Үй тапсырмасын
сұрау
Қызығушылықты
ояту
|
Үй тапсырмасынан
басталады.
Тыңдалым бойынша өткен сабақта
сіздерге: Эссе дегеніміз не? Ол қалай жазылу керек? Өзіңіз қалаған
тақырып жаныңызға жақын ба? деген түсініктер тыңдалым арқылы
түсіндірілді.Үйден төмендегі тақырыптар бойынша жазылым, айтылым
дағыларына сүйене отырып эссе жазу жұмысы
берілді.
-
« Жүрегімнің жарық жұлдызы –
Ана»
-
«Ана – өмірдің
нұры»
-
«Ұстаз – ұлағатты
есім»
-
«Менің
арманым»
Енде,
балалар, жазылым
стратегиясының мына дағдылары бойынша эссені
қалай жаздыңдар? Әр қайсың өз жұмыстарың туралы ой
бөлісіңдер.
Жазар алдында мен
...
-
менің орындайтын тапсырмаларды
түсінетінімді тексере аламын;
-
жазуда пайдалануға болатын
идеяларды жазып ала аламын;
-
өз идеям мен ойларымды білдіру
үшін қажетті жоспар әзірлей аламын;
-
жазу кезінде қолдануға болатын
грамматикалық құрылымдарды(шақ,шылаулар, үстеулер, сын есімдер)
ойластыра аламын.
Жазып отырғанда
мен...
-
сөздікті пайдалана
аламын;
-
синонимдерді келтіре
аламын;
-
жазылып қойған сөйлемдерге
қайта оралып, оларды тексере аламын;
-
жұмыстың шимай нұсқасын жазып,
оны түзете аламын.
Жазып болғаннан кейін
мен...
-
жазған шығармамды дауыстап
оқып шыға аламын (оның қалай естілетінін талдай
аламын;
-
грамматикалық құрылымдардың
дұрыс қолданылуын (шақ, бастауыш пен баяндауыштың үйлесімі,
сауаттылығыт.б.) тексере аламын;
-
шығармаға тағы қандай әдемі
сөздер мен сөз тіркестерін қосқым келетінін ойластыра
аламын;
-
қажет болса, жұмысқа
өзгерістер енгізе аламын.
Міне , балалар, сендер жазар
алдында, жазып отырғанда, жазып болғаннан кейінгі іс –
әрекеттеріңді өз бойларыңа қалай қалыптастырғандарың туралы айтып
өттіңдер. Енді осы әрекеттеріңді айтылым
стратегиясының дағдылары бойынша жазған
эсселеріңді оқып талдап шығыңдар.
( бірнеше оқушының эссесінен
үзінді оқыту)
Сөйлер алдында
мен...
-
дыбыс /бейнежазбаны тыңдап/
қарап, дикторлардың сөйлеу мәнеріне еліктей отырып, сөз сөйлеп,
дауыс ырғағын тексере аламын;
-
мен сөйлесетін адам туралы
ойлай аламын;
-
барлығы жақсы болатынына өз –
өзімді сендіре аламын;
Сөйлеу барысында
мен...
-
қарапайым сөз тіркестерін
қолдана аламын;
-
сөйлеушінің айтқан сөзін
басқаша жеткізе аламын;
-
дұрыс екендігіне сенімім жоқ
пікірлерден аулақ бола аламын,
-
жанымдағы адамнан көмек сұрай
аламын;
-
«ммм», «мен не айтайын деп
едім?», «білесіз бе?» сияқты одағай, қаратпа сөздер мен сөз
тіркестерін пайдалана аламын;
-
мүмкіндік болса, дайындық
жасап, өз сөзімді жазамын немесе қайтадан жаза
аламын.
Сөйлегеннен кейін
мен..
-
жаңа сөздер мен ұғымдарды
теріп жазып, іштей айтып, қайталай аламын, келесі жазба
жұмыстарымда қолдана аламын.
-
керібайланыс
жасап,сөйлеген,сөйлескен, тыңдаған адамның пікірін сұрай
аламын;
|