Пән: Ақпараттық-коммуникациялық технологияларОрта мерзімді жоспар бөлімі: "Тірі табиғат"Күні: Сынып: 3-сынып | Мектеп: «Жалпы білім беретін №5 орта мектеп» КМММұғалімнің аты-жөні: Мұқаметжан Тоғжан ДәуренқызыҚатысқандар саны: 25Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақ тақырыбы | Файлдар мен бумалар |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 3.1.2.3 файл және бума ұғымдарын түсіндіру;3.2.4.2 арнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Компьютерде ақпаратты ссақтап үйренКөптеген оқушылар:Ақпаратты программада сақтауды мұғалімнің көмегімен көрсете алады. Кейбір оқушылар: Буманы құрып үйренеді. |
Бағалау критерийлері | Компьютерде ақпаратты ссақтап үйренАқпаратты программада сақтауды мұғалімнің көмегімен көрсете алады. Буманы құрып үйренеді. |
Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология:Бума, файл,ашу.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Файл дегеніміз не?Файлдың атауы неше бөліктерден тұрады?Бума деген не?Таңбаша деген не? |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыстар | Көркем еңбек пәні |
АКТ қолдану дағдылары | Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
Ресурстар | Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
Бастапқы білім | Компьютерді басқару |
Сабақтың барысы |
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | Жаңа топ құруПсихологиялық ахуал қалыптастыру. «Қызыл өрік» би«Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады.1-топ «Бақыт жалаулары»2-топ «Арман жалаулары»3-топ «Қуаныш жалаулары»Жұмыс ережесін келісуСабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!Уақытты үнемдейміз!Нақты,дәл жауап береміз!Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)Компьютердегі программалар деген ине?Операциялық жүйе деген не?Жұмыс үстелі деген не?Неліктен компьютер қосылғннан кейін көрінетін экран жұмыс үстелі деп аталады?ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.Оқу мақсатын таныстыруКүтілетін нәтижені анықтау |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
Сабақтың ортасы | Ширату тапсырмасы.Файл дегеніміз не?Файлдың атауы неше бөліктерден тұрады?Бума деген не?Таңбаша деген не?
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) «Көршіңе әңгімелеп бер»Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.Салыстыр:Дескриптор:Компьютерде ақпаратты ссақтап үйренАқпаратты программада сақтауды мұғалімнің көмегімен көрсете алады.ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары |
Сергіту сәті
«Молекулалар» | Жүргізуші қатысушыларға енді олардың атомдар екенін айтады. Содан соң «10 атомнан молекулаға бірігіңдер!» деген пәрмен береді. Осылайша, атом санын азайта береді. Айтылған санға біріге алмағандар ойыннан шығып отырады. Соңында қалған екі атом жеңімпаз атанады. | Оқушылар сергіту сәтін жасайды. |
Сабақтың соңы | Жаңа білім мен тәжірибені қолдану «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады. (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)«Алма ағашы» кері байланыс.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, алма ағашынажабыстырады.Қызыл алмаға сабақтан алған әсерін, білімін жазады. Сары алмаға сұрағын жазады. |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенкезеңінде қолданыла алады. | Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз | Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет? |