Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Компьютерлік және программалар |
||||||||||||||||||||||||
|
Мектебі: |
Х. А. Яссауи атындағы ЖОМ |
||||||||||||||||||||||||
|
Күні:21.09.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні : Гулмира Абутаирова |
||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 2 А,Б,В,Г |
Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Енгізу және шығару құрылғылары |
||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасы на сілтеме) |
2.1.1.1 енгізу (тышқан, пернетақта, микрофон) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер, дыбыс шығарғыш/ құлаққап) ажырату |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін: еңгізу және шығару құрылғыларын біледі Көпшілік оқушылар үшін: еңгізу және шығару құрылғыларын ажырата алады Кейбір оқушылар: еңгізу және шығару құрылғыларының қызметін түсінеді |
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері
|
еңгізу және шығару құрылғыларын біледі; еңгізу және шығару құрылғыларының қызметін анықтап, талдай алады Мысалдар келтіреді, оны түсіндіре алады. |
||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
тышқан, пернетақта, микрофон, монитор, принтер наушник, компьютер |
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Қарым-қатынас жасау, жауапкершілік, өмір бойы оқуға дайын болу. |
||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Өмірмен, ағылшын тілі, қазақ тілі, орыс тілі |
||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Жалпы қауіпсіздік ережелері |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0-5 мин Сабақтың ортасы 5-20 минут 25-35 |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: бір-біріне жақсы тілек айту 1,2 сандарын санау арқылы арқылы 2 топқа бөлінеді. Миға шабуыл
Компьютердің түрлері: суперкомпьютерлер,
үлкен компьютерлер, серверлер, дербес
компьютерлер. Кез-келген компьютерлер бірнеше құрылғыдан тұрады. Монитор, жүйелік блок, пернетақта, мультимедиа колонкасы, модем, маус. Бұл құрылғылардың ең негізгісі Монитор, жүйелік блок, пернетақта. Пернетақта - компютерге ақпарат енгізетін құрылғы. Онда 101 немесе 105 перне болады ДЖИГСО әдісі арқылы Т. 1- тапсырма.
Топпен постер жасап, қорғайды Дескриптор; Компьютердің негізгі құрылғыларын көрсете алады Қосымша құрылғыларын ажырата біледі Қатты диск(HDD-Hard Disk Drive) алмастырылмайтын дискілі магниттік жинақтаушы.
Тапсырма бойынша мәтінмен танысады, топ ішінде талқылайды. «Енгізу және шығару құрылғылары» тақырыбы бойынша топ болып постермен жұмыс жасайды Т. 2 -тапсырма. Сәйкестендіру кестесін толтырыныз
Дескриптор; Құрылғылар қызметін біледі Еңгізу және шығару құрылғыларын ажырата алады 2-топ монитор Монитор — компьютер жадындағы мәтіндерді, бейнелерді экранда көрсететін құрылғы; оны дисплей, экран, ал кейде бейне-блок деп те атайды. Монитор электронды-сәулелік түтікшеден, бейнекүшейткіштен, жайма генераторы, қоректендіру бөлшегі және оларды басқару сұлбаларынан тұрады. Монитордағы кескінді құрастыру бөлшегі дербес компьютердің негізгі қорабында – жүйелік блогінде орналасады. Кейбір тұрмыста қолданылатын компьютерлерде Монитор орнына қосымша модуляторлық құрылғымен толықтырылған үйдегі телеэкранды пайдалануға болады. Мониторлар мәтіндік және график. режимде жұмыс істей алады Мәтіндік режимде – Монитор экранына тек символдар шығарылып, олар таңбалық генератормен қалыптастырылатын ASCІІ-кодтарының ұлттық әріптермен кеңейтілген символдар жинағынан тұрады. Графикалық режимде – экранда өте майда мозаик. бейнелер шығарылады 2-топ пернетақта Пернетақта – компьютерге ақпарат енгізу құрылғысы. Пернетақтада пернелерден басқа индикаторлар да бар. Индикаторлар – пернетақтаның қандай режимде жұмыс істеп тұрғанын көрсететін кішкене шамдар Қазақстанда қолданылатын компьютерлік пернетақталардың алфавиттік – цифрлық бөлігінде ағылшын, орыс және қазақ әліпбиінің әріптері бар. Бір тілден басқа тілге пернелердің әртүрлі тіркесімін бірге басу арқылы ауысуға болады (Shift + Ctrl) . Бас әріппен жазу үшін тиісті әріпті Shift пернесімен бірге басу керек. Егер бірнеше үлкен (бас) әріп басылып шығуы керек болса, онда басқа тәсіл қоланылады. Пернетақтадағы CapsLock пренесі бас әріптер теру режимін іске қосады. Оны қалай қолданамыз ? Ол үшін CapsLock пренесін бір рет басу керек. Одан кейін пернетақтаның оң жақ жоғарғы бөлігінде CapsLock пренесінің аты бар индикатор жанады. Бұдан кейін пернатақтада тергендеріңнің бәрі үлкен әріппен жазылып шығады. Кіші әріптер теру режиміне ауысқыларың келсе, CapsLock пренесін қайтадан басыңдар. Егер бәрін дұрыс жасасаңдар, онда кішкене шам – индикатор өшеді. Қосымша цифрлық пернетақта цифрлардан да, сілтемелерден де тұрады. Жұмыс режимін NumLock пернесі көмегімен ауыстырады. Enter пернесі – бұл енгізу пернесі. Ол пернетақтада терілген кез келген бұйрықтың орындалуын құптайды. тапсырма. Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.
Дескриптор: Еңгізу және шығару құрылғыларының қызметін анықтайды, талдай алады.
|
«Информатика 7-сынып» - электронды оқулықты қарап шығу, бекіту
Бағалау парағы
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 36-40 минут |
Қайталау сұрақтары Компьютердің негізгі және қосымша құрылғыларының міндеттері қандай? Пернетақтада неше перне бар? Пернелердің қызметтері қандай? Insert кестесін толтыру. |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Не білемін? |
Не білдім? |
Не білгім келеді? |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы. 1. Компьютердің негізгі құрылғыларының қызметін біліп келу2. «пернетақта» сөзі шығатын ребус жасап келу |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Қиындың деңгейі әр түрлі тапсырмаларды компьютерде орындау қабілеттерін ашу; АКТ дағдыларын дамыту. |
Бағалау парағы арқылы өзін бағалау, өз-ара бағалау |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Енгізу және шығару құрылғысы 2-сынып ҚМЖ
Енгізу және шығару құрылғысы 2-сынып ҚМЖ
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Компьютерлік және программалар |
||||||||||||||||||||||||
|
Мектебі: |
Х. А. Яссауи атындағы ЖОМ |
||||||||||||||||||||||||
|
Күні:21.09.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні : Гулмира Абутаирова |
||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 2 А,Б,В,Г |
Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Енгізу және шығару құрылғылары |
||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасы на сілтеме) |
2.1.1.1 енгізу (тышқан, пернетақта, микрофон) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер, дыбыс шығарғыш/ құлаққап) ажырату |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін: еңгізу және шығару құрылғыларын біледі Көпшілік оқушылар үшін: еңгізу және шығару құрылғыларын ажырата алады Кейбір оқушылар: еңгізу және шығару құрылғыларының қызметін түсінеді |
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері
|
еңгізу және шығару құрылғыларын біледі; еңгізу және шығару құрылғыларының қызметін анықтап, талдай алады Мысалдар келтіреді, оны түсіндіре алады. |
||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
тышқан, пернетақта, микрофон, монитор, принтер наушник, компьютер |
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Қарым-қатынас жасау, жауапкершілік, өмір бойы оқуға дайын болу. |
||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Өмірмен, ағылшын тілі, қазақ тілі, орыс тілі |
||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Жалпы қауіпсіздік ережелері |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0-5 мин Сабақтың ортасы 5-20 минут 25-35 |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: бір-біріне жақсы тілек айту 1,2 сандарын санау арқылы арқылы 2 топқа бөлінеді. Миға шабуыл
Компьютердің түрлері: суперкомпьютерлер,
үлкен компьютерлер, серверлер, дербес
компьютерлер. Кез-келген компьютерлер бірнеше құрылғыдан тұрады. Монитор, жүйелік блок, пернетақта, мультимедиа колонкасы, модем, маус. Бұл құрылғылардың ең негізгісі Монитор, жүйелік блок, пернетақта. Пернетақта - компютерге ақпарат енгізетін құрылғы. Онда 101 немесе 105 перне болады ДЖИГСО әдісі арқылы Т. 1- тапсырма.
Топпен постер жасап, қорғайды Дескриптор; Компьютердің негізгі құрылғыларын көрсете алады Қосымша құрылғыларын ажырата біледі Қатты диск(HDD-Hard Disk Drive) алмастырылмайтын дискілі магниттік жинақтаушы.
Тапсырма бойынша мәтінмен танысады, топ ішінде талқылайды. «Енгізу және шығару құрылғылары» тақырыбы бойынша топ болып постермен жұмыс жасайды Т. 2 -тапсырма. Сәйкестендіру кестесін толтырыныз
Дескриптор; Құрылғылар қызметін біледі Еңгізу және шығару құрылғыларын ажырата алады 2-топ монитор Монитор — компьютер жадындағы мәтіндерді, бейнелерді экранда көрсететін құрылғы; оны дисплей, экран, ал кейде бейне-блок деп те атайды. Монитор электронды-сәулелік түтікшеден, бейнекүшейткіштен, жайма генераторы, қоректендіру бөлшегі және оларды басқару сұлбаларынан тұрады. Монитордағы кескінді құрастыру бөлшегі дербес компьютердің негізгі қорабында – жүйелік блогінде орналасады. Кейбір тұрмыста қолданылатын компьютерлерде Монитор орнына қосымша модуляторлық құрылғымен толықтырылған үйдегі телеэкранды пайдалануға болады. Мониторлар мәтіндік және график. режимде жұмыс істей алады Мәтіндік режимде – Монитор экранына тек символдар шығарылып, олар таңбалық генератормен қалыптастырылатын ASCІІ-кодтарының ұлттық әріптермен кеңейтілген символдар жинағынан тұрады. Графикалық режимде – экранда өте майда мозаик. бейнелер шығарылады 2-топ пернетақта Пернетақта – компьютерге ақпарат енгізу құрылғысы. Пернетақтада пернелерден басқа индикаторлар да бар. Индикаторлар – пернетақтаның қандай режимде жұмыс істеп тұрғанын көрсететін кішкене шамдар Қазақстанда қолданылатын компьютерлік пернетақталардың алфавиттік – цифрлық бөлігінде ағылшын, орыс және қазақ әліпбиінің әріптері бар. Бір тілден басқа тілге пернелердің әртүрлі тіркесімін бірге басу арқылы ауысуға болады (Shift + Ctrl) . Бас әріппен жазу үшін тиісті әріпті Shift пернесімен бірге басу керек. Егер бірнеше үлкен (бас) әріп басылып шығуы керек болса, онда басқа тәсіл қоланылады. Пернетақтадағы CapsLock пренесі бас әріптер теру режимін іске қосады. Оны қалай қолданамыз ? Ол үшін CapsLock пренесін бір рет басу керек. Одан кейін пернетақтаның оң жақ жоғарғы бөлігінде CapsLock пренесінің аты бар индикатор жанады. Бұдан кейін пернатақтада тергендеріңнің бәрі үлкен әріппен жазылып шығады. Кіші әріптер теру режиміне ауысқыларың келсе, CapsLock пренесін қайтадан басыңдар. Егер бәрін дұрыс жасасаңдар, онда кішкене шам – индикатор өшеді. Қосымша цифрлық пернетақта цифрлардан да, сілтемелерден де тұрады. Жұмыс режимін NumLock пернесі көмегімен ауыстырады. Enter пернесі – бұл енгізу пернесі. Ол пернетақтада терілген кез келген бұйрықтың орындалуын құптайды. тапсырма. Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.
Дескриптор: Еңгізу және шығару құрылғыларының қызметін анықтайды, талдай алады.
|
«Информатика 7-сынып» - электронды оқулықты қарап шығу, бекіту
Бағалау парағы
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 36-40 минут |
Қайталау сұрақтары Компьютердің негізгі және қосымша құрылғыларының міндеттері қандай? Пернетақтада неше перне бар? Пернелердің қызметтері қандай? Insert кестесін толтыру. |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Не білемін? |
Не білдім? |
Не білгім келеді? |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы. 1. Компьютердің негізгі құрылғыларының қызметін біліп келу2. «пернетақта» сөзі шығатын ребус жасап келу |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Қиындың деңгейі әр түрлі тапсырмаларды компьютерде орындау қабілеттерін ашу; АКТ дағдыларын дамыту. |
Бағалау парағы арқылы өзін бағалау, өз-ара бағалау |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
ң алғашқы
компьютерді Джон Мочли мен Преспер Эккерт құрастырды және оның
салмағы 27 тонна болған.













