Материалдар / Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2020
841
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Феодализм

Мектеп: Б.Момышұлы атындағы орта мектеп-гимназиясы

Күні:9.10.2020ж

Мұғалімнің аты-жөні:Джанузакова М.С

Сынып: 6 «А,Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?




Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.1.1 – феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау

6.1.2.1 – үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау

Сабақ мақсаттары

- тарихи деректермен жұмыс жасай отыра, феодалдық қоғамның ерекшеліктерін білу;

Бағалау критерийлері




  • феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын түсінеді;

  • феодал мен шаруа арасындағы қарым-қатынасты сипаттайды.


Тарихи концепт (фокус)










интерпретация

Тілдік мақсаттар


Тілдік құзіретті дамыту:

Тыңдалым: ауызша пікірлерді тыңдау.

Оқылым: мәтіндік мәліметпен жұмыс.

Жазылым: жазба жұмыстарын орындау.

Айтылым: барлық сыныппен жұпта/топта ұжымдық талқылау, сондай-ақ сұрақтарға жауап беру кезінде.

Оқушылар феодализмнің басты ұғымдарының түсінігін көрсету үшін терминдерді қолдана алады.

Пәнге тән лексика мен терминология: қожайын, рыцарь, шаруа, теңсіздік, барщина, ауыл шаруашылық қалдықтар, иелік.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Феодализм … қалыптасты.

Қожайын мен шаруа ... болды.

... азық-түлік пен заттар өндірілген кезде қалдықтар пайда болады.

Құндылықтарды дарыту




жұптық/топтық жұмыстарды және бағалауды ұйымдастыру арқылы ынтымақтастық, сыйластық пен академиялық шындықты дамыту

Пәнаралық байланыстар

экономика (экономикалық терминдер, өндірістік қатынастар).

АКТ қолдану дағдылары

Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады.

Бастапқы білім


Феодалдық қоғамның басты ерекшелітерін, әлеуметтік сатыны жалпылама біледі.


Сабақ барысы


Сабақ элементтері, уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

(мұғалімнің және оқушылардың іс әрекеті)

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

(2 мин)

1. Сәлемдесу

2. оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.


Оқу құралдары




Сабақ тақырыбын, мақсаттар және бағалау критерийлерін анықтау

(3 мин)

БЫМ мұғалім оқушыларға бос торы бар феодалдық сатыны ұсынады. Оқушылардың мақсаты: феодалдық сатынының өкілдерін дұрыс ретпен орналастыруды сұрайды (Қосымша 1).


С Тапсырма орындалғаннан кейін, мұғалім оқушылармен талқылау жүргізіп, феодалдық сатыны дұрыс толтырғанын анықтап, неліктен осылайша орналастырғанын сұрау.


О Дұрыс толтырылған форасын ұсынып, түсіндіру.


Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.


Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:


  1. феодалдық саты ерекшеліктерін біліп, түсіну;

  2. феодалдық қоғамда сословиеге бөліну ерекшеліктерін қарастыру;

  3. әр сословиенің ерекшеліктерін анықтауда, тарихи деректі талдау;

  4. Қорытынды жазу.

Презентация.

Қосымша 1 «Әлеуметтік топтар»

Жұптық жұмыс түрі


Оқулықпен жұмыс

(10 мин)

М/Ж Мұғалім оқушыларды оқулықтың 31-33 беттегі мәтінмен танысуды және кестені толтыруды сұрайды:


сословие

өкілдері

қызметі

1 сословие



2 сословие



3 сословие




Бағалау кртиерийлері:

  • Мәтіннен басты ақпаратты ажыратады;

  • Бірінші, екінші, үшінші сословие өкілдерін анықтап, дәптерге түсіреді;

  • Әр сословиенің қызметін анықтайды.



М/С жалпысыныптық талқылау.

М/С мұғалімнің сұрақтары:

-Бірінші мен екінші сословиені не біріктіреді?

-үшінші сословиенің айырмашылығы неде?

Дүниежүзі тарихы: Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық, Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2017., 31-33 беттер.


Жұптық жұмыс түрі


Тарихи дерекпен жұмыс


(10 мин)

Ж 34 беттегі тарихи деректі оқыңыз. Дерек бойынша әр сословиенің қызметін, құқығын, міндетін анықтаңыз. Жауаптарды схема түріне салыңыз:

Shape1 Shape3 Shape2 Сословие


Shape5 Shape6 Shape4

Shape7 Shape8 Shape9


Shape10 Қызметі

Shape12 Shape11

Shape13


Құқықтар мен міндеттері

Shape15 Shape16 Shape14



Бағалау критерийлері:


  • Тарихи дерекпен танысады;

  • Феодалдық қоғамның үш сословиесін ажыратады;

  • Әр сословие өкілінің қызметін анықтайды;

  • Сословие өкілдерінің құқықтары мен міндеттерін анықтайды;

Дүниежүзі тарихы: Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық, Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2017., 34 бет


Талқылау

(5 мин)

М/С «Менің вассалымның вассалы - менің вассалым емес», «Сеньорсыз жер жоқ» деген тұжырымдарды қалай түсінесіздер?


Презентация

Жеке жұмыс

(8 мин)

Ж төменде берілген ұғымдарды пайдалана отырып, сабақтың зерттеу сұрағына жауап беріңіз: Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?

Феодализм

Феодалдық қоғам

поместье

әлеуметтік рөлдер

рыцарьлар

басыбайлы шаруалар

теңсіздік

феодалдық міндеткерліктер

барщина

оброк

сеньорлар

сословие

тәуелділік

С Кейбір оқушылар жауаптарын оқиды.

Презентация

Рефлексия және үй тапсырмасы

(5 мин)

С Мұғалім келесі сөйлемдерді жалғастыруды сұрайды:


Батыс Еуропадағы феодалдық қоғамның басты ерекшеліктері ... болып табылады.


Сеньор дегеніміз…


Шаруалар феодалдық сатыға кірмеді, себебі ...


Король вассал бола алмайды, себебі ...


Презентация




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!