Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Есептеуіш техниканың даму тарихы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1.Компьютерлік жүйелер мен желілер |
Мектеп: А.Қарсақбаев атындағы №41ЖББМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Хамзина Арайлы Шарипхановна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Есептеуіш техниканың даму тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.1.1 Есептеу техниканың дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Есептеуіш техниканың даму тарихын әңгімелеп бере алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Есептеуіш техникасының құрылғылары мен буындарын ажыратып, атап бере алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Есептеуіш техникасының құрылғылары мен буындарын ажыратып, атап бере алады. Есептеуіш техникасының құрылғыларын қайда және кім жасағанын айта алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
-Оқушылар есептеуіш техникасының даму тарихын біледі -Оқушылар есептеу техникасның буындарын ажыратады -Есептеуіш техникасының құрылғыларын қайда және кім жасағанын айтып бере алады -Оқулықтан басқа да ресурстар қоса алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік терминология:
Есептеуіш техника-Вычислительная техника – Computer engineeribg
Сыныптағы диалог Талқылауға арналған сұрақтар: –«ЭЕМ буыны» терминін қалай түсінеміз? – Қай буынның компьютерлері дербес компьютерлер деп аталады? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын тілі, математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Файлдарды мұрағаттау деген не? Мұрағаттауды жүзеге асыратын программаны ата? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 мин 3 мин 5 |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. «Шаттық шеңбері» әдісі. Оқушылар шеңбер бойымен тұрып бір-біріне тілек айтады, бір-бірінің көңіл күйін көтереді.
Топтастыру: Оқушылар геометриялық пішімдерді таңдау арқылы топқа бірігеді. Үшбұрыш таңдағандар «Робот» тобына, Төртбұрыш таңдағандар «ноутбук» тобына бірігеді.
( Ж) «Еркін микрафон» әдісін қолдану арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Жаңа сабақ. Bilimland.kz сайтынан «Есептеуіш техникасының даму тарихы» тақырыбының «түсіндіру» бөлімінен электронды оқулықты мұқият қараймыз.
(Т) «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы оқушылар бейнероликтен түсінгендерін топта талқылайды, және өз ойларымен бөліседі.
|
Интерактивті тақта, слайд
https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/6-synyp/lesson/esepteuish-texnikanyng-damu-tarixy
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 3 мин 5 мин 8 мин |
(Д) 1-тапсырма. «Кестені толтыр» әдісі. оқушы берілген кестені дәптерлеріне толтырады.
(Ж) 2-тапсырма. «Бірге ойлаймыз, бірге талқылаймыз» әдісі. Төменде бірнеше есептеу құрылғылары берілген.Үлгіге қарап, оларды пайда болу ретімен жұбыңмен ақылдаса отырып жазып шығыңдар.
(Т) 3-тапсырма. «Filling gaps» әдісі. Оқушылар learningapps.com бағдарламасында дайындалған тапсырманы орындайды. Бос орынға қажетті сөзді тауып сөйлемді толықтырады.
|
Үлестірме қағаздар
Үлестірме қағаздар
Интерактивті тақта, қалам
https://learningapps.org/3389491
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 6 мин
4 мин 3 мин |
«Өрмекші торы» ойыны арқылы оқушылар бүгінгі сабақтан түсінгендерін бір-біріне өрмекші торын лақтара отырып сұрақ қойып, келесі оқушы жауап беріп, келесі өзі қалаған оқушыға сұрақ қоя отырып, өрмекші торы тоқылады.
Рефлексия «Плюс-минус-қызығамын» кестесі. Оқушылардың жаңа сабақты қандай деңгейде меңгергенін тиімді анықтау, бекіту, қорытындылау. +Сабақта қызық болған, пайдалы болған жәйттар жазылады. -Сабақта сәтсіз шыққан, пайдасы жоқ не шамалы болды деп ұйғарылған жәйттар жазылады. Қызығамын «Не білгім келеді?» немесе «бұл мен үшн қызық бола ма» Деген сұрақтарға жауап бер
Үй тапсырмасы: Шығармашылық тапсырма: «Есептеуіш техникасының болашағы» 20 жылдан кейін мен қалай елестетемін тақырыбында эссе жазыңдар
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы). Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |