Сабақ элементтері,
уақыт
|
Жоспарланған
іс-әрекет
(мұғалімнің және
оқушылардың іс әрекеті)
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
(2
мин)
|
1.
Сәлемдесу
2.
оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
|
Оқу
құралдары
|
Сабақ тақырыбын, мақсаттар
және бағалау критерийлерін анықтау
(3
мин)
|
БЫМ мұғалім оқушыларға бос торы
бар феодалдық сатыны ұсынады. Оқушылардың мақсаты: феодалдық
сатынының өкілдерін дұрыс ретпен орналастыруды сұрайды (Қосымша
1).
С
Тапсырма орындалғаннан кейін,
мұғалім оқушылармен талқылау жүргізіп, феодалдық сатыны дұрыс
толтырғанын анықтап, неліктен осылайша орналастырғанын
сұрау.
О
Дұрыс толтырылған форасын
ұсынып, түсіндіру.
Жұмыс дәптеріне сабақ
тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен
бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен
танысу.
Оқушылармен бірлесіп, зерттеу
сұрақтары анықталады:
-
феодалдық саты ерекшеліктерін
біліп, түсіну;
-
феодалдық қоғамда сословиеге
бөліну ерекшеліктерін қарастыру;
-
әр сословиенің ерекшеліктерін
анықтауда, тарихи деректі талдау;
-
Қорытынды
жазу.
|
Презентация.
Қосымша 1 «Әлеуметтік
топтар»
|
Жұптық жұмыс
түрі
Оқулықпен
жұмыс
(10
мин)
|
М/Ж
Мұғалім оқушыларды оқулықтың
31-33 беттегі мәтінмен танысуды және кестені толтыруды
сұрайды:
сословие
|
өкілдері
|
қызметі
|
1
сословие
|
|
|
2
сословие
|
|
|
3
сословие
|
|
|
Бағалау
кртиерийлері:
-
Мәтіннен басты ақпаратты
ажыратады;
-
Бірінші, екінші, үшінші
сословие өкілдерін анықтап, дәптерге
түсіреді;
-
Әр сословиенің қызметін
анықтайды.
М/С
жалпысыныптық
талқылау.
М/С мұғалімнің
сұрақтары:
-Бірінші мен екінші сословиені
не біріктіреді?
-үшінші сословиенің
айырмашылығы неде?
|
Дүниежүзі тарихы: Жалпы білім
беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық, Астана: «Назарбаев
Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2017., 31-33
беттер.
|
Жұптық жұмыс
түрі
Тарихи дерекпен
жұмыс
(10
мин)
|
Ж
34 беттегі тарихи деректі
оқыңыз. Дерек бойынша әр сословиенің қызметін, құқығын, міндетін
анықтаңыз. Жауаптарды схема түріне
салыңыз:
Сословие
Қызметі
Құқықтар мен
міндеттері
Бағалау
критерийлері:
-
Тарихи дерекпен
танысады;
-
Феодалдық қоғамның үш
сословиесін ажыратады;
-
Әр сословие өкілінің қызметін
анықтайды;
-
Сословие өкілдерінің құқықтары
мен міндеттерін анықтайды;
|
Дүниежүзі тарихы: Жалпы білім
беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық, Астана: «Назарбаев
Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2017., 34 бет
|
Талқылау
(5
мин)
|
М/С
«Менің вассалымның вассалы -
менің вассалым емес», «Сеньорсыз жер жоқ»
деген
тұжырымдарды қалай
түсінесіздер?
|
Презентация
|
Жеке
жұмыс
(8
мин)
|
Ж
төменде берілген ұғымдарды
пайдалана отырып, сабақтың зерттеу сұрағына жауап
беріңіз: Феодалдық қоғам қалай
ұйымдасқан?
Феодализм
Феодалдық
қоғам
поместье
әлеуметтік
рөлдер
рыцарьлар
басыбайлы
шаруалар
теңсіздік
феодалдық
міндеткерліктер
барщина
оброк
сеньорлар
сословие
тәуелділік
С
Кейбір оқушылар жауаптарын
оқиды.
|
Презентация
|
Рефлексия және үй
тапсырмасы
(5
мин)
|
С
Мұғалім келесі сөйлемдерді
жалғастыруды сұрайды:
Батыс Еуропадағы феодалдық
қоғамның басты ерекшеліктері ... болып
табылады.
Сеньор
дегеніміз…
Шаруалар феодалдық сатыға
кірмеді, себебі ...
Король вассал бола алмайды, себебі
...
|
Презентация
|