Материалдар / Эргономика ұғымы

Эргономика ұғымы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер мен жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2018
473
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Сынып:6Пәні: ИнформатикаСабақ 1Мектеп.№14 орта мектепҚатысқандар саны: 19Қатыспағандар саны:1
Сабақтың тақырыбыЭргономика ұғымы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.4.1.1 - қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау жасау
Сабақмақсаты-техника қауіпсізідгіережелерінбұзукезіндеөзініңденсаулығыназиянсалдарынанықтау- компьютермен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігі ережелерін қолдану
Бағалау критерийі-техника қауіпсіздігі ережелерін біледі және айтады: жұмыс кезінде, жұмыстан кейін, кабинетте жұмыс алдында - техника қауіпсіздігі ережелерін бұзу кезінде себептер мен салдарының өзінің денсаулығы үшін салдарын айқындайды; - компьютермен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігі ережелерін қолданады.
Құндылықтардыдарыту

«Мәңгілік ел» құндылықтарын іске асыру .Топтық және жұптық жұмыстарды орындауда бір-біріне құрмет көрсету .Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу.
Тілдікмақсаты

Оқушыларістейалады:- дұрыссымбаттылықмәселесініңмаңыздылығынталқылауды (сөйлеудағдысымен тыңдау)- денсаулығынсақтапқалуғакөмектесетінжаттығуларкешенінсуреттеуге (жазудағдысы)Пәндік лексика мен терминологияКөрунашарлауы, сымбатыныңбұзылуы, сіңірсозылуы, денсаулықпенқауіпсіздік, қауіпБілек, мойын, қол, арқа, иық, омыртқа, іш, буындарҚатайту, созу, бойынеркінұстау, баурау.Ауызекісөйлесуге/жазуғапайдалысөйлемқатары(сіңірсозылуыныңжарақаттықсипатыныңсозылмалылығынан,көздіңшаршаңқылығы/ширыққандығы)қашыпқұтылуүшіналдымен ........., сонан соң .......... қажет.Сымбаттылықтыжақсартуүшінсізбіріншіден………..көзжеткізуіңіз, сонансоң ………..Қауіпсіздікті сақтау ............тәуелді.

ПәнаралықбайланысАдам анатомиясы, адамсүлдесі. Физика (электрқұралдары мен электрмагниттіксәулешығару)
Алдын ала білімі

Оқушыларкомпьютердіңнегізгіқызметі, негізгібөлшектері, компьютер қандайқызметкөрсетусаласындаөолданлатынытуралыбіледі.

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы5 минут«Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізуОқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.Сабақтың басталуы.(У) Суреттерге қарап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтыңдар.(Г) Оқушыларсабақтақырыбынатайды: Денсаулығынжәне техника қауіпсіздігіережесінсақтау.Техника қауіпсіздігінсақтаутуралы видео көругеберіңіз)Егерсіз техника қауіпсіздігінсақтамағанжағдайда, не болады?Оқушыларсабақтыңміндеті мен мақсатынатайды:Бүгінбіз техника қауіпсіздігіережелерінсақтамағанныңқандайсалдарболатынынбілетінболамыз. Бізқауіпсіздіктуралыайтамыз. Компьютерменжұмыскезіндеөзініңңжұмысынқалаййдұрысұйымдастырукерек. .(У) Информатика оқулығынашыңдар. 8 беттегідиалогтыоқыңдар.

(У) Түйіндісөздердіқолданып, жұптасып диалог құрастырыңдар. (П) Жұптасып диалог құрастырады.(У) Диалог нәтижесібойыншақорытындыжасаймыз. Мұғалімүшіннұсқаулық: оқушылардыжекеөздиалогтарыбойыншақорытындыжасаудысұраңыз.Қорытынды: «компьютергетәуелділік», «көзаурулары» пайдаболмасүшінережелердісақтаукерек.



Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.















Сабақтың ортасы8 минут





1 минут







5 минут



3 минут16 минут

Жаңа сабақты түсіндіруУ) Ойланып, бөлініңдер: Суретің қандай сұраққа жауап береді?- Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру.Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді.Мұғалім үшін нұсқаулықтар: 2 тапсырма «Постер құрастыру» (Г) Топтар суреттерін,түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер пайдалана отырып постер құрастырады 5 сынып оқулығының 9 бетіндегі материалды пайдаланыңыз (көз үшін жаттығулар мен қол ьуындары үшін жаттығулар) -;





Сергіту сәтіСұрақ парақшалары.











Оқулық, дәптерлер.











Ойын ойнайық.
Сабақтың соңы2 минут

Формативтік бағалауды орындауМұғалім үшін нұсқаулықФормативтік бағалаудың бір түрін ұсынуға болады: Қағазға екі сұрақты басып шығарып, жазбаша түрде формативтік бағалауды жүргізуге болады. (У) Соныменбізбүгінкомпьютерменжұмысістеукезіндеөзінеқалайзиянкелтірмеу? туралыбілдік.Стикердеөздеріңіздіңбүгінқалайжұмысістегеніңізтуралысуретсалыпберіңіз:Үйгетапсырма5 сынып Информатика оқулығының 8-9 бетіноқу.Компьютерменжұмыскезіндеорындауүшінұсынылатынжаттығуларойлап тапОтбасымүшелерінбайқапкөр: оларкомпьютерменжұмыскезіндедене мен көзүшінжатығуларжасайма. * Отбасымүшелеріүшінкестеқұрастыр: компьютер алдындақаншауақытотырамыз.РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.



Смайликтер
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
































































































Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Күні:Мұғалімнің аты-жөні :
Сынып: 6Қатысқандар:Қатыспағандар саны:
СабақтақырыбыЕсептеуіш техниканың даму тарихы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.1.1.1- есептеуіштехникасының даму тарихы, есептеуіштехникасыныңдамуынаөзүлестерінқосқанғалымдартуралы білу
СабақмақсаттарыБарлық оқушылар үшін: Оқушылардыңесептеуіштехникасының даму тарихы, есептеуіштехникасыныңдамуынаөзүлестерінқосқанғалымдартуралыұғым беру.Көпшілік оқушылар үшін: Электронды-есептеуіш техникасының архитектурасы мен техникалық міндеттерінің даму кезеңдеріне сипаттама беруКейбір оқушылар Адам өмірінде компьютерді қолдануға мысал келтіріп, сыртқы түрі бойынша құрылысын анықтауды, оның қызметін; оқылған құрылғыларына сипаттама беруді
Бағалау критерийлері

Есептеуіш техникасының даму кезеңдері, олардың айырмашылықтарын біледі;• ЭЕМ дамуының бес буынын сипаттайды;• Буындарының алмасуы жаңа элементтік базаға байланыстылығын ұғынады;.
Тілдік мақсатПроцессор, қатты диск, компьютер
ҚұндылықтардыдарытуҚарым-қатынас жасау, жауапкершілік, өмір бойы оқуға дайын болу.
Пәнаралық байланыстар Өмірмен, ағылшын тілі, қазақ тілі, орыс тілі
Алдыңғы меңгерілген білім Жалпы қауіпсіздік ережелері

СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтажоспарланғаніс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы0-5 мин

Сабақтың ортасы5-25 минут





























25-40

Психологиялық ахуал қалыптастыру: бір-біріне жақсы тілек айту1,2 сандарын санау арқылы арқылы 2 топқабөлінеді.Миға шабуылКомпьютердің түрлері: суперкомпьютерлер, үлкен компьютерлер, серверлер, дербес компьютерлер.Компьютерлік желілердің орталық торабы болып табылатын үлкен компьютерлерді серверлер деп атайды.Дербес компьютер – ол бір адам жеке қолдана алатын компьютер.Дербес компьютерлер: үстел үсті, алып жүретін, алақан компьютерлері болып бөлінедіКез-келгенкомпьютерлербірнешеқұрылғыдантұрады.Монитор, жүйелік блок, пернетақта, мультимедиа колонкасы, модем, маус.Алғашқы санау құрылғылары б.д.д. 3000 жыл бұрын (абак, орыс, жапон, қытай шоттары) пайда болды.1673жылы неміс математигі Лейбниц механикалық арифмометр ойлап шығарды.1833 жылы Чарльз Бэббидж программа бойынша жұмыс істейтін аналитикалық машинаның идеясын ұсынды.Ада Лавлейс 1843 жылы Беббидждің аналитикалық машинасы үшін программа жазды.ЭЕМ-ы кезеңі XX ғасырдың 30-жылдарында басталды. 1946 жылы 15 ақпанда алғашқы ЭЕМ-ENIAC құрастырылып бітті. ЭЕМ І буыны (1946-1958) – электрондық лампалар қолданылды. ЭЕМ ІІ буыны (1958-1964) - жартылай өткізгіш транзистрлар қолданылды. ЭЕМ ІІІ буыны (11964-1972) – интегралдық сызбаларға негізделген. IV буын – бұл компьютерлік техниканың бүгінгі, 1970 жылдан кейінгі жасалған буыны. Үлкен интегралдық сызбалар алғаш қолданыла бастады. V буынның ЭЕМ-ы – жақын болашақтың машинасы.ЖИГСО әдісі (топтық жұмыс) Әр топқа жаңа сабақтың материалдарын үлестіремін.1-топқа: Механикалық кезең;2-топқа: Электромеханикалық кезең;3-топқа: Электрондық кезең.Сұрақтары:1-топқа: 50 жылдардан бастап қандай есептеуіш техникасы дами бастады?2-топқа: Қандай механикалық есептеу құралдары пайда болды?3-топқа: Г.Холлерит құрастырған бірінші перфорациялық машинасы есептеуіш техника дамуының қай кезеңіне жатады?

Т. 2 -тапсырма. Сәйкестендіру кестесін толтырыныз

-Концептуалды кестеСәйкестендірукестесі









«Информатика 5-сынып» - электронды оқулықты қарап шығу, бекіту









Бағалау парағы

Сабақтың соңы40-45 минутҚайталау сұрақтарыКомпьютердің негізгі және қосымша құрылғыларының міндеттері қандай?Пернетақтада неше перне бар?Пернелердің қызметтері қандай?Insert кестесін толтыру.




Не білемін?


Не білдім?
Не білгім келеді?










БББ стратегиясы бойынша алған білімін бағалау үшін, стикерге жаздырып, тақтаға ілуіне нұсқау беремінТопты бағалауға нұсқау беру.Жиынтық бағаны өзім шығарамын
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересізБағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсызДенсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Қиындың деңгейі әр түрлі тапсырмаларды компьютерде орындау қабілеттерін ашу;АКТ дағдыларын дамыту.Бағалау парағы арқылы өзін бағалау, өз-ара бағалау Компьютермен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесімен таныстыру
Сабақ бойынша рефлексия

















































Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:Компьютерлік жүйелер мен желілерМектеп: Мұғалімнің Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы

Компьютердің қызметі

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасынасілтеме)6.1.1.2. Компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін түсіндіру
Сабақтыңмақсаты1.Барлық оқушылар: Компьютердің негізгі құрылғыларын білу2. Көпшілік оқушылар: Құрылғылардың мүмкіндіктерін қолдану.3. Кейбір оқушылар: Компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін талдау.

Бағалау критерийі
  • Компьютердің негізгі құрылғыларын біледі.
  • Компьютердің негізгі құрылғыларының мүмкіндіктерін қолданады.
  • Компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін талдайды.


  • Тілдік мақсаттарМонитор, пернетақта, жүйелік блок.
    Құндылықтарға баулуЖауапкершілікке, ауызбіршілікке, сын тұрғысынан ойлауға баулу.
    Пəнаралық байланысСурет, сызу
    Алдыңғы білімКомпьютердің маңызды құрылғыларын біледі.
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлеріРесурстар
    Сабақтың басы



    5 минут





  • Психологиялық ахуал: «Капитан» әдісі арқылы топқа бөлінеді.
  • І-топ Монитор, ІІ-топ Пернетақта, ІІІ-топ Жүйелік блок
  • Үй жұмысын «Велосипед» әдісі арқылы жұптастырып бір-бірімен сұрақ-жауап арқылы диалогке түсіру.
  • Оқушыларға бүгінгі сабақтың мақсатын айтқызу. Мағынаны тану әдістерінен социометрияның шәкіл ұғымынан оқушылардың осы тақырып бойынша бастапқы білім деңгейлерін тексеру.



    6 сынып оқулығы, Е.А. Вьюшкова, Н.В. Параскун, Б.Қ. Әбенов.Bilim.land.kz.
    Сабақтыңортасы





    10 минут







































    15 минут





































































































  • инут
  • 1887. Осы тақырыпты түсіндіру мақсатында
  • Bilim.land.kz. сайтынан бейнежазба көрсету.Оқушылар осы бейнежазбаны көре және тыңдай отырып, компьютердің негізгі құрылғыларын «Апельсин» әдісіне салып постер қорғайды.Дескриптор:
  • Мониторды жазды
  • Пернетақтаны жазды
  • Жүйелік блоктың құрамын жазды.


  • Бағалау:Смайлик, «Бас бармақ» әдісі.
  • ӘУЕ ШАРЫ әдісі 1. Оқушыларға әуе шарының суреті беріледі. 2. Оқушыларға белгілі бір тақырып бойынша бірқатар құрылымдық сұрақтар беріледі: - Әуе шарында кім болуы керек? Оқушылар бұл мәселе бойынша басты кейіпкерлердің есімдерін жазады: шарды әуеге көтеріп, оны басқару үшін онда болуға тиіс адамдар. - Жоба табысты болуы үшін оларда не болуы керек? Оқушылар жобаның табысты болуы үшін қажетті деп санайтын барлық нәрселерді шарға жазады. - Оны не кідіртеді? Зәкірдің жанына оқушылар жобаның табысты басталуына кедергі жасайтын факторларды жазады. - Оған қатты жылдамдықпен ұшуға не көмектесе алады? Оқушылар әуе шарына тікелей қатысы жоқ, алайда жобаның алға жылжуына септігін тигізетін жұмысқа қабілеттілік, ынта және креативтілік сияқты факторларды белгілейді. - Шарды бағытынан не шатастыра алады? Оқушылар шардың екі жағына жобаны орындау барысында туындауы мүмкін проблемаларды жазады. 3. Тапсырма
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ