Ортасы
|
“Кинометафора әдісі”
әдісі Оқушыларға фильмінен үзінді көрсетіледі. Оқушылар
табады.
Зерттеушілік
конференция” слайд Б.Соқпақбаев өмірі мен
шығармалары. Қазақ прозасына қайталанбас соны
леп, өзгеше өрнек, ғажайып сыр
-
сипат әкелген көрнекті жазушы, балалар әдебиетінің классигі - Б. Соқпақбаев. Б. Соқпақбаев - нәзік психолог, бала жанын терең зерттеген қаламгер. Шығармалары қазақ әдебиетінің алтын қазынасына қосылған құнды дүниелер. Сондай шығармаларының бірі
-«Менің атым
-
Қожа» хикаятымен таныспыз. Бүгін шығармадағы кейіпкерлерге талдау жасаймыз. Хикаяттағы кейіпкерлерге талдау жүргізу.
Е
нді «Қожа қандай бала?» деген сұраққа жауап іздейміз. Менің байқауымша, сіздердің пікірлеріңіз әр
түрлі. Соған байланысты сынып екі
топқа бөлінген.
1топ : «Қожа - жақсы бала»
2топ «Қожа - тентек бала»
«Қожа - жақсы бала» Қожа
-
алғыр бала
- ақылды бала
- әділетті бала
- мейірімді бала
«Қожа - тентек бала» Қожа
-
өтірікші бала
– шыдамсыз бала
- бұзық бала
- тиянақсыз бала
І топ Кесте толтыру.
“Тұжырым картасы “әдісі І топ
Белсенді кейіпкерлер:
Қожа,
Жантас,
Миллат,
Майқанова. Тасадағы кейіпкерлер:
Жанар,
Оспанов
“Ойды қағып алу”
ІІ топ Композициялық
құрылымына талдау.
Оқиғаның басталуы.
Оқиғаның байланысы.
Оқиғаның дамуы.
Оқиғаның шарықтау шегі.
Ой түйіні, шешімі.
Сергіту сәті:
Ән
“Қожаның маршы”
“Кім? Қайда? Қашан?”
әдісі арқылы мәтіннен үзінді беріледі, оқушылар
кітаптан тауып оқиды немесе естерінде қалғаны бойынша
айтады.
«Қай сәт бейнеленген?»
1) «Есікті аша бергенімде,
тынысым мүлде бітіп,
жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай болды.
Сол кездегі келбетім көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсар деймін»
(Бақа оқиғасынан кейін апасымен кездесер сәт )
2) Терезенің тұсында мектептің бағы бар.
Осыдан бес,
алты жыл бұрын өз қолымызбен отырғызылған теректер.
Бір теректің басына маймылша өрмелеп шығып алдым.
(Пед.
Кеңес болып жатқан сәт)
3). Қоңырау әлі бола қоймаған.
Сол кезде басыма сап етіп,
бір қызық ой келе қалды.
Кішкентай бақаның бірін Майқанованың сөмкесіне сүңгіттім де жібердім.
(Сөмкеден бақаның шыға келу сәті)
4). Аузымды түтінге толтырып алып,
жұтып кеп қалғаным сол екен бір керемет улы газ өңешімнен шеңгелдеп ала кеп түсті.
Жер дүние төңкеріліп бара жатты.
(Қожаның темекі тартқан сәті)
«Мынау кім?»
- Біреуді біреуге атыстырып,
от тастап жүретін қу,
сабақ үстінде сыбырлап -
сыпсыңдағыш.
(Жантас)
- Мен оқулық емес,
қант аламын.
Сіздің не шаруаңыз бар,
қоя беріңіз.
(Қожа)
- Біз екеуміз таныс шығармыз деймін.(Майқанова)
- Мүмкін орныңа барып айтатын шығарсың?
- Мен сенің әкеңе қарыздар адаммын.
Менің мойнымда оның тиыны емес,
теңге емес,
бақандай бір қарасы жүр.
(Сәйбек қарт)
- Келесі сабаққа қайсысың бақа ұстап әкелесіңдер.
(Оспанов)
«Тұлғаны
таны»
– Балалар, қазір экранға фоталар шығады. Сол адамдар бізге таныс па? Олар
кімдер?
-
Қожаның
суреті
-
Майқанованың суреті
-
Қожа,
Майқанова, директор суреті
-
Қожа мен
анасы Милаттың суреті
-
Қожаның
рольінде
ойнаған Нұрлан Санжардың суреті
-
Жанар
рольінде
ойнаған Гүлнар апайдың суреті
|
15мин
|
Сабақтың
көрнекілігі:сызбалар,
АКТ, маркер,
А3
|
Саралау – Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Үйге тапсырмалар
беріледі.
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Оқушыларды
бағалау.
|
Пәнаралық
байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қалай
болды?
Мен жоспарлаған саралау
шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың
тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|