Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
    Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
    “М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі” ҚКМК.





    Тақырыбы: Ескі қорғандардың сыры





    Орындаған: Мусина Дана

    Тексерген: Қасымжанова Гаухар


















    Қысқа мерзімді жоспар


    Пән: Әдебиеттік оқу

    Тарау:Мәдени мұра

    Сынып: 4«Ә»

    Күні:30.11.2020

    Мектеп: №4 ЖОББМ

    Машықкердің аты-жөні: Мусина Дана

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Әдіскердің аты-жөні: Касымжанова Г.К

    Әдіскердің қолы: Бағасы:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Мұғалімнің қолы: Бағасы:

    Сабақ тақырыбы

    Ескі қорғандардың сыры

    Оқу мақсаттары

    4.2.2.1 Шығарманы қайта құруға,интерпретациялауға, бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

    4.2.2.3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

    4.2.3.1 Шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен отырып дәлелдеу

    Сабақ мақсаттары

    • Тақырыпқа қатысты сұрақтар құрастырып, жауабын табады.

    • Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды.

    • Шығарманың тақырыбы мен ойын анықтай отырып, автордың ойын мәтін деректерінен дәлелдейді

    Бағалау критерийлері

    • Тақырыпты болжайды,

    • Cұрақтарға жауап береді,

    • Cұрақ құрстырады,

    • Шығарманың тақырыбын анықтайды.

    Тілдік мақсат

    Санатқа қосылу - есепке алу, Оба - тастан топырақтан үйілген төбешік, қорым

    Құндылықтарды дарыту

    Жауапкершілік,белсенді азаматтық ұстаным таныту және өз елінің

    дамуына үлес қосу

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ тілі, Жаратылыстану

    АКТ қолдану дағдылары

    • Ақпараттық және телокоммуникациялық технология құралдарын меңгеру дағдылары қалыптасады;

    • Оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу барысында ақпараттық және телекоммуникациялық технологияны қолдануға дағдыланады.

    Алдыңғы білімді игеру

    Мәдени мұра


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1. минут

    • Ұйымдастыру кезеңі

    • Сәлемдесу;

    • Түгелдеу.


    • Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Көңілді сұрақтар» жаттығуы

    1. Математикада неше сан бар? (10)

    2. Қазақ тіліндегі ең ұзақ сөз? (қанағаттандырылмағандықтарыңыздықтан)

    3. Аптада неше күн бар? (7)

    4. Жер қандай? (домалақ)

    5. Сабақтан неше рет қалуға болады? (ешқашан қалуға болмайды)

    6. Миллионда неше нөл бар? (6)

    7. Бүгін қандай баға аламыз? (5)

    8. Бес алу үшін не істеу керек? (сабаққа қатысу керек)

    9. Оқушы сабаққа қалай қатысу керек? (белсенді)


    Сабақтың ортасы


    25 минут















































    • Үй тапсырмасын тексеру:

    «Күннің көзін ашайық» әдісі

    Тақтаға күннің суреті мен үстіне бұлттар ілінеді. Күнді жауып тұрған әрбір бұлттың суретіне сұрақ жазылады, тақтаға шыққан оқушы сұраққа жауап беріп, күннің көзін ашады(күн шуақтарын торуылдаған бұлттардан босатады).

    1. Олжас Сүлейменов кім?

    2. Ақын қай жылы, қай қалада дүниеге келді?

    3. Олжас Сүлейменов шығармаларын қай тілде жазды?

    4. Ақынның қандай кітаптары бар?

    5. Ертегі не туралы?

    6. Анасы баласына неліктен «Кітап оқыма» дейді?

    7. Бала өз басынан өткен қандай оқиғаны ұяла есіне алды?

    8. Оқыған кітаптары оны қандай қасиеттерге баулыды?

    9. Кітап оқыған дұрыс па, бұрыс па? Неге?

    10. Саған кітап оқыған ұнайды ма?


    • Сабақтың тақырыбын болжау:

    «Жасырын сөздер» әдісі

    Берілген ребусты шешу арқылы сабақтың тақырыбын табады.

    ’A; ’C Н

    Б 6’ А; 100 ’ К

    ’; ’’Ы’’

    Жауабы: құмыра, тостаған, айбалта, жүзік, айна, тиын.


    Ой қозғау:

    1. Ребустың шешуі болған заттардың құнды мұра екені туралы айтып беріңдер.

    2. Бұл заттар кімге, қайда тапсырылатыны туралы не білесіңдер?


    • Жаңа сабақты түсіндіру:

    «Мағлұматтар алаңы» әдісі

    Отырар қаласы туралы бейнематериалға назар аударайық.


    Қазақстандағы танымал ескерткіштер: Сайрам,Отырар, Тараз, Сығанақ, Жанкент, Жент қалалары, Есік, Берел қорымы, Айша бибі, Ясауи кешені, т.б

    Отырар, Сығанақ қалалары Сырдарияның бойында орналасқан. Құлан қалашығының орны Жамбыл облысы Рысқұлов ауданы Құлан ауылының маңында. Сарайшық қаласы Атырау облысындағы Жайық өзенінің оң жағасында орналасқан.


    Кері байланыс:

    • Көне қалалардың «шешілмеген жұмбағы» дегенді қалай түсінесің?

    • Қазба жұмысы кезінде табылған заттардан не білуге болады?


    • Сергіту сәті:

    Орынымыздан тұрып, би билеп, бой сергітіп алайық. Барлығымыз бірге бейнемариалдан қайталап билейміз.


    • 1-тапсырма

    Археолог

    Сауран, Бестам, Сығанақ,

    Сырлары мол ашпаған.

    Жер астынан сығалап

    Жатыр көне тостаған.

    Санатқа көп қосылар

    Сансыз қала құмдағы.

    Шақырады Отырар

    Шешілмеген жұмбағы.

    Қалақшамен тынбастан

    Қазып төбе, обаны,

    Қалаларды құм басқан

    Ағам аршып алады.

    Қарсылық қып жауларға,

    Қамал қанша құлаған?!

    Тарих бетін аударған

    Археолог - бұл ағам!...

    Байбота Серікбай


    Археологтің сыры

    Жермен ұзақ мұңдасқан,

    Жылап, бірде күлді аспан.

    Талай - талай шаһарды

    Толқын шайған, құм басқан.

    Жер кітабын аштың ба?

    Дастаны бар тастың да.

    Отырамыз жер шұқып

    Қақтаған күн астында.

    Апта күтіп, жыл күтіп,

    Ғасырларды қылғытып,

    Бір кездерде сайрайды

    Құбырларға тіл бітіп.

    Қадыр Мырза Әли

    Жазылым

    1. «Археолог» өлеңінен көне қалалардың аттарын теріп жаз.

    (Сауран, Бестам, Сығанақ, Отырар, Қызыл төбе.)

    1. Археологтер мен ғалымдар үшін көне қала неліктен қызықты? Өлеңнен сұраққа жауап болатын ойды тауып, жаз.

    (Сауран, Бестам, Сығанақ,

    Сырлары мол ашпаған.

    Жер астынан сығалап

    Жатыр көне тостаған.

    Санатқа көп қосылар

    Сансыз қала құмдағы.

    Шақырады Отырар

    Шешілмеген жұмбағы.)


    Кері байланыс:

    • Археолог мамандығы не себепті маңызды?

    • Археологиялық қазба жұмыстары сендерді қызықтырады ма?

    • Археология саласының маңызы туралы ойландыңдар ма?


    Дескриптор:

    • Берілген өлеңді оқып, тапсырмаларды орындайды.


    Бағалау.

    «Сэндвич» әді

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мусина Дана Асхатқызы
    21 Желтоқсан 2020
    972
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Ескі қорғандардың сыры" қысқа мерзімді жоспар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Ескі қорғандардың сыры" қысқа мерзімді жоспар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мектеп мұғалімдеріне
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
    Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
    “М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі” ҚКМК.





    Тақырыбы: Ескі қорғандардың сыры





    Орындаған: Мусина Дана

    Тексерген: Қасымжанова Гаухар


















    Қысқа мерзімді жоспар


    Пән: Әдебиеттік оқу

    Тарау:Мәдени мұра

    Сынып: 4«Ә»

    Күні:30.11.2020

    Мектеп: №4 ЖОББМ

    Машықкердің аты-жөні: Мусина Дана

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Әдіскердің аты-жөні: Касымжанова Г.К

    Әдіскердің қолы: Бағасы:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Мұғалімнің қолы: Бағасы:

    Сабақ тақырыбы

    Ескі қорғандардың сыры

    Оқу мақсаттары

    4.2.2.1 Шығарманы қайта құруға,интерпретациялауға, бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

    4.2.2.3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

    4.2.3.1 Шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен отырып дәлелдеу

    Сабақ мақсаттары

    • Тақырыпқа қатысты сұрақтар құрастырып, жауабын табады.

    • Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды.

    • Шығарманың тақырыбы мен ойын анықтай отырып, автордың ойын мәтін деректерінен дәлелдейді

    Бағалау критерийлері

    • Тақырыпты болжайды,

    • Cұрақтарға жауап береді,

    • Cұрақ құрстырады,

    • Шығарманың тақырыбын анықтайды.

    Тілдік мақсат

    Санатқа қосылу - есепке алу, Оба - тастан топырақтан үйілген төбешік, қорым

    Құндылықтарды дарыту

    Жауапкершілік,белсенді азаматтық ұстаным таныту және өз елінің

    дамуына үлес қосу

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ тілі, Жаратылыстану

    АКТ қолдану дағдылары

    • Ақпараттық және телокоммуникациялық технология құралдарын меңгеру дағдылары қалыптасады;

    • Оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу барысында ақпараттық және телекоммуникациялық технологияны қолдануға дағдыланады.

    Алдыңғы білімді игеру

    Мәдени мұра


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1. минут

    • Ұйымдастыру кезеңі

    • Сәлемдесу;

    • Түгелдеу.


    • Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Көңілді сұрақтар» жаттығуы

    1. Математикада неше сан бар? (10)

    2. Қазақ тіліндегі ең ұзақ сөз? (қанағаттандырылмағандықтарыңыздықтан)

    3. Аптада неше күн бар? (7)

    4. Жер қандай? (домалақ)

    5. Сабақтан неше рет қалуға болады? (ешқашан қалуға болмайды)

    6. Миллионда неше нөл бар? (6)

    7. Бүгін қандай баға аламыз? (5)

    8. Бес алу үшін не істеу керек? (сабаққа қатысу керек)

    9. Оқушы сабаққа қалай қатысу керек? (белсенді)


    Сабақтың ортасы


    25 минут















































    • Үй тапсырмасын тексеру:

    «Күннің көзін ашайық» әдісі

    Тақтаға күннің суреті мен үстіне бұлттар ілінеді. Күнді жауып тұрған әрбір бұлттың суретіне сұрақ жазылады, тақтаға шыққан оқушы сұраққа жауап беріп, күннің көзін ашады(күн шуақтарын торуылдаған бұлттардан босатады).

    1. Олжас Сүлейменов кім?

    2. Ақын қай жылы, қай қалада дүниеге келді?

    3. Олжас Сүлейменов шығармаларын қай тілде жазды?

    4. Ақынның қандай кітаптары бар?

    5. Ертегі не туралы?

    6. Анасы баласына неліктен «Кітап оқыма» дейді?

    7. Бала өз басынан өткен қандай оқиғаны ұяла есіне алды?

    8. Оқыған кітаптары оны қандай қасиеттерге баулыды?

    9. Кітап оқыған дұрыс па, бұрыс па? Неге?

    10. Саған кітап оқыған ұнайды ма?


    • Сабақтың тақырыбын болжау:

    «Жасырын сөздер» әдісі

    Берілген ребусты шешу арқылы сабақтың тақырыбын табады.

    ’A; ’C Н

    Б 6’ А; 100 ’ К

    ’; ’’Ы’’

    Жауабы: құмыра, тостаған, айбалта, жүзік, айна, тиын.


    Ой қозғау:

    1. Ребустың шешуі болған заттардың құнды мұра екені туралы айтып беріңдер.

    2. Бұл заттар кімге, қайда тапсырылатыны туралы не білесіңдер?


    • Жаңа сабақты түсіндіру:

    «Мағлұматтар алаңы» әдісі

    Отырар қаласы туралы бейнематериалға назар аударайық.


    Қазақстандағы танымал ескерткіштер: Сайрам,Отырар, Тараз, Сығанақ, Жанкент, Жент қалалары, Есік, Берел қорымы, Айша бибі, Ясауи кешені, т.б

    Отырар, Сығанақ қалалары Сырдарияның бойында орналасқан. Құлан қалашығының орны Жамбыл облысы Рысқұлов ауданы Құлан ауылының маңында. Сарайшық қаласы Атырау облысындағы Жайық өзенінің оң жағасында орналасқан.


    Кері байланыс:

    • Көне қалалардың «шешілмеген жұмбағы» дегенді қалай түсінесің?

    • Қазба жұмысы кезінде табылған заттардан не білуге болады?


    • Сергіту сәті:

    Орынымыздан тұрып, би билеп, бой сергітіп алайық. Барлығымыз бірге бейнемариалдан қайталап билейміз.


    • 1-тапсырма

    Археолог

    Сауран, Бестам, Сығанақ,

    Сырлары мол ашпаған.

    Жер астынан сығалап

    Жатыр көне тостаған.

    Санатқа көп қосылар

    Сансыз қала құмдағы.

    Шақырады Отырар

    Шешілмеген жұмбағы.

    Қалақшамен тынбастан

    Қазып төбе, обаны,

    Қалаларды құм басқан

    Ағам аршып алады.

    Қарсылық қып жауларға,

    Қамал қанша құлаған?!

    Тарих бетін аударған

    Археолог - бұл ағам!...

    Байбота Серікбай


    Археологтің сыры

    Жермен ұзақ мұңдасқан,

    Жылап, бірде күлді аспан.

    Талай - талай шаһарды

    Толқын шайған, құм басқан.

    Жер кітабын аштың ба?

    Дастаны бар тастың да.

    Отырамыз жер шұқып

    Қақтаған күн астында.

    Апта күтіп, жыл күтіп,

    Ғасырларды қылғытып,

    Бір кездерде сайрайды

    Құбырларға тіл бітіп.

    Қадыр Мырза Әли

    Жазылым

    1. «Археолог» өлеңінен көне қалалардың аттарын теріп жаз.

    (Сауран, Бестам, Сығанақ, Отырар, Қызыл төбе.)

    1. Археологтер мен ғалымдар үшін көне қала неліктен қызықты? Өлеңнен сұраққа жауап болатын ойды тауып, жаз.

    (Сауран, Бестам, Сығанақ,

    Сырлары мол ашпаған.

    Жер астынан сығалап

    Жатыр көне тостаған.

    Санатқа көп қосылар

    Сансыз қала құмдағы.

    Шақырады Отырар

    Шешілмеген жұмбағы.)


    Кері байланыс:

    • Археолог мамандығы не себепті маңызды?

    • Археологиялық қазба жұмыстары сендерді қызықтырады ма?

    • Археология саласының маңызы туралы ойландыңдар ма?


    Дескриптор:

    • Берілген өлеңді оқып, тапсырмаларды орындайды.


    Бағалау.

    «Сэндвич» әді

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Сабақ жоспары 4 сынып
    21.12.2020
    972
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мусина Дана Асхатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации