Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
физика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
-
Орташа ақыл-ой кемістігімен
№
Білім салалары және оқу пәндері
Сыныптар бойынша апталық сағат саны
1
2
3
4
Инварианттық компоненті
I
Жалпы білім беру циклы
5
5
5
5
1
Жазу, оқу және тіл дамыту
1
1
1
1
2
Санау
1
1
1
1
3
Аналадағы әлем
2
2
2
2
4
Бейнелеу
1
1
1
1
11
Әлеуметтік бейімдеу және енбекке дайындау
1
1
1
1
5
Заттық-практикалық әрекет
1
1
1
1
Инварианттік оқу жүктемесі
6
6
6
6
Түзету компоненті
Психомоторикасымен және сенсорлық үдерістерін дамыту
2
2
2
2
Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі
8
8
8
8
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы « »
№ бұйрығына
10-қосымша
«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
1. Жалпы ережелер
1. «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.
3. Мемлекеттік қызметті бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау және беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі
4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
1) көрсетілетін қызметті алушы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 3 жұмыс күні;
2) көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсыруы үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минуттан аспайды;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минуттан аспайды.
5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі: құжаттарды қабылдау туралы қолхат (еркін нысанда).
Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.
7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі: дүйсенбіден бастап жұма аралығында Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасымен қоса көрсетілетін қызметті берушінің белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.30-ге дейін көрсетіледі.
Алдын ала жазылу және жеделдетіп қызмет көрсету қарастырылмаған.
9. Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:
1) өтініш (еркін нысанда);
2) үйде оқыту бойынша ұсынымдармен қоса дәрігерлік-консультациялық комиссияның анықтамасы;
3) мүгедек балаларға ұсынылатын білім беру оқу бағдарламасы туралы психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация қорытындысы.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша
республикалық маңызы бар қаланың және астананың,
ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы
органдарының, мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің
және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне,
әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі
10. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану үшін шағым жазбаша түрде:
1) Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсының «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде көрсетілген мекенжайлар бойынша республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органы басшысының атына;
2) республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органдарының интернет-ресурстарында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіле отырып беріледі.
Көрсетілетін қызметті берушінің, республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың), жергілікті атқарушы органының атына шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.
Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.
Шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға болады.
11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.
4. Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері ескеріле
отырып қойылатын өзге де талаптар
12. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
13. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.
_______________________________
Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:
1) өтініш (еркін нысанда);
2) үйде оқыту бойынша ұсынымдармен қоса дәрігерлік-консультациялық комиссияның анықтамасы;
3) ұсынылатын білім беру оқу бағдарламасы туралы психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация қорытындысы.
11. Мемлекеттік
қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы мынадай құжаттарды
ұсынуы қажет:
1) медициналық көрсеткіштер бойынша мүгедек баланы үйде оқыту
қажеттілігі туралы қорытынды: жергілікті Қазақстан
Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің алғашқы
медициналық-санитарлық көмек көрсету ұйымдарындағы
Дәрігерлік-консультациялық комиссия береді;
2) мүгедек баланы үйде оқыту үшін білім беру бағдарламасы түрінің
қорытындысы мен ұсынысы: тұрғылықты мекенжайы бойынша психологиялық
– медициналық – педагогикалық консультация (ПМПК) береді;
3) білім беру ұйымы директорының атына ата-ананың еркін
нысанда жазған өтініші;
4) мемлекеттік қызметті алушы ата-аналарының біреуінің жеке басын
куәландыратын құжаттарының көшірмесі;
5) мемлекеттік қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттар
көшірмесі;
6) мекенжай анықтамасы;
7) ата-аналардың жұмыс орнынан
анықтама.
7. Сабақтардың оқыту мерзімі барлығы үшін 35 минут, бірінші сыныпта - 25 минут.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2004 жылғы 26 қарашадағы N 974 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2004 жылғы 23 желтоқсанда тіркелді. Тіркеу N 3303. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 04 шілдедегі № 258 бұйрығымен
Ескерту. Күші жойылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 04.07.2013 № 258бұйрығымен (алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі)
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2004 жылы 26 қарашадағы
N 974 бұйрығымен
бекітілген
Оқу-тәрбие ұйымдарының мүгедек
балаларды үйде
оқытуда ата-аналарға көмек көрсету тәртібі туралы
Ережесі
1. Жалпы ережелер
1. Осы Ереже оқу-тәрбие
ұйымдарының мүгедек балаларды үйде оқытуда ата-аналарға көмек
көрсету тәртібін реттейді.
2. Үйде жеке тегін оқыту
мүмкіншіліктері шектеулі балаларды, оның ішінде бала кезінен
мүгедектерді және мүгедек-балаларды жалпы орта білім немесе арнайы
білім беру ұйымдарында тәрбиелеу мен оқыту мүмкіншілігі жоқ
жағдайда іске асырылады.
3. Үйде тәрбиелеу мен оқыту үшін
мүмкіндіктері шектеулі балаларды анықтау жөніндегі медициналық
көрсеткіштер тізбесіне сәйкес
психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациясының (ПМПК)
тұжырымдамасы негізінде балалар белгіленеді.
4. Үйде жеке оқыту жалпы білім беру
және арнайы білім беру ұйымдарының, оның ішінде оңалту
орталықтарының, психологиялық-медициналық-педагогикалық
кеңестерінің, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің
мамандарымен атқарылады.
5. Үйде жеке оқыту жалпы және
мүмкіндіктері шектеулі балаларға арналған арнайы (түзету) білім
беру ұйымдары шешетін міндеттерді шешеді.
6. Мүмкіндіктері шектеулі балалар
үшін жеке білім беру процесін басқару және қамтамасыз ету түзету
педагогика саласындағы, сонымен бірге жоғары білікті арнайы
мамандандырылудан өткен мұғалімдермен атқарылады.
7. Мүмкіндіктері шектеулі бала жеке
оқытуға арнайы (түзету) білім беру ұйымына бекітіледі. Арнайы білім
беру ұйымдары жоқ болу немесе шалғайда орналасқан жағдайда үйде
жеке оқыту тұратын жеріндегі жалпы орта білім мектебінің
мамандарымен іске асырылады.
8. Үйде жеке тегін оқытудың сапасына
бақылау мен байқау ПМПК және бала бекітілген білім беру ұйымымен
атқарылады.
2. Жеке білім беру процесі
9. Үйде жеке тегін оқыту
педагогпен мектеп әкімшілігі бекіткен үйде жеке оқыту жоспары осы
ережелерінің қосымшасына сәйкес және кесте бойынша атқарылады.
Мүмкіндіктері шектеулі балаларға арналған жеке бағдарламаны
құрастыруда педагог баланың жеке ерекшіліктерін және мүмкіндіктерін
қолдана отыра арнайы білім ұйымдарына арналған арнайы типтік
бағдарламаларға негізделеді.
10. Баланың дамуындағы кемшіліктерді
түзеу мақсатында міндетті түрде түзеу сабақтарына арнайы сағаттар
(аптасына 2 сағаттан кем емес), олар арнайы мамандармен:
мұғалім-логопедпен, мұғалім-психолог немесе мұғалім-дефектологпен
жүргізіледі.
11. Сабақ күндері, саны, оқу
сабақтарының ұзақтығы мен реттігі, сонымен бірге оқу аптасының
ұзақтығы оқушының нервтік-психологиялық жағдайы ескеріле
отырып, бірақ бастауыш сынып оқушылары үшін аптасына 8
сағаттан, негізгі және орта білім беру деңгейі оқушылары үшін
аптасына 10 және 12 сағаттан кем емес анықталады.
12. Үйде жеке тегін оқудағы бала
үшін оқу жылының басталуы және аяқталуы, каникулдың ұзақтылығы
жалпы білім беру және арнайы білім беру ұйымдары үшін белгіленген
мерзімдерге сәйкес.
13. Үйде жеке тегін оқудағы бала
үшін қорытынды емтихан өткізу қажеттілігі білім беру ұйымы білім
беруді басқару органдарымен бірлесіп тұратын жеріндегі дәрігерлік
комиссияның тұжырымдамасы негізінде шешіледі.
14. Жеке білім беру бағдарламасынан
өткен бітірушіге білім деңгейі сәйкестігі туралы мемлекеттік түрде,
бала бекітілген ұйымның мөрімен расталған құжат
беріледі.
3. Білім беру процесіне қатысушылар
15. Жеке білім беру процесінің
қатысушылары: білім алушы, оның ата-аналары (заңды өкілдері) мен
педагогтар болып табылады.
16. Жеке тегін оқуға бекітілген
балалардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) үйде жеке сабақ өткізу
үшін жағдай жасау, мүмкіндігінше оқу-сабақтарына қатысу, педагогтің
ұсыныстарын орындау, балаға үй тапсырмаларын орындау кезінде жәрдем
көрсету қажет.
17. Білім беру ұйымы баланы қажетті
оқулықтар және оқу-әдістемелік жинақтармен қамтамасыз етеді.
18. Педагог жеке тегін оқыту кезінде
баланың білімін белгілеу журналын және баланың дамуына динамикалық
бақылау күнделігін жүргізеді.
19. Оқудың жарты жылдығы өткеннен
кейін педагог баланың оқу бағдарламасын игергені туралы мектеп
әкімшілігіне есеп береді.
20. Оқу жылының аяғында педагог
балаға кеңінен ашылған психологиялық-педагогикалық мінездеме және
үлгерімі туралы табелін мектепке
береді.
Оқу-тәрбие ұйымдарының
мүгедек балаларды үйде оқытуда
ата-аналарға көмек көрсету
тәртібі туралы ережесіне
қосымша
Үйде жеке оқыту жоспары
N |
Пәндердің атауы |
Сыныптар бойынша апталық сағат саны |
|||||||||||
бастауыш |
Негізгі сатылы |
Жоғары |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||
1 |
Тіл
мен |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
2 |
Шетел |
|
|
|
|
1 |
1 |
1 |
0,5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
Матема- |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
Тарих |
|
|
|
|
1 |
1 |
0,5 |
0,5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
Геог- |
|
|
|
|
1 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
6 |
Био- |
|
|
|
|
|
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
7 |
Химия |
|
|
|
|
|
|
|
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
8 |
Физика |
|
|
|
|
|
|
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
9 |
Коррек- |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Барлығы: |
8 |
8 |
8 |
8 |
10 |
10 |
10 |
10 |
12 |
12 |
12 |
12 |
Ескерту: қажет кезінде сағаттарды қайтадан бөлу болады
Үйде оқытылатын оқушылармен әлеуметтік педагогикалық
жұмыс жүргізу
Мүгедек және денсаулығы жарамсыз үйде оқытылатын оқушылармен әлеуметтік педагогтар оқушының ата-анасымен, мектеп педагог-психологімен және пән мұғалімдерімен бірлесе жұмыс атқарады.
Әлеуметтік педагогтың міндеті:
-
Оқушы туралы мәліметті сынып жетекшісінен алу және оның әлеуметтік жағдайын, топтамасын анықтау;
-
Оқушының отбасымен танысу;
-
Оқушының үйін зерттеу актісін түзу, өзіндік арнайы бөлме бар немесе жоқтығын анықтау;
-
Педагог-психологпен және ата-анасымен бірлесе оқушының мінез-құлқын, хал-ахуалын анықтау және байқау;
-
Оқушының ата-анасымен сөйлесу, сауалнама алу және пән мұғалімдерінің тұрақты түрде баруын бақылауға алу.
-
Оқушының бос уақытта немен айналысатынын, қалай және кіммен өткізетіндігін сараптау;
-
Оқушының әлеуметтік ортада бейімделуіне көмектесу.
Әлеуметтік педагогтың оқуға жарамсыз және үйде оқытылатын оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
№ |
Атқарылатын іс-шаралар |
Мерзімі |
Жауапты |
1. |
Мектеп бойынша оқуға жарамсыз және үйде оқытылатын оқушыларды анықтау. Медициналық сараптамасының айқындалуы бойынша және оқушының құжаттарын жинақтау. |
Қыркүйек |
Оқу ісі жөніндегі орынбасар, әлеуметтік педагог |
2. |
Үйде оқытылатын оқушыларды кітаппен қамтамасыз ету. |
Қыркүйек |
әлеуметтік педагог, кітапхана қызметкерлері |
3. |
Үйде оқытылатын оқушылардың тұрғын жай актісін жүргізу. Ата-анасымен, отбасы әлеуметтік жағдайын анықтау. Оқушының көңіл-күйін, отбасыдағы хал-ахуалын анықтау. |
Әр тоқсан сайын |
әлеуметтік педагог, педагог-психолог, сынып жетекшілер |
4. |
Үйде оқытылатын оқушылардың сабақ кестесі бойынша мұғалімдердің баруын бақылау, ата-анасымен байланыс жасау. |
Үнемі |
Оқу ісі жөніндегі орынбасар, әлеуметтік педагог |
5. |
Үйде оқытылатын оқушылардың әлеуметтік ортасымен араласу деңгейін және бос уақытта немен айналысатындығын анықтау, әлеуметтік педагогикалық сараптама жасау. |
Үнемі |
әлеуметтік педагог, педагог-психолог, сынып жетекшілері |
6. |
Сынып жетекшілерімен бірлесе және әкімшілік тарапынан жаңа жылдық сыйлықтар ұйымдастыру |
Желтоқсан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасар, әлеуметтік педагог Сынып жетекшілер |
7. |
Әлеуметтік-психологиялық қызметтер көрсету: ата-анасына кеңестер беру. |
Үнемі |
әлеуметтік педагог, педагог-психолог |
8. |
Оқушының оқу үлгерімін талқыға алу, пән мұғалімдерімен бірлесе әлеуметтік педагогикалық жұмыстар атқару. |
Үнемі |
Оқу ісі жөніндегі орынбасар, әлеуметтік педагог, педагог-психолог |
Әлеуметтік педагог қолы аты-жөні
Оқушы туралы мәлімет
-
Оқушының аты-жөні:_____________________________
-
Туған жылы, айы, күні:____________________________
-
Сыныбы:________________________________________
-
Әлеуметтік мәртебесі:_____________________________
-
Ауруының түрі:__________________________________
-
Әкесі туралы мәлімет (жұмыс орны):________________
-
Анасы туралы мәлімет (жұмыс орны):________________
-
Отбасындағы мүшелер саны:________________________
-
Отбасы жағдайы:__________________________________
-
Мекен-жайы, телефоны:_____________________________
Материалдық-тұрмыстық жағдайы мен отбасының моральдық-психологиялық ахуалын зерттеу
АКТІСІ
Шымкент қ. Тұратын көше үй пәтер
Біз, төмендегі комиссия мүшелері
-
(Аты-жөні)
-
(Аты-жөні)
-
(Аты-жөні)
Осы отбасының материалдық-тұрмыстық жағдайы туралы актіні құрдық:
Отбасының құрамы, аты-жөндері, жұмыс, оқу орындары_______________
________________________________________________________________________________________________________________________________
Отбасының табысы (жалақысы, жәрдемақысы)________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
Тұратын үй жағдайы, материалдық-тұрмыстық жағдайы:_______________
________________________________________________________________________________________________________________________________
Моральдық-психологиялық климаты:________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
Оқушының денсаулығы: __________________________________________
________________________________________________________________
Травма (себеп) жасайтын факторы______________________________
________________________________________________________________
Тұжырым және ұсыныстар (қандай әлеуметтік көмек қажет?)___________
________________________________________________________________________________________________________________________________
Қолдары
Үйде оқытылатын оқушылардың ата-аналарына арналған
САУАЛНАМА
Құрметті ата-ана!
Сізден, мына төмендегі сұрақтарға тлық жауап беруіңізді сұранамыз. Алдын-ала рахмет айтамыз.
-
Оқушының аты-жөні:_______________________________________
-
Туған күні, айы, жылы:______________________________________
-
Мектебі, сыныбы:___________________________________________
-
Сынып жетекшісі:___________________________________________
-
Ауруының түрі:_____________________________________________
-
Қай уақыттан бастап үйде оқиды?______________________________
-
Оқулықпен қамтамасыз етілуі (мектептен алды ма, әлде өзі сатып алды ма?):__________________________________________________
_______________________________________________________________
-
Сабақ кестесі (уақыты, пән атауы, мұғалімдері):__________________
_______________________________________________________________
-
Сабақ ұзақтығы (уақыт өлшемі):________________________________
-
Оқыту бағдарламасы қанағаттандырады ма?_____________________
-
Оқушының оқу бағдарламасын қабылдауы:______________________
-
Осы мектепте оқыту барысында қандай өзгерістер бар?____________
-
Оқушының мінез-құлқы, отбасымен араласу деңгейі қандай?_______
-
Оқушы бос уақытында немен айналысады?______________________
-
Оқушының ерекше қабілеті бар ма(сурет салу, тоқыма тоқу, кесте тоқы т.б.)?__________________________________________________
-
Сынып ұжымы мен баланың қарым-қатынасы (келіп тұрады ма, туған күніне келеді ме?)_______________________________________
-
Мектептен көмек көрсетіледі ме?_______________________________
-
Ата-ананың аты-жөні:________________________________________
-
Ата-ананың қызметі:_________________________________________
-
Отбасыда неше бала бар, аты-жөндері, туған жылдары?:___________
-
Отбасы жағдайыңыз (біреуінің астын сызыңыз): өте жақсы, орта, төмен.
-
Ата-ана тілегі:____________________________________________
Эмоционалды өрістің жай-күйін анықтау. Түстерді анықтау. (Люшер-Лутошкин бойынша)
Әрбір адам өз бетінше қандай да бір жағдайды немесе құбылысты басынан кешіреді. Бұл жағдай біреуді қайғыртса, екінші біреулерде немқұрайдылықты тудырады, үшінші біреулер ашу шақыруы мүмкін. Мұндай психологиялық жағдайлар кез-келген адамның басынан өтеді. Егер қайғырған адамға өзінің қайғысын қандай түспен көрсетер едің деген сұрақ қояр болсақ, бірінші адам көгілдір, екінші біреу сұр түспен, үшінші адам тағы да басқа түстермен белгілеуі мүмкін. Әдістеме бойынша түстерге мына төмендегі анықтамалар беріледі:
Қызыл түс. Күшті эмоциялар: махаббат, жек көру, ашу, қорқыныш.
Сәбіз реңді түс. Тынышталу. Ішкі тепе-теңдік.
Сары түс. Тұрақсыз көңіл. Өзінің көңіл-күйін баршаға білдіру сезімі. Қызықты және күлкілі оқиғаларды еске түсіру.
Жасыл түс. Сағыныш сезімі. Немқұрайлық. Зерігу.
Көгілдір түс. Жеңіл қайғы. Армандау. Аутизм.
Көк түс. Түсініксіз қайғы. Мазасыздану. Тынышсыздану. Ұйқысыз түн.
Күлгін түс. Қатерге бас тігу. Құпиялық. Біреуді алдау сезімі.
Сұр түс. Қызық емес нәрсе. Немқұрайлық.
Қоңыр түс. Жасанды белсенділік.
Қара түс. Қайғылы бір нәрсені еске түсіру, жағдай, қайғылы жағдайды бастан кешіру.
Ашық түстер.
-
ашық жасыл: өмір қуанышын сезіну;
-
ашық қызыл: қандай да бір жақсылықты күту;
-
ашық сары: күтпеген қуаныш;
-
сирень түсті: кереметті, ғажайыпты күту.
Орташа ақыл-ой кемістігімен |
|||||
№ |
Білім салалары және оқу пәндері |
Сыныптар бойынша апталық сағат саны |
|||
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
Инварианттық компоненті |
|||||
I |
Жалпы білім беру циклы |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
Жазу, оқу және тіл дамыту |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
Санау |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
Айналадағы әлем |
2 |
2 |
2 |
2 |
4 |
Бейнелеу |
1 |
1 |
1 |
1 |
11 |
Әлеуметтік бейімдеу және енбекке дайындау |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
Заттық-практикалық әрекет |
1 |
1 |
1 |
1 |
Инварианттік оқу жүктемесі |
6 |
6 |
6 |
6 |
|
|
|||||
Түзету компоненті |
|||||
Психомоторикасымен және сенсорлық үдерістерін дамыту |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі |
8 |
8 |
8 |
8 |
|
Ескерту: Ақыл-ой кемістігі бар оқушылар мазмұны бойынша ҚР МЖБС талаптарынан бөлек білім алады Сағаттардың орындарының ауыстыруға және бөлектенген сабақтарға қатысуға болады |