Сабақтың тақырыбы
| Ерлік – елге мұра, ұрпаққа-ұранИнтерактивті сабақ 7 «Б» - сыныбы
|
Сабақтың танымдық мақсаты | 1. Өз елінің патриоты болуға, Ұлы Отан соғыына қатынасқан Атырау өңірі, Құрманғазы топырағынан шыққан батырларды тани білуге, 2. Оқушының ізденісін арттыру, түйінді ой айта білуге дағды қалыптастыру, шығармашылыққа баулу .
|
Сілтеме
| МАН І |
Дереккөздер мен жабдықтар | Ғаламтор материалдарыСтикер постер, әдебиеттер ,тақта , АКТ |
Күтілетін нәтиже | Құрманғазылық батырлар жайлы толық мәлімет алады |
Кезеңдері | Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті
| Оқушының іс-әрекеті | Тапсырмалар
| Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау |
Мотивациялық кезең | 5 мин | Ұйымдастыру. Сергіту «Ерлік » менің ойымша Тренинг шарттарын таныстыру Түс таңдау арқылы 6 топқа бөлінеді | Әр оқушы тренинг шарттарына сай орындау түстер таңдап, сол арқылы топқа бөлу | Тапсырмаларды келесі топтар қояды
| Бармақпен бағалау |
Операциялық кезең | 20 мин | «Ой шақыру» сұрақтары: 1.«Соғыс» деген сөзді қалай түсінеміз?2. Ұлы Отан соғысы қашан болды?3. Ұлы Отан соғысы қай елдің жеңісімен аяқталды?4. Ұлы Отан соғысының аяқталуына биыл неше жыл толады?5. Ұлы Отан соғысына қатысқан қазақстандық батырларды атайық. «Ақ қалпақ» иелері- Нұрлы, Нұрбек, Тілектес . Олар Ұлы Отан соғысы жайлы тарихи оқиғаны тек нақты сандар мәліметімен (фактілермен) көрсетіп береді.«Сары қалпақ» кигендер- Ержан , Дина , Мөлдир «Ұлы Отан соғысы» тарихи оқиғасының өзінен жағымды жағдаяттар іздеумен айналысады.«Қара қалпақ» иелері- Бекзат Жеткіншекұлы, Бекзат Ж Ұлы Отан соғысының жағымсыз жағын дәлелдеп, көрсетеді.«Қызыл қалпақ» кигендер- Бауыржан , Раушан , Асылан Атырау, Құрманғазы өңірінен шыққан, батырлар ерлігін сезіммен сипаттайды.«Жасыл қалпақ» иелері- Мөлдір , Қарлығаш , Заманбек шығармашылықпен, ерекше түрде баяндайды.«Көк қалпақ» кигендер- Құралай , Жеңіс, Асылхан Бүгінгі тақырып бойынша қорытынды жасап, алған білімдерін өмірде қолдану жолдарын ұсынады.
|
Ойлан, жұптас, топтастыру әдісі бойынша тапсырмалар орындауӘр топ өздеріне берілген тапсырманы топ болып орындайды
|
«Ешкім де , ешқашан да ұмтылмайды»жерлестерімізге арналған мемориалдық белгі жайлы пікірлері
Біздің ауылымыздан майданға қатынасқан ардагерлерімізді білеміз бе?
|
Формативті бағалау |
Рефлексиялық кезең | 15 мин | Рефлексия жасау
| Блоб терегі |
| Бір-бірін бағалау Суммативтібағалау |
Үй тапсырмасы | 5 мин |
Доспанова Хиуаз Құрманғазы ауданы 1922 жылы дүниеге келген.Марина Раскова басқарған 46 – гвардиялық полкінің құрамында болған.2004жылы желтоқсанда ҚР Президенті жарлығымен Хиуаз Доспановаға «Халық Қаһарманы»атағы берілді.Ұшқыш батыр Хиуаз жайлы деректер жинау
|
Сабақтан кейінгі рефлексия |
Не сәтті өтті?Неліктен?
|
Не сәтсіз өтті?Неліктен? |
Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін
не істеймін? |
| Ұлы Жеңістің 70 жылыдық қарсаңында өткізілген бұл ашық тәрбие сағаты «Ерлік – елге мұра, ұрпаққа-ұран» интерактивті сабақ түрінде өтті. Сынып жетекші ретінде көрнекі құралға гиперссылка арқылы интерактивті көрнекілік жасадым. Оқушыларым жаңа қырынан танылып, өте тамаша болды. | Оқушылардың орындаған гимні аудио сүйемелдеуімен өтті , соған ескерту жасалынды. Қатынасушылар уақытынан кешігіп кірді ,оқушылар ойларын жинақтап, музыкамен бірлесе алмай қалды. | Топпен жұмыста қиындықтар көрінген жоқ.Бір оқушы ұмытып кетіп қалпақсыз отырды, сол мен үшін қиындық болды деп айта аламын. Оқушымен пікірлестім. Өз қателігін айтып кешірім сұрады. |
|
|
|
|
|
|
|
|