мәтелдердің мағынасын ашу.
Мысалы:
«Еңбек етсең ерінбей, тояды
қарның тіленбей»;
«Алтынды қолда ұстағанша,
еңбекті жолда ұста»;
«Жігіттің жақсысы – жарлы
болмас, қолының қимылы барлы
болар».
Мәтінмен
жұмыс.
Еңбекпен тапқан тиын
/Грузин ертегісі/
Біреудің ерке ұлы болыпты.Өзі
жалқау екен .Сөйтсе де әкесі оны бағып -қағып,киіндіріп
жүріпті.Ақыры кәрілік жеңіп,сырқаты күшейген қарт әйеліне айтыпты
:
-Өмір бойы жинаған мүлкімді
түгелдей басқа біреуге беремін.Ұлыма ештеңе қалдырмаймын.Ол
–жалқау.
Ұлын аяп,анасы он сомдық алтын
береді:
-Кешке дейін бір жерде бола
тұр,-дейді ол баласына.-Қараңғы түскен соң үйге кел.Содан соң
«
Мынаны еңбегіме алған едім
»,-деп,әкеңе бер.
Баласы шешесінің айтқанын
орындайды .Алтынды шал жанып жатқан пешке лақтырып
жіберіп:
-Бұл сенің еңбекпен тапқан
ақшаң емес,-депті.
Ұлы жымиып күліпті де ,түк
айтпай шығып кетіпті.
Қулықтан ештеңе шықпайтынын
білген анасы:
-Біз әкеңді алдай алмайтын
көрінеміз,балам.Одан да ақшаны жұмыс істеп тап ,-деп ақыл
айтыпты.
Анасының тілін алып ,бала бір
апта жұмыс істейді.Тапқан тиынын әкесіне береді.Қария алтынды тағы
да отқа лақтырып жіберіп:
-Жоқ,бұл да өз еңбегіңмен
тапқан ақша емес,-депті.
Бұған ұлы шыдай алмай,шоқтан
жалаңаш қолымен ақшаны суырып алады
да:
-Әке! Мен бұл тиынды апта бойы
шаршап-шалдығып жүріп таптым.Сіз оны отқа тастайсыз. Мұныңыз
қалай?-деп айқай салыпты.
Сонда әкесі
тұрып:
-Бұл ақшаны шынында да,өз
еңбегіңмен тапқан екенсің,балам.Көзім
жетті,-депті.
Мәтін бойынша сұрақтар
құрастыра отырып, ой
бөлісу.
Мысалы:-Анасының баласына
үйреткен айласы дұрыс па? Қалай
ойлайсыңдар?
«Егер де мен...»
әдісі.
-Егер де мен анасының орнында
болсам...
Оқушыларға буллингтің не
екенін айтып беру. Олар жәбірлеу мен қудалаудың не екенін білген
соң оларды оңай танып, оның өздерімен немесе басқа біреумен болып
жатқанын біле алады.
Балаларыңызбен жиі және ашық
сөйлесіңіз. Сіз олармен буллинг туралы көбірек сөйлескен сайын
оларға оны көргенде немесе бастан өткергенде
ол туралы сізге
айту оңайырақ
болады.
Үйге
тапсырма: Еңбектің адам өмірінде қандай
маңызы бар?
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады, түгенделеді
Сұрақтарға жауап
беріп, ат салысады.
Оқушы өз ойларын
ортаға салады.
Оқушы жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
Оқушы өз болжамдарын
айтып, талқылау жүргізеді.
Ертегі оқып беру,
талқылау
Сабақ аяқталған соң
оқушылар өз ойларын стикерге жазып, пікір
алмасады
|