Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ерекше балалармен жұмыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Педагог-ассистенттің жылдық жеке оқыту жоспары
Мақсаты:
-Ерекше білімді қажет ететін тәрбиеленушіні жеке қолдау және оқу процессіне сәтті қосу.
-Ерекше білімді қажет ететін баланы әлеуметтендіру және түзету бағытында коррекциялық жұмыс.
Міндеті:
-мектепке дейінгі білім беру мекемесінде балаға қолайлы орта жасау;
а)топ ішінде және ас қабылдау мезетінде нақты көмек көрсету;
б)ерекше білімді қажет ететін балаға демалыс орынын және басқа да орындарды ұйымдастыру; әлеуметтендіру - баланы өз құрбыларының арасына қосу, ұжымдық тұлғааралық қарым-қатнастарды қалыптастыру; тиісті жалпы білім беру бағдарламаларын меңгеруге, оқу процесіндегі қиындықтарды жеңуге; басқа мамандардың қолдауын ұйымдасытру; әртурлі мамандардың жуйелігі мен сабақтастығые қамтамассыз ету; ата-аналармен өзара әрекеттесу, ата-аналарды оқу процесіне қосу:
а) ата-аналарды өз баласына адекватты көзқарасты, баланың мәселелерін талдау, көмек көрсету стратегияларын жүзеге асыру процесінде жауапкершілікті қабылдау қаблетін қалыптастыру;
б)ата-аналарға эмоционалды колдау көрсету;
в) ата-аналарға баланың даму ерекшеліктері мен даму болжамы туралы ақпарат алуға көмектесу;
-әрекет нәтижелерін бағалау, мүмкіндігі шектеулі баланың іс-әрекетіндегі динамикасын қадағалау.
Педагог-асисстент пен тәрбиеленуші |
Педагог-асисстент: |
• тәрбиеленушімен сенімді және эмоционалды бай қарым-қатынасты қалыптастырады, жұмыстың басында «бағыттаушы», қорғаушы, тілек білдіруші және сонымен бірге – ұйымдастырушы және үйлестіруші күшке айналады; • баланың жағдайын қадағалайды – эмоционалдық (жанжалды жағдайларды шешуге көмектеседі, тыныштандырады, шабыттандырады және т.б.) және физикалық (егер ерекше білімді қажет ететін балаға демалу қажет болса, педагог-асисстен оны топтан шығарып, ойын алаңына апара алады; баланың жоқтығына көз жеткізеді, қажет болған жағдайда дәретханаға баруға көмектеседі); • оқушының жалпы іс-әрекетін үйлестіреді. |
|
Педагог-асисстент және топ тәрбиешісі |
Педагог-асисстен: |
Тәрбиешілермен әрекет :
|
|
Педагог-асисстент және басқа балалар |
Педагог-асисстен: |
|
|
Педагог-асисстен және ата-ана |
Педагог-асисстен: |
|
|
Педагог-асисстен және басқа мамандар |
|
Ерекше білімді қажет етуші бала мен педагог-асисстенттің
өзара қарым-қатынасы
ЕБҚЕ бала мен педагог-асисстент |
Ол үшін педагог-асисстент: |
ЕБҚЕ бала тәрбиешіні тыңдау үшін |
|
ЕБҚЕ бала және педагог асисстент |
Ол үшін педагог асисстент: |
Бала педагог асисстенттің нұсқаулығын орындайды |
Ескерту. Егер тәрбишіге қай тапсырмаға қай жерде ауысу дұрыс екенін шешу қиын болса, онда бұл туралы тәрбиешіден сұрау. |
ЕБҚЕ бала және тәрбиленушілер |
Ол үшін педагог асисстент: |
Бала өз бастамасы бойынша олармен сөйлеседі, басқа оқушылардың оған деген өтініштеріне жауап береді |
|
ЕБҚЕ бала және ата-ана |
Ол үшін педагог-асисстент: |
Бала таңертең балабақшада ата-анасымен қоштасып, ата-анасы кешкі уақытта келгенде қарсы алып, тәрбиешімен қоштасады |
|
Педагог-асисстенттің негізі жұмыс бағыты
1. Ақпараттық қолдау;
2. Ұйымдастыру іс-әрекеті;
3. Оқу-әдістемелік жұмыс;
4. Диагностикалық-аналитикалық жұмыс.
№ |
Іс әрекет негізі |
Мерзімі |
Жауапты |
||
Ақпараттық қолдау |
|||||
1 |
Құқықтық және әдістемелік базаны толықтыру |
Жыл көлемінде |
Педагог-асисстент |
||
2 |
Мамандарға кеңес беру |
Жыл көлемінде |
Педагог-асисстент |
||
2.1 |
« Жеке коррекциялық оқыту бағытын» жасау |
Қыркүйек |
Педагог-асисстент |
||
3 |
Жеке қажеттіліктері бойынша қаблеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып дамыту мәселелерін жүзеге асыру, тәрбиеленушінің ата-анасына кеңестер |
Жыл көлемінде |
Педагог-асисстент |
||
4 |
Педагог-асисстенттің технологиялық, әдістемелік даму деректерін толықтыру. |
Жыл көлемінде |
Педагог-асисстент |
||
5 |
Көрнекі материалдарды толықтыру |
Жыл көлемінде |
Педагог-асисстент |
||
6 |
ЕБҚЕ баламен жұмыс барысында оқу құралдарын ұйымдастыру бойынша деректер қорын толтыру |
Жыл көлемінде |
Педагог-асисстент |
||
Ұйымдастырушылық қызмет |
|||||
1 |
Құжатты әзірлеу |
Жыл көлемінде |
Педагог-асисстент |
||
2 |
ЕБҚЕ балаға ҰІӘ барысында жұмысқа сәтті араласуына көмек көрсету |
Күнделікті |
Педагог-асисстент |
||
3 |
Оқыту процесіне қосу барысында танымдық деңгейіне байланысты тапсырмаларды саралап беру |
Күнделікті |
Педагог-асисстент |
||
4. |
Тәрбиеленушінің қызығушылығын ескере отырып, топтан тыс шығармашылық жұмыстарға қатысуын ықпал ету. |
Тәрбиеші жұмысының жоспарна сәйкес |
Педагог-асисстент |
||
Оқу-әдістемелік бағыт |
|||||
1 |
Жеке дамыту және оқыту бағдарламаларын жасау және керегінше түзету, бейімделген бағдарламаларды әзірлеуге қатысу |
Қыркүйек, мамыр |
Педагог-асисстент, тәрбиеші |
||
2 |
Жеке түзету-дамыту сабақтарын дайындау және ұйымдастыру |
Аптасына 1 рет |
Педагог-асисстент |
||
3 |
Семинарда мамандарға кеңес беру, түзету бағдарламасымен таныстыру |
Жыл көлемінде кестеге байланысты |
Педагог-асисстент |
||
4 |
Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің түзету бөлімшесінің педагогикалық кеңесіне, семинарларына, әдістемелік бірлестіктерінің жұмысына қатысу |
Жалпы жоспар бойынша |
Педагог-асисстент |
||
Диагностикалық-аналитикалық әрекеттер |
|||||
1 |
ЕБҚЕ бала жайлы дерек қорын толтыру |
Жыл көлемінде |
Педагог-асисстент |
||
2 |
Тәрбиеленушінің жеке істерін талдау |
Жыл көлемінде |
Педагог-асисстент |
||
3 |
Медициналық картасын талдау,ПМПК қортындысының ұсыныстарын коррекциялық бағдарламаға қосу |
Жыл көлемінде |
Педагог-асисстент |
||
4 |
Ата-аналар анкетасын толтыру |
Керек жағдайда |
Педагог-асисстент |
||
5 |
Жеке күнделік (психо-эмоционалдық жай куйін күнделікті бақылау күнделігі) |
Күнделікті |
Педагог-асисстент |
||
6 |
2023-2024 жыл көлемінде жасалған жұмысқа есеп |
мамыр |
Педагог-асисстент |
Күтілетін нәтижелер:
Тәрбиеленушіден:
-тәрбиеленушінің танымдық қаблетін дамытуда оң нәтиже көру
-жалпы мектепке дейінгі білім беру мекемесінде оқу-тәрбие процесінде ерекше білімді қажет ететін баланың қанағаттану деңгейін арттыру
-мектепке дейінгі білім беру мекемесінде білім алу үшін оңтайлы жағдай жасау.
Тәрбиешілерден:
-кәсіби құзреттілігін арттыру
-оқыту-тәрбие процесінде қанағаттану деңгейін арттыру.
Ата-анасынан:
-кері байланыс, баланың күнделікті жай күйінен хабардар болуына ат салысу
-ата-ана құзреттілігін арттыру
-мектепке дейінгі білім беру мекемесінде оқу үрдісі мен жағдайларына қанағаттану деңгейін арттыру