Материалдар / Ересек тобына арналған Ойна да ойлан вариативтік компонент технологиялық картасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ересек тобына арналған Ойна да ойлан вариативтік компонент технологиялық картасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне әдістемелік көмек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Маусым 2019
9517
39 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Технологиялық карта

Ересек ______________ тобы. «Таным» білім беру саласы бойынша «Ойна да ойлан»

вариативтік компонентінің технологиялық картасы.


Күні_________________________

Білім беру саласы: Таным

Тақырыбы:: Қайсысы қай баспанада тұрады.

Мақсаты: Аңдардың қай үйде тұратынын ажырату. Көру қаблетін дамыту, зейінді дамыту.

Сөздік жұмыс:Баспана-жилище.


Іс- әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті


Балалардың іс-әрекеті

Ұйымдастырушылық

- оятушылық



Шаттық шеңбері:

Кел, ойнайық, ойнайық,

Текке қарап тұрмайық.

Ойын ойға жетелер

Ойынға бір тоймайық.




Балалар шаттық шеңберін

құрып ,өлең жолдарын қайталап айтады.


Ұйымдастырушылық

-ізденушілік




Балаларға аңдардың суретін көрсетіп, олардың мекендейтін жерлерін естеріне түсіреді.

Сергіту сәті:

 Ормандағы аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп-теріп алайық,
Қалтамызға салайық

Дидактикалық ойын : Қайсысы қай баспанада тұрады?

Мақсаты: Аңдардың баспаналарын ажырата білу,үлкен кішіні ажырата алу.

Аю,қасқыр,қоянның суреті ілінеді. Әр көлемдегі баспаналардың суреті ұсынылады.

-Ең үлкен баспанада не кім түрады?

-Ал,ең кішкентай баспанада кім тұрады? Әрине,дұрыс

-Ал, орташа баспанада кім тұрады? Дұрыс.




Аңдардың мекендейтін жерлерін еске түсірекді.



Сергіту жаттығуын жасайды.









Аю.

Қоян.

Қасқыр.

Рефлекстік-түзету









Балалар үлкен –кіші ұғымдарын бекітеді. Аңдардың мекен ететін жерлерін еске түсіреді.










Аюдың,қасқырдың,қоянның мекен ететін жерлерін еске түсіреді.

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: Үлке-кішіні ажырата

Болу керек:

Үйрену керек: ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­Аңдарға қамқорлық таныту


Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші: __




Технологиялық карта

Ересек _______________ тобы. «Таным» білім беру саласы бойынша «Ойна да ойлан»

вариативтік компонентінің технологиялық картасы.


Күні_________________________

Білім беру саласы: Таным

Тақырыбы:: Жұмбақ есеп

Мақсаты: Балалардың ойлау қаблетін, зейінді дамыту.

Сөздік жұмыс:Загадка-жұмбақ


Іс- әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті


Балалардың іс-әрекеті

Ұйымдастырушылық

- оятушылық


Шаттық шеңбері:

Кел, ойнайық, ойнайық,

Текке қарап тұрмайық.

Ойын ойға жетелер

Ойынға бір тоймайық.






Балал шаттық шеңберін

құрып ,өлең жолдарын қайталап айтады.

Ұйымдастырушылық

-ізденушілік




Балармен жұмбақ есептер жасырып шешу.


Туысқан бес кісі,

Бірінен бірі кіші.

Бәрәнәң аты бір.

Ең кішісі шеткісі?


Далада тұр екі ешкі,

Қорада тұр екі ешкі

Болады бары неше ешкі?


Алдында үш балапан,

Артында үш балапан.

Ақ тауықпен балапан

Айтшы санын балақан?


Бір үйде біз нешеуміз?

Бір үйде біз бесеуміз.


Балалар жұмбақтардың жауабын тауып айтады.



5 саусақ




4 ешкі




1 тауық 5 балапан




5 саусақ



Рефлекстік-түзету









Балалармен жұмбақ есептерді шешуін табу. Балаларды мақтап, мадақтау.








.Балалар қуанады.

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: Жұмбақ есептерді шешуді

Болу керек: Жұмбақтарды шешуге деген ынтасы

Үйрену керек: ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ Логикалық ойларын дамытуды.

Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші:


Технологиялық карта

Ересек _______________ тобы. «Таным» білім беру саласы бойынша «Ойна да ойлан»

вариативтік компонентінің технологиялық картасы.

Күні_________________________

Білім беру саласы: Таным

ТақырыбыТүстердің сиқырлы әлемі

Мақсаты: Балалардың түс туралы білімдерін кеңейту.Түстерді ажырата білуге үйрету.

Сөздік жұмыс:Түс-цвет.

Іс- әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің әрекеті



Балалардың іс-әрекеті

Ұйымдастырушылық

-оятушылық


 Айнаға қараймын

Шашымды тараймын.

Бақытты боламын,

Сымбатты боламын.

Әрқаша тазамын,

Бәрiнен озамын.

Тәрбиеші балаларға кемпірқосақтың суретін көрсетеді.Оның түстеріне мән беруге өтінеді.



Балал шаттық шеңберін

құрып ,өлең жолдарын қайталап айтады.

Ұйымдастырушылық

-ізденушілік





Педагог балаларға Б.Серікбаевтың «Кемпірқосақ» деген өлеңін оқиды.

Жеті түсті қарындаш.

Тату-тәтті қарындас

Күні бойы болдырып

Ұзақ-ұзақ жол жүріп

Қол ұстасып алыпты.

Сергіту сәті:

Тербеледі ағаштар,

Алдымнан жел еседі.

Кіп-кішкентай бөбектер

Үлкен болып өседі

Дидактикалық ойын: «Қандай түстер қолданылған»

Мақсаты: Бір түстің 2 реңкін ажырата білуге, түс реңктерін бейнелеп айтудағы сөзді сөйлем ортасына қолдана білуге жаттықтыру:  күрең қызыл, ашық сары, ашық сарғыш.

Балаларға жылы және суық түстер болады. Солар жайлы айтып түсіндіреді..



Балалар өлеңді мұқият тыңдайды.








Сергіту жаттығуларын жасайды.





Дидактикалық ойын ойнайды.

Рефлекстік-түзету









Балал бояу түстерін атап айтады. Өлеңде не жайлы айтылған жайлы сөз қылады. Балаларды мақтап-мадақтау.






.Балала қуанады.

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: Түстерді

Болу керек: негізгі түстер, суреттер

Үйрену керек: ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ Реттерімен түстерді ажырата

Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші: __




Технологиялық карта

Ересек _______________ тобы. «Таным» білім беру саласы бойынша «Ойна да ойлан»

вариативтік компонентінің технологиялық картасы.


үні_______________________

Білім беру саласы: Таным

Тақырыбы Көп-аз

Мақсаты: Балалардың көп-аз ұғымдарын ажырата білу. Ойлау қаблеттерін дамыту.

Сөздік жұмыс: Көп-много, аз-мало.

Іс- әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Ұйымдастырушы-

лық оятушылық


 Шаттық шеңбері:

Оң қолымда бес саусақ

Сол қолымда бес саусақ

Екі қолды қосқанда,

Болып шықты он саусақ.




Балал шаттық шеңберін

құрып ,өлең жолдарын қайталап айтады.

Ұйымдастырушылық

-ізденушілік




Баларға екі себеттің суретін көрсету. Бір себетте 1 алма,ал екінші себетте 5алма.

-Балалар, себеттегі алмаларды санаңдаршы. Сонан соң салыстырыңдар. Қай себетте қанша алма.

-Бірінші себетте неше алма?

-Екінші себетте неше алма?

Балалар қай себетте алма көп,ал қай себетте алма аз.

Сергіту сәті:

Орнымыздан тұрамыз,

Алақанды ұрамыз.

Бiр отырып, бiр тұрып,

Тез шынығып шығамыз.

Дидактикалық ойын: «Біреу және көп»

Мақсаты: «Біреу және көп» ұғымын ажырата алуға үйрету.
Тәрбиеші балалардан заттардың арасынан бір және көп заттарды табуды өтінеді. Мысалы: сағат біреу-ойыншық көп; тақта біреу-парта көп; бір аквариум-көп гүл.
Үшбұрыш үйшікке кіріп, жарықты жағып, сонда тұра бастады. Бір уақытта біреу есікті қағады. Үшбұрыш: «Бұл кім?» деп сұрайды. Шаршы көрінеді. Балалар оны атайды, егер балалар атын атауға қиналса, тәрбиеші өзі атайды. Бәрі бірге оның бұрыштарын санайды, барлық қабырғаларының бірдей екендігін атап өтеді



Балалар алманы санайды.



1 алма

5 алма

Бірінші себетте алма аз,

ал екінші себетте алма көп.


Сергіту жаттығулары






Дидактикалық ойын ойнайды.

Рефлекстік-түзету






Сабақты қарытындылау. Балаларға сабаққа байланысты сұрақтар қойып аяқтау. Балаларды мадақтау,мақтау.






.Балалар қуанады.

Сұрақтаға жауап береді.

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: Аз, көп ұғымдарын

Болу керек:

Үйрену керек: ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ көп , азды ажырата

Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші: __


Технологиялық карта

Ересек _______________ тобы. «Таным» білім беру саласы бойынша «Ойна да ойлан»

вариативтік компонентінің технологиялық картасы.


Күні_________________________

Білім беру саласы: Таным

Тақырыбы: Бұл қай сан? 0 ден 5ке дейінгі сандар

Мақсаты: Балаларға сандардың орнын таба білуге, таңбасын тани білуді үйрету.

Сөздік жұмыс: сан- циыра

Іс- әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті


Балалардың іс-әрекеті

Ұйымдастыру

шылық

- оятушылық


 Шаттық шеңбері:

Оң қолымда бес саусақ

Сол қолымда бес саусақ

Екі қолды қосқанда,

Болып шықты он саусақ.


Балал шаттық шеңберін

құрып ,өлең жолдарын қайталап айтады.

Ұйымдастыру

шылық

-ізденушілік




Балалармен 0 ден 5 ке дейінгі сандарды еске түсіру. Тура және кері санауды қайталау. Балалрды бір-бірлеп тақтаға шығарып сандарды айқызу. Тура және кері санату.

Сергіту сәті:

 Шынығамыз, жастай бiз,

Жаттығуды бастаймыз.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш

Бойымызға жинап күш.

Шынығамыз, жастай бiз,

Жаттығуды бастаймыз

Дидактикалық ойын: «Сиқырлы қалта»


Мақсаты: Балаларды заттарды қолмен ұстап, санауға үйрету.
1-нұсқа – затты қолмен ұстап санау.

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!