Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Алматы облысы

    Кербұлақ ауданы

    Қосағаш ауылы

    «Қосағаш орта мектебі мектепке дейінгі

    шағын орталығымен» КММ



    Бағдарлама тақырыбы: «Ертегі көмегімен зейінін ашып, оқушының ыңтасын арттыру»



    Секция: Дефектологиялық











    Бағдарлама жетекшісі: Асхатқызы Айым

    Қосағаш орта мектебінің педагог-дефектологі

    Бағдарлама әзірленген жыл: 2020 жыл
















    Алматы облысы Кербұлақ ауданы «Қосағаш орта мектебі МДШО» КММ дефектологі Асхатқызы Айымның «Ертегі көмегімен зейінін ашып, оқушы ыңтасын арттыру» атты бағдарламасына


    Резенция


    Кербұлақ ауданы «Қосағаш орта мектебі МДШО» КММ дефектологі Асхатқызы Айымның «Ертегі көмегімен зейінін ашып, оқушы ыңтасын арттыру» атты бағдарламасы Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесінің барлық бөліктерін гуманизм және демакратиялау идеясын іс жүзінде асырудың қазіргі заманғы жағдайында жалпы мектептердегі арнайы педагогтың көмегін қажет ететін оқушыларды оқытуда білім беру және тәрбиелеу ұйымдастыру мен мазмұны жаңа сапалы деңгейге көтерілуде. Осыған байланысты арнайы педагогтың (дефектолог) көмегін қажет ететін оқушыларға танымдық іс-әрекетті түзету, өзін еркін ұстауға машықтандыру курсын енгізудің маңыздылығы байқалады. Бұл курс оқушының жеке жас және мүмкіншіліктеріне қарай ерекшеліктерді есепке ала отырып қарым-қатынас дағдыларын меңгеруге, жағымды эмоциялық қатынас ортатуға, таным мен сөйлеу тілі қызметін дамыту, қоршаған ортада өзін еркін ұстау мақсатында құрылған.

    Балаларды оқыту және тәрбиелеу, дамытуды одан әрі жетілдіру жолдары қазіргі кезде мектепте білім беру заңдарында айқындалып берілген. Бұрынғы қалыптасқан концепциялар, оның өзгешелігі тек оқыту, білім, білік дағдыларын қалыптастыру ғана емес, бүкіл оқыту үрдісін жан-жақты ұйымдастыру мақсатын көздейтіндігінде және баланың жеке тұлға ретінде қалыптасуы мен дамуына бағытталады. Қазақстан Республикасында қазіргі мектеп мекемесінде жаңа өзгерістер мен әлемдік білім беру тәжірибелерін пайдалана отырып, баланың жеке дара күшінің дамуын қамтамасыз ететін жаңа бағыттағы жобаны іздестіру және қолдануға арналған Республиканың «Білім туралы» Заңында «Әр баланың қабілетіне қарай интеллектуалдық дамуы, жеке адамның дарындылығын дамыту» сияқты мәселелер мемлекеттің білім саясатының басты ұстанымында атап көрсетілген. 

    Бағдарламаға таңдап алынған ертегілер жас ерекшеліктеріне сәйкес, қоршаған ортамен тығыз байланыс ортанып мүмкіндігі шектеулі балалар өз ортасында жеке өзінің тұлғасын қалыптастыратына сенімдімін. Бұл жұмыстың келешектеде пайдаланатын мәліметтері мол екендігін атап өтуіміз керек.




     





    Бағдарлама тақырыбы: «Ертегі көмегімен зейінін ашып, оқушы ыңтасын арттыру»

    Бағдарлама әзірленген жыл: 2020 жыл.

    Топтық түзету-дамыту бағдарламасы

    Түсінік хат

    «Танымдық іс-әрекетті түзету, өзін еркін ұстауға машықтандыру»

    Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесінің барлық бөліктерін гуманизм және демакратиялау идеясын іс жүзінде асырудың қазіргі заманғы жағдайында жалпы мектептердегі арнайы педагогтың көмегін қажет ететін оқушыларды оқытуда білім беру және тәрбиелеу ұйымдастыру мен мазмұны жаңа сапалы деңгейге көтерілуде. Осыған байланысты арнайы педагогтың (дефектолог) көмегін қажет ететін оқушыларға танымдық іс-әрекетті түзету, өзін еркін ұстауға машықтандыру курсын енгізудің маңыздылығы байқалады. Бұл курс оқушының жеке жас және мүмкіншіліктеріне қарай ерекшеліктерді есепке ала отырып қарым-қатынас дағдыларын меңгеруге, жағымды эмоциялық қатынас ортатуға, таным мен сөйлеу тілі қызметін дамыту, қоршаған ортада өзін еркін ұстау мақсатында құрылған.

    Балаларды оқыту және тәрбиелеу, дамытуды одан әрі жетілдіру жолдары қазіргі кезде мектепте білім беру заңдарында айқындалып берілген. Бұрынғы қалыптасқан концепциялар, оның өзгешелігі тек оқыту, білім, білік дағдыларын қалыптастыру ғана емес, бүкіл оқыту үрдісін жан-жақты ұйымдастыру мақсатын көздейтіндігінде және баланың жеке тұлға ретінде қалыптасуы мен дамуына бағытталады. Қазақстан Республикасында қазіргі мектеп мекемесінде жаңа өзгерістер мен әлемдік білім беру тәжірибелерін пайдалана отырып, баланың жеке дара күшінің дамуын қамтамасыз ететін жаңа бағыттағы жобаны іздестіру және қолдануға арналған Республиканың «Білім туралы» Заңында «Әр баланың қабілетіне қарай интеллектуалдық дамуы, жеке адамның дарындылығын дамыту» сияқты мәселелер мемлекеттің білім саясатының басты ұстанымында атап көрсетілген. 
    Әр елдің болашағы сол халықтың білім, ғылым деңгейімен анықталатындықтан, оқу жүйесін неғұрлым тиімді құра білу қажеттілігі қай кезде де өзекті мәселе болмақ. Танымдық қызығушылық оқу-тәрбие үрдісінің барлық саласында көрініс табады. Қазіргі тәрбиелеп оқытудың ең көкейкесті проблемалары танымдық қызығушылық мәселелерін қарастырады. Бала өмірінде қызығушылықтың әр түрі (эстетикалық, көркемдік, музыкалық, т.б.) көрініс табады. Өскелең ұрпақ үшін танымдық қызығушылықтың маңызы өте жоғары. Танымдық қызығушылықты арттыру, дамыту туралы, бұдан басқа оның қоршаған ортамен тәрбиеге тәуелділігін Гельвеций атап көрсеткен болатын. Сондай-ақ дамыта оқытудың әдістемесіндегі ең басты нәрсе көмекті қажет ететін оқушының танымдық қызығушылық әрекетін арттыру. Мұның өзі эвристикалық және зертттеу әдістеріне ерекше мән берілетінін көрсетеді. Бұл әдістер ұстаздың «дәстүрлі емес тапсырма түрлерін ізденудің объектісі» ретінде қоюы, «жекеліктен жалпыны тауып шығару» тағы басқа сияқты көмекті қажет ететін оқушының шығармашылық ізденісіне, танымдық қызығушылығына жетелейтін, іс-әрекетке қосатын , баланы «іс-әрекет біліктері мен дағдыларының шебері», «белсенді ізденгіш» ететін әдістемелік тәсілдер арқылы жүзеге асады.
    Көркем әдебиет сабағында ертегілерді пайдалану арқылы балалардың танымдық жан қуаттарының оянуына ықпал ету, білім деңгейін жетілдіру жүйелі жүргізілетін жұмыстардың нәтижесінде қалыптасады.  Ертегілер – бұл көмекті қажет ететін оқушының танымдық қызығушылығын қалыптастыру механизмі, яғни жағымды эмоциялық көзқарас - ертегіге әуестік. Ертегілер өте ерте заманда, тіпті жазу-сызу болмаған кездің өзінде-ақ туған. Бұларды халқымыз күні бүгінге дейін ұрпақтан – ұрпаққа ауызша жеткізіп келеді. Халық ауыз әдебиетінің басқа түрлері сияқты ертегілер де адам баласының еңбекке, тұрмыс-тіршілік жағдайына байланысты туған.  Балалардың танымдық қызығушылығының өзіндік ерекшелігіне психологиялық - педагогикалық тұрғыда мынандай мазмұндық сипаттама береміз.
    1. Ертегілер көмекті қажет ететін оқушының танымдық қызығушылығын қалыптастыру механизмі. Бұл механизм психологтар белгілеген теория негізінде бірізділікте құрылған және сатылап жүзеге асады: 
    Жағымды эмоциялық көзқарас (ертегіге әуестік) → мазмұнды эмоциялық көзқарас (ертегімен әуестенуі) → тұрақты танымдық қызығушылық (ертегіге деген)

    2. Ертегілердің педагогикалық жіктемесі. Бұл біріншіден, көмекті қажет ететін оқушының танымдық қызығушылығын қалыптастырудағы мүмкіндіктерін анықтауға ықпал етеді; екіншіден, ертегілерді нақты өлшемдер бойынша сұрыптауға көмектеседі; үшіншіден, ертегілер құндылық көзқарасын бағдарлайды. 

    3. көмекті қажет ететін оқушының деген қызығушылығын қалыптастыру моделі және оны жүзеге асыруда ықпал ететін педагогикалық шарттар. Модель құрылымы эмоционалдық, интеллектуалдық, еріктік компоненттер бірлігінде байқалады және нақты көрсеткіштер мен өлшемдер арқылы сипатталады. 



    Бағдарламаның мақсаты: Жалпы мектептегі арнайы педагогтың (дефектолог) көмегін қажет ететін оқушылардың танымдық аясын дер кезінде педагогикалық-дефектологиялық тұрғыдан диагностикалау және түзету арқылы, қоршаған ортада өзін ұстауға машықтандыру. Ізеттілікке, білімпаздыққа, адамгершілікке тәрбиелеу

    Бағдарламаның міндеттері:

    1. Мүмкіндігі шектелген балалардың танымдық үдерістерін дамытудың ерекшеліктерін зерттеу.

    2. Арнайы педагогтың (дефектолог) көмегін қажет ететін оқушыларға арнайы таңдалып алынған дамыту ертегілері арқылы жүйелі түрде түзете- дамыта оқыту.

    3. Танымдық қызметке деген жағымды қатынасты қалыптастыра отырып оқушының бойындағы кемшіліктерді түзету және алдын алу.

    Ерекшеліктері:

    1. Оқушы өз бойындағы кемшіліктерді ертегідегі кейіпкерлердің рөліне ену арқылы жасырады.

    2. Зейініне, ойлау қабілетіне тікелей әсер етеді, көзбен көріп, қолмен ұстау арқылы есте сақтау қабілеттері дамиды.

    3. Ертегі сыныппен сахналанады. Көмек қажет ететін оқушы үшін сыныптағы достары үлгі әрі демеу беруші.

    Күтілетін нәтижелер:

    Оқушы әр тоқсан бойынша деңгейіне байланысты ертегілерді сахналайды. (1-4 сынып бойынша)

    1. Оқушы өз кемшілігін жасыра отырып, көпшілік алдына шығуды үйренеді.

    2. Кемшілігін байқата отырып, кейіпкердің образын сахналап шығып, қоршаған ортаға өзін таныстыра бастайды.

    3. Қоршаған ортамен сахна арқылы байланысып, өзінің жеке тұлғасын қалыптастырады.

    4. Оқушы мінезі ашылып, өз ойын ортаға сала бастайды.(идеясын, киімін ақылсада бастайды)

    5. Оқушы өсе келе жақсы мен жаманды айырады.

    6. Ертегінің аяғы баланың миына әсер етіп, ойлау, сөйлеу мәдениеті, жүріс-тұрысы өзін ұстауы қалыптасады.

    7. Татулыққа, бірлікке, сыйласымдыққа үйретеді

    8. Ең бастысы бала өз бойындағы кемшіліктерді жоюға ұмтылып, бойындағы кемшіліктерден ұялуды ұмытады. Өзгенің емес өзінің образын қалыптастырады.













    Бағдарлама мазмұны:

    Күнтізбелік тақырыптық жоспары

    «Балаларды өз бетімен құмарландыратын, ынталандырып, ықыласын арттыратын сабақ, балаларға ана тілінде қарапайым тілмен қызықты ұғындырылса, әңгімелер мен ертегілер, мысалдар мен өлеңдер орынды пайдаланылса, олардың білім алуға деген қызығушылығы арта түседі»

    Ы. Алтынсарин.

    Шығармашылық жұмысымды былай тұжырымдаймын:

    Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстан-2030» бағдарламасында жан-жақты білімі бар, тез дамыған, дүние жүзіне әйгілі және сыйлы мемлекеттің патриоттарын тәрбиелеу ісін педагогтар қауымына жүктеген. Сол ауырда, жауапты істердің нәтижелі болуы әрине біздерге байланысты, сондықтан да әр педагог балаға білімді беріп қана қоймай, сол білімді баланың бойына сіңіру жолында, баланың білімге деген қызығушылықтарын оята отырып, оның бойындағы қабілеттерін аша білу керек деген екен. Осы шығармашылық жұмысымның нәтижесі, қорытындысы ретінде мынандай ертегілер жинағын ұсынамын.



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Асхатқызы Айым
    03 Тамыз 2023
    474
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ертегі көмегімен оқушы зейінің ашып, сабаққа деген қызығушылығын арттыру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ертегі көмегімен оқушы зейінің ашып, сабаққа деген қызығушылығын арттыру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш сыныпқа арналған авторлық бағдарлама
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Алматы облысы

    Кербұлақ ауданы

    Қосағаш ауылы

    «Қосағаш орта мектебі мектепке дейінгі

    шағын орталығымен» КММ



    Бағдарлама тақырыбы: «Ертегі көмегімен зейінін ашып, оқушының ыңтасын арттыру»



    Секция: Дефектологиялық











    Бағдарлама жетекшісі: Асхатқызы Айым

    Қосағаш орта мектебінің педагог-дефектологі

    Бағдарлама әзірленген жыл: 2020 жыл
















    Алматы облысы Кербұлақ ауданы «Қосағаш орта мектебі МДШО» КММ дефектологі Асхатқызы Айымның «Ертегі көмегімен зейінін ашып, оқушы ыңтасын арттыру» атты бағдарламасына


    Резенция


    Кербұлақ ауданы «Қосағаш орта мектебі МДШО» КММ дефектологі Асхатқызы Айымның «Ертегі көмегімен зейінін ашып, оқушы ыңтасын арттыру» атты бағдарламасы Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесінің барлық бөліктерін гуманизм және демакратиялау идеясын іс жүзінде асырудың қазіргі заманғы жағдайында жалпы мектептердегі арнайы педагогтың көмегін қажет ететін оқушыларды оқытуда білім беру және тәрбиелеу ұйымдастыру мен мазмұны жаңа сапалы деңгейге көтерілуде. Осыған байланысты арнайы педагогтың (дефектолог) көмегін қажет ететін оқушыларға танымдық іс-әрекетті түзету, өзін еркін ұстауға машықтандыру курсын енгізудің маңыздылығы байқалады. Бұл курс оқушының жеке жас және мүмкіншіліктеріне қарай ерекшеліктерді есепке ала отырып қарым-қатынас дағдыларын меңгеруге, жағымды эмоциялық қатынас ортатуға, таным мен сөйлеу тілі қызметін дамыту, қоршаған ортада өзін еркін ұстау мақсатында құрылған.

    Балаларды оқыту және тәрбиелеу, дамытуды одан әрі жетілдіру жолдары қазіргі кезде мектепте білім беру заңдарында айқындалып берілген. Бұрынғы қалыптасқан концепциялар, оның өзгешелігі тек оқыту, білім, білік дағдыларын қалыптастыру ғана емес, бүкіл оқыту үрдісін жан-жақты ұйымдастыру мақсатын көздейтіндігінде және баланың жеке тұлға ретінде қалыптасуы мен дамуына бағытталады. Қазақстан Республикасында қазіргі мектеп мекемесінде жаңа өзгерістер мен әлемдік білім беру тәжірибелерін пайдалана отырып, баланың жеке дара күшінің дамуын қамтамасыз ететін жаңа бағыттағы жобаны іздестіру және қолдануға арналған Республиканың «Білім туралы» Заңында «Әр баланың қабілетіне қарай интеллектуалдық дамуы, жеке адамның дарындылығын дамыту» сияқты мәселелер мемлекеттің білім саясатының басты ұстанымында атап көрсетілген. 

    Бағдарламаға таңдап алынған ертегілер жас ерекшеліктеріне сәйкес, қоршаған ортамен тығыз байланыс ортанып мүмкіндігі шектеулі балалар өз ортасында жеке өзінің тұлғасын қалыптастыратына сенімдімін. Бұл жұмыстың келешектеде пайдаланатын мәліметтері мол екендігін атап өтуіміз керек.




     





    Бағдарлама тақырыбы: «Ертегі көмегімен зейінін ашып, оқушы ыңтасын арттыру»

    Бағдарлама әзірленген жыл: 2020 жыл.

    Топтық түзету-дамыту бағдарламасы

    Түсінік хат

    «Танымдық іс-әрекетті түзету, өзін еркін ұстауға машықтандыру»

    Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесінің барлық бөліктерін гуманизм және демакратиялау идеясын іс жүзінде асырудың қазіргі заманғы жағдайында жалпы мектептердегі арнайы педагогтың көмегін қажет ететін оқушыларды оқытуда білім беру және тәрбиелеу ұйымдастыру мен мазмұны жаңа сапалы деңгейге көтерілуде. Осыған байланысты арнайы педагогтың (дефектолог) көмегін қажет ететін оқушыларға танымдық іс-әрекетті түзету, өзін еркін ұстауға машықтандыру курсын енгізудің маңыздылығы байқалады. Бұл курс оқушының жеке жас және мүмкіншіліктеріне қарай ерекшеліктерді есепке ала отырып қарым-қатынас дағдыларын меңгеруге, жағымды эмоциялық қатынас ортатуға, таным мен сөйлеу тілі қызметін дамыту, қоршаған ортада өзін еркін ұстау мақсатында құрылған.

    Балаларды оқыту және тәрбиелеу, дамытуды одан әрі жетілдіру жолдары қазіргі кезде мектепте білім беру заңдарында айқындалып берілген. Бұрынғы қалыптасқан концепциялар, оның өзгешелігі тек оқыту, білім, білік дағдыларын қалыптастыру ғана емес, бүкіл оқыту үрдісін жан-жақты ұйымдастыру мақсатын көздейтіндігінде және баланың жеке тұлға ретінде қалыптасуы мен дамуына бағытталады. Қазақстан Республикасында қазіргі мектеп мекемесінде жаңа өзгерістер мен әлемдік білім беру тәжірибелерін пайдалана отырып, баланың жеке дара күшінің дамуын қамтамасыз ететін жаңа бағыттағы жобаны іздестіру және қолдануға арналған Республиканың «Білім туралы» Заңында «Әр баланың қабілетіне қарай интеллектуалдық дамуы, жеке адамның дарындылығын дамыту» сияқты мәселелер мемлекеттің білім саясатының басты ұстанымында атап көрсетілген. 
    Әр елдің болашағы сол халықтың білім, ғылым деңгейімен анықталатындықтан, оқу жүйесін неғұрлым тиімді құра білу қажеттілігі қай кезде де өзекті мәселе болмақ. Танымдық қызығушылық оқу-тәрбие үрдісінің барлық саласында көрініс табады. Қазіргі тәрбиелеп оқытудың ең көкейкесті проблемалары танымдық қызығушылық мәселелерін қарастырады. Бала өмірінде қызығушылықтың әр түрі (эстетикалық, көркемдік, музыкалық, т.б.) көрініс табады. Өскелең ұрпақ үшін танымдық қызығушылықтың маңызы өте жоғары. Танымдық қызығушылықты арттыру, дамыту туралы, бұдан басқа оның қоршаған ортамен тәрбиеге тәуелділігін Гельвеций атап көрсеткен болатын. Сондай-ақ дамыта оқытудың әдістемесіндегі ең басты нәрсе көмекті қажет ететін оқушының танымдық қызығушылық әрекетін арттыру. Мұның өзі эвристикалық және зертттеу әдістеріне ерекше мән берілетінін көрсетеді. Бұл әдістер ұстаздың «дәстүрлі емес тапсырма түрлерін ізденудің объектісі» ретінде қоюы, «жекеліктен жалпыны тауып шығару» тағы басқа сияқты көмекті қажет ететін оқушының шығармашылық ізденісіне, танымдық қызығушылығына жетелейтін, іс-әрекетке қосатын , баланы «іс-әрекет біліктері мен дағдыларының шебері», «белсенді ізденгіш» ететін әдістемелік тәсілдер арқылы жүзеге асады.
    Көркем әдебиет сабағында ертегілерді пайдалану арқылы балалардың танымдық жан қуаттарының оянуына ықпал ету, білім деңгейін жетілдіру жүйелі жүргізілетін жұмыстардың нәтижесінде қалыптасады.  Ертегілер – бұл көмекті қажет ететін оқушының танымдық қызығушылығын қалыптастыру механизмі, яғни жағымды эмоциялық көзқарас - ертегіге әуестік. Ертегілер өте ерте заманда, тіпті жазу-сызу болмаған кездің өзінде-ақ туған. Бұларды халқымыз күні бүгінге дейін ұрпақтан – ұрпаққа ауызша жеткізіп келеді. Халық ауыз әдебиетінің басқа түрлері сияқты ертегілер де адам баласының еңбекке, тұрмыс-тіршілік жағдайына байланысты туған.  Балалардың танымдық қызығушылығының өзіндік ерекшелігіне психологиялық - педагогикалық тұрғыда мынандай мазмұндық сипаттама береміз.
    1. Ертегілер көмекті қажет ететін оқушының танымдық қызығушылығын қалыптастыру механизмі. Бұл механизм психологтар белгілеген теория негізінде бірізділікте құрылған және сатылап жүзеге асады: 
    Жағымды эмоциялық көзқарас (ертегіге әуестік) → мазмұнды эмоциялық көзқарас (ертегімен әуестенуі) → тұрақты танымдық қызығушылық (ертегіге деген)

    2. Ертегілердің педагогикалық жіктемесі. Бұл біріншіден, көмекті қажет ететін оқушының танымдық қызығушылығын қалыптастырудағы мүмкіндіктерін анықтауға ықпал етеді; екіншіден, ертегілерді нақты өлшемдер бойынша сұрыптауға көмектеседі; үшіншіден, ертегілер құндылық көзқарасын бағдарлайды. 

    3. көмекті қажет ететін оқушының деген қызығушылығын қалыптастыру моделі және оны жүзеге асыруда ықпал ететін педагогикалық шарттар. Модель құрылымы эмоционалдық, интеллектуалдық, еріктік компоненттер бірлігінде байқалады және нақты көрсеткіштер мен өлшемдер арқылы сипатталады. 



    Бағдарламаның мақсаты: Жалпы мектептегі арнайы педагогтың (дефектолог) көмегін қажет ететін оқушылардың танымдық аясын дер кезінде педагогикалық-дефектологиялық тұрғыдан диагностикалау және түзету арқылы, қоршаған ортада өзін ұстауға машықтандыру. Ізеттілікке, білімпаздыққа, адамгершілікке тәрбиелеу

    Бағдарламаның міндеттері:

    1. Мүмкіндігі шектелген балалардың танымдық үдерістерін дамытудың ерекшеліктерін зерттеу.

    2. Арнайы педагогтың (дефектолог) көмегін қажет ететін оқушыларға арнайы таңдалып алынған дамыту ертегілері арқылы жүйелі түрде түзете- дамыта оқыту.

    3. Танымдық қызметке деген жағымды қатынасты қалыптастыра отырып оқушының бойындағы кемшіліктерді түзету және алдын алу.

    Ерекшеліктері:

    1. Оқушы өз бойындағы кемшіліктерді ертегідегі кейіпкерлердің рөліне ену арқылы жасырады.

    2. Зейініне, ойлау қабілетіне тікелей әсер етеді, көзбен көріп, қолмен ұстау арқылы есте сақтау қабілеттері дамиды.

    3. Ертегі сыныппен сахналанады. Көмек қажет ететін оқушы үшін сыныптағы достары үлгі әрі демеу беруші.

    Күтілетін нәтижелер:

    Оқушы әр тоқсан бойынша деңгейіне байланысты ертегілерді сахналайды. (1-4 сынып бойынша)

    1. Оқушы өз кемшілігін жасыра отырып, көпшілік алдына шығуды үйренеді.

    2. Кемшілігін байқата отырып, кейіпкердің образын сахналап шығып, қоршаған ортаға өзін таныстыра бастайды.

    3. Қоршаған ортамен сахна арқылы байланысып, өзінің жеке тұлғасын қалыптастырады.

    4. Оқушы мінезі ашылып, өз ойын ортаға сала бастайды.(идеясын, киімін ақылсада бастайды)

    5. Оқушы өсе келе жақсы мен жаманды айырады.

    6. Ертегінің аяғы баланың миына әсер етіп, ойлау, сөйлеу мәдениеті, жүріс-тұрысы өзін ұстауы қалыптасады.

    7. Татулыққа, бірлікке, сыйласымдыққа үйретеді

    8. Ең бастысы бала өз бойындағы кемшіліктерді жоюға ұмтылып, бойындағы кемшіліктерден ұялуды ұмытады. Өзгенің емес өзінің образын қалыптастырады.













    Бағдарлама мазмұны:

    Күнтізбелік тақырыптық жоспары

    «Балаларды өз бетімен құмарландыратын, ынталандырып, ықыласын арттыратын сабақ, балаларға ана тілінде қарапайым тілмен қызықты ұғындырылса, әңгімелер мен ертегілер, мысалдар мен өлеңдер орынды пайдаланылса, олардың білім алуға деген қызығушылығы арта түседі»

    Ы. Алтынсарин.

    Шығармашылық жұмысымды былай тұжырымдаймын:

    Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстан-2030» бағдарламасында жан-жақты білімі бар, тез дамыған, дүние жүзіне әйгілі және сыйлы мемлекеттің патриоттарын тәрбиелеу ісін педагогтар қауымына жүктеген. Сол ауырда, жауапты істердің нәтижелі болуы әрине біздерге байланысты, сондықтан да әр педагог балаға білімді беріп қана қоймай, сол білімді баланың бойына сіңіру жолында, баланың білімге деген қызығушылықтарын оята отырып, оның бойындағы қабілеттерін аша білу керек деген екен. Осы шығармашылық жұмысымның нәтижесі, қорытындысы ретінде мынандай ертегілер жинағын ұсынамын.



    р/с

    Тақырыптар

    Сағат саны

    Сыныбы

    Мерзімі

    1

    Шалқан

    1

    1

    1 тоқсан

    2

    Бауырсақ


    1

    1

    2 тоқсан

    3

    Мысық, әтеш және түлкі

    1

    1

    3 тоқсан

    4

    Мақта қыз бен мысық

    1

    1

    4 тоқсан






    1

    Қу түлкі

    1

    2

    1 тоқсан

    2

    Қаңбақ шал


    1

    2

    2 тоқсан

    3

    Ақылды лақ

    1

    2

    3 тоқсан

    4

    Алтын балық

    1

    2

    4 тоқсан






    1

    Ақыл, ғылым және бақыт

    1

    3

    1 тоқсан

    2

    Жеті өнерпаз

    1

    3

    2 тоқсан

    3

    Ұр, тоқпақ

    1

    3

    3 тоқсан

    4

    Түлкі мен бөдене

    1

    3

    4 тоқсан






    1

    Алдаркөсе мен Шықбермес Шығайбай

    1

    4

    1 тоқсан

    2

    Жақсылық пен жамандық

    1

    4

    2 тоқсан

    3

    Қарттың ұлына өсиеті

    1

    4

    3 тоқсан

    4

    Өнеге

    1

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Логопед, дефектолог Авторлық бағдарлама 4 сынып
    03.08.2023
    474
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Асхатқызы Айым
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    р/с

    Тақырыптар

    Сағат саны

    Сыныбы

    Мерзімі

    1

    Шалқан

    1

    1

    1 тоқсан

    2

    Бауырсақ


    1

    1

    2 тоқсан

    3

    Мысық, әтеш және түлкі

    1

    1

    3 тоқсан

    4

    Мақта қыз бен мысық

    1

    1

    4 тоқсан






    1

    Қу түлкі

    1

    2

    1 тоқсан

    2

    Қаңбақ шал


    1

    2

    2 тоқсан

    3

    Ақылды лақ

    1

    2

    3 тоқсан

    4

    Алтын балық

    1

    2

    4 тоқсан






    1

    Ақыл, ғылым және бақыт

    1

    3

    1 тоқсан

    2

    Жеті өнерпаз

    1

    3

    2 тоқсан

    3

    Ұр, тоқпақ

    1

    3

    3 тоқсан

    4

    Түлкі мен бөдене

    1

    3

    4 тоқсан






    1

    Алдаркөсе мен Шықбермес Шығайбай

    1

    4

    1 тоқсан

    2

    Жақсылық пен жамандық

    1

    4

    2 тоқсан

    3

    Қарттың ұлына өсиеті

    1

    4

    3 тоқсан

    4

    Өнеге

    1