Материалдар / Факультатив жоспары "Қызықты география"

Факультатив жоспары "Қызықты география"

Материал туралы қысқаша түсінік
География пәнінен 7-сыныпқа арналған факультатив жоспары ұстаздарға көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Шілде 2018
9458
321 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі











Фурқат атындағы №37 жалпы орта мектебінің 7 «А» сыныбына арналған география пәнінен «Қызықты география» факультативінің жоспары.





География пәні мұғалімі: Алтаева Жансая Сеиткасымовна.





























2017 – 2018 оқу жылы

Бекітемін__________________ Мектеп директоры

















































Түсінік хат Ойын – бала әрекетінің негізгі бір түрі. Бала үшін «ойын – өмір сүрудің белсенді формасы, сол арқылы көп, өзі үшін жаңа бір дүниелерді анықтайды. География сабағындағы ойындар баланың таным процестерін және тілін дамытады. Ойын әрекеті – бала қылығын ережеге бағындырады, керексіз амалдарды тоқтатып, кедергіні ығыстыруға үйренеді, эмоциялық күйі және көңілі көтеріңкі болады. Ойын арқылы баланың сана-сезімі, еркі, өзін-өзі бақылауын арттыру. География пәнінен әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушыға жан-жақты білім беру, сол білімін өмырде қолдана білуге үйрету. Факультатив мақсаты: Оқушыларды ұйымшылдыққа, достыққа, тез ойлап, шешім қабылдауға, бір-біріне көмектесуге, жарыс барысында белсенділік көрсетуге, жеке тұлға ретінде дамуына мүмкіндік жасау арқылы тәрбиелеу, география пәніне қызығушылығын арттыру, көшбасшылық қасиеттерін дамыту, география пәнінен олимпиадалық есептер шығара білуге дағдыландыру. Факультатив міндеттері: Әр сабақта ойын түрлерін орнымен қолданып, оны қызықты ету арқылы оқушылардың білімге ынта-ықыласын, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Оқушыларға ойын элементтерін пайдалана отырып, география ғылымы жайында терең мағлұмат беру, әр түрлі ойын элементтерін пайдалану, термин сөздермен жұмыс жасау, географияның тілі – картамен көбірек жұмыс жасап, шартты белгілердің атқаратын қызметін білу. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы мен ізденімпаздылығын, ойлау қабілеттерін дамыту негізінде шығармашылық қабілеттері мен топта жұмыс жасау дағдыларын дамыту арқылы сыни көзқарастарын дамыту.



















Оқу-әдістемелік жоспар
ТақырыбыСағат саныМерзіміСабақтың түрлері
1Кіріспе. География ғылымы1

Лекция
2Жер ғаламшары1

Интерактивті
3Тест жұмысы1

Бақылау сабақ
4Карта – географияның тілі.1

Пәнаралық байланыс
5Практикалық жұмыс.1

Практикалық
6-7Ұлы географиялық ашулар2

Лекция,саяхат
8Географиялық термин сөздер1

Семинар
9Практикалық жұмыс1

Есеп шығару
10Жердің ішкі құрылысы1

Аралас
11«Жорға жарысы»1

Сайыс сабақ
12Табиғат және адам1

Пәнаралық байланыс
13«Мақал-мәтел» жарысы1

Жарыс сабақ
14Номенклатура1

Картамен жұмыс
15Атмосфера 1

Пәнаралық байланыс
16Материктер1

Интерактивті
17Практикалық жұмыс1

Практикалық
18Дүниежүзілік мұхит бөліктері1

Лекция,аралас
19«Кім жылдам» ойыны1

Сайыс сабақ
20Елдер мен астаналар1

Саяхат,аралас
21Әлемге әйгілі қалалар1

Саяхат, аралас
22Викториналық сұрақтар1

Қайталау
23Практикалық жұмыс1

Есеп шығару
24«Кім тапқыр» тапқырлар сайысы1

Сайыс сабақ
25Биосфера1

Лекция
26«Жорға»1

Сайыс сабақ
27«Мен өзенмін» танымдық ойыны1

Ойын сабақ
28Тест жұмысы1

Бақылау сабақ
29«Бәйге» жылдамдық ойыны1

Ойын сабақ
30«Саяхатшы» ойыны1

Ойын сабақ
31Практикалық жұмыс1

Бақылау сабақ
32«Полиглот» ойыны1

Ойын сабақ
33«ХХІ ғасыр көшбасшысы»1

Жарыс сабақ
34Қорытынды1

Қайталау














Факультатив мазмұны: Кіріспе. География ғылымы. 1 сабақЖер ғаламшары. 2 сабақЖер туралы қысқаша мәліметтер
  • Күннен қашықтығы — 150 млн км.
  • Орбитадағы айналу жылдамдығы — 29,8 км/с.
  • Орташа тығыздығы — 5,5 • 103 кг/м3.
  • Күнді айналу ұзақтығы — 365 тәул. 6 caғ.
  • Табиғи серігі — Ай.
  • Массасы — 6 • 1024 т.
  • Радиусының орташа ұзындығы — 6371 км.
  • Экваторының ұзындығы — 40075,7 км.
  • Меридианының ұзындығы — 40008,5 км.
  • Жер бетінің жалпы ауданы — 510 млн км2.
Тест жұмысы. 3 сабақ Өткен оқу жылындағы алған білімдерін, есте сақтау қабілеттерін анықтау барысында тест жұмысын орындату, нұсқа бойынша әр оқушыға жеке тапсырма беру.Карта – географияның тілі. 4 сабақ Картографиялық сауаттылығының қалыптасуына жағдай жасау, карта бойынша атауы және көрсетуі, анықтауды, кескін картаға түсіре білуді, баяндай білуді, түсіндіруді, болжай алуды үйрету.
  • Әр түрлі Картографиялық проекцияларда құрылған карталар нақты жер бетінің кескінін біраз бұрмалап көрсетеді. Бұрмалану үш түрлі болады:
  • а) бұрыштық (картадағы бұрыштар глобустағы бұрыштарға тең болмайды);
  • ә) аудандық (аудандардың масштабы картаның әр аумағында әр түрлі);
  • б) сызықтық (картаның бір сызығының әрбір нүктесінде масштаб әр түрлі).
Бұл үш түрлі бұрмаланудың үшеуі де глобуста болмайды.Практикалық жұмыс. 5 сабақ Оқушының алған білімін бекіту барысында картамен жұмыс жасау, берілген объектілердің орнын анықтау, оқушыларды топқа бөліп, әр топқа тапсырма беру. 1-топ: Картаға қарап, қай жерде келе жатқанымызды анықтайық! Сіздерге географиялық объектілердің географиялық координаталары берілген. Сіздер координата бойынша объектіні анықтайсыздар:1-кеме: 42°о; 146° ш.б. арал – Тасман аралы. 45° с; 15° б.б. бұғаз – Гибралтар бұғазы.2-кеме: 50° о; 70° ш.б. арал Кергелен аралы.18° с.е; 85° ш.б. шығанақ – Бенгал шығанағы. 2-топ: Дүниежүзілік физикалық картасы бойынша саяхат жасап шығасыздар.1-кеме: 22° с; 120° ш.б. – Тайвань аралы. 11° с.е; 140° ш.б. Мариан шұңғымасы.2-кеме: 11° с.е; 80° ш.б. – Шри-Ланка аралы. 20° о.е; 47° ш.б. – Мадагаскар аралы. 3-топ: Материктер мен мұхиттар картасын пайдаланып, координаталарды анықтайсыздар.55° о.е; 71° б.б. – Отты Жер аралы.Ендігі де, бойлығы да 0° - Гвинея шығанағы.21° с.е; 80° б.б. – Куба аралы.65° с.е; 20° б.б – Исландия аралы. Ұлы географиялық ашулар. 6-7 сабақГеографиялық термин сөздер. 8 сабақ Антарктикалық ағыс немесе Батыс желдер ағысы – оңтүстік жарты шардың қоңыржай белдеуіндегі ашық су айдыны арқылы шеңбер жасап, дүние жүзілік мұхиттағы ең қуатты суық ағыс өтеді. Антициклон – атмосфераның қысымы жоғары аймағы.Альбедо – жер бетінің күн сәулесін шағылыстыруы қабілетін сипаттайтын фотометриялық шама.Ауа циркуляциясы – жер бетіндегі ауаның әр түрлі қызуы және ондағы қысым айырмашылығы салдарынан пайда болатын ауа ағыстарының жүйесі.

Практикалық жұмыс. 9 сабақ Оқушыларды олимпиадалық есептерді шығара білуге дағдыландыру. Топқа бөлу арқылы әр топқа есеп беру.1-топ: Теңіз деңгейіндегі ауаның температурасы +17°C. 4 км биіктікте ұшып бара жатқан ұшақ бортының сыртындағы температура қандай болады?Жауабы: 17-(6×4)=17-24=-7°CII-топ: 6 км биіктіктегі температура -1°C. Осы кезде жер бетіндегі температура қандай болады?Жауабы: (6×6)-1=35°CIII-топ: Тау етегіндегі ауаның температурасы +12°C. Таудың шыңында ауа температурасы -18°C. Таудың биіктігі қандай?Жауабы: 12-(-18):6=5 км.Жердің ішкі құрылысы. 10 сабақ«Жорға жарысы» 11 сабақ Экспресс сұрақтарға жылдам жауап беру.1. Шығыс Еуропада орналасқан мемлекет, астанасы Минск?2. Бұрынғы кеңестік республикалар ішіндегі ең кіші және халық ең тығыз қоныстанған мемлекет?3. Араб географы, Арал теңізін «Хорезм көлі» деп атаған ?4. Сюань Цзяньның «Ақ өзендегі қала» деп атаған Ұлы Жібек жолының бойында орналасқан ең ірі қала?5. Ең биік секвойя ағашы не деп аталады?6. Өз елін « гексагон» (алтыбұрыш) деп атаған бұл қай ел?7. Алмаз өндіруден әлемде екінші орын алатын ел?8. Дүние жүзіндегі ең алғашқы ұйымдастырылған ұлттық саябақ?9. Үндістердің «као чо» - ағаштың көз жасы деп атаған ағашы?10. Аса қомағайлығы мен тісінің өткірлігіне байланысты үндістер «азулы жын» деп атаған балық?Табиғат және адам 12 сабақ Қазіргі уақытта адамзат экологиялық кризистің қиын жағдайында тұр, оны жеңу үшін экологиялық білім мен тәрбиенің маңызы зор.Табиғи ресурстардың толықтай немесе кейбір бөліктердің жоғалуы, табиғи ландшафт өнімділігінің төмендеуі, топырақ, су жүйесінің құрғауы, қоршаған ортаның ластануы – Қазақстандағы табиғи ортаның жалпы экологиялық жағдайының бұзылуын сипаттайды.Қазақстанда Аралдың тартылу мәселесі су ресурстарын рационалды пайдалану арқылы, халықты таза сумен қамтамасыз ету, су көздерінің ластануы, энергетика мен ауыл шаруашылығы арасындағы байланыс барлық елдегі эколог-мамандардың біріккен жұмысы үшін перспективалық мәселелер болып табылады. Мұндай қарым-қатынастар суды сақтау, суды пайдалану және су көздерін қорғау бойынша барлық ұлттық бағдарламалардың бірігуіне әкеледі.«Мақал-мәтел» жарысы. 13 сабақ Жалпы табиғат жайында мақал-мәтел жарысын ұйымдастыру.Номенклатура 14 сабақ Картамен жұмыс жасау, есте сақтау қабілетін арттыру.Атмосфера 15 сабақ Жердің «қатты» қабатын (гидросфераны қоса) атмосфера қабаты қоршап жатыр. Ол Жермен бірге айналады және оның құрамы, негізінен, азот(78,08%-ы) пен оттектен (20,95%-ы) тұрады.Атмосферадағы ауаның жалпы массасы 5,15•1015 тонна. Жер бетінен жоғарылаған сайын оның қысымы мен тығыздығы кемиді. Атмосфера бірнеше қабаттардан тұрады. Жер бетінен биіктеген сайын
  • ,
  • ,
  • ,
  • ,
  • ,
  •  деп ажыратылады.
Материктер 16 сабақПрактикалық жұмыс 17 сабақ Өткенді үнемі қайталап отыруды дағдыға айналдыру мақсатында термин сөздерді, номенклатураны қайталау. Тест жұмысын орындау.Дүниежүзілік мұхит бөліктері 18 сабақ«Кім жылдам» ойыны 19 сабақ1. Сөнбеген жанартаулар мен гейзерлердің, мұздықтардың көп болуынан «Мұз бен от елі» деп аталатын ел  (Исландия)2. Қазақстандағы шина жасау зауыты орналасқан қала  (Шымкент)3. Ауаның горизонталь бағытта қозғалуы  (Жел)4. Аустралияның астанасы (Канберра)5. Орыс қызының есімімен аталатын өзен (Лена)6. Қысы қатал болатын Лапландияны дүние жүзі халықтары қалай атайды? («Аяз Атаның мекені»)7. Қазақстандағы өлшеуіш аппаратура шығаратын зауыт қай қалада (Көкшетау)Елдер мен астаналар 20 сабақ Дүние жүзі елдерінің әкімшілік-территориялық құрылысының негізгі түрлері.Әкімшілік-территориялық құрылысына байланысты елдер 2 топқа бөлінеді:
Унитарлы мемлекетФедерациялы мемлекет
Елдер территориясы өз құрамында өзін-өзі басқару біліктілігіне ие болмайды.Елдер территориясы өз құрамында да өзін-өзі басқару біліктілігіне ие болады
Елде бір конституци
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ