Тақырып
| Еркін кәсіпкерлік негіздері |
Мақсаты | Экономикалық сауаттылық арқылы оқушылардың дүниетанымдылық көзқарасын кеңейту. Кәсіпкерлік туралы түсінік бере отырып, Кәсіпкерлікті жоспарлау,ұйымдастыру,бақылау,ынталандыру және өздерін болашақ маман ретінде елестете алу білімдерін дамыту. |
Күтілетін нәтиже
| Өз-өздерін көрсете алады; Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдыланады; Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді;Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;Топта жоба жасайды және қорғайды;Экономикалық білім беріледі.
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
АКТ, Миға шабуыл әдісі, Көзбен көрген айғақтар, Ізденіс әдісі, Семантикалық карта |
Қолданылатын ресурстар | Ноутбук, слайд, постер, маркер, стикер, банкноттар,таратпа материалдар |
Кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекет | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау |
Ұйымдастыру кезеңі (2минут) | Сабақ оқушылармен амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады, сыныпты 3 топқа бөлеміз1топ «Кәсіпкерлер»2 топ «Болашақ»3 топ «Шабыт» | Үстелдегі әр елдің валютасы арқылы топқа бөлінеді |
|
Қызығушылықты ояту (5 минут) | Мұғалім тарапынан сабақ тақырыбы таныстырылады. Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсаты айқындалады Үйге берілген тапсырманы сұрауҚызығушылықтарын ояту мақсатында оқушыларға «Миға шабуыл» әдісі арқылы зымыран сұрақтар беріледі.І топқа1. Адамдардың қалауымен қажеттілігін қанағаттандыру үшін шектеулі ресурстарды пайдалану туралы ғылымды ата?(экономика)2.Тауарды арзанға алып, оны қымбатқа сататын адам (алыпсатар)3.Тауардың тікелей тауарға айырбасталуы (бартер)4.Банктегі ақшаның өсімі (депозит)5.Тауардың сату көлемін ұлғайту үшін не керек? (жарнама).6.Жеке кәсіпкерлердің жеке табысы (пайда).7.Шығынға әбден белшесінен батқан жеке кәсіпкерді қалай атайды? (банкрот).8.Басқа елде өндірілген тауарлардың әкелінуі (импорт)
ІІ топқа1.Дивидентті алу үшін не иемдену керек(акция)2.Сауда-саттықты ұйымдастырудың бір түрі(аукцион)3.Қазір сатып алып,кейін төлеу мүмкіндігі(кредит)4.Авторлық құқықты растайтын куәлік(патент).5.Бірдей өнім шығаратын бірнеше фирмалар (бәсекелестік)6.Бір ғана өнім шығарушы(монополист).7. «Майкрософт» фирмасының негізін салушы,әлемдегі ең жас миллиардер (Уильям Гейтс).8.Акция иелерінің пайдасы (дивидент)
ІІІ топқа1.Бизнес деген не? ( Пайда алуға бағытталған экономикалық қызмет пен кәсіпкерлік) 2.Кәсіпкер деген не? (Пайда алу мақсатында жауапкершілікпен жұмыс істейтін адам)3.ЖШС «Маржан тіс»-дегенді қалай түсінесің? (ЖШС-Жауапкершілігі шектеулі серіктестік)4.Фирма деген не? ( Фирма-тауарлар мен қызмет көрсетулерді өндіруші ұйым). 5.Жеке меншікке нелер жатады? ( Жеке меншікке: үй, пәтер, ферма, фирма тб.)6.ҚР жеке кәсіпкерлік туралы заңы қай жылы шықты? (1992ж)7.Пайданың формуласы қандай? (Т-Ш=П)8.Пайда неге байланысты болады? (шығынға) | Тұлғааралық интелектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады. | Әрбір оқушы теңге деңгейімен бағаланады |
Мағынаны тану (15 минут) | «Көзбен көрген айғақтар» әдісіКәсіпкерлік жайлы мағлұмат.(бейне үзінді көрсету) «Ізденіс» әдісі«Бизнестің жол картасы – 2020» бағдарламасы аясында мемлекеттік қолдауға ие болған жергілікті кәсіпорын нысандары аз емес. Сендер сол бағдарлама негізінде өздерің тұратын Әлкен Оспанов ауылының өркендеуі үшін өз үлестеріңді қосыңдар. Ол үшін сендер топпен «Менің бизнес жоспарым» атты жоба жасайсыңдарҚатысушыларымыздың бизнес жобасымен танысайық. | Оқушылар бейне үзіндіні көріп, кәсіпкерлік жайлы мағлұматтар аладыОқушылар топтық жұмыс жасайдыӘр топ өздерінің «Бизнес жоспарларын» жасап қорғайды | Топтық бағалау, Теңге арқылы (200,500, 1000т) бағалау |
Жинақтау кезеңі (13минут) | Кәсіпкерлік-экономикалық іс-әрекет, мақсаты-пайда табу,табысқа ие болу.«Семантикалық карта»Кәсіпкерлік түрлері:Өндірістік кәсіпкерлікКоммерциялық кәсіпкерлікҚаржылық кәсіпкерлікКонсультативтік кәсіпкерлікМақал-мәтелдерді оқып, экономикалық баламасымен сәйкестендір | Оқушылар берілген тапсырманы сәйкестендіру арқылы орындайды Берілген тапсырманы уақтылы орындау, өзара пікір алмасады топпен, жеке дара тапсырмаларды орындайды. Нәтижесінде топтаса отырып, ортақ жауап табу керек. Әр топ бірін-бірі бағалайды | Мадақтау үш шапалақ.Смайликтер арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. |
Рефлексия (10минут)
| «Бес саусақ» әдісі бойынша әр топқа жеке-жеке талқылатып, жаңа сабақты бекіту. | Оқушылар сабақтан түйген ойларын бес саусаққа жабыстырады |
|
Қорытындылау
| Сабақ соңында оқушылар табысына «Аукцион» өткізеді. Жеңімпаздар 5 номинация бойынша1. «Ең дарынды»2. «Ең білімді»3. «Ең ақылды»4. «Ең сауатты»5. «Ең тапқыр» бағаланып. Марапатталады.
Үйге тапсырма «Егер мен кәсіпкер болсам» эссе жазып келу. |
|
|