Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Физика пәнінен оқушының жұмыс дәптері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің №17 жалпы білім беретін мектебі» КММ
МИЗАМБЕКОВА ЖАНАТ БАКЫТОВНА
Физика және информатика пәнінің мұғалімі
ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДА ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ САПАСЫН АРТТЫРУ
Оқушының жұмыс дәптері
2023 жыл
Физикадағы іргелі тәжірибелер, олардың ғылымдағы рөлі және таным процесіндегі орны
1-тапсырма. Оқушыларға курстың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру:
https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf
|
Галилейдің дене қозғалысын зерттеудегі тәжірибелері
https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf Галилео Галилей-итальяндық ғалым, Пиза университетінде медицинаны оқыды, бірақ содан кейін математика мен механика бойынша ғылыми зерттеулермен айналысты. Ол Аристотельдің қозғалыс туралы іліміне өте ерте қарсылас болды. 1612 ж. «Суда болатын және қозғалатын денелер туралы пайымдау» - Аристотель механикасына қарсы. 1609 жылы ол екі линзадан тұратын алғашқы телескопты жасады: жалпақ дөңес – линза және жалпақ ойыс – окуляр. Телескоп 3 есе, содан кейін 30 есе үлкейту берді. Мен аспанды бақылап, айға, планеталарға қатысты бірқатар жаңалықтар аштым. Оның әйгілі «Диалог» кітабы әлемнің гелиоцентрлік жүйесін негіздеуге арналған. https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf Сілтеме:https://kk.warbletoncouncil.org/galileo-galilei-caida-libre-15488 https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf
|
Галилейдің ойлау эксперименті және инерция заңы
https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf 2-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңдер. Мысалдар келтіріңдер. Жауаптарыңды кестеге ораналстырыңдар.
|
Ньютонның бүкіләлемдік тартылыс заңын ашуы және кавендиштің тәжірибесі
1-тапсырма. Тұлғаны таны Исаак Ньютон https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf Сілтеме:https://kk.warbletoncouncil.org/aportaciones-isaac-newton-13387 https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf 4-тапсырма. Кестемен жұмыс.
|
Эмпирикалық негіз физикалық теорияның құрылымдық элементі ретінде
https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf 2-тапсырма. Ойды аяқтаңдар. Жұптарыңмен орындаңдар. 1.Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері....................................................... 2.Эксперимент әдісінің негізгі мәні............................................................. 3.Теория әдісінің негізгі мәні............................................................ 3-тапсырма. Сызбамен жұмыс. Физикалық құбылыстарды қандай түрлерге жіктейді? 4-тапсырма. Анықтаңдар. Кестемен жұмыс.
|
Зат құрылымының атомдық гипотезасының пайда болуы
https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf 3-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңдер. 1.Атом атауын кім ойлап тапты?
2.Атом ядросын құрайтын бөлшектер қалай аталады?
3.Томсонның теориясы бойынша атом қандай?
4.Атомның құрылымы қандай?
5.Нуклонның құрамдас бөлігі қалай аталады?
|
Молекулалардың өлшемдерін өлшеуге арналған Релелік тәжірибелер
1-тапсырма. Тақырыпты түсіну үшін сұрақтар.
Ақпарат көзі: http://www.knt-d.kz/files/book/file
2-тапсырма. Сызбаны түсіндіріңдер.
Сызбада қорғаныстың автоматты құрылысының функционалды сұлбасы бейленген. 3-тапсырма. Тапсырмаларды орындаңдар.
Бағытталмаған немесе бағытталған кернеу релесі ДЗ-дің арнайы өлшеуіш органы болып табылады және индукциялық реле қазіргі кезде транхисторлық реле арқылы жасалады. Бағытталмаған транзисторлар арқылы жасалған кедергі релесінің сұлбасы берілген. Реле түйіспесіз болып табылады.
Түсіндіріңдер.
Анықтама беріңдер.
|
Браунның молекулалардың жылу қозғалысын зерттеудегі тәжірибелері
https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf Ақпарапен танысыңдар: https://vk.com/@otprimatovdoavtomatov-brounovskoe-dvizhenie-brounovskii-shum https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf 3-тапсырма. Топтық жұмыс.
4-тапсырма. Эксперименттік тапсырма.
|
Штерннің молекулалардың қозғалыс жылдамдығын өлшеу тәжірибелері
https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf Ақпаратқа сілтеме:http://novmysl.ru/ThermoStat/Stern.html 2-тапсырма. Берілген сызба арқылы қандай құрылысты сипаттауға болады? https://www.youtube.com/watch?v=bVq4aRSJy0U 3-тапсырма. STEM талдау.
|
Эксприменттік және теориялық тұрғыдан алыған молекулалардың жылдамдыққа таралуы
https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf 2-тапсырма. Мысалды орындаңдар. Молекула деген не? Молекулалық заттың физикалық және химиялық қасиеттерін анықтаңдар. Атомдар неден құралған? Толығырақ: 3-тапсырма. STEM талдау.
|
Перреннің молекулалардың массасын өлшеу тәжірибелері
https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf
Ақпарат:http://novmysl.ru/ThermoStat/Perrin.html
2-тапсырма.
Физикалық диктант
№ |
1-нұсқа |
2-нұсқа |
1 |
Салыстырмалық молекуланың формуласы |
Мольдік массаның формуласы |
2 |
Зат мөлшерін молекула массасы арқылы жаз |
Зат мөлшерін молекула саны арқылы жаз |
3 |
МКТ-ң негізгі теңдеуі |
Менделеев-Клайперон теңдеуі |
4 |
Больцман тұрақтысының мәні неге тең? |
Универсал газ тұрақтысы неге тең? |
5 |
Орташа кинетикалық энергияның формуласы |
Молекула қозғалысының орташа жылдамдығы |
6 |
Авгогардо заңы |
Газ қысымының кинетикалық энергиямен байланыс формуласы |
7 |
Зат мөлшері, қысым, тығыздықтың өлшем бірліктерін жаз |
Температура, көлем, мольдік массаның өлшем бірліктерін жаз |
3-тапсырма.
STEM талдау.
1. Сұраңыз 2. Таныстырыңыз 3. Жоспар 4. Құрыңыз 5. Жақсартыңыз 6. Бөлісіңіз. |
|
Талдау сұрақтары:
|
|
|
Материя құрылымының ХКТ жеңісі
1-тапсырма. Анықтама беріңдер. Молекулярлы-кинетикалық теория деген не? Сілтеме:https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8F%D1%80%D0%BD%D0%BE-%D0%BA%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf 3-тапсырма. Атомдық теорияның негізін қалаушылар туралы не білеміз? Сілтеме:https://www.eduspb.com/node/543 Сілтеме:https://www.peoples.ru/science/physics/avogadro/ Сілтеме:https://uznayvse.ru/znamenitosti/biografiya-dmitriy-mendeleev.html Сілтеме:https://www.youtube.com/watch?v=26g9DpuGCfo 3-тапсырма. STEM талдау.
Молекулалардың қозғалысын бақылаңдар.
Сұйықтықтардағы диффузия процесін бақылаңдар.
|
Газдардың қасиеттерін зерттеу бойынша тәжірибелер
1-тапсырма. Идеал газ ұғымын түсіндіру. Практикада жүзеге асыру. https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf Изотермиялық процестердің графигі берілген. Түсіндіріңдер. 2-тапсырма. Бойль заңының маңызы неде? Ақпарат:https://www.meteorologiaenred.com/kk/%D0%91%D0%BE%D0%B9%D0%BB-%D0%B7%D0%B0%D2%A3%D1%8B.html Бойль заңының тәжірибеде қолданылуы: 3-тапсырма. Чарльз заңының физика ғылымы үшін маңызы. Чарьздың заңы қандай? Сілтеме:https://kk.warbletoncouncil.org/ley-de-charles-14796 Чарль заңына сәйкес монтаждау қалай жүзеге асады? 4-тапсырма. Гей-Лусактың физика ғылымына қосқан үлесіне талдау жасаңдар. Сілтеме:https://kk.warbletoncouncil.org/louis-joseph-gay-lussac-6836 Анықтаңдар. 1.Термометр мен түтікті ыстық суы бар ыдысқа салыңдар. 2.Жылулық тепе-теңдік орнағаннан кейін, түтіктің ауасы бар бқігінің ұзындығын өлшеп кестеге енгізіп, ауызын пластелинмен бекіту. 3.Орнаған температураны өлшеп, мәнін 0С және 0К-мен кестеге енгізу. 5-тапсырма. Дальтон заңы туралы не білеміз?
https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%BE%D0%BD_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%BE%D0%BD Анықтаңдар. Топтық жұмысты ұйымдастырыңдар. |
Механикалық және электромагниттік тербелістер
1-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңдер.
2-тапсырма. Сұрақ-жауап.
3-тапсырма. Тапсырмаларды орындаңдар.
|
Электростатикалық өзара әрекеттесу бойынша Кулон тәжірибелері
https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf Есептеңдер. https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf 2-тапсырма. Есептеңдер. 3-тапсырма. Кулон өзара әрекеттесу күштерін Мұқият өлшеді. Ол үшін ол тіпті бірегей құрылғыны – бұралмалы таразыны жасады. Сурет арқылы сипаттама беріңдер. 4-тапсырма. 1.Үш бірдей нүктелік заряд q1=q2 = q3=2 нКл жағы a = 10 см болатын тең бүйірлі үшбұрыштың шыңдарында орналасқан.қалған екеуінің зарядтарының біріне әсер ететін F күшінің модулі мен бағытын анықтаңыз. 2.Үш бірдейлік заряд q1=q2 = q3=2 нКл жағыа = 10 см болатынмын.қалғанның екеуінің зарядының бірлігіне әсерінсіз F күшінің модулі мен бағытын анықтаныз. 3.Ұзындығы L=10 см болатын жұқа өзек біркелкі зарядталған, сызықтық заряд тығыздығы τ=1 мкКл/М. өзек осінің жалғасында оның ең жақын ұшынан d=20 см қашықтықта Q1 = 100нкл нүктелік заряд орналасқан. Зарядталған өзек пен нүктелік зарядтың өзара әрекеттесу Күшін анықтаңыз. |
Өткізгіштердің қосылыстары
1-тапсырма. Өткізгіштердегі сызба. https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf Сілтеме арқылы өтіп ережелерге сәйкес практикалық тапсырманы орындаңдар:https://www.yaklass.ru/p/fizika/8-klass/elektricheskie-iavleniia-12351/posledovatelnoe-i-parallelnoe-soedineniia-provodnikov-pravila-12364/re-9139cc25-0870-425d-bd86-0769f4e48b3b 2-тапсырма. Тапсырмаларды орындаңдар. 1.20 Ом және 30 Ом кедергісі бар өткізгіштер тізбектей жалғанған. Бірінші өткізгіштің ұштарындағы кернеу 12 В. екінші өткізгіштегі тізбектегі кернеуді, кедергіні және ток күшін, сондай-ақ толық кернеуді анықтаңыз. 2.Екі өткізгіш параллель қосылған. Бірінші өткізгіштегі ток күші 0,5 А, екіншісінде-1 А. бірінші өткізгіштің кедергісі 18 Ом. Екінші өткізгіштің кедергісін және тізбектің бүкіл бөлігіндегі ток күшін анықтаңыз. 3.Екі өткізгіш параллель қосылған. Бірікті өткізгішті ток күші 0,5 А, екішілікті-1 А. бірінді өткізгіштің кедергісі 18 Ом. Екіші өткізгіштің кедергісіз және тілегіңіздің бөкселік бөлігіндегі ток күшініз анықтаныз. 3-тапсырма. 1-практикалық
тапсырма. R1 = 20 Ом және R2 = 35 ОМ кедергісі бар екі өткізгіш параллель қосылған. Тізбектің эквивалентті кедергісін анықтаңыз. 2- практикалық тапсырма. Суретте R1 = 10 Ом, R2 = 15 Ом, R3 = 25 Ом кедергісі бар параллель жалғанған үш өткізгіштен тұратын электр тізбегі көрсетілген. Тізбектің толық кедергісін анықтаңыз. 3- практикалық тапсырма. R1 = 1к және R2 = 10к кедергісі бар екі резистор параллель жалғанған. Бірінші резистордағы кернеу U1 = 15 в. токты анықтаңыз I2, I12. |
Кирхгоф ережелері
1-тапсырма. Кригхоф ережелері туралы анықтама беру. Сұрақтарға жауап беріңдер. 2-тапсырма. Күрделі тізбекті анықтаңдар.
3-тапсырма. Электр тізбегінің әр тармағындағы ток күшін анықтаңдар.
4-тапсырма. Тізбектің әр тармағында белгілі ток болады, токтардың саны тармақтар санына тең.
1.Барлығы 5 тармақ, сондықтан 5 теңдеу құрастыру қажет.
2.Барлығы 3 түйін, демек 2 теңдеу құрастыру керек.
|
Өткізгіштіктің электронды теориясының негізінде жатқан Милликан, Папалекси, Рикке, Джофф, Толман, Стюарт тәжірибелері
https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf 2-тапсырма. Металлдың кристалдық торындағы бос электрондардың газы. Электрондардың бірінің траекториясы көрсетілген. Толман мен Стюарттың электрлік токты анықтаудағы тәжірибелерін бағалаңдар. 3-тапсырма. Карл Риккенің тәжірибесінің негізі қандай? 4-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңдер.
|
Ампер, Эрстед және Фарадейдің электромагнетизм бойынша тәжірибелері
1-тапсырма. Бейнематериалмен танысыңдар. Қандай болжам жасады? Магниттік өзара әсер дегеніміз не? 2-тапсырма. Бақылау сұрақтары: 3-тапсырма. Фарадей заңын практикада көрсетіңдер. 4-тапсырма. Формулаларды құрастырыңдар, кестеге орналастырыңдар.
|
Герцтің электромагниттік толқындарды зерттеу және қабылдау тәжірибелері
1-тапсырма. Электромагниттік толқындар дегеніміз не?
Ақпарат беру:
Генрих Герц туралы ақпарат: https://kk.warbletoncouncil.org/heinrich-hertz-13860
2-тапсырма. Білімдеріңді теңсеріңдер.
3-тапсырма. Дәлелдеңдер.
|
Жарық туралы ілімнің дамуының қысқаша тарихы
1-тапсырма. Түсінік беру Хендрик Лоренц Майкельсон мен Морли тәжірибесінде Жерді инерциялық санақ жүйесі деп санауға бола ма? 2-тапсырма. Сұрақ-жауап.
3-тапсырма. Практикалық тапсырмаларды орындаңдар.
№1 Практикалық тапсырма. Вакумдағы жарық жылдамдығы неге тең?
№2 Практикалық тапсырма. Галилейдің салыстырмалық приципі мен Эйнштейннің арнайы салыстырмалылық теориясының негізгі айырмашылығы неде?
4-тапсырма. https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf
|
Жарықтың толқындық теориясының пайда болуына негіз болған тәжірибелер
1-тапсырма. Тақырып бойынша түсінік қалыптастыру. Анықтамамен жұмысты атқарыңдар. ДИСПЕРСИЯ ТЕОРИЯСЫ – Сұрақтарға жауап беріңдер. 2-тапсырма. Анықтаңдар. Интерференция деген не? https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf Практикада жүзеге асырыңдар. Тәжірибеден қорытынды: Жарық - көлденең толқын; Турмалин кристалы белгілі бір жазықтықта болатын тербелістермен жарық толқындарын өткізу қабілетіне ие. 4-тапсырма. Анықтаңдар. 1.Су бетінен шағылысқан жарық ішінара поляризацияланған. Мұны поляроидпен қалай тексеруге болады? 2.Егер сіз поляроид арқылы таяз резервуардың тыныш бетіне қарап, оны біртіндеп айналдырсаңыз, онда поляроидтың белгілі бір позициясымен резервуардың түбі жақсы көрінеді. Құбылысты түсіндіріңіз |
Ньютонның Жарық дисперсиясы және жарық интерференциясы бойынша тәжірибелері
1-тапсырма. Анықтама беріңдер.
2-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңдер.
3-тапсырма. Талдау сұрақтары. Жауаптарыңды параққа түсіріңдер.
4-тапсырма. Тұлғалардың есімдері берілген. Есімнің тұсына тұлғаны сипаттайтын 2 анықтама беріңдер. АРХИМЕД ГАЛИЛЕЙ ГЕРЦ МАКСВЕЛЛ НЬЮТОН ПОПОВ РЕЗЕРФОРД ЭЙНШТЕЙН
|
Юнг тәжірибелері
https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf 2-тапсырма. Юнг тәжірибесі туралы ақпарат алыңдар:https://helpiks.org/5-27839.html Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
беріңдер?!
3-тапсырма. Тест тапсырмаларын орындаңдар.
4-тапсырма. Практикалық тапсырманы орындаңдар.
|
Жарықты поляризациялану тәжірибелері. Физика ғылымындағы жарық жылдамдығы мәселесі
1-тапсырма. Жарықтың полярлануы деген не? Сілтеме:https://kk.warbletoncouncil.org/polarizacion-de-la-luz-13290 Полярлану түрлері: СЫЗЫҚТЫҚ ПОЛЯРИЗАЦИЯ ДӨҢГЕЛЕК ПОЛЯРИЗАЦИЯСЫ ЭЛЛИПТИКАЛЫҚ ПОЛЯРИЗАЦИЯ 2-тапсырма. Практикалық тапсырмаларды жұптарыңмен орындаңдар. 1.Электр қозғалтқышының генераторының роторына резеңке шнур қосылса, онда сым қарқындылық векторының тербелісіне ұқсас барлық бағытта тербеледі. Сымның жолында тік ұяшықты қойыңыз. Біз нені байқадық? 3-тапсырма. Сұрақтарға дәлелдер келтіріп жауап беріңдер.
4-тапсырма. STEM талдау.
Жарық жылдамдығы деген не?
Ақпаратқа сілтеме: https://kk.almancax.com/isik-hizi-nedir-isik-hizi-kac-km.html
Жарық табиғаты туралы қандай көзқарастар қалыптасқан?
Жарық жылдамдығы неге тең?
|
Астрономиялық бақылаулар және жарық жылдамдығын анықтаудың эксперименттік әдістері
1-тапсырма. Анықтаңдар. Жарық жылдамығы қалайөлшенеді? Біз жарық көздеріне жете аламыз ба? 2-тапсырма. Кестемен жұмыс. Өлшем нәтижелері берілген.
Қорытындысы мынада»:
Шешімін шығарыңдар.
3-тапсырма. Өзін-өзі тексеру сұрақтары. Жауаптарыңды дәлелдеңдер.
4-тапсырма. Зерттеулердің негізінде желдеткіш жұмысының тиімділігі туралы қорытынды жасау керек. Нәтижесі берілген.
|
Кванттық теорияның пайда болуы. Жылу сәулеленуінің эксперименттік зерттеу
1-тапсырма. Кванттық теория деген не? Кестемен жұмыс. Салыстырмалық кестесі.
https://kk.warbletoncouncil.org/teoria-cuantica-3
2-тапсырма. Есептеңдер.
3-тапсырма. Сурет бойынша анықтаңдар.
Фотоэффект құбылысына күннің жарығынан қандай процестер жүреді?
Біріншіден,....................................................
Екіншіден, ....................................................
4-тапсырма. Жылулық сәулеленудің түрлерін анықтаңдар.
Сәуле шығарудың салдары қандай?
Абсолют қара дене деген не?
Жарық сәулесі жабық қара денеде қалай шағылады?
|
Столетов пен Герцтің фотоэффектіні зерттеудегі тәжірибелері
https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf 2-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңдер. 1.Фотондардың қанша бөлігі катодтың электрондарымен жұтылады, одан шағылыспайды және оның жылу энергиясына енбейді. Бұл лоб Жарық жиілігіне қалай байланысты? 2.Электрондар жарықтың әр түрлі түсу бұрышында кристалға қатысты қай бағытта ұшады? Шығу жұмысының шамасына не себеп болуы мүмкін (мысалы, ол температураға қалай байланысты?) 3.Фотон, электрон және кристалл арасындағы өзара әрекеттесу қалай жүреді? Егер электрон кристалдан бірден ұшып кетсе, оған жарық энергиясының лезде берілуін қандай заңдар (теңдеулер) сипаттайды? 3-тапсырма. Фотоэффектінің үш заңына талдаң жасаңдар.
4-тапсырма. Р.Герцтің фотоэффектіні анықтаудағы жетістігіне анықтама беріңдер.
https://online.mephi.ru/courses/physics/atomic_physics/data/course/2/2.2.html
https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf |
Лебедевтің жарық қысымын зерттеудегі тәжірибелері
https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf
2-тапсырма. П.Н. Ледебевтің тәжіриесін талдаңдар.
Жарық қысымын кванттық теория негізінде түсіндіріңдер.
3-тапсырма. Есептеңдер.
4-тапсырма. Жарық қысымын анықтау мақсатында бейнематериалды көріңдер: https://www.youtube.com/watch?v=b6uhI4YhusM
Фотон дегеніміз не?
Фотонның энергиясы қандай?
Фотонның қысымын анықтаңдар?
|
Резерфордтың затты зондтау тәжірибелері және атом құрылымының моделі
1-тапсырма. Сұрақтарға дәлелдер келтіріп, талдаңдар. https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf 2-тапсырма. Сұрақ-жауап.
https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf 4-тапсырма. Суретте Резерфордтың тәжірибесінің моделі көрсетілген.
Резерфортың атом құрылысының моделін жасаудағы тәжірибесі қалай жүргізілді? Қосымша ақпаратты қарастырыңдар. 5-тапсырма. Тест тапсырмалары. Тапсырмалар сайтына сілтеме:https://infourok.ru/saba-zhospari-sinip-rezerford-tzhiribesi-705320.htm |
Франк пен Герцтің тәжірибелері, бір атомның моделі
Франк пен Герцтің тәжірибелері, бір атомның моделі Франк пен Герц тәжірибесі қай уақытта жүргізілді? Герц кім? Герцтің тәжіриесінің нәтижелеріне талдау жасаңдар:
Герцтің тәжірибелерін практикада жүзеге асырыңдар.
Бейнематериал бойынша тәжірибе жасаңдар:https://www.youtube.com/watch?v=dyHa1rcJQc8
|
Іргелі тәжірибелер және ойлаудың жаңа ғылыми стилін қалыптастыру
1-тапсырма. Курс бойынша өтілген тақырыптарға талдау технологиясы бойынша қорытынды жасаңдар. Сыныпты үш топқа бөлі. 3 STEM талдау технологиясы бойынша берілген тапсырмаларды орындату. STEM талдау. Неге көк және қызыл алыптарда планеталар табылған жоқ? Ақ ергежейлілерде ше?
Күннің ақ ергежейліге айналуы кезінде Күн жүйесінің планеталары қандай өзгеріске ұшырайды?
2-тапсырма. STEM талдау
1.Фотоэффектіге сипаттама беріңдер.
2.Фотоэффектіні сипаттайтын физикалық шамаларды атаңдар.
3.Фотоэффектінің техникада, тұрмыста қолданылуын анықтаңдар. 3-тапсырма. STEM талдау.
Жерді айналатын жасанды серіктер ауырлық күшінің әсерінен Жерге неге құлап түспейді?
Жасанды серіктерді неден жасайды?
Жасанды серіктерді неліктен ғарышқа ұшырады?
|
Аралық атестаттау.Қорытынды жоба
Өтілген тақырыптарды қайталау.
Пікір алысу: Физика ғылымындағы тәжірибелер күнделікті өмірімен қандай байланысы бар? Себебі, _____________________________ Неліктен физика ғылымын оқу маңызды деп ойлайсыңда? Себебі, _____________________________
|
1