Ұйымдастырылған ашық сабактын технологиялық картасы.
Тақырыбы: «Ертегілер еліне саяхат»
Тәрбиеші: Конурбаева К.К.
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні: 18.10.2017ж.
Білім беру саласы: Таным, Әлеумет, Шығармашылық, Денсаулық, Коммуникация.
Бөлімі: Көркем әдебиет.
Тақырыбы: Ертегілер еліне саяхат.
Мақсаты:
а) Ертегі, ертегі әлеміне қызығушылығын қалыптастыру;
ә) Дәстүрден тыс әдіс-тәсілдермен мүсіндеу дағдыларын меңгерту, ойын арқылы тапқырлыққа үйрету, шығармашылығын ұштау;
б) Ертегілерге қызығушылықтарын арттыру, табиғатқа деген қамқорлық сезімдерін ояту.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Ертегі кейіпкерлерімен таныстыру.
Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, әңгімелеу, айту.
Қолданылатын көрнекіліктер, құрал-жабдықтар: Слайд, ертегі кейіпкерлерінің муляждары, суреттер, ермексаз, тақтайша, пластик қасықтардың бастары.
Қостілдік құрам: Ертегі – сказка – fairy-tales
Үй – дом – house
Балапан – цыпленок – chiken
Тәрбиеші:
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Күн шығыпты, алақай Қуанатын күн бүгін Қайырлы таң, қайырлы күн Күліп шықты күн бүгін Бәріміз күндей жарқырайық Бәріміз тату болайық! |
Балалар шеңберге тұрып, бірге қайталайды. |
|
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі |
Балалар бүгін бізде өзгеше сабақ болады. Осы уақытқа дейін көп ертегілермен танысып, естіп білдік. Енді біз сиқырлы поезға отырып барлығымыз «Ертегілер еліне» аттанайық.
Дидактикалық ойын «Шалқан» Фетрға ертегі желісі бойынша кейіпкерлерді жапсыру.
Поезбен саяхатқа аттанады.
Сұрақ-жауап:
Аю топқа көңілсіз, жылап келеді.
Аю: - Мен үйшікті бұзып алдым. Соған көңіл күйім болмай, мазам қашып тұр. Сендер маған көмектесесіңдер ме, балалар?
Сергіту сәті. Ырғақты әуенмен тақтаға қарап балалар сергіту сәтін жасайды.
Аю: - Балалар, мен сендерге ризамын. Рахмет сендерге. Алғысым шексіз. Балалар сендерге келе жатып терген алмаларым бар еді, соны өздеріңе алғысым деп білерсіздер. Сау болыңдар. Балалар иықтарынан ұстап саяхатқа қайта шығады.
Тауқтың дауысы шығады. Әуенмен залға тауық келеді.
Балалар шығармашылық саласы бойынша дәстүрден тыс әдіспен тауықтың балапандарын жасауға кіріседі.
Поездың дыбысы шығып, балалар поезға мініп топқа аттанады. |
Балалар бір-бірінің иығынан ұстап поездың дыбысымен саяхатқа аттанады. Тақтадағы ертегі суреттеріне қарап балалар «Шалқан» ертегісі деп жауап береді. Нұрай «Шалқан» ертегісін айтады. Топ балалары «Шалқан» ертегісін ретімен жапсыру ойынын ойнайды.
Балалардың жауабы.
Балалар аюмен бірге тақтаға қарап сергіту сәтін орындайды. Балалар аюдың үйшігін құрастырып береді. Балалар аюмен қоштасады. Шығарып салады.
Балалар тауықпен амандасып, балапандарын табуға көмектеседі. Балалар балапандарды ермексаз бен пластик қасықтың бастарын қолдану арқылы жасайды. Балалар тауықпен қоштасады. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Ертегілерді өз беттерімен айтады.
Игереді: Қолданбалы материалдардан балапан мүсінін жасауды үйренді.
Меңгереді: Үш тілде ертегі кейіпкерлерін атауды меңгерді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ертегілер еліне саяхат
Ертегілер еліне саяхат
Ұйымдастырылған ашық сабактын технологиялық картасы.
Тақырыбы: «Ертегілер еліне саяхат»
Тәрбиеші: Конурбаева К.К.
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні: 18.10.2017ж.
Білім беру саласы: Таным, Әлеумет, Шығармашылық, Денсаулық, Коммуникация.
Бөлімі: Көркем әдебиет.
Тақырыбы: Ертегілер еліне саяхат.
Мақсаты:
а) Ертегі, ертегі әлеміне қызығушылығын қалыптастыру;
ә) Дәстүрден тыс әдіс-тәсілдермен мүсіндеу дағдыларын меңгерту, ойын арқылы тапқырлыққа үйрету, шығармашылығын ұштау;
б) Ертегілерге қызығушылықтарын арттыру, табиғатқа деген қамқорлық сезімдерін ояту.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Ертегі кейіпкерлерімен таныстыру.
Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, әңгімелеу, айту.
Қолданылатын көрнекіліктер, құрал-жабдықтар: Слайд, ертегі кейіпкерлерінің муляждары, суреттер, ермексаз, тақтайша, пластик қасықтардың бастары.
Қостілдік құрам: Ертегі – сказка – fairy-tales
Үй – дом – house
Балапан – цыпленок – chiken
Тәрбиеші:
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Күн шығыпты, алақай Қуанатын күн бүгін Қайырлы таң, қайырлы күн Күліп шықты күн бүгін Бәріміз күндей жарқырайық Бәріміз тату болайық! |
Балалар шеңберге тұрып, бірге қайталайды. |
|
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі |
Балалар бүгін бізде өзгеше сабақ болады. Осы уақытқа дейін көп ертегілермен танысып, естіп білдік. Енді біз сиқырлы поезға отырып барлығымыз «Ертегілер еліне» аттанайық.
Дидактикалық ойын «Шалқан» Фетрға ертегі желісі бойынша кейіпкерлерді жапсыру.
Поезбен саяхатқа аттанады.
Сұрақ-жауап:
Аю топқа көңілсіз, жылап келеді.
Аю: - Мен үйшікті бұзып алдым. Соған көңіл күйім болмай, мазам қашып тұр. Сендер маған көмектесесіңдер ме, балалар?
Сергіту сәті. Ырғақты әуенмен тақтаға қарап балалар сергіту сәтін жасайды.
Аю: - Балалар, мен сендерге ризамын. Рахмет сендерге. Алғысым шексіз. Балалар сендерге келе жатып терген алмаларым бар еді, соны өздеріңе алғысым деп білерсіздер. Сау болыңдар. Балалар иықтарынан ұстап саяхатқа қайта шығады.
Тауқтың дауысы шығады. Әуенмен залға тауық келеді.
Балалар шығармашылық саласы бойынша дәстүрден тыс әдіспен тауықтың балапандарын жасауға кіріседі.
Поездың дыбысы шығып, балалар поезға мініп топқа аттанады. |
Балалар бір-бірінің иығынан ұстап поездың дыбысымен саяхатқа аттанады. Тақтадағы ертегі суреттеріне қарап балалар «Шалқан» ертегісі деп жауап береді. Нұрай «Шалқан» ертегісін айтады. Топ балалары «Шалқан» ертегісін ретімен жапсыру ойынын ойнайды.
Балалардың жауабы.
Балалар аюмен бірге тақтаға қарап сергіту сәтін орындайды. Балалар аюдың үйшігін құрастырып береді. Балалар аюмен қоштасады. Шығарып салады.
Балалар тауықпен амандасып, балапандарын табуға көмектеседі. Балалар балапандарды ермексаз бен пластик қасықтың бастарын қолдану арқылы жасайды. Балалар тауықпен қоштасады. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Ертегілерді өз беттерімен айтады.
Игереді: Қолданбалы материалдардан балапан мүсінін жасауды үйренді.
Меңгереді: Үш тілде ертегі кейіпкерлерін атауды меңгерді.
шағым қалдыра аласыз













