|
II тоқсан, 2-апта |
|
2-сабақ |
|||||||||
|
Сабақтың атауы |
Есімдіктің түрленуі |
||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Зат есім, сын есім, сан есім бойынша берілген мысалдардың сөйлемдегі қызметін анықтап, жазып келу. |
||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға есімдікті сөйлеу тәжірибелерінде саналы түрде қолдана білуге үйрету, өз бетінше жұмыс жасау дағдысын жетілдіру, ой-өрісін дамыту. Көркем жазу дағдыларын жетілдіру. |
||||||||||
|
Оқушылар үшін оқу нәтижелері |
|
||||||||||
|
Сабақта туындаған негізгі идеялар |
Жаттығу жұмыстарын, технологиялық ойындар ойнату, бейнетаспа арқылы оқушылардың танымдық қабілетін, тілін, ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту, сөздік қорын молайту. |
||||||||||
|
Тапсырмалар 1. Топтарға бөліну. 2. Үйлестірмелі қағазбен жұмыс. 3. Көрнекілік қағаздар. 4. Кітаппен жұмыс. 5. Слайд. 6.АКТ-ны қолдану. 7.Ойтолғау. 8.Бағалау. |
|||||||||||
|
Ойлау деңгейлері |
Мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар |
Бағалау |
|||||||
|
формативті |
Критерийлері |
Дискриптор |
Ұпай |
||||||||
|
Білу |
Есімдіктің түрлену жүйесін, атқаратын қызметін ұғыну. |
Түрлерімен толық танысу. |
Берілген есімдіктерді сөйлемнің тиісті жеріне орналастыр. |
Апельсин арқылы бағалау. |
|
|
Әрбір дұрыс жауапқа 2 апельсин беріледі. |
||||
|
Түсіну |
Мәтіндерді талдап, мән-мазмұнын ашу. Ішінен есімдіктерді тауып, түрлерін ажырату. |
Есімдіктің ережеге сүйене отырып, мазмұнын түсіну. |
1-топ «Білім», 2-топ «Ақыл», 3-топ «Сана». |
Мұғалімнің ынталандырушы, қолдау сөздері арқылы |
|
|
|
||||
|
Қолдану |
Тақырып бойынша алған теориялық білімді практикада қолдануға, өзіндік пікір айтуға дағдыландыру. |
Бейнетаспадағы тапсырманы орындауда топтық жұмыс жасай отырып, ортақ пікір шығара алады. |
Слайд және бейнетаспа тапсырмаларын орындап, топтық жұмыс жасау. Сөзжұмбақты шешу арқылы жаңа сабақты бастау. |
|
Тақырыпты ашу. Эстетикалық талаптың орындалуы. |
|
Әрбір дұрыс жауапқа ұпай беріледі. |
||||
|
Талдау |
Ережелерге сүйеніп талдауға үйрету, шығармашылығын дамыту. |
Өз ойларын жүйелі жеткізуге машықтанады. |
Оқулықтан жаттығумен жұмыс орнату. |
|
|
|
|
||||
|
Жинақтау |
Өмірмен байланыстыра отырып ой қорыту. |
Шығармашылық қабілеттері артады. |
Есімдікті қатысқан сөйлемдер құрап, оларды сөйлем мүшесіне талдап, жазып келу. |
|
Тақырыптың ашылуы. |
Өзектілігі. |
|
||||
|
Бағалау |
Алған білімдерін саралау, жұмысты бағалау. |
Өз жұмысына, топтың жұмысына баға беруге үйрету. |
|
|
|
|
|
||||
|
Дереккөздер мен жабдықтар |
Оқулық, көрнекілік қағаздар, АКТ, әдістемелік материал. |
||||||||||
|
Кейінгі тапсырмалар мен партфолио деректері |
|
|
|
||||||||
|
Кейінгі оқу |
Жіктеу есімдігінің түрленуі. |
||||||||||
|
Сабақты талдау |
|
||||||||||
|
Сабақ бойынша өзгертулер |
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Есімдіктің түрленуі" 7 сынып
"Есімдіктің түрленуі" 7 сынып
|
II тоқсан, 2-апта |
|
2-сабақ |
|||||||||
|
Сабақтың атауы |
Есімдіктің түрленуі |
||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Зат есім, сын есім, сан есім бойынша берілген мысалдардың сөйлемдегі қызметін анықтап, жазып келу. |
||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға есімдікті сөйлеу тәжірибелерінде саналы түрде қолдана білуге үйрету, өз бетінше жұмыс жасау дағдысын жетілдіру, ой-өрісін дамыту. Көркем жазу дағдыларын жетілдіру. |
||||||||||
|
Оқушылар үшін оқу нәтижелері |
|
||||||||||
|
Сабақта туындаған негізгі идеялар |
Жаттығу жұмыстарын, технологиялық ойындар ойнату, бейнетаспа арқылы оқушылардың танымдық қабілетін, тілін, ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту, сөздік қорын молайту. |
||||||||||
|
Тапсырмалар 1. Топтарға бөліну. 2. Үйлестірмелі қағазбен жұмыс. 3. Көрнекілік қағаздар. 4. Кітаппен жұмыс. 5. Слайд. 6.АКТ-ны қолдану. 7.Ойтолғау. 8.Бағалау. |
|||||||||||
|
Ойлау деңгейлері |
Мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар |
Бағалау |
|||||||
|
формативті |
Критерийлері |
Дискриптор |
Ұпай |
||||||||
|
Білу |
Есімдіктің түрлену жүйесін, атқаратын қызметін ұғыну. |
Түрлерімен толық танысу. |
Берілген есімдіктерді сөйлемнің тиісті жеріне орналастыр. |
Апельсин арқылы бағалау. |
|
|
Әрбір дұрыс жауапқа 2 апельсин беріледі. |
||||
|
Түсіну |
Мәтіндерді талдап, мән-мазмұнын ашу. Ішінен есімдіктерді тауып, түрлерін ажырату. |
Есімдіктің ережеге сүйене отырып, мазмұнын түсіну. |
1-топ «Білім», 2-топ «Ақыл», 3-топ «Сана». |
Мұғалімнің ынталандырушы, қолдау сөздері арқылы |
|
|
|
||||
|
Қолдану |
Тақырып бойынша алған теориялық білімді практикада қолдануға, өзіндік пікір айтуға дағдыландыру. |
Бейнетаспадағы тапсырманы орындауда топтық жұмыс жасай отырып, ортақ пікір шығара алады. |
Слайд және бейнетаспа тапсырмаларын орындап, топтық жұмыс жасау. Сөзжұмбақты шешу арқылы жаңа сабақты бастау. |
|
Тақырыпты ашу. Эстетикалық талаптың орындалуы. |
|
Әрбір дұрыс жауапқа ұпай беріледі. |
||||
|
Талдау |
Ережелерге сүйеніп талдауға үйрету, шығармашылығын дамыту. |
Өз ойларын жүйелі жеткізуге машықтанады. |
Оқулықтан жаттығумен жұмыс орнату. |
|
|
|
|
||||
|
Жинақтау |
Өмірмен байланыстыра отырып ой қорыту. |
Шығармашылық қабілеттері артады. |
Есімдікті қатысқан сөйлемдер құрап, оларды сөйлем мүшесіне талдап, жазып келу. |
|
Тақырыптың ашылуы. |
Өзектілігі. |
|
||||
|
Бағалау |
Алған білімдерін саралау, жұмысты бағалау. |
Өз жұмысына, топтың жұмысына баға беруге үйрету. |
|
|
|
|
|
||||
|
Дереккөздер мен жабдықтар |
Оқулық, көрнекілік қағаздар, АКТ, әдістемелік материал. |
||||||||||
|
Кейінгі тапсырмалар мен партфолио деректері |
|
|
|
||||||||
|
Кейінгі оқу |
Жіктеу есімдігінің түрленуі. |
||||||||||
|
Сабақты талдау |
|
||||||||||
|
Сабақ бойынша өзгертулер |
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз













