Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Европа елдері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Европа елдері
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға европа елдерінің , европа материгінің шектескен мемлекеттермен таныстыру, табиғаты, зерттеуші саяхатшылар жөнінде мәліметтерді жеткізу, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер, слайд
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Үй тапсырмасын сұрау.
Оқушыларды топтарға бөлу.
І тапсырма:
І топ
Евразия материгінің шеткі нүктелері, Еуропа мен Азияның шекарасы
ІІ топ
Евразияның табиғат ерекшелігі
ІІІ топ
Евразияны зерттеген саяхатшылар
ІІ тапсырма:
Сөзжұмбақ
-
Ең биік шың Эверест қай мемлекетте орналасқан ? (8848 метр)
-
Жауын-шашын көп түсетін аймақ ? (16000 мм)
-
Жауын-шашын аз түсетін аймақ ? (15 мм)
-
Дүние жүзіндегі ең ірі мұздық ? (77 км)
-
Евразиядағы ең ұзын өзен ? (6300 км)
-
Евразиядағы сөнбеген жанартау ? (4750 метр)
-
Евразиядағы ең суық аймақ ? (-71°С)
І топ
Елдері мен астаналары
ІІ топ
Табиғатына сипаттама
ІІІ топ
Әлемге танымалдылығы
Ең ерекше кестесі
Р/с |
Аты |
Мағынасы |
Ерекшелігі |
1. |
Гималай |
Қар мекені |
Ең биік тау Эверест-8848 м |
2. |
Каспий |
Грузия тайпасының аты |
Ең үлкен көл 390 000 км 2 |
3. |
Тянь-Шань |
Аспанмен таласқан |
Орта Азиядағы биік тау, Хан тәңір-6995 м |
Адасқан нысандар
Дунай Тау
Апьпі
Ладога Көл
Днепр
Онега Өзен
Карпат
Р/с |
Елдері |
Өнімдері |
1 |
Швейцария |
Сағат |
2 |
Нидерланды |
Гүл |
3 |
Финляндия |
Nokia телефоны |
4 |
Франция |
Иіссу |
5 |
Германия |
Мерседес автокөлігі |
6 |
Болгария, Грузия |
Бақшалық дақыл |
7 |
Италия, Ватикан қаласы |
Христандықтардың діни орталығы |
8 |
Исландия |
Аяз ата мекені |
9 |
Швеция |
Сони техникалық бұйымдары |
10 |
Дания |
Сүт өнімдері |
Р/с |
Елдер |
Астанасы |
Ақшасы |
1. |
Исландия |
Рейкьявик |
Исландия кронасы |
2. |
Ирландия |
Дублин |
Евро |
3. |
Дания |
Копенгаген |
Дат кронасы |
4. |
Норвегия |
Осло |
Норвег кронасы |
5. |
Швеция |
Стокгольм |
Швед кронасы |
6. |
Финляндия |
Хельсинки |
Евро |
7. |
Ұлыбритания |
Лондон |
Фунт стерлинг |
8. |
Франция |
Париж |
Евро |
9. |
Германия |
Берлин |
Евро |
10. |
Швейцария |
Берн |
Евро |
11. |
Бельгия |
Брюссель |
Евро |
12. |
Нидерланды |
Амстердам |
Евро |
13. |
Австрия |
Вена |
Евро |
14. |
Польша |
Варшава |
Злата |
15. |
Италия |
Рим |
Евро |
16. |
Испания |
Мадрид |
Евро |
17. |
Португалия |
Лиссабон |
Евро |
18. |
Венгрия |
Будапешт |
Форинт |
19. |
Грекия |
Афина |
Евро |
20. |
Чехия |
Прага |
Чех кронасы |
|
|
|
|
Р/с |
Аймақтары |
Елдері |
1 |
Солтүстік Европа |
Норвегия, Швеция, Финляндия, Исландия, Дания |
2 |
Оңтүстік Европа |
Испания, Португалия, Италия, Словения,Грекия, Албания, Македония |
3 |
Батыс Европа |
Ұлыбритания, Ирландия, Франция, Германия, Швецария, бельгия, Нидерландия, Австрия |
4 |
Шығыс Европа |
Полбша, Чехия, Словения, Венгрия, Румыния, Болгария, Сербия, Латвия, Литва, Эстония, Ресей, Украина, Беларусь |
Геодиктант
Европа-ең кіші дүние бөлік.Оның ауданы ....................... Халық саны ....................... Европада үлкенді-кішілі ................................. бар. Ол мынадай тарихи-географиялық аймаққа бөлінеді.
..................
....................
....................
...................
Европа еледерінің саяси-этникалық құрамы алуан түрлі. Халқы ................... сөйлейді.
Тығыздығы ................................
Діні .........................., оның ішінде католиктік тармағын ұстайды.
Оқушыларды бағалау:
Бейнеролик Әлемнің керемет жерлері 4 минут 45 секунд
Үйге тапсырма: Азия елдерінің астаналарын жазып келу. § 23,§ 24
Сабақтың тақырыбы: Атмосфераның құрамы мен құрылысы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға атмосфераның құрамы мен құрылысы жайлы кеңінен танысу, атмосфера қабатының жер беті үшін маңыздылығын ұғыну, мәліметтерді жеткізу, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер, слайд
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі. Шаттық шеңберін құру.
Қайырлы күн, достым
Қайырлы күн болсын
Бейсенбінің сәті
Сәттілікке толы болсын
Біздің алар бағамыз
Кілең бестік болсын !
Үй тапсырмасын сұрау. Гидросфера қабаты «Жабық тест»
-
Гидросферадаға ащы және тұщы судың үлесі ?
2. Дүние жүзінде қанша мұхит бар ?
3. Мұхит суының неше қасиеті бар ?
4. Мұхит суында неше градуста мұз қатады ?
5. Мұхит суында қанша түрлі тұздар бар ?
6. Мұхит суының орташа тұздылығы, өлшем бірлігі ?
7. Теңіздерді қандай топтарға бөлеміз ?
8. Дүние жүзіндегі ең үлкен шығанақ ?
9. Дүние жүзіндегі ең үлкен бұғаз ?
10. Дүние жүзілік мұхит терминінің негізін салған ғалым ?
«Жабық тест» жауаптары
1. Тұщы су-2,5 , Ащы су-97,5
2. Дүние жүзінде 4 мұхит бар
3. Мұхит суында 2 қасиет бар: температурасы, тұздылығы
4. -2 мұз қатады
5. 60 түрлі тұздар бар
6. 36 промиле
7. Теңіздер 2 топқа бөлінеді: ішкі, сыртқы
8. Мексика шығанағы
9. Мозамбик бұғазы
10. Ю.М.Шокальский
-
Тест сұрақтарының бағалануы:
-
9-10 сұрақ «5»
-
7-8 сұрақ «4»
-
5-6 сұрақ «3»
-
4-тен төмен сұрақ «2»
Атмосфераның құрамы мен құрылысы
Сабақ жоспары:
1.Топқа бөлу
2.Бейнефильм
3.Шеңберлі ақпарат
4.Ойлан, есте сақта
5.Сергіту сәті
6.Географиялық есептер
7.Полиглот
8.Автор орындығы
9.Бағалау
10.Үйге тапсырма
Оқушыларды топтарға бөлу.
Топтың тапсырмасы:
-
«Адасқан әріптер»
ШЫИХТАР-
КИМХИ-
МЕТОЛЕГОР-
2.Шеңберлі ақпарат (постермен жұмыс) –Атмосфера
3. «Ойлан, еске сақта !»
46Географиялық есептер:
1. Адам бір рет тыныс алғанда 500 мг ауа жұтады.Минутына 18 рет тыныс алса қанша
ауа жұтады ?
2. Оқушы бір тәулікте қанша ауа жұтады ?
3. Мектепте 470 оқушы бар. Бір минутта олар қанша ауа жұтады ?
-
Адам бір рет тыныс алғанда, 500 мг ауа жұтады. Әр жұтқан
сайын 5 % оттегін қабылдайды. Сонда қанша миллиграмм оттегін қабылдайды ?
Жауаптары:
1.18*500 = 9000мг (1минут)
2. 9000*24 = 216 000 мг
3. 9000*470= 4 230 000 мг
4. 25 мг (оттегін қабылдайды)
Полиглот
-
Көзге ілінбейді, жұтсаң білінбейді
-
Құрап тұрған кеңістік, (ауа)
Күн күйдірер маңдайды.
Аптабы бар ең ыстық,
Кебісітер таңдайды. (Шөл)
-
Көрінбейді өзі,
Терезені ұрады.
Айтатын жоқ сөзі,
Ысқырып тұрады.
Болмаса да аяқ-көзі,
Серуен де құрады.
Бұл не ? (Боран)
-
Білімнің жол басшысы,
Шәкірттің қолбасшысы (Мұғалім)
-
Елдері мен қаласы,
Ойпаты мен даласы.
Теп-тегіс тақтай-ды,
Өзені де ақпайды,
Тоғайы мен тауы бар,
Бұл не, өзің тауып ал. (Карта)
-
Доп сынды келбеті,
Онда бар түп-түгел,
Әлемнің әлпеті. (Глобус)
-
Аяғы жоқ, қолы жоқ,
Бірақ тыныш тұрмайды.
Сақтамасаң-қорын тек,
Барша тірлік құрайды. (Су)
-
Сұрғылт түтін,
Бүркесе маңайды,
Адастырар талайды. (Тұман)
-
Көлдің беті көк әйнек,
Сырғанауға, тым әйбет ! (Мұз)
-
Оқушыларды бағалау:
-
21-25 балл- «5»
-
14-20 балл – «4»
-
5-13 балл- «3»
-
4-тен төмен – «2»
Үйге тапсырма: § 31-32 оқу. Атмосфера мен гидросфераның ұқсастығы
Венн диаграммасын толтыру.
Қорытынды:
Болмасын ауа ешкімнің арман мұңы,
Ауадан артық ас жоқ жалғанда ұлы.
Ойлашы, кімге керек боламыз біз,
Жұтудан таза ауаны қалған күні
Қызылорда облысының дене шынықтыру және спорт басқармасы Жалаңтөс Баһадүр Сейітқұлұлы атындағы спортта дарынды балаларға арналған мектеп–интернат коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Бекітемін»
Мектеп директорының
оқу-ісі жөніндегі орынбасары:
_______________А.Б.Байжанова
«____» _________ 2018 ж.
Тақырыбы: Атмосфераның құрамы мен құрылысы
Пәні: География
Сыныбы: 7 «Б»
Пән мұғалімі: Орынбаева Айнұр
Қызылорда қаласы, 2017 - 2018 оқу жылы