Материалдар / Эссе Менің мамандығым
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Эссе Менің мамандығым

Материал туралы қысқаша түсінік
Эссе Менің тәрбиеші мамандығына жолым ұзақ болды. Мүмкін менің өмірімнің жағдайлары осылай болған шығар, немесе тағдыр ханым маған өз қалауымның дұрыстығын көрсетуге шешім қабылдады, алдымен басқа салаларда жұмыс істеуге мүмкіндік берді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2022
250
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Эссе


Менің тәрбиеші мамандығына жолым ұзақ болды. Мүмкін менің өмірімнің жағдайлары осылай болған шығар, немесе тағдыр ханым маған өз қалауымның дұрыстығын көрсетуге шешім қабылдады, алдымен басқа салаларда жұмыс істеуге мүмкіндік берді. Содан кейін менің балабақша тәрбиешісі мамандығына жолымды өзгертті. Балалармен жұмыс істеген кезде мен тәрбиешінің рөлін асыра бағалау қиын екенін түсіндім-олардың даналығы, шыдамдылығы, балалардың ішкі әлеміне назар аударуы олардың гүлденген балалық шағы мен болашақ тағдырына байланысты.

Мен үшін "тәрбиеші" - бұл өмір. Мен тәрбиеші болып жұмыс істемеймін, тәрбиеші болып өмір сүремін, тәрбиеші болғанды ұнатамын. Барлық қиындықтар мен мені осы мамандықты таңдаудан бас тартуға тырысқаныма қарамастан, мен жұмыс істеймін, осы мамандықта өмір сүремін.

Ол менің өмірімнің үлкен бөлігін алады, бұл менің жан дүниемнің күйі және маған мүлдем жаңа әлемді - бала әлемін ашты. Бастапқыда бұл балалар әлеміне ену өте қиын болды. Балалармен ортақ тіл табыңыз, олармен бірге қуануды, уайымдауды, қайғыруды, еркелеуді үйреніңіз.

Мен күн сайын барлық балалардың әртүрлі, қызықты, күлкілі, таңқаларлық ақылды, өз ойларымен, қорытындыларымен, іс-әрекеттерімен маған немесе кез-келген ересек адамға тапсырма бере алатындығына таңдануды тоқтатпаймын. Әр бала ерекше, олардың әрқайсысы талантты суретші және ізденімпаз бақылаушы.

Менің ойымша, әр баланың мүмкіндіктеріне, ондағы жақсылыққа әрқашан сену керек. Мен балаларға мейірімділікті үйретемін, шығармашылықты дамытамын. Туған үйге, туған көшеге, балабақшаға, Абатское ауылына - өзінің кіші Отанына деген сүйіспеншілік пен құрметке тәрбиелеймін.

Мен балалармен жұмыс жасаудағы міндетімді баланы қайта құру немесе қайта тәрбиелеу емес, оны сол күйінде түсіну және қабылдау, баланың жеке басын біліммен, шеберлікпен, эмоциялармен, өмірлік тәжірибемен байыту деп санаймын. Бұл әрдайым оңай бола бермейді, бірақ мен іздеймін, тырысамын, қателесемін, өзіммен жұмыс істеймін, жетістіктерге қуанамын.

Мен өз жұмысымда әртүрлі педагогикалық технологияларды, әртүрлі дидактикалық материалдарды, әдістерді, әдістерді қолданамын.

Мен балаларға мүмкіндігінше көп беруге тырысамын және жай ғана емес, қызықты түрде ұсынуға тырысамын. Мен балалардың шығармашылық дамуына көп көңіл бөлемін: біз әртүрлі әдістерді қолдана отырып сурет саламыз, мүсіндейміз, жасаймыз. Қазіргі уақытта балалар бұрынғыға қарағанда дамыған және ерекше, сондықтан біз олармен әртүрлі жарыстарға қатысамыз, көп сөйлесеміз және ойнаймыз.

Мұғалімнің жақсы жұмысы көбінесе ата-аналармен күнделікті қарым-қатынасқа байланысты, олар балалардан 2 есе көп, сонымен қатар ата-әжелер мен басқа туыстар, олар да жеке көзқарасты қажет етеді. Алайда, егер бала ашық және қабылдаушы болса, онда ересектер көбінесе өмірдегі оқиғалар туралы өздерінің қалыптасқан идеяларына ие және кейбір жағдайларды әрдайым дұрыс бағалай және түсіне алмайды. Сондықтан, ата-аналармен жұмыс кейде шешілетін, бірақ әлі де қиындықтарды тудырады, біз дәстүрлі емес ата-аналар жиналыстарында, балабақша форумдарында, топтың жеке бетінде кездесіп, сәтті шешеміз.

Балабақша өміріне белсенді қатысамын: ашық іс – шараларды көрсетемін, тәрбиешілерге шеберлік сыныптарын өткіземін, балабақша өміріне белсенді қатысамын.

Тәрбиешінің өмірі-бұл қатты күлкіге, әндерге, ойындарға, алаңсыздыққа, стихиялылыққа, еркелікке, кейде көз жасына, жалпы алғанда, балалық шаққа толы өмір.

Қазіргі жағдайда тәрбиеші болу қиын және жауапты, өйткені жан-жақты білім, тәжірибе ғана емес, сонымен бірге үлкен шыдамдылық қажет, үнемі шығармашылық ізденісте болу, жұмысқа жаңа нәрсе енгізу қажет.

Педагогикалық тәжірибе кезең – кезеңімен келеді-тәжірибемен бірге мұғалім де қалыптасады.

Сұраққа: "Мен өз таңдауымды дұрыс жасадым ба?»

Мен сенімді түрде айта аламын: "иә!»

Мен сүйетін адаммын! Бұл сүйікті болудан бірнеше есе керемет. Менің балаларыма сүйіспеншілігімді сыйлаудың керемет миссиясы бар! Мен оны үлкен қуанышпен өмірге әкелемін, сонымен бірге балаларыма осы сезімді үйретемін.

Мен Тәрбиешімін! Мен мұны мақтан тұтамын! Әлемде көптеген мамандықтар бар, бірақ бұл мамандық таңдалмайды, ол таңдайды! Сіз әрқашан әр баланың мүмкіндіктеріне, ондағы жақсылыққа сенуіңіз керек.

Менің ойымша, мұғалім оны басқа адамдардан ерекшелендіретін қасиеттерге ие және әрқашан ие болды-бұл моральдық тазалық пен рухани тектілік. Тәрбиеші-мысал. Ал ол болу көп және көп жұмыс істеуді білдіреді!

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!