Есептеуіш техниканың даму тарихы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Есептеуіш техниканың даму тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
информатика пәні мұғалімдеріне арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

САБАҚ: Есептеуіш техниканың даму тарихы

Мектеп:


Күні: 06.05.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні: Бекжан Шырын


Сынып: 6

Қатысқандардың саны:

Қатыспағандардың саны:


Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқыту мақсаттары



Сабақтың мақсаттары

Оқушылар:

  • Оқушылар есептеу техникасының даму тарихын салыстыра алады;

  • Дербес компьютердің буындарына талдау жасайды;

  • Есептеуіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін топтастыра алады;



Бағалау критерилері

  • Дербес компьютерді пайдалана отырып, оның буындарына талдау жасай алады;

  • Дербес компьютердің шығу тарихын жүйелей алады.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

ДК және оның буындарын ажырата білуі керек



Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Алғашқы есептеу құрылғысы

  • Программа бойынша жұмыс істеген бірінші құрылығы

  • Бірінші программалаушы кім?

  • «ЭЕМ буыны» терминін қалай түсінеміз?

  • Бірінші электрондық компьютер болған есептеуіш машина қалай аталады?

  • Алғашқы ЭЕМ қай жылы пайда болды?

  • Қазіргі кезде компьютерлердің неше түрлері бар?

  • Бірінші буын компьютерлерінің элементтік базасы

  • Екінші буын компьютерлерлерінің элементтік базасы

  • Қай буынның компьютерлері дербес компьютерлер деп аталады?



Құндылықтарды дарыту

Дербес компьютерді тану ынтасын ояту, онымен жұмыс жасай алуға тәрбиелеу


Пәнаралық байланыстар

Тарих, математика


Бұрыннан меңгерілген білімдер



Сабақ барысы


Сабақ сатылары

Сабақтағы жоспарланған әрекет

Ресурстар


Сабақтың басталуы

Оқушылармен амандасу

Оқушыларды түгендеу

Жаңа тақырыпты жариялау

Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.










1-тапсырма. «Кім жылдам»

Мақсаты: Оқушының ізденімпаздылығын, оның ойын қалыптастыру.

Не? Қайда? Қашан?

1. Барлық жерде?

2. 2000-5000 жыл бұрын

3. Паскаль машинасы

4. 1694 ж

5 Логарифмдік сызғыш

6 Англия Чарльз Бәббидж

7 Бәббидждің машинасына арналған бағдарлама

8 Герман Холлерит Америка

9 «Марк-1»электро-механикалық машинасы




Сұрақтар бейнеленген слайд таныстырылым


Сабақтың ортасы

2-тапсырма. ХХІ ғасыр көшбасшысы

«ЭЕМ буындары», «Есептеу құрылғылары», туралы деңгейлік тапсырмалар немесе сұрақтар беріледі











Интерактивті тақта, компьютер, проектор


Сабақтың соңы


3-тапсырма.


Карточкалар, маркерлер, ақ парақ, ручка, қарандаш


Сабақтың соңы

Рефлексия:

Нені үйрендім?

Нені білдім?

Қай тапсырма қиын болды?

Қай тапсырма жеңіл болды?



Қосымша ақпарат



Дифференциация көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушылардың алдына қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?


Бағалау оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау





Рефлексия


Бұл бөлімді сабақтың рефлексиясы үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағандағы Сіздің сабағыңыз туралы сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақтың77мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма?


Барлық оқушылар ОМ қол жеткізді ме?


Менің дифференциациялық әдісім дұрыс жұмыс істеді ме?

Сабақтың барлық кезеңдерін берілген уақытта жүргіздім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгізуді қалар едім?



Қорытынды баға


Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру туралы, сондай-ақ үйрету туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсартатын еді (сабақ беру туралы, сондай-ақ үйрету туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Мен сабақ барысында сынып және жекелеген оқушылар туралы келесі сабаққа дайындалуыма көмектесетін қандай деректерді білдім?











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.08.2018
607
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі