Сабақ жоспары
|
САБАҚ: Есептеуіш техниканың даму тарихы |
Мектеп: |
|
||||
|
Күні: 06.05.2017ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Бекжан Шырын |
|
||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандардың саны: |
Қатыспағандардың саны: |
|
|||
|
Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқыту мақсаттары |
|
|
||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылар:
|
|
||||
|
Бағалау критерилері |
|
|
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: • ДК және оның буындарын ажырата білуі керек
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Дербес компьютерді тану ынтасын ояту, онымен жұмыс жасай алуға тәрбиелеу |
|
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Тарих, математика |
|
||||
|
Бұрыннан меңгерілген білімдер |
|
|
||||
|
Сабақ барысы |
|
|||||
|
Сабақ сатылары |
Сабақтағы жоспарланған әрекет |
Ресурстар |
|
|||
|
Сабақтың басталуы |
Оқушылармен амандасу Оқушыларды түгендеу Жаңа тақырыпты жариялау Қауіпсіздік ережесін еске түсіру. |
|
|
|||
|
|
1-тапсырма. «Кім жылдам» Мақсаты: Оқушының ізденімпаздылығын, оның ойын қалыптастыру. Не? Қайда? Қашан? 1. Барлық жерде? 2. 2000-5000 жыл бұрын 3. Паскаль машинасы 4. 1694 ж 5 Логарифмдік сызғыш 6 Англия Чарльз Бәббидж 7 Бәббидждің машинасына арналған бағдарлама 8 Герман Холлерит Америка 9 «Марк-1»электро-механикалық машинасы |
Сұрақтар бейнеленген слайд таныстырылым |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
2-тапсырма. ХХІ ғасыр көшбасшысы «ЭЕМ буындары», «Есептеу құрылғылары», туралы деңгейлік тапсырмалар немесе сұрақтар беріледі |
Интерактивті тақта, компьютер, проектор |
|
|||
|
Сабақтың соңы |
3-тапсырма.
|
Карточкалар, маркерлер, ақ парақ, ручка, қарандаш |
|
|||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия: Нені үйрендім? Нені білдім? Қай тапсырма қиын болды? Қай тапсырма жеңіл болды? |
|
|
|||
|
Қосымша ақпарат
|
|
|||||
|
Дифференциация – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушылардың алдына қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
|||
|
|
|
|
||||
|
Рефлексия |
Бұл бөлімді сабақтың рефлексиясы үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағандағы Сіздің сабағыңыз туралы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Сабақтың77мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма?
Барлық оқушылар ОМ қол жеткізді ме?
Менің дифференциациялық әдісім дұрыс жұмыс істеді ме? Сабақтың барлық кезеңдерін берілген уақытта жүргіздім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгізуді қалар едім? |
|
|||||
|
Қорытынды баға
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру туралы, сондай-ақ үйрету туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсартатын еді (сабақ беру туралы, сондай-ақ үйрету туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Мен сабақ барысында сынып және жекелеген оқушылар туралы келесі сабаққа дайындалуыма көмектесетін қандай деректерді білдім? |
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Есептеуіш техниканың даму тарихы
Есептеуіш техниканың даму тарихы
Сабақ жоспары
|
САБАҚ: Есептеуіш техниканың даму тарихы |
Мектеп: |
|
||||
|
Күні: 06.05.2017ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Бекжан Шырын |
|
||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандардың саны: |
Қатыспағандардың саны: |
|
|||
|
Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқыту мақсаттары |
|
|
||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылар:
|
|
||||
|
Бағалау критерилері |
|
|
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: • ДК және оның буындарын ажырата білуі керек
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Дербес компьютерді тану ынтасын ояту, онымен жұмыс жасай алуға тәрбиелеу |
|
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Тарих, математика |
|
||||
|
Бұрыннан меңгерілген білімдер |
|
|
||||
|
Сабақ барысы |
|
|||||
|
Сабақ сатылары |
Сабақтағы жоспарланған әрекет |
Ресурстар |
|
|||
|
Сабақтың басталуы |
Оқушылармен амандасу Оқушыларды түгендеу Жаңа тақырыпты жариялау Қауіпсіздік ережесін еске түсіру. |
|
|
|||
|
|
1-тапсырма. «Кім жылдам» Мақсаты: Оқушының ізденімпаздылығын, оның ойын қалыптастыру. Не? Қайда? Қашан? 1. Барлық жерде? 2. 2000-5000 жыл бұрын 3. Паскаль машинасы 4. 1694 ж 5 Логарифмдік сызғыш 6 Англия Чарльз Бәббидж 7 Бәббидждің машинасына арналған бағдарлама 8 Герман Холлерит Америка 9 «Марк-1»электро-механикалық машинасы |
Сұрақтар бейнеленген слайд таныстырылым |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
2-тапсырма. ХХІ ғасыр көшбасшысы «ЭЕМ буындары», «Есептеу құрылғылары», туралы деңгейлік тапсырмалар немесе сұрақтар беріледі |
Интерактивті тақта, компьютер, проектор |
|
|||
|
Сабақтың соңы |
3-тапсырма.
|
Карточкалар, маркерлер, ақ парақ, ручка, қарандаш |
|
|||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия: Нені үйрендім? Нені білдім? Қай тапсырма қиын болды? Қай тапсырма жеңіл болды? |
|
|
|||
|
Қосымша ақпарат
|
|
|||||
|
Дифференциация – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушылардың алдына қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
|||
|
|
|
|
||||
|
Рефлексия |
Бұл бөлімді сабақтың рефлексиясы үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағандағы Сіздің сабағыңыз туралы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Сабақтың77мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма?
Барлық оқушылар ОМ қол жеткізді ме?
Менің дифференциациялық әдісім дұрыс жұмыс істеді ме? Сабақтың барлық кезеңдерін берілген уақытта жүргіздім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгізуді қалар едім? |
|
|||||
|
Қорытынды баға
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру туралы, сондай-ақ үйрету туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсартатын еді (сабақ беру туралы, сондай-ақ үйрету туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Мен сабақ барысында сынып және жекелеген оқушылар туралы келесі сабаққа дайындалуыма көмектесетін қандай деректерді білдім? |
|
|||||
шағым қалдыра аласыз
















