Материалдар / Есте сақтау қабілетін дамытатын әдіс -тәсілдер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Есте сақтау қабілетін дамытатын әдіс -тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ерекше білімді қажет ететін оқушылармен жұмыс барысында қолданылатын тапсырмалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2024
207
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»

ТұрарРысқұловатындағы

20 жалпыорта білімберетін

мектебінің директоры

Н.Т.Мырзаханов

____________________

____ «____» 2022ж.




Ерекше білімді қажет ететін оқушымен жұмысжоспары





4 «А»сынып

Сынып жетекшісі:Алимкулова С.







2022-2023 оқужылы



Мақсаты: ерекше білімді қажет ететіноқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып,жекетұрлғалық мүмкіндіктерін ашуғакөмектесу,пәнгедеген

қызығушылығынарттыру,мемлекеттікстандарттымеңгерту.


Міндеттері:

  1. Ерекше білімді қажет ететін оқушылармен жеке-бағыттық жұмысын ұйымдастыру үшінжағдайлар жасау.

  2. Оқушылардың жеке жетістіктерін анықтау жүйесін жасау.3.Мұғалімдер біліміменкәсіби сапасынарттыру.

  1. Оқушыныңжекедамудиагностикасы.

  2. Мониторинг арқылы ерекше білімді қажет ететін оқушылардың дамуы мен оқуынқадағалау.


















Үлгермейтіноқушыларгаарналғанереже

  1. Үлгермейтінгебірденжагдаяттысұрақтықойып,тезжауабынталапетуге болмайды.


  1. Oқуының ойланумен дайындалуынажеткіліктіуақытберу;


  1. Міндеттітүрдежауапжазбашаболғаны жаксы;

4Аз уақыт ішінде үлкен материалды меңгеріп алулары мүмкін емес,сондықтанқиынматериалдышaмaшарқынабөлімдергебөліпберукерек.


5.Жаңаөтілгентақырыптар бойыншасұақтарғажауапберулерінталапетпеукерек,одандакелесісабаққақалдырукерек.


б. Оқуқызмeтiнiцжетістігінқамтамасызетуүшінмұғалімжумысжүйесінойластырукерек.


7. ЕҚБоқушылардыцөзінедеген,біліміне,күшінедегенсенімділігін

қалыптастыру;



Мотивациясытөменоқушылардыңмыктыжактарыдаболады:


  • үйдеолароқшауланбайжұмысжүргізебереді;


  • олардыңбелсенділігікешпайдаболады,әpiкөпке дейінcaқтaлaды;


  • олардыңбірізділікжұмысқабеймделуібайқалады;


  • Оларөздеріжекеөзжұмысынұсынугамүмкіндігібар,тапсырмалардыopындayқабілеттерібар.










КІРІСПЕ


көптеген дамыған елдерде жалпы адами құндылықтары мен әлеуметтікталаптарғасайбілімберужүйесіндебарлықбалалартеңжәнетосқауылсызбілім алулары қажет деген шешімге келген. Қазақстан Республикасыныңзаңнамаларындабалалардықорғауаясындағыхалықаралыққұжаттарғасәйкес мынандай ұғым енгізілген:ерекше білім беруге қажеттіліктерібарбалалар(тұлғалар)жәнебарлықоқушылардыңжекелікмүмкіндіктеріескерілеотырып сапалыбілім алудағы теңқұқығы.

білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасына сәйкес елімізде2011жылданбастапинклюзивтібілімберукезеңімененгізілуде.ҚазақстанРеспубликасының 2025 жылға дейінгі стратегиялық даму жоспары 1.1та-рауы «Қол жетімділік пен инклюзивті білім беру» төмендегі мақсаттарғажетудіболжайды:

  • инклюзивтібілімберудіпсихологиялық-педагогикалыққолдауменқамтамасызетуді,жұмысбіліктілігібойыншасұранысқаиеарнайыкабинеттерін,орта,техникалықжәнекәсіптік,ортабілімненкейінгібілімберудіңоқубағдарламаларынқұруды,сондай-ақпедагогикалыққызметкерлердіңбіліктілігінарттыруды;

  • ерекше білім беруге қажеттіліктері бар тұлғалар үшінбілім берудіңбарлықдеңгейлерінеқолжетімділіктіқамтамасызету,жанбасынашаққандағықаржыландырушеңберіндеқаржыландырудыңжоғарынормативіқарастырылған,олардыоқытуүшінмемлекеттіктапсырысұлғайтылған.

Қойылғанмақсаттаржалпыбілімберудеерекшебілімберуқажеттілігібартұлғаларды психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуәдістемесіменқамтамасызетудіңқажеттілігінкөрсетеді,оныңнегізгіжәнемаңыздыаспектілеріосы әдістемелікнұсқаулықтаұсынылған.

Экономикалықынтымақтастықжәнедамуұйымы(ЭыДҰ)елдеріоқушыларда оқуға қиындық туғызатын, соның салдарынан – ерекше білімберуқажеттіліктерініңпайдаболусебептерініңүштобынұсынады:

  • баланыңпсихикалықжәнеденедамуерекшеліктері;

  • мінез-құлықжәнеэмоционалдықпроблемалары;

  • өмірдіңқолайсызжағдайлары(әлеуметтік,психологиялық,экономикалық,лингвистикалықжәнет.б.проблемалар).

ұсыныстарыналғанмектепжасындағыбалалардыңжалпысанының14,2%-ыбілімалады.Осысанаттағықалғанбалалар,сондай-ақбасқасебептергебайланысты оқуда қиындықтары бармектеп оқушылары, ұйымдастыру-әдістемелікмәселелердіңдайындалмағанысебебіненбалаларғақажеттіпсихологиялық-педагогикалыққолдаукөрсетпейтінжалпыбілімберумектептеріндеоқиды.

әдістемелік нұсқаулықтың мақсаты -ҚР жалпы білім беру мектеп-теріндегі ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің ұйымдастырушылық және әдістемелікнегіздерініңмәнін ашу.

әдістемелікнұсқаулықтыңміндеті:

    • жалпыбілімберудіңинклюзивтікқағидасыныңнегізгімазмұнынашу;

    • ҚР жалпы білім беруде ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардыңсапалы білім алуына жағдай жасауды заңнамалық тұрғыда қамтамасызететінотандықнормативтік-құқықтықактілерментаныстыру;

    • оқушылардыңоқудағықиындықтардыңсебептерінжәнесоныңсалда-рынанпайдаболатынерекшебілімберуқажеттіліктерінсипаттау;

    • оқушыныңерекшебілімалуқажеттілігінанықтаужәнебағалауалгоритмінсипаттау,оқупроцесібарысындапсихологиялық-педагогикалыққолдаудыңмазмұныментәсілдерінанықтау;

    • ерекше білім беруге қажеттіліктері бар білім алушыларға арналғанжекежәнеқысқартылғаноқубағдарламасынқұруғаұсыныстарберу.

әдістемелік нұсқаулықтармектептердің басшыларына, мұғалімдерінежәне психологиялық-педагогикалық қолдау көрсететін мамандары-на(психологтарға,логопедтерге,арнайыпедагогтарға,әлеуметтікпедагогтарға),сондай-ақҚазақстанРеспубликасындаинклюзивтібілімберуді дамытуға мүдделі мектеп қауымдастығының барлық мүшелерінеарналған.

әдістемелікнұсқаулықматериалдарыинклюзивтібілімберудідамы-тубойыншамектептіңұйымдастыру-әдістемелікжұмысыныңалғашқықадамдарын қамтамасыз ету мақсатында құрастырылған, алайда ерекшебілімберуқажеттілігібарбалалардыжалпыбілімберуүдерісінеқосубойыншамектепжұмысыныңбарлықаспектілерінқарастырылмайды.әрине, Қазақстанда инклюзивті білім беру тәжірибесінің дамуына қарайқосымша нормативтік-құқықтық, ұйымдастыру-әдістемелік және басқа дамәселелерді шешу қажеттілігі туындайды. жалпы білім беру процесініңбарлыққатысушыларына(әкімшіліктер,мұғалімдер,ата-аналарменмамандардың)ерекшебілімберугеқажеттілігібарбалалардыоқытужәнепсихологиялық-педагогикалыққолдаукөрсетуәдістемелеріноданәрі жетілдіруге мүмкіндік берген белсенділіктері мен ұсыныстары үшіналғысымыздыбілдіреміз.





Түсініктеме

Ерекшебілімберугеқажеттілігібар балалардың

төмендегідей топтары көрсетіледі:


1-топ.психикалықжәнеденедамуындатүрлібұзылымдарыбарба-лалар:көру,есту,сөйлеубұзылымдары,зияты,тірек-қозғалыс аппа-раты,психикалықдамуытежелгенжәнеэмоционалды-ерік-жігераясы зақымдалған балалар.



2-топ.Оқытудағыерекшеқиындықтары,мінез-құлықжәнеэмоциялық проблемалары бар балалар.

зиятықалыптыбалалардыңерекшеқиындықтарыжекеоқудағдыларын меңгерудебайқалады:оқу,жазужәнесанау(дисграфия,дислексия,дис-калькулияжәнет.б.).бұлқиындықтаруақытшасипатқаиежәнеоны балаларғамамандардыңтиістікөмегіменжоюғаболады.мінез-құлық жәнеэмоционалдықпроблемаларерекше психологиялық факторлар-дан(отбасындатәрбиеніңбұзылуы,ата-анаменбаланыңжәнеотба-сыішілікқатынастыңбұзылуы),соныменқатар дамуындағыерекше проблемалардыңболуынан(гипербелсенділікжәнетолыққандыкөңіл бөлмеуден,аутистикалықбұзылыстарспекторыжәнет

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!