Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың есептерді өз бетінше шығару іскерліктерін қалыптастыру. Есепті теңдеу құру арқылы шығаруды үйренеді. Жай және күрделі теңдеулерді ажырата біледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
4529
4 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: | Есепті теңдеу құру арқылы шығару | |
Күні: 28.11.2017 ж | Мұғалім:Алашбаева Куралай | |
Сынып: 4 «А» | Қатысқан: | Қатыспағандар: |
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар | Оқушылардың есептерді өз бетінше шығару іскерліктерін қалыптастыру. Есепті теңдеу құру арқылы шығаруды үйренеді. Жай және күрделі теңдеулерді ажырата біледі | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар білуге тиісті:Оқулықта берілген тапсырмалардың, топтық тапсырмалардың орындалу тәртібі туралы біледі. | |
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Өз бетінше күрделі теңдеулерді орындай алады.. | ||
Кейбір оқушылар білуге тиіс:Ауызша сандарды разрядтар бойынша оқу. | ||
Бұрыннан бар білімдері | Тақырып аясындағы тапсырмаларды орындайды. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | |
Шаттық шеңбері | Сәлематсыздарма құрметті қонақтар біздің бүгінгі жолсеріктеріміз сіздерді математика әлеміне саяхатқа алып шығады. «ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің алдында өткізілетін сергіту жаттығулары» - энерждайзер.«Отарба» жаттығулары психологиялық және физикалық қобалжулықтан арылу, дұрыс пікір қалыптастыру. Ойын шеңберде өткізіледі. Алдымен бірінші, екінші деп саналу керек. Бірінші қадам - алақанмен шапалақтау, екі рет аяғымен тоқылдату. Екінші қадам - екі шапалақ, бір топылдату. Қозғалыс кезекпен қайталанады: бірінші - екінші - бірінші - екінші және т. с. с шеңбер бойынша: пойыз доңғалақтарының шуылын салып көрсетеді. Ойын барысының өн бойында қарқын үнемі тездетіледі. 2 мин | Оқушылар сергіп қалады. |
1 - аялдама: Үй тапсырмасын тексеру : «Бинго» әдісі5000-11764:4= 2 0597040*4+96024=124 184175707:7-9384=15 717200000-48004*3=55 988285960-63729:9=278 8792873*6 -1000=16 23823784:8+73987=76 960793255:5-99908= 58 743Өткенді пысықтау:1.Қарама- қарсы қабырғалары өзара тең геометриялық фигураларды қалай атаймыз? Тіктөртбұрыш2.Ауданды қалай табамыз? Ұзыныдығын еніне көбейтеміз. S=a*b3.Көлемді қалай табамыз? Ұзындығын, енін, биіктігін көбейтеміз. V=a*b*Һ4.Фигураның периметрін қалай табамыз? Барлық қабырғаларын қосамыз.5.Жылдамдықты қалай табамыз? Қашықтықты уақытқа бөлеміз. V=s*t6.Теңдеу деген не? Белгісіз саны бар теңдік. | ||
Қызығушылықты ояту | 2 - аялдама: Жаңа сабақ:Жұмбақ қою арқылы баланың қызығушылығын ояту.Адасқан екі таяқТұрады жоқты сұрапТеңдеуді шешуде пайдаланамыз /Х/ 1.Ал енді теңдеу шешу деген не ? Белгісіз санның мәнін табу.2.Теңдеудің шешуі деген не? Бұл белгісіз санның мәні. Пияздың бағасы 96 теңге. Бұл сәбіздің бағасынан 3теңге арзан. Сәбіздің бағасы неше теңге?2 тәсілмен шығару. 1.Шартын қою арқылы шығару:Шарты : пияз 96 тг Пияз сәбізден 3 тг арзан Сәбіз -? тг Шешуі : 96+3=99Жауабы : сәбіз 99 тг тұрады. 2.Теңдеумен шығару: Х – 3 = 96Х= 96 + 3Х= 9999 – 3 = 96Бұл теңдеуде белгісіз азайғышты табамыз. Бір ыдыста бірнеше литр, ал екінші ыдыста 10 литр сүт бар еді. Біріншісіне тағы 2 литр сүт құйғанда , ал екіншісінен 3 литр сүтті құйып алғанда , екі ыдыстағы сүттің мөлшері бірдей болады. Бірінші ыдыста неше литр сүт болғаны? 1.Шартын қою арқылы шығару: Шарты: 1- ыдыста ?+ 2 л сүт бар 2- ыдыста 10-3 л сүт бар Шешуі: (10-3 )-2=7-2=5 Жауабы: Бірінші ыдыста 5 л сүт болған. 2.Теңдеу құру арқылы шығару: Х+2=10-3 Х+2=7 Х=7-2 Х=5 5+2=10-3 7=7Бұл теңдеуде белгісіз қосылғышты табамыз.3 - аялдама: Оқулық және дәптермен жұмыс:№4 4.Оқушының 20 жолды дәптері және бірнеше тор көз дәптері бар. Егер ол 5 жолды дәптерін досына берсе , ал өзі тағы 7 тор көз дәптер сатып алса , онда оның жолды және тор көз дәптерлері бірдей болады. Оқушының неше тор көз дәптері болған еді?Теңдеу құрып шығару:Шарты :Ж.д.---20-5 Тор.д.-----Х+7 Неше тор көз дә.- ?Х+7=20-5Х+7=15Х=15-7Х=88+7=20-5 15=15 №55.Сылақшылар тобы 56 пәтер жөндеуге тиіс еді.Олар бірнеше үйдің әрқайсысында 6 пәтерден жөндеуден өткізгеннен кейін, әлі жөнделетін 26 пәтер қалды. Сылақшылар неше үйді жөндеуден өткізді?Теңдеу құрып шығаруШарты : Жөндеу керек-.56 п. Жөнделген Х*6 Жөнделмеген 26 п Неше үйді ж.өтк.-?Х*6=56-26Х*6=30Х=30:6Х=55*6=56-265 үй жөндеуден өткізді.№8Суретті пайдаланып,есеп құрастыр және оны шығар.S=864 км V1=65км/сағ V2 =60км/сағ t=3 сағ. S=? Қ.Қ V= 65+60=125км/сағ./ Жақындау жылдамдығы./S= 125*3=375км жүріп өткен қашықтық864 - 375 = 489 кмЖ: жүрілмеген 489 км қалды. | Есептер жазылған көрнекіліктер |
Сергіту | 4 - аялдама: Математикалық мақал - мәтелдер1. Жеті жұрттың тілін біл, (жеті түрлі білім ал)2. Білекті бірді жығады, (білімді мыңды жығады)3. Екі жақсы қас болмас,(екі жаман дос болмас)4. Досыңды үш күн сына ма, (үш жыл сына)5. Бір елі ауызға –(екі елі қақпақ)6. Жүз теңгең болғанша, (жүз досың болсын)7. Отыз тістен шыққан сөз, (отыз елге тарайды)8. Жалқаудың екі досы бар: (бірі - ұйқы, бірі – күлкі)9. Бес бармақ жиылса, (жұдырық болады)10. Ер бір рет өледі,(қорқақ мың рет өледі) | Сұрақтар жазалған бетшелер. |
5-аялдама: Инклюзивті оқушының тапсырмасы.Азайтқыш пен қосындының мәнін табу және балықты бояу. Топтық жұмыс: «Галерияны шарлау» әдісі С деңгейлі оқушыларға жеке жұмысСандарды разрядтық кластарға жіктеп оқу: 148 594 672 оқу554+6=560 бағандап қосу . азайтумен тексеру170*4=680 бағандап көбейту. Бөлумен тексеру678-25 = 635 бағандап азайту. Қосындымен тексеру 4004:7= 572 бағандап бөлу. Көбейтумен тексеру 6 – аялдама: Логикалық ойын есеп«Сандарды орналастыру»Мысалы : Суреттегі дөңгелекшелерге 1-ден 19 ға дейінгі сандарды әрбір түзу бойындағы үш дөңгелекше ішіндегі сандардың қосындысы 30-ға тең болу керек. | Есептер жазылған бетшелер Сандарды орналастыру сызбалары | |
Қортынды | 7 – аялдама: Есепті теңдеу құру арқылы шығаруЯғни мәтін есепті шығарудың тағы бір тәсілі, теңдеу құрастырып шығарады екенбізТеңдеу деген не ? Белгісіз саны бар теңдік.Теңдеудің шешуі деген не? Бұл белгісіз санның мәні.Ал енді теңдеу шешу деген не ? Белгісіз санның мәнін табу яғни түбірін табу.Теңдеудің қандай түрін білесіздер?Жай теңдеу, күрделі теңдеу. | |
Үйге тапсырма: | №9 | |
Бағалау | Топ басшылары бағалау парақшалары арқылы бағалайды | |
Кері байланыс | Үш түсті баспалдақтар арқылы Түсіндім , түсінгендеймін, түсінбедім. | Смайликтер |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)