Материалдар / Ерекше балалармен жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ерекше балалармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Ерекше балалармен жұмыс
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагог-ассистенттің жылдық жеке оқыту жоспары

Мақсаты:

-Ерекше білімді қажет ететін тәрбиеленушіні жеке қолдау және оқу процессіне сәтті қосу.

-Ерекше білімді қажет ететін баланы әлеуметтендіру және түзету бағытында коррекциялық жұмыс.



Міндеті:

-мектепке дейінгі білім беру мекемесінде балаға қолайлы орта жасау;

а)топ ішінде және ас қабылдау мезетінде нақты көмек көрсету;

б)ерекше білімді қажет ететін балаға демалыс орынын және басқа да орындарды ұйымдастыру; әлеуметтендіру - баланы өз құрбыларының арасына қосу, ұжымдық тұлғааралық қарым-қатнастарды қалыптастыру; тиісті жалпы білім беру бағдарламаларын меңгеруге, оқу процесіндегі қиындықтарды жеңуге; басқа мамандардың қолдауын ұйымдасытру; әртурлі мамандардың жуйелігі мен сабақтастығые қамтамассыз ету; ата-аналармен өзара әрекеттесу, ата-аналарды оқу процесіне қосу:

а) ата-аналарды өз баласына адекватты көзқарасты, баланың мәселелерін талдау, көмек көрсету стратегияларын жүзеге асыру процесінде жауапкершілікті қабылдау қаблетін қалыптастыру;

б)ата-аналарға эмоционалды колдау көрсету;

в) ата-аналарға баланың даму ерекшеліктері мен даму болжамы туралы ақпарат алуға көмектесу;

-әрекет нәтижелерін бағалау, мүмкіндігі шектеулі баланың іс-әрекетіндегі динамикасын қадағалау.








Педагог-асисстент пен тәрбиеленуші

Педагог-асисстент:

тәрбиеленушімен сенімді және эмоционалды бай қарым-қатынасты қалыптастырады, жұмыстың басында «бағыттаушы», қорғаушы, тілек білдіруші және сонымен бірге – ұйымдастырушы және үйлестіруші күшке айналады;

баланың жағдайын қадағалайды – эмоционалдық (жанжалды жағдайларды шешуге көмектеседі, тыныштандырады, шабыттандырады және т.б.) және физикалық (егер ерекше білімді қажет ететін балаға демалу қажет болса, педагог-асисстен оны топтан шығарып, ойын алаңына апара алады; баланың жоқтығына көз жеткізеді, қажет болған жағдайда дәретханаға баруға көмектеседі);

оқушының жалпы іс-әрекетін үйлестіреді.



Педагог-асисстент және топ тәрбиешісі

Педагог-асисстен:

Тәрбиешілермен әрекет :

  • Жұмыс барысының мақсаты мен міндетін талқылау;

  • Мүмкін болатын қиындықтар(тәрбиеші мен ерекше білімді қажет ететін бала арасындағы қарым қатынас кезіндегі бөгде шу), бөлмеден шығып қайта оралу процесі, баланың мінез құлық ерекшеліктері мен ерекше мінез құлық көріністері

  • «Тәрбиеші» – «бала» – «педагог-асисстен» арасындағы үштікті қалай тиімді құруға болатынын талқылау



Педагог-асисстент және басқа балалар

Педагог-асисстен:

  • Топтағы балалар арасында не болып жатқанын бақылау, балалар не айтады, не ойнайды, буллинге жол бермеу, алдын алу;

  • Балаларға ерекше білімді қажет етуші баламен қарым – қатынасқа қалай тусу керектігін жетік тусіндіру, өзара байланыс процесін бақылау ;

  • Егер ерекше білімді қажет ететін балаға қатысты сұрақтар болса жауап беру



Педагог-асисстен және ата-ана


Педагог-асисстен:

  • Ата-анаға күннің қалай өткенін, баланың іс-әрекетін, толық ашып күнделікті ата-анасына хабарлап айтып отыру.

  • Ата-ана сұрақтарына жауап беру

  • Ата-анаға қажетінше ұсыныстар мен кеңес беру


Педагог-асисстен және басқа мамандар

  • Педагог-асисстентермен жұмысты оңтайландыру бойынша ұсыныстар жасайды;

  • Жеке бағдарлама құруға көмектеседі;

  • ҰІӘ барысында көмек көрсету(тапсырманы баланың таным деңгейіне сай етіп дайындау, оны орындауға көмектесу және тб.)



Ерекше білімді қажет етуші бала мен педагог-асисстенттің

өзара қарым-қатынасы

ЕБҚЕ бала мен педагог-асисстент

Ол үшін педагог-асисстент:

ЕБҚЕ бала тәрбиешіні тыңдау үшін

  • Балалның назары тәрбиешіге бұрады: «қара» «тыңда» және тб.

  • «Тапсырмаға қара»;

  • «Қарындашты ал, орында»

  • «Дәптеріңді аш» және тб.

ЕБҚЕ бала және педагог асисстент

Ол үшін педагог асисстент:

Бала педагог асисстенттің нұсқаулығын орындайды

  • Тәрбиешінің берген тапсырмасын баланың мүмкіндіктеріне сай етіп жасау;

  • Егер баланың тапсырманы орындауға толық уақыты жеткіліксіз болса, ол тоқтап, жаңа тапсырмаға көшу сәтін анықтайды;

  • Егер ортақ тапсырманы балаға түсіну қиын болса, онда ол алдыңғы тапсырма бойынша жұмысты жалғастырады.

Ескерту. Егер тәрбишіге қай тапсырмаға қай жерде ауысу дұрыс екенін шешу қиын болса, онда бұл туралы тәрбиешіден сұрау.

ЕБҚЕ бала және тәрбиленушілер


Ол үшін педагог асисстент:

Бала өз бастамасы бойынша олармен сөйлеседі, басқа оқушылардың оған деген өтініштеріне жауап береді


  • Балалардың қарым қатынасын қадағалайды керек кезде қарым қатынасқа баланы қосады


ЕБҚЕ бала және ата-ана

Ол үшін педагог-асисстент:

Бала таңертең балабақшада ата-анасымен қоштасып, ата-анасы кешкі уақытта келгенде қарсы алып, тәрбиешімен қоштасады


  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде ата-анасымен қарым-қатынас жасауға дағдыланады, балабақшада болған оқиғаны айтып беруге, достарымен таныстыруға, өзінің көңіл күйін айтуға, көрестуге дағдыландыруға машықтайды.












Педагог-асисстенттің негізі жұмыс бағыты


1. Ақпараттық қолдау;

2. Ұйымдастыру іс-әрекеті;

3. Оқу-әдістемелік жұмыс;

4. Диагностикалық-аналитикалық жұмыс.



Іс әрекет негізі

Мерзімі

Жауапты

Ақпараттық қолдау

1

Құқықтық және әдістемелік базаны толықтыру

Жыл көлемінде

Педагог-асисстент

2

Мамандарға кеңес беру

Жыл көлемінде

Педагог-асисстент

2.1

« Жеке коррекциялық оқыту бағытын» жасау

Қыркүйек

Педагог-асисстент

3

Жеке қажеттіліктері бойынша қаблеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып дамыту мәселелерін жүзеге асыру, тәрбиеленушінің ата-анасына кеңестер

Жыл көлемінде

Педагог-асисстент

Педагог-асисстенттің технологиялық, әдістемелік даму деректерін толықтыру.

Жыл көлемінде

Педагог-асисстент

5

Көрнекі материалдарды толықтыру

Жыл көлемінде

Педагог-асисстент

6

ЕБҚЕ баламен жұмыс барысында оқу құралдарын ұйымдастыру бойынша деректер қорын толтыру

Жыл көлемінде

Педагог-асисстент


Ұйымдастырушылық қызмет

1

Құжатты әзірлеу

Жыл көлемінде

Педагог-асисстент

2

ЕБҚЕ балаға ҰІӘ барысында жұмысқа сәтті араласуына көмек көрсету

Күнделікті

Педагог-асисстент

3

Оқыту процесіне қосу барысында танымдық деңгейіне байланысты тапсырмаларды саралап беру 

Күнделікті

Педагог-асисстент

4.

Тәрбиеленушінің қызығушылығын ескере отырып, топтан тыс шығармашылық жұмыстарға қатысуын ықпал ету

Тәрбиеші жұмысының жоспарна сәйкес

Педагог-асисстент

Оқу-әдістемелік бағыт

1

Жеке дамыту және оқыту бағдарламаларын жасау және керегінше түзету, бейімделген бағдарламаларды әзірлеуге қатысу

Қыркүйек, мамыр

Педагог-асисстент, тәрбиеші

2

Жеке түзету-дамыту сабақтарын дайындау және ұйымдастыру

Аптасына 1 рет

Педагог-асисстент

3

Семинарда мамандарға кеңес беру, түзету бағдарламасымен таныстыру

Жыл көлемінде кестеге байланысты

Педагог-асисстент

4

Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің түзету бөлімшесінің педагогикалық кеңесіне, семинарларына, әдістемелік бірлестіктерінің жұмысына қатысу

Жалпы жоспар бойынша

Педагог-асисстент

Диагностикалық-аналитикалық әрекеттер

1

ЕБҚЕ бала жайлы дерек қорын толтыру

Жыл көлемінде

Педагог-асисстент

2

Тәрбиеленушінің жеке істерін талдау

Жыл көлемінде

Педагог-асисстент

3

Медициналық картасын талдау,ПМПК қортындысының ұсыныстарын коррекциялық бағдарламаға қосу

Жыл көлемінде

Педагог-асисстент

4

Ата-аналар анкетасын толтыру

Керек жағдайда

Педагог-асисстент

5

Жеке күнделік (психо-эмоционалдық жай куйін күнделікті бақылау күнделігі)

Күнделікті

Педагог-асисстент

6

2023-2024 жыл көлемінде жасалған жұмысқа есеп

мамыр

Педагог-асисстент





Күтілетін нәтижелер:

Тәрбиеленушіден:

-тәрбиеленушінің танымдық қаблетін дамытуда оң нәтиже көру

-жалпы мектепке дейінгі білім беру мекемесінде оқу-тәрбие процесінде ерекше білімді қажет ететін баланың қанағаттану деңгейін арттыру

-мектепке дейінгі білім беру мекемесінде білім алу үшін оңтайлы жағдай жасау.

Тәрбиешілерден:

-кәсіби құзреттілігін арттыру

-оқыту-тәрбие процесінде қанағаттану деңгейін арттыру.

Ата-анасынан:

-кері байланыс, баланың күнделікті жай күйінен хабардар болуына ат салысу

-ата-ана құзреттілігін арттыру

-мектепке дейінгі білім беру мекемесінде оқу үрдісі мен жағдайларына қанағаттану деңгейін арттыру





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!