Ересектер тобына арналған
дамыту - түзету тренингтік
сабақ.
№ 1 сабақ
Мақсат: Балалардың мимика, қол – қимылын дамыту, эмоциямен
таныстыру, қуаныш эмоциясының түсінігін беру, балаларды бір-бірімен
жақындату.
Жоспар: 1.
Сабақты бастау рәсімі: «Сүйкімді жануар»
2. Көзіңді жұм да, допты ал!
3. «Менің артымнан қайтала» жаттығуы
4. Эмоциялар
5. Рефлексия
-
«Сүйкімді жануар»
Балалар қол ұстасып, шеңбер құрып
тұрады.
Балалар жүргізушінің артынан
қайталайды.
-
Жануардың дем алғанын тыңдайықшы, - деп
бір-бірінің дем алғанын тыңдап, терең демалады.
-
Ал, енді жүрегінің соққанын тыңдайық: бір қадам
алға - тук-тук, бір қадам артқа – тук-тук. Біздің жануарымыз өте
мейірімді, сүйкімді. Ол күннің сәулесінен алған жылулылықты бойына
жинап, жақсы көңіл-күймен жүреді.
Жарайсыңдар, балалар!
-
Көзіңді жұмда, допты ал!
жаттығуы
Балалар шеңбер құрып отырады. Кезек – кезекпен
бір – біріне тез-тез допты беріп отырады. Ойын сайыс түрінде өтеді.
Жаттығып болған соң, жаттығуды күрделендіруге болады: балалар
көздерін жұмып ойнайды.
-
«Менің артымнан қайтала»
жаттығуы.
Балалар шеңбер құрып отырады. Балалар
жүргізушінің сөзін, қол - қимылымен, мимикасын қайталау
керек.
Екі аю отырды, Балалар отырады
Жұқа – жұқа бұтақта.
Біреуі газет оқыды, Қолдарын алға созып, газет оқыған болады
Екіншісі нан жазды. Нанды жазады
Бір,екі; бір, екі; бір, екі,
Екеуі ұнға құлап түсті. Құлап түседі.
«Төмен», «биік», «мен», «ол», «осы жерде»,
«сен» деген сөздерді, балалар сөзбен
айтпай, қол-қимылмен көрсету керек
-
Эмоциялармен танысу.
Балалар, сендер бір күнде әртүрлі көңіл - күйде
бола аласыңдар ма? Кейде қуанасыңдар, ренжеп қаласыңдар, солай ма?
Осы әртүрлі көңіл – күйімізді эмоция дейміз. Қуанғанда қуаныш
эмоциясына бөленеміз, ашуланғанда – ашу эмоциясына, эмоцияның
көптеген түрі бар: ашу, реніш, қайғы, қуаныш... Ал, енді балалар
айтыңдаршы сендер қай кезде қуанасыңдар? (Балалардың жауабы).
-
Рефлексия.