Материалдар / Эссе "Шығармашыл ұстаз - жаңашыл ұстаз"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Эссе "Шығармашыл ұстаз - жаңашыл ұстаз"

Материал туралы қысқаша түсінік
физика мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2018
560
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

СҰРАНЫС БЕРУ
Қатысушының тегі, аты-жөні, лауазымыҚанатбаева Жанар БекбергенқызыФизика пәнінің мұғаліміІ санат
Облыс, аудан, қала, село (ауыл) атауыТараз қаласы

Білім беру мекемесінің атауыШона Смаханұлы атындағы №44 орта мектебі
Байқау атауы«ҮЗДІК ФИЗИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМІ-2018»
Телефоны, ұялы, е-mail

Сапалы түрлі-түсті 3х4 фотосының эл.нұсқасы
Тақырыбы: «Шығармашыл ұстаз-жаңашыл ұстаз» «Айтушы ақылды болса, Тыңдаушы дана болады»-  деп халқымыз тауып-ақ айтқандай, мұғалім мамандығын таңдап еңбек еткеніме 14 жыл өтіпті. Қиыны мен жеңілі , қызығы мен қуанышы мол болған еңбек жолындағы педагогикалық ұстанымым –үнемі жаңалыққа ұмтылып, алдыңғы қатардан көріну және әр оқушының бойынан жақсылық тауып,бұлақтың көзін ашу арқылы биік мақсаттарға жетелеу. Ал ұстаздардың ішінде физика пәні мұғалімдерінің жүгі ауырСебебі, ұлттың ұл-қыздарына ғылым мен техниканың , қоғамды дамытушы ғылым-физиканы оқыту зор міндет. Ендеше осы міндеттерді жүзеге асыратын басты тұлға-ұстаз. Тек мықты ұстаз ғана осындай ауыр жүкті алып жүре алады. Халқымыз әрқашанда ұстаз мәртебесін көтеріп, аса жоғары қастерлеп бағалаған. Ұлы Абай «Адамның адамшылығы жақсы ұстаздан болады» деп айтқаны белгілі. Ұлы ағартушы Ахмет Байтұрсынов : «Мектептің жаны –мұғалім. Мұғалім қандай , мектебі Һәм сондай болмақшы, яғни мұғалім білімді болса, білген білімін басқаға үйрете білетін болса, ол мектептен балалар көбірек білім біліп шықпақшыолай болған соң ,ең әуелі, мектепке керегі білімді, педагогика, методикадан хабардар, оқыта білетін мұғалім», - деген.Мен өзімнің инновацияны сабақтастыру іс-әрекетімді төрт түрлі өлшеммен сипаттаймын:
  • инновациялық іс-әрекеттің қажеттілігін сезіну;
  • оқу үрдісіне жаңалық енгізуде шығармашылықпен қызмет етуге даярлығымның болуы;
  • енгізілетін жаңалықтардың бағытының дұрыстығына ,тиімді нәтиже әкелетініне сенімді болуым;


Шығармашылық-жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі.Шығармашылық- өте күрделі психологиялық процесс. Мұғалімдерге қойылатын талаптардың бірі – шығармашылық. Мұғалім өз шығармашылығыарқылы оқушы шығармашылығын ұйымдастырады. Ал менің мақсатым -оқушыға оқу үрдісін ұйымдастыру барысында шығармашылықтың маңызынбілдіру ,баланың басқаға ұқсамайтын қабілетін ашу. Физика пәнін оқытудағы интернет- технологиялар білім ордасын айтарлықтай кеңейтуге және танымдық іс-әрекеттерді арттыру үшін қосымша дидактикалық жағдайлар жасауға ,оқыту процесіне қатынасынөзгертуге ,өзін-өзі тану және өзін өзі –дамыту дағдыларын қалыптастыруғамүмкіндік береді. Осылайша , физиканы оқытуда оқушының шығармашылығын дамыту жолын оқушылардың ақпараттық және коммуникативтік мәдениетін қалыптастыруға бағыт беретін білім технологияларын қолдану арқылы дамыту керек деп білемін.Өзім сабағымда интернеттің көмегімен оқытудың жаңа құралы ретінде оқушылардың жеке қажеттіліктері мен қабілеттерін ескере отырып, олардың ақпараттық коммуникативтік және шығармашылық іс-әрекетін ынталандыруға үлкен септігін тигізетін біркелкі емес дидактикалық жағдайларды ұйымдастыра аламын. Тараз қаласында «Назарбаев Зияткерлік мектебі» биыл 2017-2018 оқу жылында 7 сыныпта Жолдасбекова Әсел, Әбдінұр Азиза  атты оқушыларым түсіп, оқып жатыр. Жамбыл облысы Ерекше дарынды балаларға арналған «Дарын» мектеп-интернатына 9 сыныпта Сүюмбай Малика, Даулет Аружан атты оқушыларым түсіп, оқып жатыр. Бұл мектептер физика-математикалық бағытта. Ақпараттық коммуникациялық технология әдістерін қолданып оқитын оқушылардың оқу сапасы да жоғары,сабаққа деген мотивациясы да жоғары болуы –қазіргі заман оқушысының танымдылық , шығармашылық қабілетін дамытудың тура жолының бірі- ақпараттық коммуникациялық технологияның артықшылықтары деп білемін.болып табылғандықтан ,әр сабағымды жақсы жоспарлап, тыңғылықты дайындап, жан-жақты ойластырып өткізуге тырысамын. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру барысында өз іс тәжірибемде жаңа технологияларды қолданамын. 2014 жылы ҚР педагог кадрларының біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламалары аясында үшінші (базалық) деңгейлік бағдарламасы.2018жылы «ХХІ ғасыр педагогы» атты біліктілік арттыру бағдарламасының А2 деңгейіндегі ағылшын курсы.2018 жылы «Жаңартылған білім беру мазмұныны» бағдарламасы курстарын аяқтадым. Халқаралық ғылым мен білімді қолдау орталығының қолдауымен «Эрудит» интеллектуалды білім парталының ұйымдастыруымен физика пәні мұғалімдері арасында өткен Республикалық «Үздік физика» 2018 байқауына қатысып І орын Дипломмен марапатталдым.Бүгінгі шәкірт ертеңгі күнгі әр түрлі саланың маман иесі. Әрине, тиімді де орынды пайдаланылған педагогикалық технология сапалы білім негізі бола алады. Мұндай сабақтарда оқушылардың тапсырылған жұмыстарға іскерлігі қалыптасады. Болашақ өмірінде белгілі бір кәсіби мамандықты таңдап алуға септігін тигізеді. Өз пәнімнен «Ақ бота» интеллектуальды марафоннан ,қашықтық олимпиадасынан, ҰБТ-ден нәтиже көрсеткіштері болды.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!