Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Эстафета элементтері бар жеңіл атлетика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін____________
____________________
Дене шынықтыру сабағының қысқа мерзімді жоспары № 11
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім: Жеңіл атлетика арқылы қозғалыс әрекеттері |
Мектеп: |
|||||||
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: |
|||||||
Сынып: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||
Сабақтақырыбы |
Эстафета элементтері бар жеңіл атлетика |
|||||||
Оқумақсаттары |
3.3.5.5. Түрліденеқызметтерінеқатысумүмкіндігінқалайалукеректігінқарап, түсіндіру |
|||||||
Сабақмақсаттары |
||||||||
Бағалаукритерийлері |
Түрліденеқызметтерінеқатысумүмкіндігінқалайалукеректігінтүсінеді |
|||||||
Тілдікмақсаттар |
Оқушылар:
Пәнгетән лексика мен терминология: Мыналардықамтиды:
Диалогпенжазуүшінпайдалысөздерментіркестер: Талқылау үшін сұрақтар
|
|||||||
Құндылықтарды дарыту
|
|
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика пәндеріменбайланыстырылады. Эстафета таяқшасын беру жаттығуларын орындау кезінде қозғалыс машықтарын түсінеді. |
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Тақырып бойынша эстафета элементтері бар жеңіл атлетика түрлерін(АКТ қолданған жағдайда) көрсету. |
|||||||
Бастапқы білім |
Оқушылар алдыңғы сыныптарда, сондай-ақ сабақтан тыс қызметте іс- шаралар кезінде эстафета элементтері бар жеңіл атлетика бойынша түсінігі бар. |
|||||||
Сабақбарысы |
||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 10 мин
|
І.Сапқа тұрғызу. Сергіту сәті. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту. «Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. "Бастаймыз" деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен...қолмен... өкшемен... иықпен...құлақпен...тіземен....иекпен.... арқамен. Мұғалім айтады: «Біз пәндерді кіріктіруді, қозғалу дағдыларын, дене қасиеттерін қауіпсіздік ережесін сақтау мен сабақ тақырыбы бойынша айту арқылы дамытуды жалғастырамыз» Мұғалім Сіздер үшін денсаулықты сақтау нені білдіреді деп сұрақ қояды. Мұғалім оқушыларды сабақ тақырыбымен, күтілетін нәтижелермен және сабақ мақсаттарымен таныстырады. Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба? Орташа қалыпта жүгіру, алаңның оң жағынан сол жағына қарай . 1. Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру. 2. Жеңіл жүгіріске көшу . 3. Аяқты артқа, қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру, екі қол белде 5. Жылдамдыққа жүгіру 6. Қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру. Ж.Д.Ж. орнында. ІІ. Мұғалім сабақтағы қауіпсіздік техникасын еске салады. «Тек бір минут» стратегиясын өткізеді Оқушылар бір-бірін бағалайды Оқушылар тамырдың ырғағын санайды. |
Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы, пішіндерді белгілеуге арнаған бор, жалаушалар, ысқырық. Жолдарды салуға арналған ленталар. |
||||||
Сабақтың ортасы 25 мин. |
(Ж, Т, ҚБ) Оқушылар екі командаға бөлініп, бір-бірінен арақашықтығы 3 м болатын екі тізбекке тұрады. Оқушылардың алдында сөрелік сызық белгіленеді. Ол жерден 3-4 м қашықтықта «бұлақты» кедергісін білдіретін жалпақтығы 1-1,5м (ұзындыққа секіруге арналған) болатын екі парралелді сызықтар сызылады. Залдың соңында жерден 60 см биіктікте жіп тартылады да, 5 м қашықтықта гимнастикалық орындық қойылады. «Дайындал», «Жүгір!» белгісі бойынша алғашқы оқушылар алға жүгіріп, алдағы «бұлақтан» секіріп өтеді де, керілген жіптің астынан өтіп, гимнастикалық орындықтан секіреді де артқа қарай бір аяқпен секіріп келеді, өзінің тізбегінің соңына тұрады. Допты еденге соғып, оны алдында тұрған корзинаға салып кері жүгіріп қайту. Тапсырманы басқалардан бұрын орындаған команда жеңіске жетеді. Жіптің астынан өткен кезде, жіпті ұстауға тиым салынады. Ол үшін айып ұпайлары жазылады (мысалы: қорытынды нәтижеге 5 секунд қосылады).
Дескриптор: - бұлақтан секіру әдісін біледі; -керілген жіптің астынан өтуді түсінеді;- «Дайындал!», «Жүгір!» командалық белгісі бойынша тапсырманы орындайды. ҚБ: бірін-бірі бағалау, бақылау |
Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы, ысқырық, бор, «Қозғалмалы ойындар және эстафета элементтері бар жеңіл атлетика» сілтемесі: :http://u-s.kz/publ/10618-podvizhnye-igry-i-estafety-s-elementami-legkoy-atletiki.html |
||||||
Сабақтыңсоңы 5 мин. |
Сабақты қорытындылау.
Рефлексия: - нені білдім, нені үйрендім? - нені толық түсінбедім? - немен жұмысты жалғастыру қажет? бәрін жақсы түсіндім.
Енді түсініп келемін Түсінбедім Барлығын түсіндім |
Құрал-жабдықтарды жинау. Кері байланыс үшін парақ |
||||||
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
||||||
|
|
Әр оқу тоқсанының басында бекітілген қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру; Сабақ барысында жайлы жағдай туғызу; Өзгелердің пікірін сыйлай отырып, олармен жұмыс жүргізу Қауіпсіздік ережелерін мұқтят сақтау Тақырыпқа сай әрекет ету мен киінуді қатаң талап ету; Әр оқушының жүріс-тұрысын жіті назарда ұстау. Өзгелермен жұмыс, пікірді құрметтеу. |
||||||
Рефлексия Сабақ мақсаттары/меңгеру мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? оқушылар нені үйренді? Оқыту/оқу, Сәтті; Сәтсіз; Болашаққа жоспар.Сабақ мақсаты сабақ тақырыбына, оқушылардың жас ерекшелігіне, қимыл қозғалысқа деген қажеттіліктеріне сай қойылған. |
|||||||
|
||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
Версия1
Мамыр 2018