Материалдар / Енгізу және шығару құрылғысы 2-сынып ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Енгізу және шығару құрылғысы 2-сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып АКТ мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
3041
15 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Компьютерлік және программалар

Мектебі:Х. А. Яссауи атындағы ЖОМ
Күні:21.09.2018ж Мұғалімнің аты-жөні : Гулмира Абутаирова
Сынып: 2 А,Б,В,ГҚатысқандар: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыЕнгізу және шығару құрылғылары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)2.1.1.1 енгізу (тышқан, пернетақта, микрофон) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер, дыбыс шығарғыш/ құлаққап) ажырату
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар үшін: еңгізу және шығару құрылғыларын біледіКөпшілік оқушылар үшін: еңгізу және шығару құрылғыларын ажырата аладыКейбір оқушылар: еңгізу және шығару құрылғыларының қызметін түсінеді
Бағалау критерийлері

еңгізу және шығару құрылғыларын біледі;еңгізу және шығару құрылғыларының қызметін анықтап, талдай аладыМысалдар келтіреді, оны түсіндіре алады.
Тілдік мақсаттышқан, пернетақта, микрофон, монитор, принтер наушник, компьютер
ҚұндылықтардыдарытуҚарым-қатынас жасау, жауапкершілік, өмір бойы оқуға дайын болу.
Пәнаралық байланыстар Өмірмен, ағылшын тілі, қазақ тілі, орыс тілі
Алдыңғы меңгерілген білім Жалпы қауіпсіздік ережелері

Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы0-5 мин

Сабақтың ортасы5-20 минут





























25-35

Психологиялық ахуал қалыптастыру: бір-біріне жақсы тілек айту1,2 сандарын санау арқылы арқылы 2 топқабөлінеді.Миға шабуылКомпьютердің түрлері: суперкомпьютерлер, үлкен компьютерлер, серверлер, дербес компьютерлер.Компьютерлік желілердің орталық торабы болып табылатын үлкен компьютерлерді серверлер деп атайды.Дербес компьютер – ол бір адам жеке қолдана алатын компьютер.Дербес компьютерлер: үстел үсті, алып жүретін, алақан компьютерлері болып бөлінедіКез-келген компьютерлер бірнеше құрылғыдан тұрады.Монитор, жүйелік блок, пернетақта, мультимедиа колонкасы, модем, маус.Бұл құрылғылардың ең негізгісі Монитор, жүйелік блок, пернетақта.Пернетақта - компютерге ақпарат енгізетін құрылғы. Онда 101 немесе 105 перне болады 

ДЖИГСО әдісі арқылыТ. 1- тапсырма.Информатика 7-сынып электронды оқулығында сынып «Компьютер және оның құрылғылары» видеоролигін көреді. Әр топқа таратылған үлестірме қағаздармен танысып, талқылайдыТоппен постер жасап, қорғайдыДескриптор;Компьютердің негізгі құрылғыларын көрсете аладыҚосымша құрылғыларын ажырата біледі







Қатты диск(HDD-Hard Disk Drive) алмастырылмайтын дискілі магниттік жинақтаушы.Қатты магниттік дискілер ферромагниттік материал қабатымен қапталған, бір оське бекітілген, металл корпусқа орналасқан және үлкен бұрыштық жылдамдықпен айналатын бір немесе бірнеше дискілерден тұрады. Дискілердің әр бетінде коп жолдардың болуына және дискілер санының көп болуына байланысты қатты дискілердің ақпараттық сыйымдылығы дискеттердің ақпараттық сыйымдылығынан он мыңдаған есе артық болуы және жүздеген Гбайтқа жетуі мүмкін.

Тапсырма бойынша мәтінмен танысады, топ ішінде талқылайды. «Енгізу және шығару құрылғылары» тақырыбы бойынша топ болып постермен жұмыс жасайдыТ. 2 -тапсырма. Сәйкестендіру кестесін толтырынызДескриптор;Құрылғылар қызметін біледіЕңгізу және шығару құрылғыларын ажырата алады2-топ монитор2-топ пернетақта         Пернетақта – компьютерге ақпарат енгізу құрылғысы. Пернетақтада пернелерден басқа индикаторлар да бар.           Индикаторларпернетақтаның қандай режимде жұмыс істеп тұрғанын көрсететін кішкене шамдар          Қазақстанда қолданылатын компьютерлік пернетақталардың алфавиттікцифрлық бөлігінде ағылшын, орыс және қазақ әліпбиінің әріптері бар. Бір тілден басқа тілге пернелердің әртүрлі тіркесімін бірге басу арқылы ауысуға болады (Shift + Ctrl) . Бас әріппен жазу үшін тиісті әріпті Shift  пернесімен бірге басу керек.          Егер бірнеше үлкен (бас) әріп басылып шығуы керек болса, онда басқа тәсіл қоланылады. Пернетақтадағы CapsLock пренесі бас әріптер теру режимін іске қосады. Оны қалай қолданамыз ? Ол үшін CapsLock пренесін бір рет басу керек. Одан кейін пернетақтаның оң жақ жоғарғы бөлігінде CapsLock пренесінің аты бар индикатор жанады. Бұдан кейін пернатақтада тергендеріңнің бәрі үлкен әріппен жазылып шығады. Кіші әріптер теру режиміне ауысқыларың келсе, CapsLock пренесін қайтадан басыңдар. Егер бәрін дұрыс жасасаңдар, онда кішкене шам – индикатор өшеді.           Қосымша цифрлық пернетақта цифрлардан да, сілтемелерден де тұрады. Жұмыс режимін NumLock пернесі көмегімен ауыстырады.          Enter пернесібұл енгізу пернесі. Ол пернетақтада терілген кез келген бұйрықтың орындалуын құптайды.тапсырма.Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.Дескриптор:Еңгізу және шығару құрылғыларының қызметін анықтайды, талдай алады.









«Информатика 7-сынып» - электронды оқулықты қарап шығу, бекіту

















































































































































































Бағалау парағы

Сабақтың соңы36-40 минутҚайталау сұрақтарыКомпьютердің негізгі және қосымша құрылғыларының міндеттері қандай?Пернетақтада неше перне бар?Пернелердің қызметтері қандай?Insert кестесін толтыру.





Не білемін?


Не білдім?
Не білгім келеді?













Үй тапсырмасы. 1. Компьютердің негізгі құрылғыларының қызметін біліп келу2. «пернетақта» сөзі шығатын ребус жасап келу

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересізБағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз

Қиындың деңгейі әр түрлі тапсырмаларды компьютерде орындау қабілеттерін ашу;АКТ дағдыларын дамыту.Бағалау парағы арқылы өзін бағалау, өз-ара бағалау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:



2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:



2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!