Материалдар / Еске сақтау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Еске сақтау

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі таңда көптеген оқушылардың еске сақтауы төмен. Тез ұмытып қалады. Оқушылардың есте сақтау процесін дамыту-түзету қазіргі таңдағы өзекті мәселе сондықтан әрбір бала жұлдыз екенін естен шығармай жұмыстану қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2023
209
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Еске сақтауды дамыту

Сабақтың мақсаты:Есту, көру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Сабақтың міндеттері:
• Балалардың тілін, сөйлеу мәдениеті мен дүниетанымын дамыту.
• Балаларды адамгершілікке баулу.
• Баланың қиялын есте сақтау қабілетін дамыту, ойдан әңгіме, ертегі шығарып айтуға дағдыландыру.
• Баланың әлеуметтік және эмоционалдық  дамуына жағдай жасап, әр баланың жеке дара   еске сақтау  қабілетін   ескере отырып, өзін қоршаған ортаға, адамдарға, құрбыларына, өзіне деген қарым — қатынас мәдениетін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
Ойын арқылы есте сақтау  түсініктері болады;
Қазақ тіліндегі сөздік қоры молаяды;
Диалог бойынша сөйлесу арқылы тіл мәдениетін жетілдіреді.

Сабақтың барысы:

1.Психологиялық ұйымдастыру кезеңі:

2.Амандасу «Әдептілік белгісі иіліп сәлем бергенің»



«Ойыншықты сипатта» жүргізуші балаларға қолымдағы ойыншықты мұқият қарап  алуды ұсынамын.Мәселен қуыршақ /оның түр-түсі көйлегі, жемпірі, аяқ киімі, бантигі т.б.с.с болуы шарт/ Содан соң ойыншықты жасырып, балалардың есінде сақталғанын сипаттап беруді талап етемін. Мен тәрбиешілерге балалардың есте сақтау қабілетін дамытуға арналған көмек құралы ретінде ойындар, саусақ жаттығулары топтамасын ұсынып отырмын.

 Төрт құбылыс    Балалар шеңбермен тұрады. Жүргізуші «су» — десе қолдарын алдына созады, «ауа» десе жоғары көтереді, «от» дегенде екі қолын айналдырады, «жер» дегенде қолдарын түсіреді. Кім шатасса ойыннан шығарылады.    

Көңілді шеңбер   Балалар шеңбер жасап отырады. Бір-біріне мұқият қарайды. Жүргізуші белгі бергенде балалар көздерін жұмады. Сол кезде жүргізуші отырған балаларға әр түрлі заттарды қыстырып қояды (гүл, орамал, көзілдірік т.с.с.). Балалар көздерін ашқанда не өзгерді? – деп сұрайды. Ең зейінді балаға сыйлық беруге болады.     

Көру арқылы еске сақтауды дамыту:Үстелде әртурлі заттар қоямын. Оларды 1 минут көрсетіп кейін бір затты алып тастаймын. Оқушылардан не өзгергенін сұраймын.

Сөзді есіңде сақта

Жүргізуші оқушыларға 7 қосарлы сөздерді оқиды. Оқушыларға мұқият тыңдау ұсынылады. Бірінші сөзді жүргізуші айтады, оқушылар келесі сөзді есінде сақтап қайталайды. Осылайша қалған сөздерді түгел айтып шығу керек.

көктем – жаңбыр

жаз – күн шықты

аспан – бұлт

жер – шөп

. "Суреттер" әдістемесі

Қысқамерзімді және ұзақмерзімді көру есін бағалау

Әқайсысында таныс зат бейнеленген 5 сурет іріктеп алыңыз да, балаға көрсетіңіз. Әр суретті көрсету уақыты 1-2 секунд. Барлық 5 суретпен бала танысып болған соң, оның есінде сақтап қалған заттарды атап шығуын сұраңыз. Ретпен айту міндетті емес.

Баланың жалпы заттар санынан қаншасын атағаны ескеріледі.Қайталаулар және де суреттерде болмаған заттардың атаулары ескерілмейді. Балаға ұмытып қалған суреттерін көрсетіңіз.10минуттан соң қайтадан бәрін еске түсіруін сұраңыз.

Нәтижесін қайтадан белгілеңіз. Одан кейін 1 сағат өткен соң суреттерді тағы да еске түсіруді ұсыныңыз.

Әдетте балалар сіздердің көмектеріңізбен 6 заттан 3-4 затты естеріне түсіреді.

  1. Қорытынды:

Балаға жүргізілген диагностика қорытындысы бойынша ұсыныс беріп, жұмыс бағытын анықтау.

Рефлексия. Кері байланыс.

Сұрақ-жауап

  1. Тапсырмалар ұнады ма?

  2. Қай тапсырманы орындау қиын болды?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!