Материалдар / Ерекше білім беруді қажет ететін бастауыш сынып оқушыларымен жүргізілетін түзету-дамыту жұмыстарының жылдық жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ерекше білім беруді қажет ететін бастауыш сынып оқушыларымен жүргізілетін түзету-дамыту жұмыстарының жылдық жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ерекше білім беруді қажет ететін бастауыш сынып оқушыларымен жүргізілетін түзету-дамыту жұмыстарының жылдық жоспары туралы мақала
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2024
66
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ерекше білім беруді қажет ететін бастауыш сынып оқушыларымен жүргізілетін түзету-дамыту жұмыстарының жылдық жоспары

Инклюзивті білім беру дегеніміз – балалардың жынысына, жас ерекшеліктеріне, географиялық тұратын жеріне, қимыл-
қозғалыстық және ақыл-есінің жағдайына, әлеуметтік-экономикалық
жағдайына қарамастан, сапалы білім алу және өздерінің потенциалдық
дамыту мүмкіндігіне ие болу.

Психикалық даму тежелісі (ПДТ) дегеніміз ғылымда психика дамуының уақытша артта қалуы деп түсіндіріледі. Бұл жұмыс бастауыш сынып оқушыларына арналған 34 түзету сабағынан тұрады. Бағдарлама психикалық дамуының тежелуі диагнозы бар оқушыларға арналған. Жұмыстың түрі оқушымен жекелей жүргізіледі. Жылдық жоспар төрт тоқсанға құрылып жоспарланады.

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылармен жұмыс жоспары

Сабақ тақырыбы

Мақсаты

Мерзімі

1

Зейінін дамыту

зейінін ауыстыру қабілетін дамыту, зейіннің шоғырлануын дамыту, зейін көлемін дамыту.


2

Қабылдауын дамыту

геометриялық пішіндерді қабылдауды дамыту, түсті ажыратуды дамыту, уақыт аралығының ұзақтығын қабылдауды дамыту


3

Ойлауын дамыту

ойлау процестерін дамыту: сөздік қорын дамыту, тапқырлықты дамыту


4

Ойлауын дамыту

ойлау процестерін дамыту: сөздік қорын дамыту, тапқырлықты дамыту


5

Есте сақтау қабілетін дамыту

көру, есту және тактильді әдістерде есте сақтау қабілетін арттыру, ойын процесінде есте сақтау әдістерін дамыту


6

Шығармашылық қабілеттерін және қиялын дамыту

қиял мен шығармашылық қабілетті дамыту



7

Ұсақ қол моторикасын дамыту

қолдың ұсақ моторикасын дамыту, бұлшықеттерді босаңсуды үйрену


8

Сенсорлы дамыту

фондық объектілерді ерекшелеу, заттар мен қозғалыстарды анықтау, заттардың пішіні туралы түсініктерін дамыту, шамасы бойынша қатынастарды қабылдауды дамыту


II тоқсан

9

Көрнекі-бейнелі ойлауды дамыту

Көрнекі-бейнелі ойлауды дамыту, кеңістікті шарлау қабілетін дамыту


10

Көрнекі есте сақтауды дамыту

көрнекі есте сақтауды дамыту, кеңістіктік көріністерді дамыту


11

Ауызша есте сақтауды дамыту

Ауызша есте сақтауды дамыту, ойлауды дамыту


12

Логикалық есте сақтауды дамыту

логикалық есте сақтауды дамыту, жақсы үйлестірілген қозғалыстарды дамыту


13

Көрнекі қабылдауды дамыту

көрнекі қабылдауды дамыту, ойлауды дамыту


14

Ерікті зейінді дамыту

ерікті зейінді дамыту, тактильді сезімдерді дамыту


15

Көрнекі есте сақтауды дамыту

көрнекі есте сақтауды дамыту, кеңістіктік көріністерді дамыту


III тоқсан

16

Кеңістіктік қабылдауды дамыту

кеңістіктік қабылдауды дамыту, көрнекі бейнелі ойлауды дамыту


17

Қиялын дамыту

кеңістіктік көріністерді дамыту, қиялын дамыту


18

Зейінін дамыту

зейінін ауыстыру қабілетін дамыту, зейіннің шоғырлануын дамыту, зейін көлемін дамыту


19

Қабылдауын дамыту

геометриялық пішіндерді қабылдауды дамыту,түсті ажыратуды дамыту, уақыт аралығының ұзақтығын қабылдауды дамыту, тәулік бөліктері туралы түсініктерін дамыту


20

Ойлауын дамыту

ойлау процестерін дамыту: ақыл-ой икемділігін және сөздік қорын дамыту


21

Ойлауын дамыту

ойлау процестерін дамыту, сөздік қорын дамыту


22

Есте сақтау қабілетін дамыту

көру, есту және тактильді әдістерде есте сақтау қабілетін арттыру


23

Шығармашылық қабілеттерін және қиялын дамыту

қиял мен шығармашылық қабілетті дамыту



24

Ұсақ қол моторикасын дамыту

қолдың ұсақ моторикасын дамыту


25

Сенсорлы дамыту

заттар мен қозғалыстарды анықтау, заттардың пішіні туралы түсініктерін дамыту, шамасы бойынша қатынастарды қабылдауды дамыту


26

Көрнекі-бейнелі ойлауды дамыту

Көрнекі-бейнелі ойлауды дамыту, кеңістікті шарлау қабілетін дамыту


IV тоқсан

27

Көрнекі есте сақтауды дамыту

көрнекі есте сақтауды дамыту, кеңістіктік көріністерді дамыту


28

Ауызша есте сақтауды дамыту

Ауызша есте сақтауды дамыту, ойлауды дамыту


29

Логикалық есте сақтауды дамыту

логикалық есте сақтауды дамыту, кеңістікті шарлау қабілетін дамыту


30

Көрнекі қабылдауды дамыту

көрнекі қабылдауды дамыту, ойлауды дамыту, есту сезімдерінің дамуы


31

Ерікті зейінді дамыту

ерікті зейінді дамыту, тактильді сезімдерді дамыту


32

Көрнекі есте сақтауды дамыту

көрнекі есте сақтауды дамыту, кеңістіктік көріністерді дамыту


33

Кеңістіктік қабылдауды дамыту

кеңістіктік қабылдауды дамыту, көрнекі бейнелі ойлауды дамыту


34

Қиялын дамыту

кеңістіктік көріністерді дамыту, қиялын дамыту



Қазіргі уақытта мен инклюзивті оқушылармен жұмыс жасаймын. Жұмыс жасау барысында инклюзивті білім беру керек екендігін түсіндім. Әр оқушының білім алуда өз ерекшеліктері бар. Мәселен әр оқушының эмоционалдық және психикалық таным процестерінің дамуы деңгейі әртүрлі екенін естен шығармау керек. Жалпы білім беретін мектептердегі  мүмкіндігі шектеулі балалар оқу материалын меңгеруде, жеке тәсілдің  жоқтығы, арнайы коррекциялық – түзету, психологиялық, педагогикалық,  әлеуметтік қолдаудың жеткіліксіздігі салдарынан әлеуметтік дағдыларды игеруде елеулі қиындықтарға тап болады. Осы қиындықтарды ескере отырып, яғни психологиялық түзету дамыту жұмыстарының жылдық жоспарын жасауыма себепкер болды. Мақаламды мына Эльберт Хаббарттың дәйексөзімен аяқтағым келіп отыр. «Баланы оқытудың мақсаты- оны әрі қарай мұғалімнің көмегінсіз-ақ дамуға қабілетті ету»




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!