Ұйымдастырушылық ізденіс
кезеңі
|
Балалар бүгін бізде өзгеше
сабақ болады. Осы уақытқа дейін көп ертегілермен танысып, естіп
білдік. Енді біз сиқырлы поезға отырып барлығымыз «Ертегілер еліне»
аттанайық.
-
І-ші аялдамаға да келдік,
балалар, қане, тақтадағы суретке қарап қандай аялдама екенін тауып
көрейікші.
-
Қане, балалар, «Шалқан»
ертегісін есімізге
түсірейік.
Дидактикалық ойын
«Шалқан»
Фетрға ертегі желісі бойынша
кейіпкерлерді жапсыру.
Поезбен саяхатқа
аттанады.
Сұрақ-жауап:
-
Үйшікке бірінші болып кім
келеді?
-
Тағы кімдер
келеді?
-
Соңынан кім
келеді?
Аю топқа көңілсіз, жылап
келеді.
Аю: - Мен үйшікті бұзып алдым.
Соған көңіл күйім болмай, мазам қашып тұр. Сендер маған
көмектесесіңдер ме, балалар?
Сергіту
сәті.
Ырғақты әуенмен тақтаға қарап
балалар сергіту сәтін
жасайды.
Аю: - Балалар, мен сендерге
ризамын. Рахмет сендерге. Алғысым шексіз. Балалар сендерге келе
жатып терген алмаларым бар еді, соны өздеріңе алғысым деп
білерсіздер. Сау болыңдар.
Балалар иықтарынан ұстап
саяхатқа қайта шығады.
Тауқтың дауысы шығады.
Әуенмен залға тауық
келеді.
Балалар шығармашылық саласы
бойынша дәстүрден тыс әдіспен тауықтың балапандарын жасауға
кіріседі.
Поездың дыбысы шығып,
балалар поезға мініп топқа
аттанады.
|
Балалар бір-бірінің иығынан
ұстап поездың дыбысымен саяхатқа
аттанады.
Тақтадағы ертегі
суреттеріне қарап балалар «Шалқан» ертегісі деп жауап
береді.
Нұрай «Шалқан»
ертегісін айтады. Топ балалары «Шалқан» ертегісін ретімен жапсыру
ойынын ойнайды.
Балалардың
жауабы.
Балалар аюмен бірге
тақтаға қарап сергіту сәтін
орындайды.
Балалар аюдың
үйшігін құрастырып береді.
Балалар аюмен
қоштасады. Шығарып салады.
Балалар тауықпен
амандасып, балапандарын табуға
көмектеседі.
Балалар балапандарды
ермексаз бен пластик қасықтың бастарын қолдану арқылы
жасайды.
Балалар тауықпен
қоштасады.
|