Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары:
|
2.3.1.4 - фигураның
белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы
табу
2.3.1.5 - берілген
периметрі бойынша жазық фигуралар салу, олардың пішіндері өзгеруіне
қарай периметрдің қалай өзгеретінін
түсіндіру
|
Басы
|
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
ҚАМАЛДЫ ҚОРҒА -
ОЙЫНЫ
Ойнаушылар үлкен
шеңбердің қатарына тұрады. Шеңбердің ортасына «Қамал», яғни мосы
немесе орындық қояды да, бір ойыншы қорғаушы болады. Шеңбер бойында
тұрған ойыншылар доппен қамалды атқылай бастайды, ал қорғаушы болса
допты қамалға тигізбеуге тырысады. Кімде кім допты қамалға
(орындыққа) тигізсе, сол бала қорғаушымен орнын алмастырады. Ойын
осылайша жалғаса береді.
Жұмыс ережесін
келісу
Сабақта
бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
Уақытты
үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап
береміз!
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске
түсіру
Үй тапсырмасын
тексеру
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: Балмұздықтар
арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Сабақтың
ортасы
|
1.
А=2м
В=1м
Р-?
(2м+1м)*2=6м
Ж Р=6м
2.
А=2дм
В=1дм
Р-?
(2дм+1дм)*2=6дм
Ж Р=6дм
3.
А=2м
В=3м
С=2м
D=2см
Е=3м
F=2м
Р-?
2м+3м+2см+2см+3см+2см=14м
Ж Р=14м
Теңдеуді
шеш
3*х+50=77
3*х=77-50
3*х=27
Х=27/3
Х=9
3*9+50=77
77=77
100-24/с=92
24/с=100-92
24\с=8
С=24/8
С=3
100-24/3=92
92=92
3*х=92-68
3*х=24
Х=24/3
Х=8
3*8=92-68
24=24
|
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
Дескриптор:
Фигуралардың
қабырғаларының ұзындықтарын белгілеі
алады
Қысқаша жазылуын
жаза алады
Фигуралардың
периметрін таба алады
Дескриптор:
Күрделі теңдеулерді қарапайым
теңдеуге айналдыра алады
Теңдеудегңі белгісіз
айнымалының мәнін таба алады
|
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін
бағалау.
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
«Галлерияда ой
шарлау»
Берілген тақырыпта жұмысы
жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп,
аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп,
пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың
жұмысы қаралады.
|
Сабақты пысықтау тапсырмаларын
орындау..
|
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
Үйге
тапсырма
|
Рефлексия
Оқушыларға «Білім
сандығы» кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
41 бет 5 тапсырма фигуралардың
ауданын табу
|
Оқушыларға «Білім сандығы»
кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
«Білім
сандығы»
Күнделікке үй тапсырмасын
жпазады
|
Кері байланыс
парағы.
|