Тақырып:Фигуралар салу.Ежелгі уақытта ұзындықты қалай өлшеген? өлшеген? | Мектеп: О.Жандосов |
Күні:28.11 | Мұғалімнің аты-жөні:Кошакаева А.А |
МатематикаСынып: 3 | Қатысқандар саны:20 | Қатыспағандар саны: |
Оқу мақсаттары | 3.3.1.5 берілген ауданы бойынша торкөзді қағазға жазық фигуралар салу,фигуралардың қиылысу және бірігу аймағын табуды үйрену. 3.5.2.3 бұрыштарды, көпбұрыштарды латын әліпбиінің бас әріптерімен таңбалау, оларды таңбалануы бойынша оқу |
Күтілетін нәтижелер | Барлық оқушылар үшін: |
| Торкөз бетіне жазық фигураларды салу. |
| Бірқатар оқушылар үшін: |
| Берілген параметрлер бойынша фигура салу. |
| Кейбір оқушылар үшін:Фигураның пішіні өзгергенде оның ауданы қалай өзгеретінін түсіндіру. |
Тілдік мақсаттар
Пән аралықбайланыс | Оқушылар:Тіктөртбұрышты, параллель түзулерді қалай салуды түсіндіру.Пәндік лексика және терминология:Фигуралар, салу,паралель,аршин,ярд, |
| Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау: |
| Тіктөртбұрыштың ауданын қалай табу керек? |
| Қазақ тілі,музыка,шет тілі |
Тірек білім, білік, дағдылар | Фигураларды салу,сымтемірден,жіптен фигуралар жасау. |
Жоспар |
Уақыты | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Басы
Ортасы
| 1.Ұйымдастыру Психологиялық ахуал. Шырылдады қоңырау,Біз сабақты бастаймыз.Жаңа білім алуға,Алға қадам бастаймыз.- «Қазақстанның болашағы, білімді ұрпақтың қолында» деген елбасымыз Н.Ә.Назарбаев- Ендеше білімді ұрпақ кімдер?- Біздер! - Білімімізді көрсетуге дайынбыз ба? - Дайынбыз!- Көңіл-күйіміз қандай?- Ке-ре-мет!2.Үй тапсырмасын пысықтау.«Дұрыс», «бұрыс» белгісі арқылы сұраққа жауап беру.1.Шеңбер дөңгелектің шегарасы ма? /д/2. Симметрия осі фигураны тең екіге бөлмейді./б/ 3.Дөңгелек- жазық фигура./д/4. Су,құм,күн сағаттар өмірде болмаған./б/5.Қазақ халқының бұрынғы аудан бірлігі-шөмеле./б/ 6.Тіктөртбұрыштың ауданын табу үшін, оның ұзындығын еніне көбейтеміз./д/3. Өзектендіру. «Мені тап» ойыны.Сынып ішінің әр жеріне фигураларды тығып қойып іздету,бес балаға.-Тапқандарың не нәрсе?-Фигуралар4.Мақсат қою.«Мені тап Тақырып:«Фигуралар салу» Ежелгі уақытта ұзындықты қалай өлшеген?-Әртүрлі фигураларды салуды,фигуралардың қиылысу және бірігу аймағын табуды үйренесің.(41бет)5.Жаңа сабақСен нені үйрендің?№1. Оқулықпен жұмыс.Үш тілде ұзындық өлшемін айту. (қолдың қары,ярд,аршин) елі, сүйем ұғымдары.Бейнекөрініс. «Қазақы өлшем атаулары»Жұппен жұмыс. |
Слайд
Сигналды көрсеткіш
Дидактикалық қималар
слайд
БейнекөрінісТаңшолпан. «Қазақы өлшемдер» |
| Жаңаны ашу.– Жазық бетіндегі екі қиылыспайтын түзу параллель деп аталады.Бұл сөз гректің «параллелой» сөзінен шыққан, «қатар жүретін» деген мағына береді..Сергіту сәті. «Мен қазақпын»Практикалық жұмыс. Мәселелі жағдаят)Екі түзу сызық сыз. –Екі түзу сызық жазық бетінде қалай орналасқан? (Кез келген екі түзу сызық жазық бетінде қиылысуы да, қиылыспауы да мүмкін)–Екі түзу сызықтың қанша ортақ нүктелері болуы мүмкін? (Егер қиылысса, бір нүкте, егер қиылыспаса, екі нүкте.) | Дәптер |
Аяғы | Практикалық жұмыс. Суретті қара. Параллель түзулерге өмірден мысал келтір.Параллель түзулерді салу үшін жоспар құр. Бұны әрқалай жасауға болады. Дәптеріңе параллель кесінділер сыз.Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.Практикалық жұмысқа түсінік бере отырып өз бетінше тіктөртбұрыш салуды ұсынамын. Оның қандай ерекшеліктері бар?(Параллель қабырғалары тең, бұрыштары тік).№3. а) Фигуралардың бірігу аймағын табу,бояу. Бірігу аймағы-конус.ә) Фигуралардың қиылысу аймағын боя.№5. Топтық жұмыс- үлгі бойынша тексере отырып ауданды табу. Үш топқа үш фигура. 6.Бекіту №6.Математика күнделікті өмірімізде.а) Сымтемірден алтыбұрыш,тіктөртбұрыш жасау. ә)Жіппен жасау. (3см,6 қабырға) Үйге №4 |
Оқулық,сынып ішіндегі паралель заттарды табу(терезе,тақта сызықтары,шот,баспалдақ) оларды әкеліп қою.
Циркуль,қарындаш,сызғыш
Сымтемір,жіп
Оқулық. |
| Кері байланыс. «Бес жолды өлең»Рефлексия. |
|