Эссе Мәңгілік елдің талантты ұрпақтарын тәрбиелеудегі педагогикалық әдіс-тәсілдерім

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Эссе Мәңгілік елдің талантты ұрпақтарын тәрбиелеудегі педагогикалық әдіс-тәсілдерім

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәңгілік ел – қазақ елінің жалпыұлттық идеясы. Мәңгілік елдің талантты ұрпақтары қандай болуы керек? Ұрпақ бойына қандай қасиеттерді дарытқанымыз жөн? Бұл сұрақтың жауабы қарапайым болғанымен, ұрпақ тәрбиелеу ісі күрделі болмақ. Мәңгілік елдің ұрпақтары белсенді, ойы ұшқыр, білімді, жан-жақты және патриоттық рухы жоғары болуы тиіс. Мәңгілік ел құндылықтарына: еңбексүйгіштік, азаматтық, теңдік, толеранттылық, адалдық т.б қасиеттер жатады.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Эссе

Мәңгілік елдің талантты ұрпақтарын тәрбиелеудегі педагогикалық әдіс-тәсілдерім.

Мәңгілік ел – қазақ елінің жалпыұлттық идеясы. Мәңгілік елдің талантты ұрпақтары қандай болуы керек? Ұрпақ бойына қандай қасиеттерді дарытқанымыз жөн? Бұл сұрақтың жауабы қарапайым болғанымен, ұрпақ тәрбиелеу ісі күрделі болмақ. Мәңгілік елдің ұрпақтары белсенді, ойы ұшқыр, білімді, жан-жақты және патриоттық рухы жоғары болуы тиіс. Мәңгілік ел құндылықтарына: еңбексүйгіштік, азаматтық, теңдік, толеранттылық, адалдық т.б қасиеттер жатады. Осы құндылықтарды ұрпақ бойынан көре білу ұстазға тікелей қатысты. Ұстаз – нақты бағыт сілтеуші, білім нәрін себуші, шәкірт жүрегіне жол табушы, оқушы еңбегін ұйымдастырушы, бақылаушы. Оқушы – өздігінен іздене алатын, шығармашылыққа бейім тұлға.

Менің ұстаздық қызметімде Мәңгілік Ел ұрпағын тәрбиелеуде, сабақ беру барысында қандай инновациялық әдіс-тәсілді қолдансам да, оқушы өзіне деген сенімін жоғалтпай, білімге деген қызығушылығы, құштарлығы жоғары болуы керек деген ұстанымым бар. Тұңғыш елбасы Нұрсұлтан Назарбаев Жолдауында айтқандай: «Болашақта өркениетті дамыған елдердің қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет. Қазақстанды дамыған 30 елдің қатарына жеткізетін, терезесін тең ететін – білім». Осыған орай, мен қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің ұстазы ретінде өз пәнімде қолданып жүрген педагогикалық әдіс-тәсілдеріммен бөліскенді жөн көрдім. «Жарғы келді, жарғы кетті» әдісі. Бұл әдіс арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтар тізбегін жасап, ханның жарлық қағазындай орап, оқушыларға кезек-кезек бір-біріне ұсынуын сұраймын. «Жарғы келді» дегенде, сұрақ жазылған қағаз кімнің қолында қалса, сол оқушы сұраққа жауап беруі керек. Бұл оқушылардың сұраққа жылдам, әрі тез жауап беруіне үйретеді. «Сыртқы және ішкі шеңбер» әдісі. Үй тапсырмасын тексеруде өте қолайлы, уақытты үнемдеуге болады. «Ысқыру диктанты» әдісі арқылы оқушылардың тіл сауаттылығы, есту қабілеттері дамып, шығармашылыққа бет бұруына септігін тигізеді. «SVOT» әдісі оқушының өзін және өзге топты бағалауына өте тиімді. Әр сабақта кейіпкерлерге мінездеме беру арқылы кейіпкерлердің жақсы-жаман қасиеттерін ажырата білу дағдыларын қалыптастырады. Өзінің бойындағы жаман қасиеттерден арылып, мінезін түзеуге үйретеді. «Диктоглосс» әдісінде тыңдалым,оқылым, жазылым дағдыларын толықтай меңгертуге болады. Оқушылар мәтінді тыңдау арқылы есте сақтау қабілеттері дамиды. Қазіргі ұрпақ бір-бірімен сөйлесу, пікірлесі, ойын тыңдау сияқты мәселелерге олқылық танытуда. Осыны жою мақсатында өз пәнімде «Көршіңмен сырлас» әдісін қолдандым. Бұл әдіс оқушының өз ойын айтып, дұрым,мағыналы сөйлеуіне үйретеді. Өз ойын көршісімен бөлісіп, ақылдасып, ойына ой қосуға көмектеседі. Осы әдісті қолдану арқылы ұрпақты бірлікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеуге болатынына көзім жетті. Сыныпта санасы әртүрлі оқушылар бар, олардың жүрегінен шықпай тұрған, ойын жеткізуде сақалақтап, ұялшақтықты жою барысында, «Мұғалімге хат жазу» әдісін қолдандым. Сабақ соңында тақырып бойынша сұрақ қойып, мұғалімнен өзіне жауап алады, ұсынысын жазады. Бұл әдіс жазбаша орындалады.

Келер ұрпақ жауапкершілігін ұстаздар арқалаған заманда алдымызда отырған шәкірттеріміздің саналы, білімді, патриот, шығармашыл болып өсуіне септігін тигізетін әдіс-тәсілдерді қолдануға тырысайық. Ұрпақ тәрбиелеуде талмай, қажымай еңбектеніп, Қазақстанның болашақ азаматтарын тәрбиелеуде ұстаздың өз еңбегіне деген сүйіспеншіліктің жемісі болмақ.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.05.2022
4749
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі