Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Есепті қолдануда санды және әріпті өрнектерді қолдану Астероидтар мен құйрықты жұлдыздар
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Есепті қолдануда санды және әріпті өрнектерді қолдану Астероидтар мен құйрықты жұлдыздар
Материал туралы қысқаша түсінік
Есепті қолдануда санды және әріпті өрнектерді қолдану Астероидтар мен құйрықты жұлдыздар
1-тапсырма. Планетааралық кеңістіктен Жерге
құлаған тастар мен темір кесектер қалай аталатынын білесің бе?
Есепте және жауабыңды тексер.
1-топ/жұп:
астероид тобы – 10 000:250
2-топ/жұп:
құйрықты жұлдыз тобы – 175 500:500
Дескриптор:
Өрнектерді
шығарады 1-балл
Астероид (гр. ἀστεροειδής – жұлдызсияқтылар)
— газ-тозаңды бұлттардың эволюциясы барысында пайда болған Күн
жүйесіндегі кіші денелер, кіші планеталар деп те аталады. Бірінші
астероидты 1801 жылы 1 қаңтарда италиялық астроном Джузеппе Пьяцци
ашты, оны Церера деп атады.
Құйрықты
жұлдыз, комета – Күн жүйесінің кіші денесі;аспанда оқтатекте
тұманданған нысан түрінде байқалып,жұлдыздарға қатысты орын
ауыстыратын, центрінде ядросы аспан
денесі. Құйрықты жұлдыздың басы ядро бөліп шығаратын газ
бен тозаңнан түзіледі. (Мұз,метан және будан) Күнге жақындаған
кезде буланып кетеді.
Алгоритмді
естеріңе түсіреді
Оқушылар
тапсырмаларды орындап болғаннан кейін мәліметтерді
біледі
Бағалау парағы
*Жарайсың! *Мен сабақтағы жұмысына ризамын. *Сіз
жақсырақ жұмыс істей алар едіңіз
2-тапсырма
Айнымалы — кез келген
мәнді қабылдай алатын шаманы көрсету үшін қолданылады. Айнымалы
бірнеше өрнекті бір өрнек арқылы жазуға мүмкіндік
береді.
Тапсырманы орындай отырып, амалдардың арасындағы
байланысы туралы өз білімдерін естеріне түсіреді. Оқушылар орындап
болған соң жауаптарын таныстырады. Айнымалының мәні бөлу амалы
дұрыс орындалатын мәндерді ғана қабылдайтынын айтады. Олар
айнымалылардың өзгеруіне байланысты өрнек- тің мәні де өзгеретіні
жайлы қорытынды жасайды.
1-топ:
612 : а;
а = 2; 3;
4; 6; 12; 51; 102; 153; 204; 306;
Бөлгіштің мәні артқанда айырманың мәні
кемиді.
1-топ
2-топ
612 :
а;
а = 2; 4; 6;
12;
418:b;
b=2; 11; 22; 38;
Есептерді
шығарады
*Жарайсың! *Мен сабақтағы
жұмысына ризамын. *Сіз жақсырақ жұмыс істей алар
едіңіз
Сабақтың соңы
Рефлексия. Сабақты бекіту. Ой
қорытындылау.
Сабақтың мақсатына оралып, рефлексия
жүргізу.
Оқушылардың рефлексиялық қабілетін дамыту
мақсатында
Осы белгілерге сүйеніп, мұғалім материалды
қаншалықты меңгергенін біледі.
Сабақта не білдім?
Кестені
тарату
Балалар кестені толтырады
Бағалау парақтары бойынша өз ойларын
айтады
Кестені
толтырады
Не
білдім?
Иә
Жоқ
айнымалысы
бар өрнектерді құруды үйрендім
есептер
шығару барысында айнымалысы бар өрнектерді қолдана
алдым
Қандай мәлімет
алдың?
1-топ
2-топ
612 :
а;
а = 2; 4; 6;
12;
418:b;
b
=2; 11; 22; 38;
Бағалау
парағы
Бағалау
парағы
Бағалау
парағы
Бағалау
парағы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз