Материалдар / "Ерекше білім алуға қажеттілігі бар білім алушылармен жұмыс"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Ерекше білім алуға қажеттілігі бар білім алушылармен жұмыс"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ерекше алуға қажеттілігі бар балалармен жұмыс жасауға әдістемелік құрал ретінде өте тиімді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қырқүйек 2023
974
34 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мухамеджанова Жанерке Багдатовна











Авторлық бағдарлама



Ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс


























ӘОЖ 373

КБК 74.268

Е 11




Құрастырушы автор: Мухамеджанова Жанерке Багдатовна педагог-психолог


Пікір жазған:

Абай ат.ҚазҰПУ-нің Біліктілікті арттыру және қашықтықтан білім беру орталығының доценті, педагогика ғылымдарының кандидаты,

Бельгия Жоғары Мектебінің Гонорар профессоры,

Халықаралық Ақпараттандыру Академиясының академигі -А.Ш.Орақова



Халықаралық ғылым мен білімді қолдау орталығының оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде талқыланып, 2023 ж. «1» ақпан №390 хаттамасымен мақұлданған және баспаға ұсынылған.



«Ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс» /авт.бағдарл., /әд.нұсқ. /






Кітап жалпы білім саласы қызметкерлеріне арналған.









ISBN 978-601-02-1437-5







Жобаның мақсаты:

Ерекше білімді қажет ететін балаларды оқытуда әр түрлі заманауи технологияларды пайдалудың жолдарын көрсету.

Жобаның міндеттері:

-Ерекше білімді қажет ететін балаларды оқытуда заманауи технологияларды қолдана отырып, оқушыларды өмірге бейімдеу, алған білім дағдыларын іскерлікпен қолдана білуге тәрбиелеу;

- Дамуындағы ауытқудың алдын алып, біріккен түрде жүмыстану

-Баланың коммуникативті және бейімделу дағдысын қалыптастыру;

Күтілетін нәтижелер:

- Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмектеседі;

- Оқушыларың сабаққа деген қызығушылығын арттырады;

- Сабақта пайдаланылатын көрнекіліктердің санын арттырады;

- Оқушыларды жеке жұмыс істеуге үйретеді;

- Оқушылардың есте сақтау, есту, көру, сөйлеу, ойлау қабілеттерін дамытады;

-Ерекше білімді қажет ететін оқушыларды сенсорлық және сенсомоторлық дамытады;

-Қол моторикасын жетілдіреді;

- Эмоциялық ерік саласын түзетеді және жетілдіреді;

- Қарым қатынас дағдыларын қалыптастырып және әлеуметтік бейімдеу жұмыстары жүргізіледі.

 Жұмыстың негізгі өзектілігі: Лапшин және Б.П. Пузанов ұсынған классификация бойынша аномальды балалардың негізгі санаттарына төменде аталған бойынша балалармен жұмыс жасау ерекшеліктері мен жолдары баяндалған.

Есту қабілеті бұзылған балалар (саңырау, нашар еститін, кеш саңырау);

Көру қабілеті бұзылған балалар (соқыр, нашар көретін);

сөйлеу қабілеті бұзылған балалар (дефектологтар);

тірек-қимыл аппараты бұзылған балалар;

Ақыл-ойы артта қалған балалар;

Ақыл-ойы артта қалған балалар;

Мінезі мен қарым-қатынасы бұзылған балалар;







Жылдық жұмыс жоспар

Тақырыбы

Сабақтың мазмұны

Формасы

Уақыты

1

Ерекше балалардың тізімін анықтау.

Әр түрлі жағдайға түскен балалардың отбасылық жағдайын анықтап, ата-анасы мен сөйлесіп ерекше назардағы оқушыларды анықтау есепке алу.

Зерттеу жүргізу

Ата-ана мен байланысу.

Қыркүйек

2

Тұлғаның тәрбиелік деңгейін анықтау немесе бақылау.

Сабақтарға кіру,баланың қызығушылығын анықтау.

бақылау.

Жыл бойы

3

Оқушылардың оқу әректінің мотивациясын анықтау.

Оқушының оқуға деген ынтасын анықтау, зерттеу жүргізу.

Тест

Қыркүйек

4

Ерік, шыдамдылық, табандылық, психологиялық сабақ.

Оқушының өзіндік ерекше қасиеттерінің мүмкіндіктерін түсіндіру.

Сабақ өткізу.

Қыркүйек

5

Баланың темпераменттерін анықтау.

Мінез-құлқын анықтау, ерекше қабілеттерін зерттеу.

Сауалнама толтыру

Қазан

6

Өзі-өзін бағалау, Қызығу және оның дамуын анықтау.

Өзін-өзі бағалауы деңгейін анықтау, жеке қызығушылығын дамыту.

Тест

Қазан

7

Өмірдегі –ең басты мақсатым !

Мақсат қоя білуге, кез-келген уақытта жете білуге талпындыру.

тренингі

Қазан

8

Сіз –өзіңізге қалай қарайсыз!

Баланың жеке басының қызығушылығын мен жеке өзін бағалауын зерттеу.

Сауалнама толтыру

Қараша

9

Сенімді –дос!

Достық адам-өмірінің маңызды бөлшегі бірге сырласудың маңыздылығы.

Тренингі

Желтоқсан

10

Адамның ішкі-жан дүниесіне үнілейік!

Жағымды көңіл-күй сыйлау әр жақын адамға мүмкіндік жасау жолдары туралы түсіндіру.

Тренингі

Ата-анасы мен

Желтоқсан

11

Қарым-қатынас жасай білуде үлкен өнер!

Қарым-қатынас жасаудың ерекше жолдарын түсіндіру.

Кеңес ұсыну

Қаңтар

12

Менің-мықты тұстарым!

Оқушының ойын, мен бейнесін қалыптастыру.

Түзету сабағы

Ақпан

13

Қасында жүр жақсы-адам.

Бәрбір адамға жағымды қарым-қатынас нәтижесі жақсылыққа жол ашатының түсіндіру.

Психологиялық сабақ

Ақпан

14

Өмір ағашы.

Баланың мінез-құлқын, ерекше мақсаттарын анықтау.

Суретті тест

Наурыз

15

Менің өмірдегі орыным!

Адам өміріндегі ерекшеліктердің маңыздылығын түсіндіру.

Трениингі

Сәуір

16

Жазғы демалысыңызды-қалай өткізесіз!

Баламен жеке әңгіме жүргізу арқылы жаз уақытта кімнің жанында қалайтының анықтау.

Жеке әңгіме жүргізу.

Мамыр



















Авторлық бағдарламаның мазмұны:

Кіріспе

1.1.Шығармашылық дегеніміз не?

1.2.Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған шығармашылық компоненттері.

Негізгі бөлім

2.1.Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеуге арналған бағыттағы мұғалімдерге арналған ұсыныстар

2.2.Әлеуметтік және эмоционалды-психологиялық дамуды қолдау

2.3.Есту қабілеті бұзылған балалар (саңырау, нашар еститін, кеш саңырау);

2.4.Көру қабілеті бұзылған балалар (соқыр, нашар көретін);

2.5.Сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен жұмыс жасау ерекшеліктері

2.6.Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалармен жұмыс жасау ерекшеліктері

2.7.Ақыл-ойы артта қалған балалар балалармен жұмыс жасау ерекшеліктері

2.8.Мінезі мен қарым-қатынасы бұзылған балалар балалармен жұмыс жасау ерекшеліктері

Практикалық бөлім

3.1.Дидактикалық тапсырмалар мен ойын түрлері

3.2.Зейінді қалыптастыратын шығармашылық көрнекіліктер

3.3.Терминология

Қорытынды

Пайдаланылаған әдебиеттер











Кіріспе

Шығармашылық - бұл адамның өзін-өзі сәтті жүзеге асырудың таптырмас шарты, ол қазіргі әлемде, әртүрлі өмірлік жағдайларда өзін көрсетуге мүмкіндік береді.. Л.С. Выгодский, шығармашылық іс-әрекет «бұл адамның шығармашылық әрекеті болсын, сыртқы әлемнің қандай-да бір нәрсесі болсын немесе адамның өз бойында ғана өмір сүретін немесе кездесетін ақыл-ойдың немесе сезімнің құрылуы болсын, жаңа нәрсе жасайтын адамның қызметі. . « Өзін шығармашылық қызметке инвестициялау арқылы адам өзгереді, жақсарады. Шығармашылық қабілеті сәттілікке жетелейді, бұл өз кезегінде шығармашылық процеске деген қызығушылығы артады.

Шығармашылық іс-әрекет жеке, ал оның қалыптасуы мен дамуы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың теориясы мен практикасындағы өзекті мәселе болып табылады. Шығармашылық адамға өзінің тұтастығының тәжірибесін береді, ол оның ішкі әлемін, оның ұмтылыстарын, тілектерін, тәжірибелерін бейнелейді. Шығармашылық сәтінде адам өзін тұлға ретінде барынша толық және терең сезінеді, оның даралығын сезінеді.

Алайда ерекші білімді қажет етеін балалармен жұмыс істеу принциптері арнайы жүйелі түрде жүргізілуі тиіс. Себебі, олар үшін басталған жұмысты аяғына дейін жеткізу қиын. Осыған байланысты, осы балаларды оқыту және дамыту процесінде бірінші туындайтын маңызды міндет - еңбекке деген оң мотивацияны қалыптастыру.

Баланың еңбек операцияларын жасай алуы үшін оның әр түрлі заттар мен заттардың: судың, қағаздың, матаның, ағаштың қасиеттерін жақсы білуі қажет.

Баланы осы немесе басқа жұмыс әдісіне үйрету үшін психолог үлкен шыдамдылық танытып, жұмыстың әрбір кіші компонентін ұзақ мерзімді дамытуды қамтитын «сатылай оқыту» принципіне сәйкес әрекет етуі керек. Сәтсіздік баланы қорқытпайтындығына және оның тапсырма бойынша өзіндік жұмысы өзіне деген сенімділіктің өсуіне және шығармашылық қабілеттердің дамуына ықпал ететініне көз жеткізу маңызды.

Шығармашылық жұмыстарға арналған сыныпта балаларға қол жетімді практикалық іс-әрекеттің түрлері қолданылуы керек. Құралды қолдана отырып, қолмен жұмыс жасаудың күрделі түрлеріне көшу қолдың ұсақ моторикасын жақсартады. Сыныптағы шығармашылықты дамытумен айналысатын оқушылар жұмсақ ойыншықтар жасауда, кескіндеме кестесінде, табиғи материалдардан композициялар, қағаздан, гипстен, пластилиннен, кескіндеме мен моншақтан қолөнер жасауда үлкен жетістіктерге жете алады. Эмоционалды күйлерді белгілі бір жағдайлармен байланыстыра отырып, қолөнер арқылы күйлерді «ойната» отырып, бала механизмді моторлы түрде бекітеді

Өзіндік шығармашылық жұмыстың барлық түрлері балалар үшін өте тартымды, ал оларды жүзеге асыру қоршаған эстетикалық талғамды, байқауды, қоршаған шындықтың көркемдік көзқарасын, дизайнын, шығармашылық ойлауын дамытуға ықпал етеді.

Әр түрлі шығармашылық жұмыс түрлерін орындау жан-жақты даму үшін өте маңызды. Балалардың шығармашылық жұмыс жасау барысында балалар графикалық сауаттылықтың элементтерімен танысады, дәл және мұқият белгілеп, өлшеуді үйренеді, өйткені жұмыс сапасы осыған байланысты болады. Олар технологиялық құжаттаманы - сызбаны, эскизді, техникалық сызбаны, технологиялық картаны қолданады, яғни дайын үлгі бойынша бұйым жасайды.

338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!