Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Феодализм

Мектеп: Б.Момышұлы атындағы орта мектеп-гимназиясы

Күні:9.10.2020ж

Мұғалімнің аты-жөні:Джанузакова М.С

Сынып: 6 «А,Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?




Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.1.1 – феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау

6.1.2.1 – үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау

Сабақ мақсаттары

- тарихи деректермен жұмыс жасай отыра, феодалдық қоғамның ерекшеліктерін білу;

Бағалау критерийлері




  • феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын түсінеді;

  • феодал мен шаруа арасындағы қарым-қатынасты сипаттайды.


Тарихи концепт (фокус)










интерпретация

Тілдік мақсаттар


Тілдік құзіретті дамыту:

Тыңдалым: ауызша пікірлерді тыңдау.

Оқылым: мәтіндік мәліметпен жұмыс.

Жазылым: жазба жұмыстарын орындау.

Айтылым: барлық сыныппен жұпта/топта ұжымдық талқылау, сондай-ақ сұрақтарға жауап беру кезінде.

Оқушылар феодализмнің басты ұғымдарының түсінігін көрсету үшін терминдерді қолдана алады.

Пәнге тән лексика мен терминология: қожайын, рыцарь, шаруа, теңсіздік, барщина, ауыл шаруашылық қалдықтар, иелік.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Феодализм … қалыптасты.

Қожайын мен шаруа ... болды.

... азық-түлік пен заттар өндірілген кезде қалдықтар пайда болады.

Құндылықтарды дарыту




жұптық/топтық жұмыстарды және бағалауды ұйымдастыру арқылы ынтымақтастық, сыйластық пен академиялық шындықты дамыту

Пәнаралық байланыстар

экономика (экономикалық терминдер, өндірістік қатынастар).

АКТ қолдану дағдылары

Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады.

Бастапқы білім


Феодалдық қоғамның басты ерекшелітерін, әлеуметтік сатыны жалпылама біледі.


Сабақ барысы


Сабақ элементтері, уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

(мұғалімнің және оқушылардың іс әрекеті)

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

(2 мин)

1. Сәлемдесу

2. оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.


Оқу құралдары




Сабақ тақырыбын, мақсаттар және бағалау критерийлерін анықтау

(3 мин)

БЫМ мұғалім оқушыларға бос торы бар феодалдық сатыны ұсынады. Оқушылардың мақсаты: феодалдық сатынының өкілдерін дұрыс ретпен орналастыруды сұрайды (Қосымша 1).


С Тапсырма орындалғаннан кейін, мұғалім оқушылармен талқылау жүргізіп, феодалдық сатыны дұрыс толтырғанын анықтап, неліктен осылайша орналастырғанын сұрау.


О Дұрыс толтырылған форасын ұсынып, түсіндіру.


Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.


Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:


  1. феодалдық саты ерекшеліктерін біліп, түсіну;

  2. феодалдық қоғамда сословиеге бөліну ерекшеліктерін қарастыру;

  3. әр сословиенің ерекшеліктерін анықтауда, тарихи деректі талдау;

  4. Қорытынды жазу.

Презентация.

Қосымша 1 «Әлеуметтік топтар»

Жұптық жұмыс түрі


Оқулықпен жұмыс

(10 мин)

М/Ж Мұғалім оқушыларды оқулықтың 31-33 беттегі мәтінмен танысуды және кестені толтыруды сұрайды:


сословие

өкілдері

қызметі

1 сословие



2 сословие



3 сословие




Бағалау кртиерийлері:

  • Мәтіннен басты ақпаратты ажыратады;

  • Бірінші, екінші, үшінші сословие өкілдерін анықтап, дәптерге түсіреді;

  • Әр сословиенің қызметін анықтайды.



М/С жалпысыныптық талқылау.

М/С мұғалімнің сұрақтары:

-Бірінші мен екінші сословиені не біріктіреді?

-үшінші сословиенің айырмашылығы неде?

Дүниежүзі тарихы: Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық, Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2017., 31-33 беттер.


Жұптық жұмыс түрі


Тарихи дерекпен жұмыс


(10 мин)

Ж 34 беттегі тарихи деректі оқыңыз. Дерек бойынша әр сословиенің қызметін, құқығын, міндетін анықтаңыз. Жауаптарды схема түріне салыңыз:

Shape1 Shape3 Shape2 Сословие


Shape5 Shape6 Shape4

Shape7 Shape8 Shape9


Shape10 Қызметі

Shape12 Shape11

Shape13


Құқықтар мен міндеттері

Shape15 Shape16 Shape14



Бағалау критерийлері:


  • Тарихи дерекпен танысады;

  • Феодалдық қоғамның үш сословиесін ажыратады;

  • Әр сословие өкілінің қызметін анықтайды;

  • Сословие өкілдерінің құқықтары мен міндеттерін анықтайды;

Дүниежүзі тарихы: Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық, Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2017., 34 бет


Талқылау

(5 мин)

М/С «Менің вассалымның вассалы - менің вассалым емес», «Сеньорсыз жер жоқ» деген тұжырымдарды қалай түсінесіздер?


Презентация

Жеке жұмыс

(8 мин)

Ж төменде берілген ұғымдарды пайдалана отырып, сабақтың зерттеу сұрағына жауап беріңіз: Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?

Феодализм

Феодалдық қоғам

поместье

әлеуметтік рөлдер

рыцарьлар

басыбайлы шаруалар

теңсіздік

феодалдық міндеткерліктер

барщина

оброк

сеньорлар

сословие

тәуелділік

С Кейбір оқушылар жауаптарын оқиды.

Презентация

Рефлексия және үй тапсырмасы

(5 мин)

С Мұғалім келесі сөйлемдерді жалғастыруды сұрайды:


Батыс Еуропадағы феодалдық қоғамның басты ерекшеліктері ... болып табылады.


Сеньор дегеніміз…


Шаруалар феодалдық сатыға кірмеді, себебі ...


Король вассал бола алмайды, себебі ...


Презентация




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.11.2020
997
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі