Материалдар / Есепті шығаруда санды және әріпті өрнектерді қолдану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Есепті шығаруда санды және әріпті өрнектерді қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Айнымалысы бар өрнектерді құра алады. Айнымалысы бар өрнектерді құру және есептер шығару барысында қолдана алады. Төрт амалдан артық жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтайды, олардың мәнін таба алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2022
1099
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні

Тлеубекова Айжан

Күні:04.04.2022ж


Сынып:

Қатысушылар саны:29

Қатыспағандар саны:2

Сабақтың тақырыбы

Есепті шығаруда санды және әріпті өрнектерді қолдану. / Астероидтар мен құйрықты жұлдыздар


Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

4.2.1.3 айнымалысы бар өрнектерді құру және есептер шығару барысында қолдану;

4.2.1.7 төрт амалдан артық жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу .

Сабақтың мақсаты

Айнымалысы бар өрнектерді құра алады.

Айнымалысы бар өрнектерді құру және есептер шығару барысында қолдана алады.

Төрт амалдан артық жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтайды, олардың мәнін таба алады.


Сабақтыңбарысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

«Зейінін шоғырландыру»

Қайырлы таң!

Кел, жаныма тұр, сыныптас.

Өз алақаныңды маған аш.

Міне, менің қолым бос,

Жылуыма жылу қос.

Өзектендіру. №1

Планетаралық кеңістіктен Жерге құлаған тастар мен темір кесектері қалай аталатынын білесің бе? Есепте және жауабыңды тексер.

10 000 : 250 = 40 (М) 175 500 : 500 =(И) 250 ∙ 8 = 2000 (Е)

42 142 : 2 =21071(Т) 848 400 : 2 =424200 (Е) 560 000 : 800 =700(Т)

42 006 : 6 =7001(Р)

1 212 ∙ 4 =4848(О)

МЕТЕОРИТ

Мақсат қою Бүгінгі сабақтың мақсаты:

Санды және әріпті өрнектерді түрлендіресің, айнымалысы бар өрнектер құрасың және оларды есеп шығару үшін қолданасың.







Оқушылар сабақ тақырыбымен, мақсатымен танысады.


ҚБ: 1-10 балдық жүйе













ҚБ: 1-10 балдық жүйе



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.













Оқылым, жазылым тапсырмалары.





ТлеубековаСабақтың ортасы

Мағынаны тану №2

5 210 – k + 18 122 : 26 мұндағы k = 854  мұндағы k = 3 12

5210-854+18122:26=5053

5210-312+18122:26=5595

 а : (25 ∙ 4) ∙ 3 мұндағы а = 48 000 мұндағы а = 54 000

48000:(25*4)*3=160

54000:(25*4)*3=180

Өзіндік жұмыс №3

Жұмысшы с қорап әзірледі,бұл жасалу керек қораптың1/9 бөлігін құрайды Қанша қорап жасау керек Мұндағы ,с=290

Шешуі:290*9:1=2610

4Есепті амалдар бойынша шығар. Неше амалмен шықты?

 Автобекетте 1 000 мәшине бар. Олардың 385-і – жеңіл, ал қалғаны – жүк мәшинелер. Жүк мәшинелердің 25 бөлігі тех­никалық байқауға жөнелтілді. Автобекетте неше жүк мәшине қалды?

1) 1000 – 385 = 615

2) 615:5·2 = 246

3) 615- 246 = 369
Жауабы: Автобекетте 369 жүк мәшине қалды

Өткенмен жұмыс №5 Топтық жұмыс

Амалдардың орындалу ретін анықта және өрнектердің мәнін тап.

 (726 – 139) · 47 + 10 011= 37 600

(411 – 325) · 602 – 16 926=34 846

(982 – 709) · 852 – 9 608= 222 988

(738 + 906) · 375 – 287 453=329 047


Дескриптор: есепке әріпті өрнектер құра алады ,айнымалысының мәні берілген жағдайда олардың мәнін таба алады.










Дескриптор: Амалдардың орындалу ретін анықтайды және өрнектердің мәнін табады.

ҚБ: 1-10 балдық жүйе.












Оқылым, жазылым тапсырмалары.







Шығармашылық жұмыс №6 Өрнек бойынша есеп құрастыр.

7 Ғарыш стансысындағы ғарышкерлер төрт ай бойы өсімдік­тердің орбитада қалай тіршілік ететінін зерттеді. Олар би­дай­дың өскенін бақылап, ай сайын биіктігін жазып отырды. Бір айдан кейін оның биіктігі 16 см, 2 айдан кейін 24 см, үш айдан кейін 28 см болды. Егер өсу заңдылығы сақталатын болса, бидай 4 айдан кейін қанша сантиметрге өседі?
 
Шешуі:

Сан тізбегін жазып, заңдылығын анықтаймыз.

16см, 24см, 28см,

1 ай - 24-16=8см

2 ай - 28-24=4 см

3 ай - 30-28=2 см

8Өрнектің мәні тура болатындай сұрақ белгісінің орнына цифрлар қой.

Зерттеушілік тұрғыда. №9

Әрбір сандар тізбегіндегі заңдылықты анықтап, қалдырылған сандарды қой.

а)1, 8, 11, 18, …, 28, 31.

Бірінші сан қатары – 1, 11, 21, 31.

Екінші сан қатары - 8, 18, 28.

Екі сан қатарын біріктіріп, сан тізбегін жазамыз.

Жауабы: 1, 8, 11, 18, 21, 28, 31.

ә) 2, 1, 3, 2, 4, 3, * , 4, 6.

Бірінші сан қатары –2, 3, 4, 5, 6.

Екінші сан қатары - 1, 2, 3, 4.

Екі сан қатарын біріктіріп, сан тізбегін жазамыз.

Жауабы: 2, 1, 3, 2, 4, 3, 5, 4, 6.

б) 20, * , 21, 15, 22, 14, 23, 13.

Бірінші сан қатары –20, 21, 22, 23.

Екінші сан қатары - 16, 15, 14, 13.

Екі сан қатарын біріктіріп, сан тізбегін жазамыз.

Жауабы: 20, 16 , 21, 15, 22, 14, 23, 13.












Дескриптор: сандар тізбегіндегі заңдылықты анықтап, қалдырылған сандарды қоя алады















































Дескрипторсандар тізбегіндегі заңдылықты анықтап, қалдырылған сандарды қоя алады

ҚБ: 1-10 балдық жүйе





ҚБ: 1-10 балдық жүйе


















ҚБ: 1-10 балдық жүйе






Оқылым, жазылым тапсырмалары.






Кері байланыс

Кері байланыс: Тазалық» ойыны.

Үй жұмысы:№10

Өрнектер жаз. а = 6, с = 2 деп алып, өрнек­тің мәнін тап.
«Ғарыш туралы не білесің?» байқауын өткізу үшін 96 оқу­шыны топтарға бөлді. Әр топта а ұл мен с қыз бар. Байқауға барлығы қанша ұл қатысты?
Байқауға барлығы қанша қыз қа­тысты? 










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!