Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Үй мәдениеті

    Мектеп: «Н.Оңдасынов атындағы №14 жалпы білім беретін» мемлекеттік мекемесі

    Күні: 14.12.2023 жыл

    Мұғалімнің аты-жөні: Архабаева А

    Сынып: 8

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:



    Сабақ тақырыбы

    Этностильде бұйым дайындау,әшекейлеу ( қазақтың ұлттық киімдері)



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану

    8.2.3.1-Қол мен тігін құрал-жабдықтарын және олардың құрылғыларын қолдана отырып, тоқыма материалдарын өңдеу мен сәндеудің тиімді әдістерін анықтау және қолдану.

    8.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды талдауда және бағалауда негізінделген сыни ұсыныстар жасау.

    8.2.6.1-Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану технологиясын сипаттау.

    Оқушылардың көпшілігі: сәндеудің тиімді әдістерін анықтау.

    Кейбір оқушылар: этностиль бойынша жасалған киім үлгілеріне ою орналастыру .


    Бағалау критерийлері

    • Түрлі халықтардың ұлттық киімдерінің негізгі түрлерін, түстік гаммасы мен ою-өрнектерінің қолданылуын біледі.

    • Қазақ ұлттық киімінің жас ерекшеліктеріне қарай бөлінуінің маңызын біледі.

    • Кейбір халықтардың ұлттық киімдерінің түрлеріндегі ұқсастықтары мен ерекшеліктерін ажыратады.

    • Этностиль бойынша жасалған киім үлгілеріне оюлармен танысады.


    Тілдік мақсаттар


    Пәндік терминология

    Этностиль


    Құндылықтарды дарыту


    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.

    Еңбек жəне шығармашылық ынтымақтастық,өмір бойы білім алу.


    Пәнаралық байланыстар

    Тарих, Графика жобалау


    Алдынғы білім

    Қазақтың ұлттық киімдері туралы ақпарат біледі.


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы












    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу/ түгендеу/ оқушылардың зейінін шоғырландыру,топқа бөлу

    Үй тапсырмасын тексеру «Серпілген сауал» әдісі арқылы сұрақтармен жұмыс:

    1. Қалпақ. тұмақ, кимешек, шәлі, булар қандай киімнің түрлеріне жатады? (бас киімдер

    2.Киімге қосымша пайдалынатын ұсақ бөлшектерді қалай атаймыз? ( мысалы:сумка, қолшатыр,көзәйнек, қолғап ,амиян)?

    3. Қазақтың улттық киімдерін ата

    4.Стиль турлерін ата класикаллық,авангардтық,романтикалық,спорттық

    5..Эклектика деген не ? стильдердің бір ансамбльге бірігуі

    6.. Имидж деген не? Өзіндік стиль бет-бейне,тұлға туралы тусінік








    Сабақтың ортасы






















































































    «Миға шабуыл» әдісі қолдана отырып бейнематериалды тамашалау М Оқушыларды этностиль түсінігімен таныстыру.

    • Этностиль дегеніміз не?

    Этникалық стиль – белгілі бір халықтың(этностың) ұлттық киімінің элементтері көрініс тапқан киім үлгісін атайды. Киім үлгісінде ұлттық киімнің пішімі, түсі, матасы, ою-өрнектері мен аксессуарлары болуы тиіс. Қазақ дизайнерлерінің киім үлгілерімен таныстыруға да болады. Мысалы, «Құрақ көрпе» сән компаниясы, Аида Кауменова, Ая Бапани және Балнұр Асанава «Сымбат» сән үйі.) Оқушыларды сабақ тақырыбымен таныстырып, олардың өмір тәжірибесінен білімдерін еске түсіру үшін сабақтың басын презентацияда түрлі ұлттардың ұлттық киімдері бейнеленген фотосуреттерден бастау ұсынылады

    (С) Презентацияда ұсынылған суреттерге негізделіп, сұрақтарға жауап бер.

    • Суреттерде не бейнеленген?

    • Оларды не біріктіреді? Айырмашылығы неде?

    • Киімнің қандай негізгі түрлері болады?

    • Ұлттық киімдердің қандай түрлерін білесіздер?

    (Т) Тапсырма: Қазақтың ұлттық киімдерін зертте.

    Киімнің негізгі түрлері


    Жас ерекшеліктеріне қарай бөлінген киімдер


    Киімдердің пішіні


    Түстік гаммасы


    Ою-өрнектері


    Дискриптор

    1. Киім турлері мен жас ерекшеліктеріне қарай бөлінген киімдер түстік гаммасын анықтайды.

    2. Киімдердің пішіні және ою-өрнектер туралы зертейді


    ҚБ: топтардың өзара бағалау «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы.


    (М) Оқушылар қазақ, орыс, белорусь және татар халықтарының ұлттық киімдерін таблица күйінде берілген критерийлер бойынша зерттейді. Тапсырма топта орындалады. Алдын ала сұрақтарға жауап қамтыла берілген материалдарды дайындап қою ұсынылады.

    (С) Сұрақтарға жауап бер.

    • Өзге халықтардың ұлттық киімдері өзара қалай ерекшеленеді?

    • Өзге халықтардың ұлттық киімдерінің пішіні мен түсінде, әсемдеуінде ұқсастықтар бар ма?

    (М) Оқушылар сұрақтарға жауап берген соң, оларға өзге халықтардың ұлттық киімдеріндегі кей ұқсастықтар мен ерекшеліктерін анықтау үшін келесі тапсырманы орындау ұсынылады. Орыс және белорусь, татар және қазақ ұлттық киімдерін зерттеген оқушыларды біріктіріп, төменде берілген таблица бойынша ұлттық киімдердегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау ұсынылады.

    (Т) Тапсырма. Бірнеше ұлттардың киімдерін берілген дискрипторлар бойынша салыстыр.


    Ерекшеліктері

    Ұқсастықтары

    Пішіні



    Түстік гаммасы



    Дискриптор:Ерекшелігі мен ұқсастықтарына

    ҚБ: мұғалімнің бағалауы.Смайликтер арқылы

    Кубизм» стратегиясы бойынша зерттеу жұмысы.

    Оқушылар пішін мен стилизацияға назар аудара отырып, өрнек түрін зерттейді. Сонымен қатар, кестеде берілген суретке қарап, өзінің стилизацияланған өрнек түрін ұсынады. Ол үшін төменде берілген кесте бойынша жұмыс (жұмысты А3 форматында орындау ұсынылады) жасалады:


    Стилизация – суретті жалпылау және жеңілдету, сонымен қатар, өрнектеп ыңғайлы түрде жасау. Стилизация дизайн мен монументалды өнерде декоративтілікті күшейту үшін пайдаланылады.

    Зерттеңіз:

    • Берілген ою-өрнек_______________________________________________________________________сипаттайды.

    Стрелка вправо 1

    Сіздің стилизацияңыз


    Бағалау – «Галереяға саяхат»

    Презентациядан кейін әр топ өз жұмыстарынан көрме жасайды. Сонымен қатар, бір-бірін бағалау үшін әр топ өзінің конструктивті комментарийін стикерге жазып, жұмыстарға дауыс бере алады.

    Бейнематериалдар:








































    Презентация








    Ноутбуктер





































    Сабақтың соңы



    .

    • Этностильдегі бұйымды әртүрлі материалдармен қалай сәндеуге болады

    • Әр бұйымда қандай ою-өрнектер көріп отырсыздар? (оқушылар оюлардың түрлерін атай алады, мысалы, өсімдік тәріздес, геометриялық фигура тәріздес, жануарларға ұқсас)

    • Күнделікті өмірде бұл бұйымдарды киюге бола ма?


    Бағалау критерийлері

    1 ден 5 –ке дейінгі балл

    Бұйым әдемі жасалған, барлық элементтері ұқыпты көрінеді .

     

    Бұйымды сәндеуге қазақтың ұлттық ою-өрнектері мен мотивтері қолданылған .

     

    Жұмыс безендірілген, көрмеге дайын.

     

    Өз бұйымын жүзеге асыру үшін креативті идея қолданылған

     

    Жұмыс кезінде қауіпсіздік техникасы сақталған.

     

    Барлығы:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Архабаева Айсулу Турановна
    06 Желтоқсан 2023
    385
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Этностильде бұйым дайындау,әшекейлеу ( қазақтың ұлттық киімдері)

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Этностильде бұйым дайындау,әшекейлеу ( қазақтың ұлттық киімдері)

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану -Қол мен тігін құрал-жабдықтарын және олардың құрылғыларын қолдана отырып, тоқыма материалдарын өңдеу мен сәндеудің тиімді әдістерін анықтау және қолдану. Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды талдауда және бағалауда негізінделген сыни ұсыныстар жасау. -Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Үй мәдениеті

    Мектеп: «Н.Оңдасынов атындағы №14 жалпы білім беретін» мемлекеттік мекемесі

    Күні: 14.12.2023 жыл

    Мұғалімнің аты-жөні: Архабаева А

    Сынып: 8

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:



    Сабақ тақырыбы

    Этностильде бұйым дайындау,әшекейлеу ( қазақтың ұлттық киімдері)



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану

    8.2.3.1-Қол мен тігін құрал-жабдықтарын және олардың құрылғыларын қолдана отырып, тоқыма материалдарын өңдеу мен сәндеудің тиімді әдістерін анықтау және қолдану.

    8.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды талдауда және бағалауда негізінделген сыни ұсыныстар жасау.

    8.2.6.1-Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану технологиясын сипаттау.

    Оқушылардың көпшілігі: сәндеудің тиімді әдістерін анықтау.

    Кейбір оқушылар: этностиль бойынша жасалған киім үлгілеріне ою орналастыру .


    Бағалау критерийлері

    • Түрлі халықтардың ұлттық киімдерінің негізгі түрлерін, түстік гаммасы мен ою-өрнектерінің қолданылуын біледі.

    • Қазақ ұлттық киімінің жас ерекшеліктеріне қарай бөлінуінің маңызын біледі.

    • Кейбір халықтардың ұлттық киімдерінің түрлеріндегі ұқсастықтары мен ерекшеліктерін ажыратады.

    • Этностиль бойынша жасалған киім үлгілеріне оюлармен танысады.


    Тілдік мақсаттар


    Пәндік терминология

    Этностиль


    Құндылықтарды дарыту


    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.

    Еңбек жəне шығармашылық ынтымақтастық,өмір бойы білім алу.


    Пәнаралық байланыстар

    Тарих, Графика жобалау


    Алдынғы білім

    Қазақтың ұлттық киімдері туралы ақпарат біледі.


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы












    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу/ түгендеу/ оқушылардың зейінін шоғырландыру,топқа бөлу

    Үй тапсырмасын тексеру «Серпілген сауал» әдісі арқылы сұрақтармен жұмыс:

    1. Қалпақ. тұмақ, кимешек, шәлі, булар қандай киімнің түрлеріне жатады? (бас киімдер

    2.Киімге қосымша пайдалынатын ұсақ бөлшектерді қалай атаймыз? ( мысалы:сумка, қолшатыр,көзәйнек, қолғап ,амиян)?

    3. Қазақтың улттық киімдерін ата

    4.Стиль турлерін ата класикаллық,авангардтық,романтикалық,спорттық

    5..Эклектика деген не ? стильдердің бір ансамбльге бірігуі

    6.. Имидж деген не? Өзіндік стиль бет-бейне,тұлға туралы тусінік








    Сабақтың ортасы






















































































    «Миға шабуыл» әдісі қолдана отырып бейнематериалды тамашалау М Оқушыларды этностиль түсінігімен таныстыру.

    • Этностиль дегеніміз не?

    Этникалық стиль – белгілі бір халықтың(этностың) ұлттық киімінің элементтері көрініс тапқан киім үлгісін атайды. Киім үлгісінде ұлттық киімнің пішімі, түсі, матасы, ою-өрнектері мен аксессуарлары болуы тиіс. Қазақ дизайнерлерінің киім үлгілерімен таныстыруға да болады. Мысалы, «Құрақ көрпе» сән компаниясы, Аида Кауменова, Ая Бапани және Балнұр Асанава «Сымбат» сән үйі.) Оқушыларды сабақ тақырыбымен таныстырып, олардың өмір тәжірибесінен білімдерін еске түсіру үшін сабақтың басын презентацияда түрлі ұлттардың ұлттық киімдері бейнеленген фотосуреттерден бастау ұсынылады

    (С) Презентацияда ұсынылған суреттерге негізделіп, сұрақтарға жауап бер.

    • Суреттерде не бейнеленген?

    • Оларды не біріктіреді? Айырмашылығы неде?

    • Киімнің қандай негізгі түрлері болады?

    • Ұлттық киімдердің қандай түрлерін білесіздер?

    (Т) Тапсырма: Қазақтың ұлттық киімдерін зертте.

    Киімнің негізгі түрлері


    Жас ерекшеліктеріне қарай бөлінген киімдер


    Киімдердің пішіні


    Түстік гаммасы


    Ою-өрнектері


    Дискриптор

    1. Киім турлері мен жас ерекшеліктеріне қарай бөлінген киімдер түстік гаммасын анықтайды.

    2. Киімдердің пішіні және ою-өрнектер туралы зертейді


    ҚБ: топтардың өзара бағалау «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы.


    (М) Оқушылар қазақ, орыс, белорусь және татар халықтарының ұлттық киімдерін таблица күйінде берілген критерийлер бойынша зерттейді. Тапсырма топта орындалады. Алдын ала сұрақтарға жауап қамтыла берілген материалдарды дайындап қою ұсынылады.

    (С) Сұрақтарға жауап бер.

    • Өзге халықтардың ұлттық киімдері өзара қалай ерекшеленеді?

    • Өзге халықтардың ұлттық киімдерінің пішіні мен түсінде, әсемдеуінде ұқсастықтар бар ма?

    (М) Оқушылар сұрақтарға жауап берген соң, оларға өзге халықтардың ұлттық киімдеріндегі кей ұқсастықтар мен ерекшеліктерін анықтау үшін келесі тапсырманы орындау ұсынылады. Орыс және белорусь, татар және қазақ ұлттық киімдерін зерттеген оқушыларды біріктіріп, төменде берілген таблица бойынша ұлттық киімдердегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау ұсынылады.

    (Т) Тапсырма. Бірнеше ұлттардың киімдерін берілген дискрипторлар бойынша салыстыр.


    Ерекшеліктері

    Ұқсастықтары

    Пішіні



    Түстік гаммасы



    Дискриптор:Ерекшелігі мен ұқсастықтарына

    ҚБ: мұғалімнің бағалауы.Смайликтер арқылы

    Кубизм» стратегиясы бойынша зерттеу жұмысы.

    Оқушылар пішін мен стилизацияға назар аудара отырып, өрнек түрін зерттейді. Сонымен қатар, кестеде берілген суретке қарап, өзінің стилизацияланған өрнек түрін ұсынады. Ол үшін төменде берілген кесте бойынша жұмыс (жұмысты А3 форматында орындау ұсынылады) жасалады:


    Стилизация – суретті жалпылау және жеңілдету, сонымен қатар, өрнектеп ыңғайлы түрде жасау. Стилизация дизайн мен монументалды өнерде декоративтілікті күшейту үшін пайдаланылады.

    Зерттеңіз:

    • Берілген ою-өрнек_______________________________________________________________________сипаттайды.

    Стрелка вправо 1

    Сіздің стилизацияңыз


    Бағалау – «Галереяға саяхат»

    Презентациядан кейін әр топ өз жұмыстарынан көрме жасайды. Сонымен қатар, бір-бірін бағалау үшін әр топ өзінің конструктивті комментарийін стикерге жазып, жұмыстарға дауыс бере алады.

    Бейнематериалдар:








































    Презентация








    Ноутбуктер





































    Сабақтың соңы



    .

    • Этностильдегі бұйымды әртүрлі материалдармен қалай сәндеуге болады

    • Әр бұйымда қандай ою-өрнектер көріп отырсыздар? (оқушылар оюлардың түрлерін атай алады, мысалы, өсімдік тәріздес, геометриялық фигура тәріздес, жануарларға ұқсас)

    • Күнделікті өмірде бұл бұйымдарды киюге бола ма?


    Бағалау критерийлері

    1 ден 5 –ке дейінгі балл

    Бұйым әдемі жасалған, барлық элементтері ұқыпты көрінеді .

     

    Бұйымды сәндеуге қазақтың ұлттық ою-өрнектері мен мотивтері қолданылған .

     

    Жұмыс безендірілген, көрмеге дайын.

     

    Өз бұйымын жүзеге асыру үшін креативті идея қолданылған

     

    Жұмыс кезінде қауіпсіздік техникасы сақталған.

     

    Барлығы:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Ашық сабақ 8 сынып
    06.12.2023
    385
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Архабаева Айсулу Турановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации