Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Факультатив жоспары "Қызықты география"
Материал туралы қысқаша түсінік
География пәнінен 7-сыныпқа арналған факультатив жоспары ұстаздарға көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
30 Шілде 2018
9458
321 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі
Фурқат атындағы №37 жалпы орта мектебінің 7 «А» сыныбына арналған география пәнінен «Қызықты география» факультативінің жоспары.
География пәні мұғалімі: Алтаева Жансая Сеиткасымовна.
2017 – 2018 оқу жылы
Бекітемін__________________ Мектеп директоры
Түсінік хат Ойын – бала әрекетінің негізгі бір түрі. Бала үшін «ойын – өмір сүрудің белсенді формасы, сол арқылы көп, өзі үшін жаңа бір дүниелерді анықтайды. География сабағындағы ойындар баланың таным процестерін және тілін дамытады. Ойын әрекеті – бала қылығын ережеге бағындырады, керексіз амалдарды тоқтатып, кедергіні ығыстыруға үйренеді, эмоциялық күйі және көңілі көтеріңкі болады. Ойын арқылы баланың сана-сезімі, еркі, өзін-өзі бақылауын арттыру. География пәнінен әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушыға жан-жақты білім беру, сол білімін өмырде қолдана білуге үйрету. Факультатив мақсаты: Оқушыларды ұйымшылдыққа, достыққа, тез ойлап, шешім қабылдауға, бір-біріне көмектесуге, жарыс барысында белсенділік көрсетуге, жеке тұлға ретінде дамуына мүмкіндік жасау арқылы тәрбиелеу, география пәніне қызығушылығын арттыру, көшбасшылық қасиеттерін дамыту, география пәнінен олимпиадалық есептер шығара білуге дағдыландыру. Факультатив міндеттері: Әр сабақта ойын түрлерін орнымен қолданып, оны қызықты ету арқылы оқушылардың білімге ынта-ықыласын, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Оқушыларға ойын элементтерін пайдалана отырып, география ғылымы жайында терең мағлұмат беру, әр түрлі ойын элементтерін пайдалану, термин сөздермен жұмыс жасау, географияның тілі – картамен көбірек жұмыс жасап, шартты белгілердің атқаратын қызметін білу. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы мен ізденімпаздылығын, ойлау қабілеттерін дамыту негізінде шығармашылық қабілеттері мен топта жұмыс жасау дағдыларын дамыту арқылы сыни көзқарастарын дамыту.
Оқу-әдістемелік жоспар
Факультатив мазмұны: Кіріспе. География ғылымы. 1 сабақЖер ғаламшары. 2 сабақЖер туралы қысқаша мәліметтер
Практикалық жұмыс. 9 сабақ Оқушыларды олимпиадалық есептерді шығара білуге дағдыландыру. Топқа бөлу арқылы әр топқа есеп беру.1-топ: Теңіз деңгейіндегі ауаның температурасы +17°C. 4 км биіктікте ұшып бара жатқан ұшақ бортының сыртындағы температура қандай болады?Жауабы: 17-(6×4)=17-24=-7°CII-топ: 6 км биіктіктегі температура -1°C. Осы кезде жер бетіндегі температура қандай болады?Жауабы: (6×6)-1=35°CIII-топ: Тау етегіндегі ауаның температурасы +12°C. Таудың шыңында ауа температурасы -18°C. Таудың биіктігі қандай?Жауабы: 12-(-18):6=5 км.Жердің ішкі құрылысы. 10 сабақ«Жорға жарысы» 11 сабақ Экспресс сұрақтарға жылдам жауап беру.1. Шығыс Еуропада орналасқан мемлекет, астанасы Минск?2. Бұрынғы кеңестік республикалар ішіндегі ең кіші және халық ең тығыз қоныстанған мемлекет?3. Араб географы, Арал теңізін «Хорезм көлі» деп атаған ?4. Сюань Цзяньның «Ақ өзендегі қала» деп атаған Ұлы Жібек жолының бойында орналасқан ең ірі қала?5. Ең биік секвойя ағашы не деп аталады?6. Өз елін « гексагон» (алтыбұрыш) деп атаған бұл қай ел?7. Алмаз өндіруден әлемде екінші орын алатын ел?8. Дүние жүзіндегі ең алғашқы ұйымдастырылған ұлттық саябақ?9. Үндістердің «као чо» - ағаштың көз жасы деп атаған ағашы?10. Аса қомағайлығы мен тісінің өткірлігіне байланысты үндістер «азулы жын» деп атаған балық?Табиғат және адам 12 сабақ Қазіргі уақытта адамзат экологиялық кризистің қиын жағдайында тұр, оны жеңу үшін экологиялық білім мен тәрбиенің маңызы зор.Табиғи ресурстардың толықтай немесе кейбір бөліктердің жоғалуы, табиғи ландшафт өнімділігінің төмендеуі, топырақ, су жүйесінің құрғауы, қоршаған ортаның ластануы – Қазақстандағы табиғи ортаның жалпы экологиялық жағдайының бұзылуын сипаттайды.Қазақстанда Аралдың тартылу мәселесі су ресурстарын рационалды пайдалану арқылы, халықты таза сумен қамтамасыз ету, су көздерінің ластануы, энергетика мен ауыл шаруашылығы арасындағы байланыс барлық елдегі эколог-мамандардың біріккен жұмысы үшін перспективалық мәселелер болып табылады. Мұндай қарым-қатынастар суды сақтау, суды пайдалану және су көздерін қорғау бойынша барлық ұлттық бағдарламалардың бірігуіне әкеледі.«Мақал-мәтел» жарысы. 13 сабақ Жалпы табиғат жайында мақал-мәтел жарысын ұйымдастыру.Номенклатура 14 сабақ Картамен жұмыс жасау, есте сақтау қабілетін арттыру.Атмосфера 15 сабақ Жердің «қатты» қабатын (гидросфераны қоса) атмосфера қабаты қоршап жатыр. Ол Жермен бірге айналады және оның құрамы, негізінен, азот(78,08%-ы) пен оттектен (20,95%-ы) тұрады.Атмосферадағы ауаның жалпы массасы 5,15•1015 тонна. Жер бетінен жоғарылаған сайын оның қысымы мен тығыздығы кемиді. Атмосфера бірнеше қабаттардан тұрады. Жер бетінен биіктеген сайын
Фурқат атындағы №37 жалпы орта мектебінің 7 «А» сыныбына арналған география пәнінен «Қызықты география» факультативінің жоспары.
География пәні мұғалімі: Алтаева Жансая Сеиткасымовна.
2017 – 2018 оқу жылы
Бекітемін__________________ Мектеп директоры
Түсінік хат Ойын – бала әрекетінің негізгі бір түрі. Бала үшін «ойын – өмір сүрудің белсенді формасы, сол арқылы көп, өзі үшін жаңа бір дүниелерді анықтайды. География сабағындағы ойындар баланың таным процестерін және тілін дамытады. Ойын әрекеті – бала қылығын ережеге бағындырады, керексіз амалдарды тоқтатып, кедергіні ығыстыруға үйренеді, эмоциялық күйі және көңілі көтеріңкі болады. Ойын арқылы баланың сана-сезімі, еркі, өзін-өзі бақылауын арттыру. География пәнінен әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушыға жан-жақты білім беру, сол білімін өмырде қолдана білуге үйрету. Факультатив мақсаты: Оқушыларды ұйымшылдыққа, достыққа, тез ойлап, шешім қабылдауға, бір-біріне көмектесуге, жарыс барысында белсенділік көрсетуге, жеке тұлға ретінде дамуына мүмкіндік жасау арқылы тәрбиелеу, география пәніне қызығушылығын арттыру, көшбасшылық қасиеттерін дамыту, география пәнінен олимпиадалық есептер шығара білуге дағдыландыру. Факультатив міндеттері: Әр сабақта ойын түрлерін орнымен қолданып, оны қызықты ету арқылы оқушылардың білімге ынта-ықыласын, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Оқушыларға ойын элементтерін пайдалана отырып, география ғылымы жайында терең мағлұмат беру, әр түрлі ойын элементтерін пайдалану, термин сөздермен жұмыс жасау, географияның тілі – картамен көбірек жұмыс жасап, шартты белгілердің атқаратын қызметін білу. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы мен ізденімпаздылығын, ойлау қабілеттерін дамыту негізінде шығармашылық қабілеттері мен топта жұмыс жасау дағдыларын дамыту арқылы сыни көзқарастарын дамыту.
Оқу-әдістемелік жоспар
№ | Тақырыбы | Сағат саны | Мерзімі | Сабақтың түрлері |
1 | Кіріспе. География ғылымы | 1 | Лекция | |
2 | Жер ғаламшары | 1 | Интерактивті | |
3 | Тест жұмысы | 1 | Бақылау сабақ | |
4 | Карта – географияның тілі. | 1 | Пәнаралық байланыс | |
5 | Практикалық жұмыс. | 1 | Практикалық | |
6-7 | Ұлы географиялық ашулар | 2 | Лекция,саяхат | |
8 | Географиялық термин сөздер | 1 | Семинар | |
9 | Практикалық жұмыс | 1 | Есеп шығару | |
10 | Жердің ішкі құрылысы | 1 | Аралас | |
11 | «Жорға жарысы» | 1 | Сайыс сабақ | |
12 | Табиғат және адам | 1 | Пәнаралық байланыс | |
13 | «Мақал-мәтел» жарысы | 1 | Жарыс сабақ | |
14 | Номенклатура | 1 | Картамен жұмыс | |
15 | Атмосфера | 1 | Пәнаралық байланыс | |
16 | Материктер | 1 | Интерактивті | |
17 | Практикалық жұмыс | 1 | Практикалық | |
18 | Дүниежүзілік мұхит бөліктері | 1 | Лекция,аралас | |
19 | «Кім жылдам» ойыны | 1 | Сайыс сабақ | |
20 | Елдер мен астаналар | 1 | Саяхат,аралас | |
21 | Әлемге әйгілі қалалар | 1 | Саяхат, аралас | |
22 | Викториналық сұрақтар | 1 | Қайталау | |
23 | Практикалық жұмыс | 1 | Есеп шығару | |
24 | «Кім тапқыр» тапқырлар сайысы | 1 | Сайыс сабақ | |
25 | Биосфера | 1 | Лекция | |
26 | «Жорға» | 1 | Сайыс сабақ | |
27 | «Мен өзенмін» танымдық ойыны | 1 | Ойын сабақ | |
28 | Тест жұмысы | 1 | Бақылау сабақ | |
29 | «Бәйге» жылдамдық ойыны | 1 | Ойын сабақ | |
30 | «Саяхатшы» ойыны | 1 | Ойын сабақ | |
31 | Практикалық жұмыс | 1 | Бақылау сабақ | |
32 | «Полиглот» ойыны | 1 | Ойын сабақ | |
33 | «ХХІ ғасыр көшбасшысы» | 1 | Жарыс сабақ | |
34 | Қорытынды | 1 | Қайталау |
Факультатив мазмұны: Кіріспе. География ғылымы. 1 сабақЖер ғаламшары. 2 сабақЖер туралы қысқаша мәліметтер
- Күннен қашықтығы — 150 млн км.
- Орбитадағы айналу жылдамдығы — 29,8 км/с.
- Орташа тығыздығы — 5,5 • 103 кг/м3.
- Күнді айналу ұзақтығы — 365 тәул. 6 caғ.
- Табиғи серігі — Ай.
- Массасы — 6 • 1024 т.
- Радиусының орташа ұзындығы — 6371 км.
- Экваторының ұзындығы — 40075,7 км.
- Меридианының ұзындығы — 40008,5 км.
- Жер бетінің жалпы ауданы — 510 млн км2.
- Әр түрлі Картографиялық проекцияларда құрылған карталар нақты жер бетінің кескінін біраз бұрмалап көрсетеді. Бұрмалану үш түрлі болады:
- а) бұрыштық (картадағы бұрыштар глобустағы бұрыштарға тең болмайды);
- ә) аудандық (аудандардың масштабы картаның әр аумағында әр түрлі);
- б) сызықтық (картаның бір сызығының әрбір нүктесінде масштаб әр түрлі).
Практикалық жұмыс. 9 сабақ Оқушыларды олимпиадалық есептерді шығара білуге дағдыландыру. Топқа бөлу арқылы әр топқа есеп беру.1-топ: Теңіз деңгейіндегі ауаның температурасы +17°C. 4 км биіктікте ұшып бара жатқан ұшақ бортының сыртындағы температура қандай болады?Жауабы: 17-(6×4)=17-24=-7°CII-топ: 6 км биіктіктегі температура -1°C. Осы кезде жер бетіндегі температура қандай болады?Жауабы: (6×6)-1=35°CIII-топ: Тау етегіндегі ауаның температурасы +12°C. Таудың шыңында ауа температурасы -18°C. Таудың биіктігі қандай?Жауабы: 12-(-18):6=5 км.Жердің ішкі құрылысы. 10 сабақ«Жорға жарысы» 11 сабақ Экспресс сұрақтарға жылдам жауап беру.1. Шығыс Еуропада орналасқан мемлекет, астанасы Минск?2. Бұрынғы кеңестік республикалар ішіндегі ең кіші және халық ең тығыз қоныстанған мемлекет?3. Араб географы, Арал теңізін «Хорезм көлі» деп атаған ?4. Сюань Цзяньның «Ақ өзендегі қала» деп атаған Ұлы Жібек жолының бойында орналасқан ең ірі қала?5. Ең биік секвойя ағашы не деп аталады?6. Өз елін « гексагон» (алтыбұрыш) деп атаған бұл қай ел?7. Алмаз өндіруден әлемде екінші орын алатын ел?8. Дүние жүзіндегі ең алғашқы ұйымдастырылған ұлттық саябақ?9. Үндістердің «као чо» - ағаштың көз жасы деп атаған ағашы?10. Аса қомағайлығы мен тісінің өткірлігіне байланысты үндістер «азулы жын» деп атаған балық?Табиғат және адам 12 сабақ Қазіргі уақытта адамзат экологиялық кризистің қиын жағдайында тұр, оны жеңу үшін экологиялық білім мен тәрбиенің маңызы зор.Табиғи ресурстардың толықтай немесе кейбір бөліктердің жоғалуы, табиғи ландшафт өнімділігінің төмендеуі, топырақ, су жүйесінің құрғауы, қоршаған ортаның ластануы – Қазақстандағы табиғи ортаның жалпы экологиялық жағдайының бұзылуын сипаттайды.Қазақстанда Аралдың тартылу мәселесі су ресурстарын рационалды пайдалану арқылы, халықты таза сумен қамтамасыз ету, су көздерінің ластануы, энергетика мен ауыл шаруашылығы арасындағы байланыс барлық елдегі эколог-мамандардың біріккен жұмысы үшін перспективалық мәселелер болып табылады. Мұндай қарым-қатынастар суды сақтау, суды пайдалану және су көздерін қорғау бойынша барлық ұлттық бағдарламалардың бірігуіне әкеледі.«Мақал-мәтел» жарысы. 13 сабақ Жалпы табиғат жайында мақал-мәтел жарысын ұйымдастыру.Номенклатура 14 сабақ Картамен жұмыс жасау, есте сақтау қабілетін арттыру.Атмосфера 15 сабақ Жердің «қатты» қабатын (гидросфераны қоса) атмосфера қабаты қоршап жатыр. Ол Жермен бірге айналады және оның құрамы, негізінен, азот(78,08%-ы) пен оттектен (20,95%-ы) тұрады.Атмосферадағы ауаның жалпы массасы 5,15•1015 тонна. Жер бетінен жоғарылаған сайын оның қысымы мен тығыздығы кемиді. Атмосфера бірнеше қабаттардан тұрады. Жер бетінен биіктеген сайын
- ,
- ,
- ,
- ,
- ,
- деп ажыратылады.
Унитарлы мемлекет | Федерациялы мемлекет |
Елдер территориясы өз құрамында өзін-өзі басқару біліктілігіне ие болмайды. | Елдер территориясы өз құрамында да өзін-өзі басқару біліктілігіне ие болады |
Елде бір конституци
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |