Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Эссе Мен бақытты баламын
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәннің аты:Еңбекке баулу |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
Сабақтың атауы |
Еңбек қауіпсіздігін ережесін сақтау. Еңбек мәдениет ережесі |
||
Мақсаты |
1. Еңбекке баулу кабинетінде жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру. Еңбекке баулу сабағында өзін-зі алып жүру ережелерімен таныстыру. Төтенше жағдайлардағы іс-әрекет ережелерімен таныстыру. 2. Оқушылардың өздерін кабинетте ұстау, қауіпті жағдайларда көмек көрсете білу қабілеттерін дамыту. 3. Оқушыларға эстетикалық тәрбие беру. |
||
Күтілетін нәтиже |
|||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту Мағынаны тану Еңбек адамның табиғи
жетістігі болып табылады. «Маймылды адам еткен еңбек» деген
пікірлер де бекер емес. Сонымен қатар, еңбек адамның өмір сүруінің
маңызды жағдайы болып табылады, себебі: ол адамның өмір сүруінің
материалдық және рухани қажеттіліктерін, басқаша айтқанда,
тамақтануға, баспана иеленуге, киінуге, адамдармен араласуға,
білімге, қағазға, өнерге және тағы басқа өмірсүру қажеттіліктерін
қанағаттандырады. Кең мағынада еңбек тек адамның ғана емес, сонымен
қатар да табиғи қажеттігі болып табылады, себебі, қоғамның
материалдық негіздерін қалыптастырады. Өзінің саналы тіпті санасыз
ғұмырында да адам әйтеуір бір нәрсені жасап, дайындап, шығарып,
өндіріп жатады. Басқаша айтар болсақ, адам 5-6 жасынан бастап еңбек
ете бастайды: ата-анасының өтініші бойынша бір нәрсені әкеліп
береді, апарады, жылжытады және т.б. Адамның қолынан жасалған
заттардың барлығы – инеден бастап ұлы жаңалықтарға дейін еңбектің
нәтижесінде дүниеге келген. Сонымен кез-келген адамның өмірі
еңбексіз мүмкін емес, еңбек барлығын жасайды, адамның материалдық
және рухани қажеттіліктерін қамтамасыз етеді, ал бұлар, өз
кезегінде, қоғамның материалдық негіздерін құрайды.
|
|||
Сергіту сәті |
Орманда
кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары Басылады |
|
Ой толғаныс |
Еңбек қылмай ер оңбас, Бірлік қылмай ел оңбас.
Мал семіз болса, төл егіз. Жер семіз болса, дән егіз.
Еңбегі аздың өнбегі аз.
Ұстаның өрісі көрігінен төсіне дейін.
Шебердің инесі де алтын, Соққан күймесі де алтын.
Шеберді саусағы асырайды.
Еріншектің ертеңі бітпес.
Жатқанға жан жуымас, Жалқауға мал құралмас.
Құс қонбаған көл жетім, Ел қонбаған жер жетім. |
||
Үйге тапсырма |
Жұмысты аяқтау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Кері байланыс |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
Сабақтың атауы |
Табиғи материалдармен жұмыс. Табиғатты бақыла, үйрен |
||
Мақсаты |
Білімділік: Табиғи материалдардан әр түрлі бұйымдар, ойыншықтар, бейнелер жасап үйренудің әдіс-тәсілдерін үйрете отырып,табиғи материалдардың қасиетін меңгерту. Дамытушылық: өз бетінше жұмыс жасауға,ізденуге, логикалық ойлау қабілетін дамыта отырып, жасаған бұйымның сапалы болуын қадағалау, еңбекке құштарлығын,қызығушылығын дамыту. Тәрбиелілік: Табиғи материалдармен жұмыс істеу кезінде қолөнерімізді дәріптей келе, оларды әдемілікке, шеберлікке, ұқыптылыққа, үнемділікке, табиғатты аялауға, ұйымшылдықпен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың әдіс-тәсілдері: жаңа сабақты түсіндіру, интерактивті тақтамен жұмыс, сұрақ-жауап, топпен жұмыс. Сабақтың көрнекілігі: табиғи материал түрлері, дайын бұйымдар, интерактивті тақта, т.б. |
||
Күтілтін нәтиже |
|||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту Табиғи материалдармен жұмыс. «Күзгі вальс» композициясын құрастыру. Табиғи материалдарға талдың қабығы, бұтақтар, тал түбірі, құм, жапырақ, гүл күлтелері, кепкен жемістер, сабан және т.б. заттар жатады. Табиғи матералдармен жұмыс істеуде оқушыларға қазақтың ұлттық бұйымдарын – домбыраны құрастыру, сырмақ, ер тоқым, сәукеле мен камзол, аяққап т.б. жасау ұсынылған. Өте ерте заманда адамдар тағам өнімдерін алу үшін дақылдар өсіріп, оның сабағын(сабанын) қолданған және шаруашылық қажетіне пайдаланған.Сабаннан жасалған төбе жабындысы, егер дұрыс және шеберлікпен реттеліп жабылса, ондаған жылдарға жарамды қызмет етеді. Сабаннан жасалған қалпақ, төсеніш, себет, шаруашылық керек-жарағы, балалар ойыншықтары тұрмыста кеңінен пайдаланылады. Көптеген шеберлер қазіргі кезде де сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарын даярлау үшін сабанды арнайы өңдеуді үйренді. Өңдеуден өткізгеннен кейінгі сабан өте жақсы жылтырап, түсі құлпырып, реңі әр түрге енеді. Сабанның сапалысынан тоқу өнерінде әртүрлі заттарды тоқу, жапсыру, безендіру, әсемдеу жұмыстарын жасайды. Оны тігін бұйымдарында да әшекейлеуге, түстерді безендіруге қолданады. Шеберлер сабанды маусымның соңы немесе шілдеден бастап, күз бойы, өсімдіктің масағы өсіп шыққан уақытқа дейін даярлайды. Табиғи материалдарды қазіргі кезде 4 топқа бөледі. 1. Өсімдік материалдары (дәнді дақылдар, ағаш бүрлері, сүйекті ағаш, түрлі өсімдік ұрықтары) 2. Жануар материалдары (сүйек, жүн, тері) 3. Гоеграфиялық материалдар (тас, ұлутас, құм) 4. Пластмасс материалдар (целофан, пластмасс) |
|||
Сергіту сәті |
Орманда
кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
Ой толғаныс |
Табиғат сөзіне құрастыру 1. Бұйым пішілетін зат? (мата) 2. Тігін құралы (Қайшы) 3. Белдемше бұйымының үстіңгі бөлігі (белдік) 4. Тігін құралы (ине) 5. Бұрғылау аспабы (бұрғы) 6. Ұлттық киім (камзол) 7. Үтіктеу құралы (үтік)
Сарамандық жұмыс Қажет құралдар: қажетсіз компьютер дискісі, диаметрі 0,7см қызыл моншақтар, итмұрынның кепкен жемісі, күзгі үлкен және майда жапырақтар, жасанды гүлдер, тығын, пышақ, әмбебап желім, шам-қауыз(свечка) Жұмыстың орындалу реті: 1. Композицияны дискіге орналастыру. Тығынды дөңгелектеп 0,5см қалыңдықпен кесіп, дискінің ортасына шыбықтарды жабатындай желімдеу 2. Гүлдердің ортасына теріс жағына желім жағып, дискіге шеңбер бойынша жапсыру 3. Итмұрын жемісінің сабағына желім жағып, оларды гүлдердің арасына жапсыру. Үлкен жапырақтың екі жағына 3 моншақтан жапсыру. Шырақты қою. Жұмысты аяқтау, қорғау Қорытындылау: Бүгінгі сабақта табиғи материал түрлерінің көптеген түрлерімен танысып, қандай жұмыстар жасауға болатынын білдік. Ендеше сабақтан алған білімдеріңді тексеріп көрейік. Табиғи материалдар қайдан алынады? Қандай түрлерін білеміз? Қандай бұйымдар жасауға болады? Бөліктер қалай бекітіледі? |
||
Үйге тапсырма |
Жұмысты аяқтау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Кері байланыс |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
Сабақтың атауы |
Табиғи материалдардан құрастыру. «Көңілді ханзада» бейнесін жасау |
||
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды
табиғи материалдардан «Көңілді ханзада» композициясын құрастыруды
үйрету |
||
Күтілетін нәтиже |
|||
Психологиялық ахуал |
Гүл
өсірсең терлеп, |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту Мағынаны тану |
Композиция (латын сөзі
– kompositio – құрастыру, тәртіпке келтіру) – көркем шығарманың
құрылысы. Көркем әңгіме не поэма, не роман, қайсысын оқысақ та әр
алуан сюжетке құрылады. Сюжет дегеніміз - шығармадағы адамдардың
бір - бірімен байланысы, қарым - қатынасы, күрес - тартыстары,
шығармадағы оқиғалардың дамуы болып есептеледі. Ендеше оқиға қалай
болса солай суреттелмейді. Белгілі бір тәртіппен дамиды. Бір оқиға
себеп болса, екіншісі оның нәтижесі. Адамдар арасындағы қарым -
қатынас күрес - тартыстар тек кездейсоқ емес, өмір шындығы, өмірге
екі түрлі көзқарас, екі түрлі мінездің түйісуі екендігі аңғарылады.
Оқиғаның белгілі бір мезгілде болғандығы көрсетіледі. Шығармада
кездесетін оқиғаның осылар тәрізді әр алуан бөлшектердің қалауын
тауып жазушы асқан шеберлікпен қиюластырып, бір бүтін нәрсе етіп
шығарады. Міне осыны шығарманың композициясы - құрылысы деп
атайды. |
||
Сергіту сәті |
Орманда
кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
Ой толғаныс |
|
||
Үйге тапсырма |
Жұмысты аяқтау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Кері байланыс |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
Сабақтың атауы |
Схема бойынша құрастыру. |
||
Мақсаты |
Оқушыларға жаңа сабақты түсіндіру. Схема бойынша құрастыру жұмыстарын жүргізу. 1. Білімділік: балаларды
әртүрлі қажетсіз заттарды пайдаға асыра білуге үйрету. Киндердің,
йогурттың, сіріңкенің және босаған құтыларынан қоянның бейнесін
құрастыра білуге үйрету. |
||
Күтілетін нәтиже |
|||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту Мағынаны тану - Сендер осындай
ойыншықтар жасағыларың келе ме? |
|||
Сергіту сәті |
Орманда
кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
Ой толғаныс |
Сары
қозы, көк қозы, |
||
Үйге тапсырма |
Жұмбақтардың жауабын табу |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Кері байланыс |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
Сабақтың атауы |
Мозаика. Дән тұқымынан мозаика құрастыру |
||
Мақсаты |
Білімділік: оқушыларға жалпы
дәнді – дақылдар туралы толық мағлұматтар беру; |
||
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |