Материалдар / Есепті теңдеу құру арқылы шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Есепті теңдеу құру арқылы шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың есептерді өз бетінше шығару іскерліктерін қалыптастыру. Есепті теңдеу құру арқылы шығаруды үйренеді. Жай және күрделі теңдеулерді ажырата біледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
4566
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы:


Есепті теңдеу құру арқылы шығару

Күні: 28.11.2017 ж

Мұғалім:Алашбаева Куралай

Сынып: 4 «А»

Қатысқан:

Қатыспағандар:

Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

Оқушылардың есептерді өз бетінше шығару іскерліктерін қалыптастыру. Есепті теңдеу құру арқылы шығаруды үйренеді. Жай және күрделі теңдеулерді ажырата біледі


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Оқулықта берілген тапсырмалардың, топтық тапсырмалардың орындалу тәртібі туралы біледі.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:

Өз бетінше күрделі теңдеулерді орындай алады..

Кейбір оқушылар білуге тиіс:

Ауызша сандарды разрядтар бойынша оқу.

Бұрыннан бар білімдері

Тақырып аясындағы тапсырмаларды орындайды.

Жоспар


Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Шаттық шеңбері

Сәлематсыздарма құрметті қонақтар біздің бүгінгі жолсеріктеріміз сіздерді математика әлеміне саяхатқа алып шығады. «ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің алдында өткізілетін сергіту жаттығулары» - энерждайзер.
«Отарба» жаттығулары психологиялық және физикалық қобалжулықтан арылу, дұрыс пікір қалыптастыру. Ойын шеңберде өткізіледі. Алдымен бірінші, екінші деп саналу керек. Бірінші қадам - алақанмен шапалақтау, екі рет аяғымен тоқылдату. Екінші қадам - екі шапалақ, бір топылдату. Қозғалыс кезекпен қайталанады: бірінші - екінші - бірінші - екінші және т. с. с шеңбер бойынша: пойыз доңғалақтарының шуылын салып көрсетеді. Ойын барысының өн бойында қарқын үнемі тездетіледі. 2 мин

Оқушылар сергіп қалады.


1 - аялдама: Үй тапсырмасын тексеру : «Бинго» әдісі

5000-11764:4= 2 059

7040*4+96024=124 184

175707:7-9384=15 717

200000-48004*3=55 988

285960-63729:9=278 879

2873*6 -1000=16 238

23784:8+73987=76 960

793255:5-99908= 58 743

Өткенді пысықтау:

1.Қарама- қарсы қабырғалары өзара тең геометриялық фигураларды қалай атаймыз? Тіктөртбұрыш

2.Ауданды қалай табамыз? Ұзыныдығын еніне көбейтеміз. S=a*b

3.Көлемді қалай табамыз? Ұзындығын, енін, биіктігін көбейтеміз. V=a*b*Һ

4.Фигураның периметрін қалай табамыз? Барлық қабырғаларын қосамыз.

5.Жылдамдықты қалай табамыз? Қашықтықты уақытқа бөлеміз. V=s*t

6.Теңдеу деген не? Белгісіз саны бар теңдік.


Қызығушылықты ояту

2 - аялдама: Жаңа сабақ:

Жұмбақ қою арқылы баланың қызығушылығын ояту.

Адасқан екі таяқ

Тұрады жоқты сұрап

Теңдеуді шешуде пайдаланамыз /Х/


1.Ал енді теңдеу шешу деген не ? Белгісіз санның мәнін табу.

2.Теңдеудің шешуі деген не? Бұл белгісіз санның мәні.


Пияздың бағасы 96 теңге. Бұл сәбіздің бағасынан 3теңге арзан. Сәбіздің бағасы неше теңге?

2 тәсілмен шығару.


1.Шартын қою арқылы шығару:

Шарты : пияз 96 тг

Пияз сәбізден 3 тг арзан

Сәбіз -? тг

Шешуі : 96+3=99

Жауабы : сәбіз 99 тг тұрады.


2.Теңдеумен шығару:

Х – 3 = 96

Х= 96 + 3

Х= 99

99 – 3 = 96

Бұл теңдеуде белгісіз азайғышты табамыз.


Бір ыдыста бірнеше литр, ал екінші ыдыста 10 литр сүт бар еді. Біріншісіне тағы 2 литр сүт құйғанда , ал екіншісінен 3 литр сүтті құйып алғанда , екі ыдыстағы сүттің мөлшері бірдей болады. Бірінші ыдыста неше литр сүт болғаны?


1.Шартын қою арқылы шығару:

Шарты: 1- ыдыста ?+ 2 л сүт бар

2- ыдыста 10-3 л сүт бар

Шешуі: (10-3 )-2=7-2=5

Жауабы: Бірінші ыдыста 5 л сүт болған.


2.Теңдеу құру арқылы шығару:

Х+2=10-3

Х+2=7

Х=7-2

Х=5

5+2=10-3

7=7

Бұл теңдеуде белгісіз қосылғышты табамыз.

3 - аялдама: Оқулық және дәптермен жұмыс:

4

4.Оқушының 20 жолды дәптері және бірнеше тор көз дәптері бар. Егер ол 5 жолды дәптерін досына берсе , ал өзі тағы 7 тор көз дәптер сатып алса , онда оның жолды және тор көз дәптерлері бірдей болады. Оқушының неше тор көз дәптері болған еді?

Теңдеу құрып шығару:

Шарты :Ж.д.---20-5

Тор.д.-----Х+7

Неше тор көз дә.- ?

Х+7=20-5

Х+7=15

Х=15-7

Х=8

8+7=20-5

15=15


5

5.Сылақшылар тобы 56 пәтер жөндеуге тиіс еді.Олар бірнеше үйдің әрқайсысында 6 пәтерден жөндеуден өткізгеннен кейін, әлі жөнделетін 26 пәтер қалды. Сылақшылар неше үйді жөндеуден өткізді?

Теңдеу құрып шығару

Шарты : Жөндеу керек-.56 п.

Жөнделген Х*6

Жөнделмеген 26 п

Неше үйді ж.өтк.-?

Х*6=56-26

Х*6=30

Х=30:6

Х=5

5*6=56-26

5 үй жөндеуден өткізді.

8

Суретті пайдаланып,есеп құрастыр және оны шығар.

S=864 км V1=65км/сағ V2 =60км/сағ t=3 сағ. S=? Қ.Қ

V= 65+60=125км/сағ./ Жақындау жылдамдығы./

S= 125*3=375км жүріп өткен қашықтық

864 - 375 = 489 км

Ж: жүрілмеген 489 км қалды.























Есептер жазылған көрнекіліктер




































Сергіту

4 - аялдама: Математикалық мақал - мәтелдер

1. Жеті жұрттың тілін біл, (жеті түрлі білім ал)

2. Білекті бірді жығады, (білімді мыңды жығады)

3. Екі жақсы қас болмас,

(екі жаман дос болмас)

4. Досыңды үш күн сына ма, (үш жыл сына)

5. Бір елі ауызға –

(екі елі қақпақ)

6. Жүз теңгең болғанша, (жүз досың болсын)

7. Отыз тістен шыққан сөз, (отыз елге тарайды)

8. Жалқаудың екі досы бар: (бірі - ұйқы, бірі – күлкі)

9. Бес бармақ жиылса, (жұдырық болады)

10. Ер бір рет өледі,

(қорқақ мың рет өледі)

Сұрақтар жазалған бетшелер.


5-аялдама: Инклюзивті оқушының тапсырмасы.

Азайтқыш пен қосындының мәнін табу және балықты бояу.


Топтық жұмыс: «Галерияны шарлау» әдісі

  1. Топ : Х : 7 = 10 025

Х=10025*7

Х=70175

70175:7=10 025


  1. Топ: Х+ 3600=46*100

Х+ 3600=4600

Х=4600-3600

Х= 1000

1000+3600=46*100

4600=4600


  1. Топ: 58 000 – Х = 800 000 : 100

58 000-Х = 8000

Х=58000- 8000

Х=50 000

58 000 – 50 000 = 800 000 : 100

8000 = 8000

  1. Топ: Х+149=938

Х= 938-149

Х=789

789+149=938

Топ өкілдері шығып есептерін басқа топқа шығарылу жолын түсіндіреді.


С деңгейлі оқушыларға жеке жұмыс

Сандарды разрядтық кластарға жіктеп оқу:

 148 594 672 оқу

554+6=560 бағандап қосу . азайтумен тексеру

170*4=680 бағандап көбейту. Бөлумен тексеру

678-25 = 635 бағандап азайту. Қосындымен тексеру



4004:7= 572 бағандап бөлу. Көбейтумен тексеру


6 – аялдама: Логикалық ойын есеп«Сандарды орналастыру»

Мысалы : Суреттегі дөңгелекшелерге 1-ден 19 ға дейінгі сандарды әрбір түзу бойындағы үш дөңгелекше ішіндегі сандардың қосындысы 30-ға тең болу керек.




Есептер жазылған бетшелер


























































Сандарды орналастыру сызбалары



Қортынды

7 – аялдама: Есепті теңдеу құру арқылы шығару

Яғни мәтін есепті шығарудың тағы бір тәсілі, теңдеу құрастырып шығарады екенбіз

Теңдеу деген не ? Белгісіз саны бар теңдік.

Теңдеудің шешуі деген не? Бұл белгісіз санның мәні.

Ал енді теңдеу шешу деген не ? Белгісіз санның мәнін табу яғни түбірін табу.

Теңдеудің қандай түрін білесіздер?

Жай теңдеу, күрделі теңдеу.




Үйге тапсырма:

9


Бағалау

Топ басшылары бағалау парақшалары арқылы бағалайды


Кері байланыс

Үш түсті баспалдақтар арқылы

Түсіндім , түсінгендеймін, түсінбедім.


Смайликтер













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!