Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Этностильде бұйым дайындау,әшекейлеу ( қазақтың ұлттық киімдері)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Үй мәдениеті |
Мектеп: «Н.Оңдасынов атындағы №14 жалпы білім беретін» мемлекеттік мекемесі |
||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 14.12.2023 жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Архабаева А |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Этностильде бұйым дайындау,әшекейлеу ( қазақтың ұлттық киімдері) |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану 8.2.3.1-Қол мен тігін құрал-жабдықтарын және олардың құрылғыларын қолдана отырып, тоқыма материалдарын өңдеу мен сәндеудің тиімді әдістерін анықтау және қолдану. 8.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды талдауда және бағалауда негізінделген сыни ұсыныстар жасау. 8.2.6.1-Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану технологиясын сипаттау. Оқушылардың көпшілігі: сәндеудің тиімді әдістерін анықтау. Кейбір оқушылар: этностиль бойынша жасалған киім үлгілеріне ою орналастыру . |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік терминология Этностиль |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Еңбек жəне шығармашылық ынтымақтастық,өмір бойы білім алу. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Тарих, Графика жобалау |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдынғы білім |
Қазақтың ұлттық киімдері туралы ақпарат біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу/ түгендеу/ оқушылардың зейінін шоғырландыру,топқа бөлу Үй тапсырмасын тексеру «Серпілген сауал» әдісі арқылы сұрақтармен жұмыс: 1. Қалпақ. тұмақ, кимешек, шәлі, булар қандай киімнің түрлеріне жатады? (бас киімдер 2.Киімге қосымша пайдалынатын ұсақ бөлшектерді қалай атаймыз? ( мысалы:сумка, қолшатыр,көзәйнек, қолғап ,амиян)? 3. Қазақтың улттық киімдерін ата 4.Стиль турлерін ата класикаллық,авангардтық,романтикалық,спорттық 5..Эклектика деген не ? стильдердің бір ансамбльге бірігуі 6.. Имидж деген не? Өзіндік стиль бет-бейне,тұлға туралы тусінік |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
«Миға шабуыл» әдісі қолдана отырып бейнематериалды тамашалау М Оқушыларды этностиль түсінігімен таныстыру.
Этникалық стиль – белгілі бір халықтың(этностың) ұлттық киімінің элементтері көрініс тапқан киім үлгісін атайды. Киім үлгісінде ұлттық киімнің пішімі, түсі, матасы, ою-өрнектері мен аксессуарлары болуы тиіс. Қазақ дизайнерлерінің киім үлгілерімен таныстыруға да болады. Мысалы, «Құрақ көрпе» сән компаниясы, Аида Кауменова, Ая Бапани және Балнұр Асанава «Сымбат» сән үйі.) Оқушыларды сабақ тақырыбымен таныстырып, олардың өмір тәжірибесінен білімдерін еске түсіру үшін сабақтың басын презентацияда түрлі ұлттардың ұлттық киімдері бейнеленген фотосуреттерден бастау ұсынылады (С) Презентацияда ұсынылған суреттерге негізделіп, сұрақтарға жауап бер.
(Т) Тапсырма: Қазақтың ұлттық киімдерін зертте.
Дискриптор
ҚБ: топтардың өзара бағалау «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы.
(М) Оқушылар қазақ, орыс, белорусь және татар халықтарының ұлттық киімдерін таблица күйінде берілген критерийлер бойынша зерттейді. Тапсырма топта орындалады. Алдын ала сұрақтарға жауап қамтыла берілген материалдарды дайындап қою ұсынылады. (С) Сұрақтарға жауап бер.
(М) Оқушылар сұрақтарға жауап берген соң, оларға өзге халықтардың ұлттық киімдеріндегі кей ұқсастықтар мен ерекшеліктерін анықтау үшін келесі тапсырманы орындау ұсынылады. Орыс және белорусь, татар және қазақ ұлттық киімдерін зерттеген оқушыларды біріктіріп, төменде берілген таблица бойынша ұлттық киімдердегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау ұсынылады. (Т) Тапсырма. Бірнеше ұлттардың киімдерін берілген дискрипторлар бойынша салыстыр.
Дискриптор:Ерекшелігі мен ұқсастықтарына ҚБ: мұғалімнің бағалауы.Смайликтер арқылы Кубизм» стратегиясы бойынша зерттеу жұмысы. Оқушылар пішін мен стилизацияға назар аудара отырып, өрнек түрін зерттейді. Сонымен қатар, кестеде берілген суретке қарап, өзінің стилизацияланған өрнек түрін ұсынады. Ол үшін төменде берілген кесте бойынша жұмыс (жұмысты А3 форматында орындау ұсынылады) жасалады:
Стилизация – суретті жалпылау және жеңілдету, сонымен қатар, өрнектеп ыңғайлы түрде жасау. Стилизация дизайн мен монументалды өнерде декоративтілікті күшейту үшін пайдаланылады.
Бағалау – «Галереяға саяхат» Презентациядан кейін әр топ өз жұмыстарынан көрме жасайды. Сонымен қатар, бір-бірін бағалау үшін әр топ өзінің конструктивті комментарийін стикерге жазып, жұмыстарға дауыс бере алады. |
Бейнематериалдар:
Презентация
Ноутбуктер
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
.
|