1.Ұйымдастыру
кезеңі
-Сәлеметсіңдер ме
балалар!
Бүгін бізде ашық
сабақ,сыныптағы қонақтармен амандасып алайық.(үш
тілде)
2.Таңғы шеңберге
тұру.
«Сиқырлы таяқпен
тілек»
3.Топқа
бірігу.
Төрт түрлі әмиянның
көмегімен,ішіне қараңдар.(Әмиянды бос беруге
болмайды,теңге салып қою ырымы)
-Балалар,біліп отырған
шығарсыңдар бүгін қандай сабақ өтетінімізді? (Ақша,монета, теңге )
жайлы білгендерін сұрау.
Монеталармен
төлеу,ұсақтау.
12теңге, 10,
60
Қалыптастырушы
бағалау
Есеп шығару.Ақшаны қалай
төлейміз?
Есептің екі нұсқасын беру,
қайсысы есеп болады?
Есеп және оның құрамдас
бөліктері туралы сұрау,талдау.
Оқулықпен
жұмыс.
Есеп. Ретін
ілу
1.Шарты: Назым асханадан тоқаш пен бір
стақан сүт сатып алды.Тоқаштың бағасы 20 теңге.Бір стақан сүттің
бағасы 30 теңге.
2.Сұрағы: Назым қанша ақша
жұмсады?
3.Шешуі:
20 теңге(бөлік)
30теңге(бөлік)
?теңге(бүтін)
20+30=50(тг)
4.Жауабы: Назым 50 теңге
жұмсады.
Топтық
жұмыс.
Шығарып
көр.
Төрт топқа төрт түрлі есеп
ұсыну. Сызбасын сызып,шығару,жауабын жазу.
Сергіту
жаттығуы.
Дәптермен
жұмыс
|