Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Есептерді шығаруда жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Кисметова Г.И |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
«Есептерді шығаруда жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.4.1.3- есептерді шешу үдерісінде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтижелер |
Барлық оқушылар: Есептерді шешу барысында жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін білетін болады. Көптеген оқушылар: Есептерді шешу барысында жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдануды білетін болады. Кейбір оқушылар: Жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану арқылы шешілетін есептерді құрастыруды білетін болады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Жиындардың қиылысуы- |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Əдебиеттік оқу, музыка. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Жиын туралы түсінік. Жиындар арасындағы қатынас |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың Жоспарлан-ған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3мин |
«Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. Жаңа топ құру (Ұ) «Сиқырлы қапшық» Қапшыққа салынған саны бірдей қызыл,сары,жасыл дөңгелектер таңдап алуды ұсынамын. Осы түстер бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін: 1-топ: «Мергендер» (қызыл түсті) 2-топ: « Ептілер » (сары түсті) 3 Топ: « Жүйріктер» (жасыл түсті)басшысын сайлайды. Топтың ережесін құрастырады. ЕРЕЖЕ Т – талқылаймыз; О – ортақ шешімге келеміз; П – пікірлесеміз; Т – тыңдаймыз; А – ақылдасамыз. Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда) |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 32мин
1мин |
(ТЖ) Оқушылар жылдамдыққа қатысты есептерді шығарады. Белгісіз шаманы, қозғалысты сипаттайтын шамалардың өзара байланысына қарап, есептеп табады. s,v,t шамаларының өзара байланысының үшбұрышын қолдануға болады. А) 30 : 6 = 5 cағ жаяу жүргіншіге қажетті уақыт Б) 4 х 600 = 2 400 км ұшақтың ұшып өткен арақашықтығы
ҚБ: «Бағдаршам» арқылы бағалау (ЖЖ) 5а) тапсырмасында оқушылар қалдықпен бөлуді орындап, алдын ала қалдықпен бөлу барысындағы тексерудің орындалу ережесін естеріне түсіріп, тексеруді орындайды. (Бөліндінің мәнін бөлгішке көбейтіп, оған қалдықты қосады). А) 4 328 : 5 = 865,6 1 487 : 9 = 165,2 3 501 : 2 =1750,5 2 529 : 6 =421,5 6 958 : 8 = 869, 7 41 765 : 4 =10441,2 5ә) тапсырмасында есептеулерді, көптаңбалы сандарды біртаңбалыға бөлу алгоритмі бойынша орындайды. 50 120 : 2 = 25060 360 918 : 9 = 40102 35 714 : 7 = 5102 42 042 : 7 = 6006 180 240 : 6 = 30040
421 022 : 2 =
210511
ҚБ: «Бағдаршам» арқылы бағалау Сергіту жаттығуы Төртбұрышты қолданып, үшбұрышты қолданып, (Ауада төртбұрыш, ұшбұрышты сызу) Үй жасаймыз көріңіз, жаңа қоныс, (Үйдің шартыры сияқты жасау) Жаңа үйге, қуанышпен кіріңіз. (Бір-біріне күліп қарап,қолдарын жайып отырғызу) (ӨЖ) Оқушылар, жиындардың қиылысу операциясының ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін өрнектейтін теңдіктерді толықтырып жазады: М ∩ К = (М ∩ К) ∩ Т =
ҚБ: «Бағдаршам» арқылы бағалау
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
Оқулық Жұмыс дәптерлері, Оқулық
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |