«Миға шабуыл»
әдісі қолдана отырып
бейнематериалды тамашалау М Оқушыларды этностиль
түсінігімен таныстыру.
Этникалық стиль – белгілі бір
халықтың(этностың) ұлттық киімінің элементтері көрініс тапқан киім
үлгісін атайды. Киім үлгісінде ұлттық киімнің пішімі, түсі, матасы,
ою-өрнектері мен аксессуарлары болуы тиіс.
Қазақ дизайнерлерінің киім
үлгілерімен таныстыруға да болады. Мысалы, «Құрақ көрпе» сән
компаниясы, Аида Кауменова, Ая Бапани және Балнұр Асанава «Сымбат»
сән үйі.)
Оқушыларды сабақ
тақырыбымен таныстырып, олардың өмір тәжірибесінен білімдерін еске
түсіру үшін сабақтың басын презентацияда түрлі ұлттардың ұлттық
киімдері бейнеленген фотосуреттерден бастау
ұсынылады
(С) Презентацияда ұсынылған
суреттерге негізделіп, сұрақтарға жауап
бер.
-
Суреттерде не
бейнеленген?
-
Оларды не біріктіреді?
Айырмашылығы неде?
-
Киімнің қандай негізгі түрлері
болады?
-
Ұлттық киімдердің қандай
түрлерін білесіздер?
(Т)
Тапсырма: Қазақтың ұлттық киімдерін
зертте.
Киімнің негізгі
түрлері
|
|
Жас
ерекшеліктеріне қарай бөлінген
киімдер
|
|
Киімдердің пішіні
|
|
Түстік гаммасы
|
|
Ою-өрнектері
|
|
Дискриптор
-
Киім турлері мен жас
ерекшеліктеріне қарай бөлінген киімдер түстік гаммасын
анықтайды.
-
Киімдердің пішіні және
ою-өрнектер туралы зертейді
ҚБ: топтардың өзара
бағалау «Екі жұлдыз бір
тілек» әдісі
арқылы.
(М) Оқушылар қазақ, орыс,
белорусь және татар халықтарының ұлттық киімдерін таблица күйінде
берілген критерийлер бойынша зерттейді.
Тапсырма топта орындалады.
Алдын ала сұрақтарға жауап қамтыла берілген материалдарды дайындап
қою ұсынылады.
(С) Сұрақтарға жауап
бер.
-
Өзге халықтардың ұлттық
киімдері өзара қалай ерекшеленеді?
-
Өзге халықтардың ұлттық
киімдерінің пішіні мен түсінде, әсемдеуінде ұқсастықтар бар
ма?
(М) Оқушылар сұрақтарға жауап
берген соң, оларға өзге халықтардың ұлттық киімдеріндегі кей
ұқсастықтар мен ерекшеліктерін анықтау үшін келесі тапсырманы
орындау ұсынылады. Орыс және белорусь, татар және қазақ ұлттық
киімдерін зерттеген оқушыларды біріктіріп, төменде берілген таблица
бойынша ұлттық киімдердегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау
ұсынылады.
(Т)
Тапсырма. Бірнеше ұлттардың киімдерін
берілген дискрипторлар бойынша салыстыр.
|
Ерекшеліктері
|
Ұқсастықтары
|
Пішіні
|
|
|
Түстік
гаммасы
|
|
|
Дискриптор:Ерекшелігі мен
ұқсастықтарына
ҚБ: мұғалімнің
бағалауы.Смайликтер арқылы
Кубизм» стратегиясы бойынша
зерттеу жұмысы.
Оқушылар пішін мен
стилизацияға назар аудара отырып, өрнек түрін зерттейді. Сонымен
қатар, кестеде берілген суретке қарап, өзінің стилизацияланған
өрнек түрін ұсынады. Ол үшін төменде берілген кесте бойынша жұмыс
(жұмысты А3 форматында орындау ұсынылады)
жасалады:
Стилизация
– суретті жалпылау және
жеңілдету, сонымен қатар, өрнектеп ыңғайлы түрде жасау. Стилизация
дизайн мен монументалды өнерде декоративтілікті күшейту үшін
пайдаланылады.
Зерттеңіз:
|
|
Сіздің
стилизацияңыз
|
Бағалау – «Галереяға
саяхат»
Презентациядан кейін әр топ өз
жұмыстарынан көрме жасайды. Сонымен қатар, бір-бірін бағалау үшін
әр топ өзінің конструктивті комментарийін стикерге жазып,
жұмыстарға дауыс бере алады.
|