Материалдар / Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы 7
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы 7

Материал туралы қысқаша түсінік
Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаю,оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2022
324
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қызылорда облысы

Қазалы ауданы

Әйтеке би кенті

Мұстафа Матаев атындағы

170 орта мектептің

Тарих пәні мұғалімі

Шукиралиева Майра Демесиновна



Бөлім:

6.4 Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы

Педагогтің аты-жөні:

Шүкірәлиева Майра Демесінқызы

Сыныбы:

Қатысушылар саны:20 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы.

Зерттеу сұрағы: Есім хан Қазақ хандығының біртұтастығын қалай сақтап қалды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

Сабақтың мақсаты:

Білім алушылар Есім хан саясатының Қазақ хандығын одан әрі дамытудағы, мемлекетті нығайтудағы маңызын біледі.Есім хан билігіне баға береді.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1. Есім мен Қасымның

заңдарын салыстырыңдар.

Олардың

сабақтастығы қандай?



2. Деректерде Есiм хан

тұлғасын қалай сипаттайды?





Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзіменынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

1-тапсырма

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіріп береді, жаттығуларды орындатады.

1. Ашық тест тапсырмалары

1.1. Сырдария бойы аумағы үшiн күрес нәтижесiнде Қазақ хандығына _______

және _______ қалалары өттi.

1.2. ХVІІ ғасырдың басында Қазақстан аумағына тайпалары

шабуыл жасай бастады.

1.3. 1613 жылы Ташкент билеушiсi _______ Есiм ханға қарсы шықты.

1.4. Сұлтандар ______ ғасырдың басына қарай жүздердiң ықпалды басшыла-

рына айналды.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-Ашық тест тапсырмаларын орындайды


6-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері

і

2-тапсырма

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Есім ханның тұсындағы хандықтың ішкі жағдайын сипаттап, кестені толтырыңыз.

Қазақ хандығы

Shape3 Shape2 Shape1

Есім хан Тұрсын хан



Астанасы_______



«Қатаған қырғыны» себепті орын алды?_____________

Есім ханның мемлекетті нығайтудағы басты іс-әрекетін атаңыз _____________________

_ ________________________



_ __________________________

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

--Есім хан тұсындағы Қазақ хандығының астанасын анықтайды;

-Тұрсын ханның өзін хан деп жариялап, астана атаған қаласын анықтайды;

Қатаған қырғынының» себептерін анықтайды;

- Есім ханның мемлекетті нығайтудағы басты іс-әрекетін

анықтайды.

6-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері



3-тапсырма

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

.Shape4



Есім ханның саясатындағы басты бағыттыры







Shape6 Shape5

Ойраттармен --------------

Қарақалпақтармен -------------







Есім ханның саясатына баға беріңіз


Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-Есім ханның Орта Азия билеушілерімен қарым-қатынасын анықтайды;

-Есім ханның қарақалпақтармен қарым-қатынасын анықтайды;

-Есім ханның ойраттармен қарым-қатынасын анықтайды;

-Есім ханның саясатына баға береді.

6-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.





«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

.

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

image2.png





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!