Материалдар / Ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқытуды, оның ішінде үйде оқытуды ұйымдастыру

Ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқытуды, оның ішінде үйде оқытуды ұйымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Осы Ереже стационарлық емдеу-алдын алу, оңалту және басқа денсаулық сақтау ұйымдарында (бұдан әрі - медициналық ұйымдар) емдеу курсынан өтіп жатқан мүгедек балалар үшін оқу сабақтарын ұйымдастыру тәртібін белгілейді. Балалардың жалпы орта білім алуын жүзеге асыру мақсатында аудандық (қалалық) білім және денсаулық сақтау бөлімдері медициналық ұйымдарда емделуде жатқан оқушыларды оқытуды ұйымдастырады. 2. Оқу және түзету сабақтары стационарлық алдын-ала сауықтыру немесе реабилитациялық мекемелерде емдеу курсынан өтуші мүгедек балалар үшін жалпы міндетті білім мен арнайы мектеп білім беру ұйымдарының бағдарламалары көлемінде ұйымдастырылады. 3. Керекті құрал-жабдықты базасы бар мектептер олардың денсаулығын ескере отырып, еңбекке оқытуды ұйымдастырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2021
623
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Маңғыстау облысының білім басқармасының Жаңаөзен қаласы бойынша білім басқармасының «№22 жапы білім беретін мектеп» КММ-сі











АҚПАРЛАМА



Ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқытуды, оның ішінде үйде оқытуды ұйымдастыру





ДОІЖО:И.Т.Нурбергенова
















Ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқытуды, оның ішінде үйде оқытуды ұйымдастыру

Қазіргі таңда Жаңаөзен қала әкімдігінің «№22 орта мектеп» КММ-сінде үйден оқуға шығарылған оқушы жоқ. Жалпы үйден оқыту жұмыстарының барысымен таныстырып өтейін


Жұмыс папкасының реттілігі:

1. Түйіндеме
2. Анықтама
3. ППМК қорытындысы
4. Ата-анасы туралы мәлімет
5. Оқушымен жұмыс жоспары
6. Мұғалімдермен жұмыс жоспары
7. Оқушылармен әлеуметтік – педагогикалық жұмыс тәртібі
8. Бақылау журналы

Стационарлық емдеу-алдын алу, оңалту және басқа
денсаулық сақтау ұйымдарында емдеу курсынан өтіп
жатқан мүгедек балалар үшін оқу сабақтарын
ұйымдастыру тәртібі туралы
ЕРЕЖЕ

1. Жалпы ережелер

1. Осы Ереже стационарлық емдеу-алдын алу, оңалту және басқа денсаулық сақтау ұйымдарында (бұдан әрі - медициналық ұйымдар) емдеу курсынан өтіп жатқан мүгедек балалар үшін оқу сабақтарын ұйымдастыру тәртібін белгілейді.
Балалардың жалпы орта білім алуын жүзеге асыру мақсатында аудандық (қалалық) білім және денсаулық сақтау бөлімдері медициналық ұйымдарда емделуде жатқан оқушыларды оқытуды ұйымдастырады.
2. Оқу және түзету сабақтары стационарлық алдын-ала сауықтыру немесе реабилитациялық мекемелерде емдеу курсынан өтуші мүгедек балалар үшін жалпы міндетті білім мен арнайы мектеп білім беру ұйымдарының бағдарламалары көлемінде ұйымдастырылады.
3. Керекті құрал-жабдықты базасы бар мектептер олардың денсаулығын ескере отырып, еңбекке оқытуды ұйымдастырады.

2. Емдеу ұйымдарында оқыту ұйымдастыру

4. Медициналық ұйымдар жанындағы мектептерде оқу-тәрбиелеу жұмысын тікелей ұйымдастыру және басшылықты педагогикалық бөлім меңгерушісі жүргізеді.
5. Сабақтар емдеуші дәрігердің бір айдан аса көрсетілген ауруханада емделуден өту керектігі жөніндегі қорытындысына сәйкес I-X (XI) сынып оқушыларымен жүргізіледі.
6. Оқыту сабақтары баланың денсаулық жағдайына байланысты балалардың ауруханаға түскен кезінен басталады.
7. Сабақтардың оқыту мерзімі барлығы үшін 35 минут, бірінші сыныпта - 25 минут. Ревматизммен ауыратын балалар 5 медициналық тәртіпке болады, балалармен жұмысты жоспарлауда осы тәртіптердің әр қайсысына анықталған педагогикалық бағыт сәйкестендіріледі.
8. Оқушыларды оқыту жалпы білім беретін мектептердің бағдарламасы және арнайы түзету ұйымдары бойынша жүргізіледі.
Мүмкіндігі шектеулі балаларға педагог-логопед, педагог-дефектолог, педагог-психологтар арнайы түзету (толықтыру) көмегі көрсетіледі.
9. Оқушылармен оқу жұмысын ұйымдастыру топтық және жеке нысанда белгіленеді. Топтық сабақтар бір сынып оқушыларының саны 4-5 болған жағдайда ұйымдастырылады. Бөлімді I-IX сынып оқушылар саны 4-15 болған жағдайда ұйымдастырылады.
4-9 (11), 5-10 (11) сынып оқушылары екі сыныптан құрылған (4(5)-5-6, 6-7, 7-8, 8-9) топтық сабақтар ұйымдастырылады.
10. Ауру балаларды оқытуды ұйымдастыру нысанын және сабақтың басталуын баланың денсаулық жағдайына қарай аурухана бөлімшесінің меңгерушісі емдеуші дәрігермен бірге анықтап, сырқатнамаға (N 003 у нысан) тиісті жазады.
11. Педагогикалық ұжым оқу-тәрбие жұмысын балалардың денсаулық жағдайы туралы деректерді ескере отырып, аурухананың бас дәрігерінің келісімі бойынша кесте бойынша құралады. Күнделікті оқу жүктемесі бір оқушыға 3-3,5 оқу сағаттарынан аспауы керек.
12. Ауруханада емделуден өтіп жатқан оқушыларды оқыту сабақтарына аптасына келесі оқыту сағаттары бөлінеді.
13. Оқушыларды тиісті сыныпқа өткізу олардың оқитын мектебінен арналған анықтама негізінде жүзеге асырылады.

3. Емдеу ұйымдарында мектеп іс қағаздарын жүргізу

14. Оқушылармен жүргізілген сабақтарды есепке алу үшін, оқу ісін жүргізетін оқытушылар, түскен оқушылардың тегі, аты және әкесінің аты, туған жылы, мектеп пен сынып нөмері, ауруханаға түскен мерзімі, сабақтардың басталуы және аяқталуы, өткізген сағаттар саны туралы анықтамалар жазатын сынып журналы жүргізіледі.
Оқу материалдарының өтуі және оқушылардың білімін есепке алуды жазуды сынып журналын жүргізу талаптарына сәйкес оқытушы рәсімдейді.
15. Оқушылар өздерінде бар оқулықтармен дайындалады.
16. Ауруханаларда оқитын оқушылар құрамы олар әрдайым оқитын мектептердің статистикалық есебіне кіреді.
17. Ауруханадан шыққан кезде оқушыларға оқығаны туралы әр пәннен ағымдағы және тоқсандық бағаларымен, ауруханада оқытуды ұйымдастыру жүктелген жалпы білім беретін мектептің оқу ісі жөніндегі орынбасарының қолы қойылған, мөрі басылған анықтама беріледі.

Стационарлық емдеу-алдын  
алу, оңалту және басқа   
денсаулық сақтау ұйымдарында
емдеу курсынан өтіп жатқан 
мүгедек балалар үшін оқу  
сабақтарын ұйымдастыру   
тәртібі туралы Ережеге   
қосымша      

Оқу жоспарының мазмұны Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің2021 жылғы 26 наурыздағы № 125 бұйрығына 53,55,57 қосымшасына сәйкес әзірленіп сағаттар бөлінді


Стационарлық емдеу-алдын алу, оңалту және басқа
денсаулық сақтау ұйымдарында емдеу курсынан өтіп
жатқан мүгедек балалар үшін оқу сабақтарын
ұйымдастыру тәртібі туралы
ЕРЕЖЕ

1. Жалпы ережелер

1. Осы Ереже стационарлық емдеу-алдын алу, оңалту және басқа денсаулық сақтау ұйымдарында (бұдан әрі - медициналық ұйымдар) емдеу курсынан өтіп жатқан мүгедек балалар үшін оқу сабақтарын ұйымдастыру тәртібін белгілейді.
Балалардың жалпы орта білім алуын жүзеге асыру мақсатында аудандық (қалалық) білім және денсаулық сақтау бөлімдері медициналық ұйымдарда емделуде жатқан оқушыларды оқытуды ұйымдастырады.
2. Оқу және түзету сабақтары стационарлық алдын-ала сауықтыру немесе реабилитациялық мекемелерде емдеу курсынан өтуші мүгедек балалар үшін жалпы міндетті білім мен арнайы мектеп білім беру ұйымдарының бағдарламалары көлемінде ұйымдастырылады.
3. Керекті құрал-жабдықты базасы бар мектептер олардың денсаулығын ескере отырып, еңбекке оқытуды ұйымдастырады.

2. Емдеу ұйымдарында оқыту ұйымдастыру

4. Медициналық ұйымдар жанындағы мектептерде оқу-тәрбиелеу жұмысын тікелей ұйымдастыру және басшылықты педагогикалық бөлім меңгерушісі жүргізеді.
5. Сабақтар емдеуші дәрігердің бір айдан аса көрсетілген ауруханада емделуден өту керектігі жөніндегі қорытындысына сәйкес I-X (XI) сынып оқушыларымен жүргізіледі.
6. Оқыту сабақтары баланың денсаулық жағдайына байланысты балалардың ауруханаға түскен кезінен басталады.
7. Сабақтардың оқыту мерзімі барлығы үшін 35 минут, бірінші сыныпта - 25 минут. Ревматизммен ауыратын балалар 5 медициналық тәртіпке болады, балалармен жұмысты жоспарлауда осы тәртіптердің әр қайсысына анықталған педагогикалық бағыт сәйкестендіріледі.
8. Оқушыларды оқыту жалпы білім беретін мектептердің бағдарламасы және арнайы түзету ұйымдары бойынша жүргізіледі.
Мүмкіндігі шектеулі балаларға педагог-логопед, педагог-дефектолог, педагог-психологтар арнайы түзету (толықтыру) көмегі көрсетіледі.
9. Оқушылармен оқу жұмысын ұйымдастыру топтық және жеке нысанда белгіленеді. Топтық сабақтар бір сынып оқушыларының саны 4-5 болған жағдайда ұйымдастырылады. Бөлімді I-IX сынып оқушылар саны 4-15 болған жағдайда ұйымдастырылады.
4-9 (11), 5-10 (11) сынып оқушылары екі сыныптан құрылған (4(5)-5-6, 6-7, 7-8, 8-9) топтық сабақтар ұйымдастырылады.
10. Ауру балаларды оқытуды ұйымдастыру нысанын және сабақтың басталуын баланың денсаулық жағдайына қарай аурухана бөлімшесінің меңгерушісі емдеуші дәрігермен бірге анықтап, сырқатнамаға (N 003 у нысан) тиісті жазады.
11. Педагогикалық ұжым оқу-тәрбие жұмысын балалардың денсаулық жағдайы туралы деректерді ескере отырып, аурухананың бас дәрігерінің келісімі бойынша кесте бойынша құралады. Күнделікті оқу жүктемесі бір оқушыға 3-3,5 оқу сағаттарынан аспауы керек.
12. Ауруханада емделуден өтіп жатқан оқушыларды оқыту сабақтарына аптасына келесі оқыту сағаттары бөлінеді.
13. Оқушыларды тиісті сыныпқа өткізу олардың оқитын мектебінен арналған анықтама негізінде жүзеге асырылады.

3. Емдеу ұйымдарында мектеп іс қағаздарын жүргізу

14. Оқушылармен жүргізілген сабақтарды есепке алу үшін, оқу ісін жүргізетін оқытушылар, түскен оқушылардың тегі, аты және әкесінің аты, туған жылы, мектеп пен сынып нөмері, ауруханаға түскен мерзімі, сабақтардың басталуы және аяқталуы, өткізген сағаттар саны туралы анықтамалар жазатын сынып журналы жүргізіледі.
Оқу материалдарының өтуі және оқушылардың білімін есепке алуды жазуды сынып журналын жүргізу талаптарына сәйкес оқытушы рәсімдейді.
15. Оқушылар өздерінде бар оқулықтармен дайындалады.
16. Ауруханаларда оқитын оқушылар құрамы олар әрдайым оқитын мектептердің статистикалық есебіне кіреді.
17. Ауруханадан шыққан кезде оқушыларға оқығаны туралы әр пәннен ағымдағы және тоқсандық бағаларымен, ауруханада оқытуды ұйымдастыру жүктелген жалпы білім беретін мектептің оқу ісі жөніндегі орынбасарының қолы қойылған, мөрі басылған анықтама беріледі.

Стационарлық емдеу-алдын алу, оңалту және басқа  денсаулық сақтау ұйымдарында емдеу курсынан өтіп жатқан мүгедек балалар үшін оқу  сабақтарын ұйымдастыру  тәртібі туралы Ережеге қосымша            

Медициналық ұйымдарда емделуден өтіп жатқан оқушылардың оқу сабақтарына аптасына оқу сағаттары

Үйде оқытылатын оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары

№ Атқарылатын іс -шаралар мерзімі Жауапты
1. Мектеп бойынша оқуға жарамсыз және үйде оқытылатын оқушыларды анықтау. Медициналық сараптамасының айқындалуы бойынша және оқушының құжаттарын жинақтау. қыркүйек Оқу ісі жөніндегі орынбасары, әлеуметтік педагог.

2. Үйде оқытылатын оқушыларды кітаппен қамтамасыз ету. қыркүйек Әлеуметтік педагог, кітапхана қызметкері

3. Үйде оқытылатын оқушылардың тұрғын жай актісін жүргізу. Ата – анасымен, отбасы әлеуметтік жағдайын анықтау.
Оқушының көңіл-күйін, отбасындағы хал-ахуалын анықтау. Әр тоқсан сайын Әлеуметтік педагог, педагог-психолог, сынып жетекшілер

4. Үйде оқытылатын оқушылардың сабақ кестесі бойынша мұғалімдердің баруын бақылау, ата-анасымен байланыс жасау. үнемі Оқу ісі жөніндегі орынбасары, әлеуметті педагог

5. Үйде оқытылатын оқушылардың әлеуметтік ортасымен араласу деңгейін және бос уақытта немен айналысатындығын анықтау, әлеуметтік педагогикалық сараптама жасау үнемі Әлеуметтік педагог, психолог, сынып жетекшілері

6. Сынып жетекшілерімен бірлесе және әкімшілік тарапынан жаңа жылдық сыйлықтар ұйымдастыру. желтоқсан Оқу ісі жөніндегі орынбасар, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер

7. Әлеуметтік-психологиялық қызметтер: ата – анасына кеңестер беру. үнемі Әлеуметтік педагог, психолог

8 Оқушының оқу үлгерімін талқыға алу, пән мұғалімдерімен бірлесе әлеуметтік педагогикалық жұмыстар атқару. Үнемі Оқу ісі жөніндегі орынбасар, әлеуметтік педагог, психолог


Қазіргі таңда

2021-2022 оқу жылында ерекше білім беруді қажет ететін үйден оқытылатын оқушылар туралы мілімет

Сыныбы

Аты-жөні

Диагноз

негізі

1

10 «А»

Телешева Фариза Рахатқызы

Симптоматическая эпилепсия. Нейропатия большеберцового нерва.Состояние после операции. Ангиопатия сосудов сетчатки.Аметропия І-ІH52Z (инвалид детства

ПМПК қорытындысы №2039 24.05.2018

Консультация анықтамасы 29.06.2021

2

Жалғас Мереке Сарсенбайұлы

Многочаговая алопеция

Дәрігерлік-консультациялық қорытындысы №58

01.04.2021

3

Алдабергенов Айдар Бахтиярович

Перелом дистального отдела большеберцевой кости. СПО припенение внешнего фиксирующего устройсва на большеберцевую и малоберцевую кости

Дәрігерлік-консультациялық қорытындысы №231/6

03.09.2021

4

9 «В»

Бердыхан Бексұлтан Мақсатұлы

Астма неуточненная

ПМПК қорытындысы №2039 01.10.2013

Консультация анықтамасы 10.09.2021

162 02.09.2021 жылғы дәрігерлік-консультациялық комиссияның қорытынды



2021-2022 оқу жылында ерекше білім беруді қажет ететін (инклюзив) оқушылар туралы мілімет

Сыныбы

Аты-жөні

Диагноз

негізі

1

Сарсен Алимхан

Задержка психического развитие

Жолдама№385

18.06.2020

Аймақтық ПМПК

2

Болатбекқызы Кәусар

Задержка психического развитие

Жолдама№2482

12.05.2021

Аймақтық ПМПК

3

Джетбис Дәулеткерей Сатлыкұлы

Задержка психического развитие

Жолдама№372

15.06.2020

Аймақтық ПМПК

4

Қалау Гүлназ

Задержка психического развитие

Жолдама№367

11.06.2020

Аймақтық ПМПК



Жоғарыда аталған мұғалімдердің сабақ кестесі, сағат жүктемесі мұғалімдерге беріліп бұйрығы шығарылды.

Мұғалімдер барған сайын фото есеп алып отырамыз



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ