Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Эссе "Шығармашыл ұстаз - жаңашыл ұстаз"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Тақырыбы: «Шығармашыл ұстаз-жаңашыл ұстаз»«Айтушы ақылды болса,Тыңдаушы дана болады»-деп халқымыз тауып-ақ айтқандай, мұғалім мамандығын таңдап еңбек еткеніме 14 жыл өтіпті. Қиыны мен жеңілі , қызығы мен қуанышы мол болған еңбек жолындағы педагогикалық ұстанымым –үнемі жаңалыққа ұмтылып, алдыңғы қатардан көріну және әр оқушының бойынан жақсылық тауып,бұлақтың көзін ашу арқылы биік мақсаттарға жетелеу. Ал ұстаздардың ішінде физика пәні мұғалімдерінің жүгі ауыр. Себебі, ұлттың ұл-қыздарына ғылым мен техниканың , қоғамды дамытушы ғылым-физиканы оқыту зорміндет.Ендеше осы міндеттерді жүзеге асыратын басты тұлға-ұстаз. Тек мықты ұстаз ғана осындайауыр жүкті алып жүре алады. Халқымыз әрқашанда ұстаз мәртебесін көтеріп, аса жоғары қастерлепбағалаған. Ұлы Абай «Адамның адамшылығы жақсы ұстаздан болады» депайтқаны белгілі. Ұлы ағартушы Ахмет Байтұрсынов : «Мектептің жаны –мұғалім. Мұғалім қандай , мектебі Һәм сондай болмақшы,яғни мұғалім білімдіболса, білгенбілімін басқаға үйрете білетінболса,ол мектептенбалалар көбірек білімбіліп шықпақшы.Солай болған соң ,ең әуелі,мектепкекерегі–білімді, педагогика,методикаданхабардар,оқыта білетін мұғалім»,-деген.Мен өзімнің инновацияны сабақтастыру іс-әрекетімді төрт түрлі өлшеммен сипаттаймын:
инновациялық іс-әрекеттің қажеттілігін сезіну;
оқу үрдісіне жаңалық енгізуде шығармашылықпен қызмет етуге даярлығымның болуы;
енгізілетін жаңалықтардың бағытының дұрыстығына ,тиімді нәтиже әкелетініне сенімді болуым;
Шығармашылық-жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі.Шығармашылық- өте күрделі психологиялық процесс.Мұғалімдерге қойылатын талаптардың бірі – шығармашылық.Мұғалім өз шығармашылығыарқылы оқушы шығармашылығын ұйымдастырады.Ал менің мақсатым -оқушыға оқу үрдісін ұйымдастыру барысында шығармашылықтың маңызынбілдіру ,баланың басқаға ұқсамайтын қабілетін ашу.Физика пәнін оқытудағы интернет- технологиялар білім ордасын айтарлықтай кеңейтуге және танымдық іс-әрекеттерді арттыру үшінқосымша дидактикалық жағдайлар жасауға ,оқыту процесіне қатынасынөзгертуге ,өзін-өзі тану және өзін өзі –дамытудағдыларын қалыптастыруғамүмкіндік береді.Осылайша ,физиканы оқытуда оқушының шығармашылығын дамытужолын оқушылардың ақпараттық және коммуникативтік мәдениетін қалыптастыруға бағыт беретінбілімтехнологияларын қолдану арқылы дамытукерекдепбілемін.Өзім сабағымда интернеттіңкөмегімен оқытудың жаңа құралы ретіндеоқушылардың жеке қажеттіліктерімен қабілеттерін ескереотырып,олардың ақпараттық –коммуникативтік және шығармашылық іс-әрекетін ынталандыруға үлкен септігін тигізетін біркелкі емес дидактикалық жағдайларды ұйымдастыра аламын. Тараз қаласында «Назарбаев Зияткерлік мектебі» биыл 2017-2018 оқу жылында7сыныпта Жолдасбекова Әсел,Әбдінұр Азиза атты оқушыларым түсіп, оқып жатыр. Жамбыл облысыЕрекше дарынды балаларға арналған «Дарын» мектеп-интернатына 9 сыныпта Сүюмбай Малика, Даулет Аружан атты оқушыларым түсіп, оқып жатыр. Бұл мектептер физика-математикалық бағытта.Ақпараттық коммуникациялық технология әдістерін қолданып оқитын оқушылардың оқу сапасы да жоғары,сабаққа деген мотивациясы да жоғары болуы –қазіргі заман оқушысының танымдылық , шығармашылық қабілетін дамытудың тура жолының бірі- ақпараттық коммуникациялық технологияның артықшылықтары деп білемін.болып табылғандықтан ,әр сабағымды жақсы жоспарлап, тыңғылықты дайындап, жан-жақты ойластырып өткізуге тырысамын. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру барысында өз іс тәжірибемде жаңа технологияларды қолданамын. 2014 жылы ҚР педагог кадрларының біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламалары аясында үшінші (базалық) деңгейлік бағдарламасы.2018жылы «ХХІ ғасыр педагогы» атты біліктілік арттыру бағдарламасының А2 деңгейіндегі ағылшын курсы.2018 жылы «Жаңартылған білім беру мазмұныны» бағдарламасы курстарын аяқтадым. Халқаралық ғылым мен білімді қолдау орталығының қолдауымен «Эрудит» интеллектуалды білім парталының ұйымдастыруымен физика пәні мұғалімдері арасында өткен Республикалық «Үздік физика» 2018 байқауына қатысып І орын Дипломмен марапатталдым.Бүгінгі шәкірт ертеңгі күнгі әр түрлі саланың маман иесі.Әрине, тиімді де орынды пайдаланылған педагогикалық технология сапалы білім негізі бола алады. Мұндай сабақтарда оқушылардың тапсырылған жұмыстарға іскерлігі қалыптасады. Болашақ өмірінде белгілі бір кәсіби мамандықты таңдап алуға септігінтигізеді. Өз пәнімнен «Ақ бота» интеллектуальдымарафоннан ,қашықтық олимпиадасынан, ҰБТ-ден нәтиже көрсеткіштері болды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз