Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
“Ерекше бақылауды қажет ететін баллармен жұмыс жасауды ұйымдастыру”
Материал туралы қысқаша түсінік
Ерекше балларға мектепте сабақ ұйымдастыру
Авторы:
24 Қаңтар 2024
186
4 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ожанова Куралай Болатовна
Бүгінгі заманғы педагогикалық саладағы жаңалықтардың бірі –
оқытудың іс-тәжірибесіне жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу болып табылады. Менің
жақында өткен «Мектептегі география сабағы: басымдықтар және
жетілдіру» тақырыбындағы курстың мақсаты да осыны көздейді. Осы курс
бойынша жинаған білімімен сіздермен бөлісейін деген едім. Қазіргі заманда
өте көп өзгерістер, дегенмен бұл өзгерістер бастысы мұғалімге де, оқушы
үшін де оң нәтиже беруі тиіс. Бүгінгі таңда менің алдымда тұрған үлкен
міндет – оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, саналы,
салауатты, жан – жақты дамыған, рухани бай, заман талабын орындай білетін
тұлғаны тәрбиелеп дамыту. Мұғалімнің мәртебесіне лайық болу мақсатында,
өзімнің кәсіби шеберлігімді шыңдап дамыту мақсатында педагогикалық
шеберлік орталығында ұстаздар біліктілігін арттыру курсында одан әрі
жетілдіру. Сондықтан білім беру мен оқытудың қазіргі заманғы әдістері
мұғалімнің күнделікті тәжірибесінде қарастырылуы тиіс.
2 СЛАЙД Функционалдық сауаттылық және креативті ойлау
Бағалау, жинақтау, талдау, қолдану түсіну, білу (презентацияда
түсініктері берілген)
Мұғалімдер арасында 3 топқа бөліп, сәйкес осы санаттар туралы идеяларын айту
Әр топқа А3 қағаз бен қарандаштар беру
Тануға құштарлы адам
Адмдар арасында өмір
сүре білетін адам
2 топ
Тәуелсіз адам
3 топ
1 топ
3 СЛАЙД Инклюзивті білім беру ғылыми-педагогикалық мәселе
ретінде енуі мен дамуы көрсетілген
4 слайд Инклюзивті оқыту – ерекше мұқтаждықтары бар балалардың
жалпы білім беретін мектептердегі оқыту үрдісін сипаттауда қолданылады.
Демек, инклюзивті оқыту негізінде балалардың қандай да бір
дискриминациясын жоққа шығару, барлық адамдарға деген теңдік қатынасты
қамтамасыз ету, сонымен бірге оқытудың ерекше қажеттілігі бар балаларға
арнайы жағдай қалыптастыру идеологиясы жатыр. Осы бағыт балаларды
оқуда жетістікке жетуге ықпал етіп, жақсы өмір сүру жағдайын
қалыптастырады.
ХХІ
ғасырдың
басында
шетелде
интеграция
кең
әлеуметтік-философиялық мағынада қарапайым адамдар мен мүмкіндігі
шектеулі адамдардың өмір сүру формасы ретінде түсініледі, бұл ерекше
қажеттіліктері бар адамның барлық әлеуметтік процестерге, білім берудің
барлық сатыларына, бос уақытқа, жұмысқа, әртүрлі әлеуметтік рөлдер мен
функцияларды жүзеге асыруға шектеусіз қатысуын қамтамасыз етеді және
бұл құқық әлемнің көптеген дамыған елдерінде заңмен бекітілген. Шетелдік
педагогика интеграцияны экономикалық, ұйымдастырушылық, дидактикалық
және әдістемелік сипаттағы шаралармен осы процестің қолдауымен және
сүйемелдеуімен қарапайым балалар мен мүгедек балаларды бірге өмір сүру
және оқыту мүмкіндігі ретінде қарастырады.
5 СЛАЙД Инклюзивті білім берудегі бағалау қандай болуы керек?
6 СЛАЙД Мұғалімдерге Карточка (Сұрақтарға жауап беру)
16 Слайд
Географиялық білім берудің негізгі қҧралы және тілі – карта. Карта
арқылы қоғам мен табиғаттың бейнесін және ондағы орын алып жатқан
процестер мен қҧбылыстарды қарапайым және тҥсінікті тілде баяндайды.
Алайда, қазіргі әлемдегі болып жатқан қарқынды ӛзгерістер дәстҥрлі
карталарды жасаудан бастап, басып шығаруға дейінгі процесстен әлдеқайда
шапшаң жҥруде. Сондықтан, географияны оқытуда дәстҥрлі карталардың
сандық баламалары - геоақпараттық технологиялар мен ресурстарды қолдану
кезек кҥттірмейтін мәселеге айналып отыр. Геоақпараттық технологиялар
ақпараттарды іздеу, саралау, кӛрсету, ӛңдеу, сақтау, талдау және тарату сияқты
қызметтерді ҧсынумен қатар, қағаз немесе электрондық карталардың ӛздерін
жасауға 9 мҥмкіндік береді. Осылайша, геоақпараттық технологиялар
картографияның жаңа бағытта дамуына ықпал етіп отыр.
17 слайд
18 СЛАЙД
Web-картография - бҧл есептеу желілері арқылы соңғы пайдаланушыға
дейін кеңістіктік деректерді жеткізумен айналысатын компьютерлік
технологиялар саласы. GRASS (Geographic resources Analysis Support System)
– географиялық ресурстарды талдауды қолдау жҥйесі OGC (Open Geospatial
Consortium) – кеңістіктік деректер мен қызметтер саласындағы
стандарттарды әзірлеу бойынша жетекші халықаралық коммерциялық емес
ҧйым. Геоақпараттық жҥйелер ҥшін Интернет басты орынға ие болғанымен,
мҧнда басқа да кӛптеген есептеу желілері қолданылылады, сондықтан,
сандық картографияда «web» префиксі қолданылады. Тҧтастай алғанда,
web-картография геоақпараттық технология бағыттарының бірі болып
табылады. Бҧл бағыт ГАЖ бен Интернетті (web) біріктіру және ГАЖ-ды
web-қосымшаға айналдыру арқылы пайда болды деп айтуға болады.
Нәтижесінде "интернет-ГАЖ" және "web-ГАЖ" терминдері пайда болды.
Ағылшын тіліндегі дереккӛздерде "Web-GIS" термині пайда болғанына аса
кӛп уақыт болмаса да "web mapping services" (графикалық web-қызметтер)
термині жиі кездеседі.
CЛАЙД 18-20
СЛАЙД 21
СЛАЙД 22
СЛАЙД 23
Қазіргі заманда білім беру ісінде талап деңгейінен шығу мұғалімнің
іздену шеберлігіне тіреледі. Бүгінгі талап оқушыға білім берумен бірге оны
білікті түрде қолдана алуына, оны дағдыға жеткізіп қана қоймай баланың
ақыл-ойын, қабілетін дамытуға, әрекет нәтижесінде белгілі тұжырым жасай
алуға үйретуге негізделеді. Ал бүгінгі оқыту оқушы қабілеті, оны жан-жақты
дамыту, даму әрекеттерін ұйымдастырудың қажеттігін дәлелдеп отыр.
Ал біздің мақсатымыз – баланың сабақ үстіндегі оқу-әрекетін тиімді әрі
қызықты болатындай етіп ұйымдастыру, әрекет нәтижесін байқау, бағалау
және соның нәтижесінде алдағы жұмыстарды жоспарлау болып табылады.
Оқитын пән қаншалықты бағалы болса да, мұғалімнің шеберлігі қандай
жоғары болса да, мұғалім оқушының өз белсенділігін туғыза алмаса, берген
білім, күткен нәтиже бермейді. Оқушының адам ретінде қалыптасуы
белсенділік арқылы жүзеге асады. Қазіргі таңда жаңа технологияның басты
мақсаттарының бірі — баланы оқыта отырып, оның еркіндігін, белсенділігін
қалыптастыру, өз бетінше шешім қабылдауға дағдыландыру. Ал мен
география пәні мұғалімі ретінде ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген,
мәдени мұраларды жадында өшпестей етіп сақтаған құзіретті жеке тұлға
қалыптастыруда оқытудағы жаңа тәсілдерді өз сабақтарымда пайдаланып
жүрмін.
Қорытынды, Құзырлы оқытудың негізгі идеясы оқушы тақырыптың
мәнін өз бетімен меңгеруі, түсінуі мен бағалай алуы болып табылады.
Жоғарыдағы аталғандарды ескере отырып, сабақ кезінде оқушылардың
проблеманы
шешу
құзіреттілігі,
ақпараттық
құзіреттілігі
және
коммуникативтік
құзіреттіліктерін
дамыту
мақсатында
әртүрлі
стратегиялардың тиімді қолданылуына ерекше мән беремін. Қорыта
келгенде, сабақтарды осындай әдіс – тәсілдермен өткізу арқылы мен
оқушылардың білімді өз бетімен оқып-үйрене алатынына, өзінің оқуы үшін
өзі жауапты екендігін сезінетіндігін, қызығушылықтары оянып,
белсенділіктері артатындығын, олардың ой еркіндігі дамитындығына көзім
жетті. Сондықтан да мен, бүгінгі іс-тәжірибием барлық ұстаздарға пайдалы
болып, барлық мектептерде қолдау тауып, тиімді қолданылса екен деп
ойлаймын.
Бүгінгі заманғы педагогикалық саладағы жаңалықтардың бірі –
оқытудың іс-тәжірибесіне жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу болып табылады. Менің
жақында өткен «Мектептегі география сабағы: басымдықтар және
жетілдіру» тақырыбындағы курстың мақсаты да осыны көздейді. Осы курс
бойынша жинаған білімімен сіздермен бөлісейін деген едім. Қазіргі заманда
өте көп өзгерістер, дегенмен бұл өзгерістер бастысы мұғалімге де, оқушы
үшін де оң нәтиже беруі тиіс. Бүгінгі таңда менің алдымда тұрған үлкен
міндет – оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, саналы,
салауатты, жан – жақты дамыған, рухани бай, заман талабын орындай білетін
тұлғаны тәрбиелеп дамыту. Мұғалімнің мәртебесіне лайық болу мақсатында,
өзімнің кәсіби шеберлігімді шыңдап дамыту мақсатында педагогикалық
шеберлік орталығында ұстаздар біліктілігін арттыру курсында одан әрі
жетілдіру. Сондықтан білім беру мен оқытудың қазіргі заманғы әдістері
мұғалімнің күнделікті тәжірибесінде қарастырылуы тиіс.
2 СЛАЙД Функционалдық сауаттылық және креативті ойлау
Бағалау, жинақтау, талдау, қолдану түсіну, білу (презентацияда
түсініктері берілген)
Мұғалімдер арасында 3 топқа бөліп, сәйкес осы санаттар туралы идеяларын айту
Әр топқа А3 қағаз бен қарандаштар беру
Тануға құштарлы адам
Адмдар арасында өмір
сүре білетін адам
2 топ
Тәуелсіз адам
3 топ
1 топ
3 СЛАЙД Инклюзивті білім беру ғылыми-педагогикалық мәселе
ретінде енуі мен дамуы көрсетілген
4 слайд Инклюзивті оқыту – ерекше мұқтаждықтары бар балалардың
жалпы білім беретін мектептердегі оқыту үрдісін сипаттауда қолданылады.
Демек, инклюзивті оқыту негізінде балалардың қандай да бір
дискриминациясын жоққа шығару, барлық адамдарға деген теңдік қатынасты
қамтамасыз ету, сонымен бірге оқытудың ерекше қажеттілігі бар балаларға
арнайы жағдай қалыптастыру идеологиясы жатыр. Осы бағыт балаларды
оқуда жетістікке жетуге ықпал етіп, жақсы өмір сүру жағдайын
қалыптастырады.
ХХІ
ғасырдың
басында
шетелде
интеграция
кең
әлеуметтік-философиялық мағынада қарапайым адамдар мен мүмкіндігі
шектеулі адамдардың өмір сүру формасы ретінде түсініледі, бұл ерекше
қажеттіліктері бар адамның барлық әлеуметтік процестерге, білім берудің
барлық сатыларына, бос уақытқа, жұмысқа, әртүрлі әлеуметтік рөлдер мен
функцияларды жүзеге асыруға шектеусіз қатысуын қамтамасыз етеді және
бұл құқық әлемнің көптеген дамыған елдерінде заңмен бекітілген. Шетелдік
педагогика интеграцияны экономикалық, ұйымдастырушылық, дидактикалық
және әдістемелік сипаттағы шаралармен осы процестің қолдауымен және
сүйемелдеуімен қарапайым балалар мен мүгедек балаларды бірге өмір сүру
және оқыту мүмкіндігі ретінде қарастырады.
5 СЛАЙД Инклюзивті білім берудегі бағалау қандай болуы керек?
6 СЛАЙД Мұғалімдерге Карточка (Сұрақтарға жауап беру)
16 Слайд
Географиялық білім берудің негізгі қҧралы және тілі – карта. Карта
арқылы қоғам мен табиғаттың бейнесін және ондағы орын алып жатқан
процестер мен қҧбылыстарды қарапайым және тҥсінікті тілде баяндайды.
Алайда, қазіргі әлемдегі болып жатқан қарқынды ӛзгерістер дәстҥрлі
карталарды жасаудан бастап, басып шығаруға дейінгі процесстен әлдеқайда
шапшаң жҥруде. Сондықтан, географияны оқытуда дәстҥрлі карталардың
сандық баламалары - геоақпараттық технологиялар мен ресурстарды қолдану
кезек кҥттірмейтін мәселеге айналып отыр. Геоақпараттық технологиялар
ақпараттарды іздеу, саралау, кӛрсету, ӛңдеу, сақтау, талдау және тарату сияқты
қызметтерді ҧсынумен қатар, қағаз немесе электрондық карталардың ӛздерін
жасауға 9 мҥмкіндік береді. Осылайша, геоақпараттық технологиялар
картографияның жаңа бағытта дамуына ықпал етіп отыр.
17 слайд
18 СЛАЙД
Web-картография - бҧл есептеу желілері арқылы соңғы пайдаланушыға
дейін кеңістіктік деректерді жеткізумен айналысатын компьютерлік
технологиялар саласы. GRASS (Geographic resources Analysis Support System)
– географиялық ресурстарды талдауды қолдау жҥйесі OGC (Open Geospatial
Consortium) – кеңістіктік деректер мен қызметтер саласындағы
стандарттарды әзірлеу бойынша жетекші халықаралық коммерциялық емес
ҧйым. Геоақпараттық жҥйелер ҥшін Интернет басты орынға ие болғанымен,
мҧнда басқа да кӛптеген есептеу желілері қолданылылады, сондықтан,
сандық картографияда «web» префиксі қолданылады. Тҧтастай алғанда,
web-картография геоақпараттық технология бағыттарының бірі болып
табылады. Бҧл бағыт ГАЖ бен Интернетті (web) біріктіру және ГАЖ-ды
web-қосымшаға айналдыру арқылы пайда болды деп айтуға болады.
Нәтижесінде "интернет-ГАЖ" және "web-ГАЖ" терминдері пайда болды.
Ағылшын тіліндегі дереккӛздерде "Web-GIS" термині пайда болғанына аса
кӛп уақыт болмаса да "web mapping services" (графикалық web-қызметтер)
термині жиі кездеседі.
CЛАЙД 18-20
СЛАЙД 21
СЛАЙД 22
СЛАЙД 23
Қазіргі заманда білім беру ісінде талап деңгейінен шығу мұғалімнің
іздену шеберлігіне тіреледі. Бүгінгі талап оқушыға білім берумен бірге оны
білікті түрде қолдана алуына, оны дағдыға жеткізіп қана қоймай баланың
ақыл-ойын, қабілетін дамытуға, әрекет нәтижесінде белгілі тұжырым жасай
алуға үйретуге негізделеді. Ал бүгінгі оқыту оқушы қабілеті, оны жан-жақты
дамыту, даму әрекеттерін ұйымдастырудың қажеттігін дәлелдеп отыр.
Ал біздің мақсатымыз – баланың сабақ үстіндегі оқу-әрекетін тиімді әрі
қызықты болатындай етіп ұйымдастыру, әрекет нәтижесін байқау, бағалау
және соның нәтижесінде алдағы жұмыстарды жоспарлау болып табылады.
Оқитын пән қаншалықты бағалы болса да, мұғалімнің шеберлігі қандай
жоғары болса да, мұғалім оқушының өз белсенділігін туғыза алмаса, берген
білім, күткен нәтиже бермейді. Оқушының адам ретінде қалыптасуы
белсенділік арқылы жүзеге асады. Қазіргі таңда жаңа технологияның басты
мақсаттарының бірі — баланы оқыта отырып, оның еркіндігін, белсенділігін
қалыптастыру, өз бетінше шешім қабылдауға дағдыландыру. Ал мен
география пәні мұғалімі ретінде ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген,
мәдени мұраларды жадында өшпестей етіп сақтаған құзіретті жеке тұлға
қалыптастыруда оқытудағы жаңа тәсілдерді өз сабақтарымда пайдаланып
жүрмін.
Қорытынды, Құзырлы оқытудың негізгі идеясы оқушы тақырыптың
мәнін өз бетімен меңгеруі, түсінуі мен бағалай алуы болып табылады.
Жоғарыдағы аталғандарды ескере отырып, сабақ кезінде оқушылардың
проблеманы
шешу
құзіреттілігі,
ақпараттық
құзіреттілігі
және
коммуникативтік
құзіреттіліктерін
дамыту
мақсатында
әртүрлі
стратегиялардың тиімді қолданылуына ерекше мән беремін. Қорыта
келгенде, сабақтарды осындай әдіс – тәсілдермен өткізу арқылы мен
оқушылардың білімді өз бетімен оқып-үйрене алатынына, өзінің оқуы үшін
өзі жауапты екендігін сезінетіндігін, қызығушылықтары оянып,
белсенділіктері артатындығын, олардың ой еркіндігі дамитындығына көзім
жетті. Сондықтан да мен, бүгінгі іс-тәжірибием барлық ұстаздарға пайдалы
болып, барлық мектептерде қолдау тауып, тиімді қолданылса екен деп
ойлаймын.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)