Материалдар / Ертегілер еліне саяхат

Ертегілер еліне саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
Осы материал әріптестеріме керек болар деген үміттемін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Тамыз 2018
686
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады













Ұйымдастырылған ашық сабактын технологиялық картасы.Тақырыбы: «Ертегілер еліне саяхат»

















Тәрбиеші: Конурбаева К.К.















Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасыКүні: 18.10.2017ж.Білім беру саласы: Таным, Әлеумет, Шығармашылық, Денсаулық, Коммуникация.Бөлімі: Көркем әдебиет.Тақырыбы: Ертегілер еліне саяхат.Мақсаты: а) Ертегі, ертегі әлеміне қызығушылығын қалыптастыру;ә) Дәстүрден тыс әдіс-тәсілдермен мүсіндеу дағдыларын меңгерту, ойын арқылы тапқырлыққа үйрету, шығармашылығын ұштау;б) Ертегілерге қызығушылықтарын арттыру, табиғатқа деген қамқорлық сезімдерін ояту.Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Ертегі кейіпкерлерімен таныстыру.Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, әңгімелеу, айту.Қолданылатын көрнекіліктер, құрал-жабдықтар: Слайд, ертегі кейіпкерлерінің муляждары, суреттер, ермексаз, тақтайша, пластик қасықтардың бастары.Қостілдік құрам: Ертегі – сказка – fairy-tales Үй – дом – house Балапан – цыпленок – chiken Тәрбиеші:
Іс-әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылықШаттық шеңберіКүн шығыпты, алақайҚуанатын күн бүгінҚайырлы таң, қайырлы күнКүліп шықты күн бүгінБәріміз күндей жарқырайықБәріміз тату болайық!Балалар шеңберге тұрып, бірге қайталайды.
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңіБалалар бүгін бізде өзгеше сабақ болады. Осы уақытқа дейін көп ертегілермен танысып, естіп білдік. Енді біз сиқырлы поезға отырып барлығымыз «Ертегілер еліне» аттанайық.
  • І-ші аялдамаға да келдік, балалар, қане, тақтадағы суретке қарап қандай аялдама екенін тауып көрейікші.
  • Қане, балалар, «Шалқан» ертегісін есімізге түсірейік.
  • Дидактикалық ойын «Шалқан»Фетрға ертегі желісі бойынша кейіпкерлерді жапсыру.
  • Ал, балалар, енді саяхатымызды жалғастырайық.
  • Поезбен саяхатқа аттанады.
  • ІІ-ші аялдама қандай екенін білу үшін тақтаға назар салайық, балалар. Қай ертегінің суреттері бейнеленген?
  • Сұрақ-жауап:
  • Үйшікке бірінші болып кім келеді?
  • Тағы кімдер келеді?
  • Соңынан кім келеді?
  • Аю топқа көңілсіз, жылап келеді.
  • Аютай-ағатай, саған не болды, неге көңілсізсің?
  • Аю: - Мен үйшікті бұзып алдым. Соған көңіл күйім болмай, мазам қашып тұр. Сендер маған көмектесесіңдер ме, балалар?
  • Олай болса алдымен аюды көңілдендіріп алайық.
  • Сергіту сәті.Ырғақты әуенмен тақтаға қарап балалар сергіту сәтін жасайды.

  • Ал, балалар, енді аюдың үйін құрастыруға көмектесейік.
  • Аю: - Балалар, мен сендерге ризамын. Рахмет сендерге. Алғысым шексіз. Балалар сендерге келе жатып терген алмаларым бар еді, соны өздеріңе алғысым деп білерсіздер. Сау болыңдар.Балалар иықтарынан ұстап саяхатқа қайта шығады.
  • ІІІ-ші аялдамаға да келіп жеттік, балақайлар. Суретке қарап айтыңдаршы, бұл қандай аялдама?
  • Тауқтың дауысы шығады. Әуенмен залға тауық келеді.
  • Сәлеметсіңдер ме, балалар. Мен өзімнің балапандарымды жоғалтып алдым. Сендер маған балапандарымды табуға көмектесіңдерші.
  • Балалар шығармашылық саласы бойынша дәстүрден тыс әдіспен тауықтың балапандарын жасауға кіріседі.



  • Балалар, мен сендерге дән ризамын. Рахмет. Сендерге әкелген алтын жұмыртқаларымды табыстасам деймін. Сау болыңдар, балапандарым.
  • Поездың дыбысы шығып, балалар поезға мініп топқа аттанады.
    Балалар бір-бірінің иығынан ұстап поездың дыбысымен саяхатқа аттанады.



    Тақтадағы ертегі суреттеріне қарап балалар «Шалқан» ертегісі деп жауап береді.

    Нұрай «Шалқан» ертегісін айтады. Топ балалары «Шалқан» ертегісін ретімен жапсыру ойынын ойнайды.















  • «Үйшік» ертегісі






  • Тышқан.
  • Балалардың жауабы.
  • Аю.














  • Әрине көмектесеміз.






  • Балалар аюмен бірге тақтаға қарап сергіту сәтін орындайды.Балалар аюдың үйшігін құрастырып береді.















    Балалар аюмен қоштасады. Шығарып салады.







  • «Шұбар тауық»




  • Балалар тауықпен амандасып, балапандарын табуға көмектеседі.



    Балалар балапандарды ермексаз бен пластик қасықтың бастарын қолдану арқылы жасайды.







    Балалар тауықпен қоштасады.
    Рефлексиялық-түзетушілік
  • Балалар, сендерге бүгінгі оқу қызметіміз ұнады ма?
  • Біз бүгін қайда саяхатқа шықтық?
  • Қандай аялдамаларға тоқтадық?






  • Аюға қалай көмектестік?


  • Ал тауыққа ше?
  • Ия.


  • Ертегілер еліне.


  • «Шалқан», «Үйшік», «Шұбар тауық»




  • Үйшігін тұрғызып бердік.
  • Балапандарын тауып бердік.


  • Күтілетін нәтиже:Біледі: Ертегілерді өз беттерімен айтады.Игереді: Қолданбалы материалдардан балапан мүсінін жасауды үйренді.Меңгереді: Үш тілде ертегі кейіпкерлерін атауды меңгерді.

































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ