II тоқсан,
2-апта
|
|
2-сабақ
|
Сабақтың атауы
|
Есімдіктің түрленуі
|
Үй тапсырмасы
|
Зат есім, сын есім, сан есім
бойынша берілген мысалдардың сөйлемдегі қызметін анықтап, жазып
келу.
|
Жалпы
мақсаты
|
Оқушыларға
есімдікті сөйлеу тәжірибелерінде саналы түрде қолдана білуге
үйрету, өз бетінше жұмыс жасау дағдысын жетілдіру, ой-өрісін
дамыту. Көркем жазу дағдыларын жетілдіру.
|
Оқушылар үшін оқу
нәтижелері
|
-
Есімдік
туралы түсінік беру.
-
Оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа
баулу.
-
Есімдік жайлы
түсініктерін қалыптастыру, білім дағдыларын кеңейту.
|
Сабақта туындаған
негізгі идеялар
|
Жаттығу
жұмыстарын, технологиялық ойындар ойнату, бейнетаспа арқылы
оқушылардың танымдық қабілетін, тілін, ой-өрісін, ойлау қабілетін
дамыту, сөздік қорын молайту.
|
Тапсырмалар 1. Топтарға
бөліну. 2. Үйлестірмелі қағазбен жұмыс. 3. Көрнекілік қағаздар. 4.
Кітаппен жұмыс. 5. Слайд. 6.АКТ-ны қолдану. 7.Ойтолғау.
8.Бағалау.
|
Ойлау деңгейлері
|
Мақсаты
|
Күтілетін нәтиже
|
Түрткі сұрақ, тапсырма,
жағдаяттар
|
Бағалау
|
формативті
|
Критерийлері
|
Дискриптор
|
Ұпай
|
Білу
|
Есімдіктің
түрлену жүйесін, атқаратын қызметін ұғыну.
|
Түрлерімен толық
танысу.
|
Берілген есімдіктерді сөйлемнің тиісті жеріне орналастыр.
|
Апельсин арқылы
бағалау.
|
|
|
Әрбір
дұрыс жауапқа 2 апельсин беріледі.
|
Түсіну
|
Мәтіндерді
талдап, мән-мазмұнын ашу. Ішінен есімдіктерді тауып, түрлерін
ажырату.
|
Есімдіктің
ережеге сүйене отырып, мазмұнын түсіну.
|
1-топ «Білім», 2-топ «Ақыл», 3-топ
«Сана».
|
Мұғалімнің ынталандырушы, қолдау
сөздері арқылы
|
|
|
|
Қолдану
|
Тақырып бойынша алған теориялық
білімді практикада қолдануға, өзіндік пікір айтуға
дағдыландыру.
|
Бейнетаспадағы тапсырманы орындауда
топтық жұмыс жасай отырып, ортақ пікір шығара алады.
|
Слайд және бейнетаспа тапсырмаларын
орындап, топтық жұмыс жасау. Сөзжұмбақты шешу арқылы жаңа сабақты
бастау.
|
|
Тақырыпты ашу.
Эстетикалық талаптың орындалуы.
|
|
Әрбір дұрыс
жауапқа ұпай беріледі.
|
Талдау
|
Ережелерге
сүйеніп талдауға үйрету, шығармашылығын дамыту.
|
Өз ойларын жүйелі жеткізуге
машықтанады.
|
Оқулықтан жаттығумен жұмыс
орнату.
|
|
|
|
|
Жинақтау
|
Өмірмен байланыстыра отырып ой
қорыту.
|
Шығармашылық қабілеттері
артады.
|
Есімдікті
қатысқан сөйлемдер құрап, оларды сөйлем мүшесіне талдап, жазып
келу.
|
|
Тақырыптың ашылуы.
|
Өзектілігі.
|
|
Бағалау
|
Алған білімдерін саралау, жұмысты
бағалау.
|
Өз жұмысына, топтың жұмысына баға
беруге үйрету.
|
|
|
|
|
|
Дереккөздер мен
жабдықтар
|
Оқулық,
көрнекілік қағаздар, АКТ, әдістемелік материал.
|
Кейінгі
тапсырмалар мен партфолио деректері
|
|
|
|
Кейінгі
оқу
|
Жіктеу
есімдігінің түрленуі.
|
Сабақты
талдау
|
|
Сабақ бойынша
өзгертулер
|
|