Материалдар / Физика пәнінен оқушының жұмыс дәптері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Физика пәнінен оқушының жұмыс дәптері

Материал туралы қысқаша түсінік
Физика пәнінен жұмыс дәптерін элективті курсқа қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2024
47
0 рет жүктелген
3100 ₸
Бүгін алсаңыз
+155 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +155 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape1 Shape2 Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің №17 жалпы білім беретін мектебі» КММ



МИЗАМБЕКОВА ЖАНАТ БАКЫТОВНА

Физика және информатика пәнінің мұғалімі


ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДА ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ САПАСЫН АРТТЫРУ

Оқушының жұмыс дәптері

2023 жыл

Shape3



















Физикадағы іргелі тәжірибелер, олардың ғылымдағы рөлі және таным процесіндегі орны

1-тапсырма.

Оқушыларға курстың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру:








Мақсаттары:

Физиканы оқытуда жаңа ақпараттық технологиялар арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру арқылы оқушылардың интеллектуалды дамуы.

Физика, оның құбылыстары мен заңдары тірі және жансыз табиғат әлемінде жұмыс істейді, бұл адам ағзасының өмірі мен қызметі үшін және адамның жер бетінде өмір сүруінің табиғи оңтайлы жағдайларын жасау үшін маңызды.

Курс орта мектеп физикасының негзгі курсымен идеялық және мазмұнды байланысты және оқушылардың эксперименттік таным әдісі.

Физиканы оқытуда жаңа ақпараттық технологиялар арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру рөлі мен орны, теория мен эксперименттің байланысы туралы түсініктерін тереңдетуге және кеңейтуге мүмкіндік береді.

Оқушылардың физикалық құралдарды қолдана отырып, кейбір іргелі тәжірибелерді орындауы олардың эксперименттік дағдыларын қалыптастыруға үлес қосуға мүмкіндік береді.

Компьютерлік модельдеуді қолдану компьютердің көмегімен зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, содай-ақ компьютерлік эксперименттің мүмкіндіктері мен қолдану шектері туралы түсінік алуға мүмкіндік береді.




Колбаның тамағы резеңке тығынмен жабылған.

Бізге қысқыш не үшін қажет?

Шыны түтік тығын арқылы өтеді, оған бұрандалы қысқышы бар резеңке түтік қойылады.

Атмосфера деп не аталады?

Колбаны қолмен сорғымен қосыңыз, қысқышты ашыңыз, одан ауа шығарыңыз.


Қысқыш жабылады, резеңке түтік сорғыдан ажыратылады, оны боялған су құтысына түсіреді.

Қысым қай жерде көбірек: колбада немесе одан тыс?

Қысқышты ашыңдар.





https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf






















Галилейдің дене қозғалысын зерттеудегі тәжірибелері

https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


Галилео Галилей-итальяндық ғалым, Пиза университетінде медицинаны оқыды, бірақ содан кейін математика мен механика бойынша ғылыми зерттеулермен айналысты. Ол Аристотельдің қозғалыс туралы іліміне өте ерте қарсылас болды. 1612 ж. «Суда болатын және қозғалатын денелер туралы пайымдау» - Аристотель механикасына қарсы. 1609 жылы ол екі линзадан тұратын алғашқы телескопты жасады: жалпақ дөңес – линза және жалпақ ойыс – окуляр. Телескоп 3 есе, содан кейін 30 есе үлкейту берді. Мен аспанды бақылап, айға, планеталарға қатысты бірқатар жаңалықтар аштым. Оның әйгілі «Диалог» кітабы әлемнің гелиоцентрлік жүйесін негіздеуге арналған.



https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


Сілтеме:https://kk.warbletoncouncil.org/galileo-galilei-caida-libre-15488



https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


Галилео Галилейдің басты жаңалықтары қандай?

Галилей жетілдірген телескоптың астрономияға қатысы қандай болды, неге бұл қарапайым аспан астрономияда төңкеріс жасады?


Сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=y4wWJIeXmuE




Галилейдің ойлау эксперименті және инерция заңы

https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf



https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


2-тапсырма.

Сұрақтарға жауап беріңдер. Мысалдар келтіріңдер. Жауаптарыңды кестеге ораналстырыңдар.


Дененің қозғалыс жылдамдығы оған тек басқа дене әрекет еткенде ғана өзгеретінене көрсететін мысалдар келтіріңдер.


Денеге еш нәрсе әрекет етпесе, ол қандай күйде болады


Инерция деген не?


Өздеріңді қоршаған ортадағы, микроәлемдегі, ғарыштағы инерция бойынша қозғалатын денелерге мысал келтіріңдер.


Көлік оңға немесе солға бұрылғанда ондағы жолаушы қалай қисаяды. Неліктен?







































Ньютонның бүкіләлемдік тартылыс заңын ашуы және кавендиштің тәжірибесі

1-тапсырма.

Тұлғаны таны



Исаак Ньютон

https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


Сілтеме:https://kk.warbletoncouncil.org/aportaciones-isaac-newton-13387


https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


4-тапсырма.

Кестемен жұмыс.


Білу

Бүкіл әлемдік тартылыс заңы дегеніміз не?

Түсіну

Бүкіәлемдік тартылыс заңының формуласын жаз?



Қолдану

Массалары 2 т денелердің бір-біріне тартылыс күшін есептеңдер? Олардың арақашықтығы 1 км.


Талдау

Жер бетіндегі мен жерден бірнеше километр биіктіктегі екін түсу үдеуін салыстырыңдар?

Жинақтау

Тартылыс заңын түсіндіріңдер?

Бағалау

Планеталардың қозғалысында бүкіләемдік тартылыс заңының маңызы қандай?




Эмпирикалық негіз физикалық теорияның құрылымдық элементі ретінде

https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf



https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


2-тапсырма.

Ойды аяқтаңдар. Жұптарыңмен орындаңдар.


1.Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері.......................................................


2.Эксперимент әдісінің негізгі мәні.............................................................


3.Теория әдісінің негізгі мәні............................................................












3-тапсырма.

Сызбамен жұмыс.


Физикалық құбылыстарды қандай түрлерге жіктейді?


Shape4


4-тапсырма.

Анықтаңдар. Кестемен жұмыс.


Кестеде денелердің мысалдары жазылған. Бос ұяшықтарға осы берілген денелердің қандай заттардан тұратынын жазыңдар.


Дене

Зат

терезе



шыны стакан



ағаш қасық



темір пышақ



қаламсап



қарындаш



тігін инесі



жаңбыр тамшысы






Зат құрылымының атомдық гипотезасының пайда болуы

https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf





https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf




https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf

3-тапсырма.

Сұрақтарға жауап беріңдер.


1.Атом атауын кім ойлап тапты?

  • Архимед

  • Менделеев

  • Демокрит

  • Ломоносов


2.Атом ядросын құрайтын бөлшектер қалай аталады?

  • нуклондар

  • позитрондар

  • феромондар

  • интерферондар



3.Томсонның теориясы бойынша атом қандай?

  • "Киев" торты

  • қоспа қосылған тәтті тоқаш

  • изюм қосылған тоқаш

  • горшок бал


4.Атомның құрылымы қандай?

  • сфералық

  • цилиндрлік

  • текше

  • додекаэдрлік


5.Нуклонның құрамдас бөлігі қалай аталады?

  • тверк

  • кварк

  • парк

  • трак




















Молекулалардың өлшемдерін өлшеуге арналған Релелік тәжірибелер

1-тапсырма.

Тақырыпты түсіну үшін сұрақтар.


Реле қорғанысында қолданылатын жедел ток түрілері қандай?

Айнымалы жедел ток көздерін атаңдар.

Реле қорғанысына қойылатын талаптар қандай?

Реле қорғанысында орын алуы мүмкін бас тартулардың түрлері қандай?

Реле қорғанысына қатысты селективтілік талабы дегеніміз не?

Реле қорғанысының сезімталдығы дегеніміз не?


Ақпарат көзі: http://www.knt-d.kz/files/book/file


2-тапсырма.

Сызбаны түсіндіріңдер.

Рисунок 1825815796

Сызбада қорғаныстың автоматты құрылысының функционалды сұлбасы бейленген.


3-тапсырма.

Тапсырмаларды орындаңдар.


Бағытталмаған немесе бағытталған кернеу релесі ДЗ-дің арнайы өлшеуіш органы болып табылады және индукциялық реле қазіргі кезде транхисторлық реле арқылы жасалады.

Бағытталмаған транзисторлар арқылы жасалған кедергі релесінің сұлбасы берілген. Реле түйіспесіз болып табылады.


Түсіндіріңдер.


Shape5

Анықтама беріңдер.


Дифференцияалдық қорғаныс

Токтық бағытталған қорғаныс























Браунның молекулалардың жылу қозғалысын зерттеудегі тәжірибелері

https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf



Ақпарапен танысыңдар: https://vk.com/@otprimatovdoavtomatov-brounovskoe-dvizhenie-brounovskii-shum



https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


3-тапсырма.

Топтық жұмыс.


1-топ

Жылу деген не?


2-топ.

Ыстық және суық дене жайлы не білеміз?

3-топ

Броунның қандай еңбектерін білеміз?










4-тапсырма.

Эксперименттік тапсырма.


Сұйықтағы броундық қозғалысты бақылаңдар.


1.Микроскопты жұмысқа дайындаңдар.


2.Шыныны үстелшеге орналастырыңдар.


3.Шыныға су тамызыңдар.


4.Осы су тамшысына аз мөлшерде графит ұнтағын себіңдер. Шыныдағы араласқан қоспаның бетін арнауды әйнекпен жабыңдар.


5.Микроскоп тубусын дайындалған шыныға бұрып, жүріп жатқан процестің анық кескінін алыңдар.


6.Броундық қозғалысты бақылау нәтижесі бойынша қалықтаған графит бөлшегінің әрбір 30 секуындтағы қощғалысының орнын белгілей отырып, сызба нұсқасын салыңдар.


7.Графит бөлшектермен не болатынын сипаттап, айтыңдар.


















Штерннің молекулалардың қозғалыс жылдамдығын өлшеу тәжірибелері


https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


Ақпаратқа сілтеме:http://novmysl.ru/ThermoStat/Stern.html



2-тапсырма.

Берілген сызба арқылы қандай құрылысты сипаттауға болады?



https://www.youtube.com/watch?v=bVq4aRSJy0U


3-тапсырма.

STEM талдау.


1. Сұраңыз

2. Таныстырыңыз

3. Жоспар

4. Құрыңыз

5. Жақсартыңыз

6. Бөлісіңіз.




https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


2.Денедегі молекулалардың үздіксіз, хаосты қозғалысты болатынын дәлелдеңдер.


3.Броундық қозғалыс дегеніміз не?



4.Диффузия дегеніміз не?


5.Штерн тәжірибесін баяндап беріңдер.
























Эксприменттік және теориялық тұрғыдан алыған молекулалардың жылдамдыққа таралуы

https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf










2-тапсырма.

Мысалды орындаңдар.


Молекула деген не?



Молекулалық заттың физикалық және химиялық қасиеттерін анықтаңдар.


Атомдар неден құралған?


Толығырақ:

https://esepter.com/unit/147





3-тапсырма.

STEM талдау.


1. Сұраңыз

2. Таныстырыңыз

3. Жоспар

4. Құрыңыз

5. Жақсартыңыз

6. Бөлісіңіз.




Талдаңдар. Есептеңдер.


























Перреннің молекулалардың массасын өлшеу тәжірибелері

https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf

Ақпарат:http://novmysl.ru/ThermoStat/Perrin.html













2-тапсырма.

Физикалық диктант


1-нұсқа

2-нұсқа

1

Салыстырмалық молекуланың формуласы

Мольдік массаның формуласы

2

Зат мөлшерін молекула массасы арқылы жаз

Зат мөлшерін молекула саны арқылы жаз

3

МКТ-ң негізгі теңдеуі

Менделеев-Клайперон теңдеуі

4

Больцман тұрақтысының мәні неге тең?

Универсал газ тұрақтысы неге тең?

5

Орташа кинетикалық энергияның формуласы

Молекула қозғалысының орташа жылдамдығы

6

Авгогардо заңы

Газ қысымының кинетикалық энергиямен байланыс формуласы

7

Зат мөлшері, қысым, тығыздықтың өлшем бірліктерін жаз

Температура, көлем, мольдік массаның өлшем бірліктерін жаз




3-тапсырма.

STEM талдау.



1. Сұраңыз

2. Таныстырыңыз

3. Жоспар

4. Құрыңыз

5. Жақсартыңыз

6. Бөлісіңіз.




Талдау сұрақтары:

  1. 1. Квадраттық жылдамдықтың орташа мәні:


  1. 2. 25г азотта қанша молекула  бар?

  2. Көлемі 0,2л колбада 3*1022 гелий атомы бар. Колбадағы газдың қысымын 105Па деп алып, әрбір атомның орташа кинетикалық энергиясын табыңдар?


  1. 3. Егер газдың бір молекуласына 5,56*105 су молекуласы сәйкес келсе, онда көлем 0,5л бөтелкедегі лимонадта СО2 көмірқышқыл газының қандай массасы ерітілген?












Материя құрылымының ХКТ жеңісі

1-тапсырма.

Анықтама беріңдер.

Молекулярлы-кинетикалық теория деген не?



Сілтеме:https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8F%D1%80%D0%BD%D0%BE-%D0%BA%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F



https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


3-тапсырма.

Атомдық теорияның негізін қалаушылар туралы не білеміз?



Сілтеме:https://www.eduspb.com/node/543



Сілтеме:https://www.peoples.ru/science/physics/avogadro/



Сілтеме:https://uznayvse.ru/znamenitosti/biografiya-dmitriy-mendeleev.html



Сілтеме:https://www.youtube.com/watch?v=26g9DpuGCfo

3-тапсырма.

STEM талдау.


1. Сұраңыз

2. Таныстырыңыз

3. Жоспар

4. Құрыңыз

5. Жақсартыңыз

6. Бөлісіңіз.





Молекулалардың қозғалысын бақылаңдар.



Сұйықтықтардағы диффузия процесін бақылаңдар.


























Газдардың қасиеттерін зерттеу бойынша тәжірибелер

1-тапсырма.

Идеал газ ұғымын түсіндіру. Практикада жүзеге асыру.


Shape6

https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf



Изотермиялық процестердің графигі берілген. Түсіндіріңдер.





2-тапсырма.

Бойль заңының маңызы неде?



Ақпарат:https://www.meteorologiaenred.com/kk/%D0%91%D0%BE%D0%B9%D0%BB-%D0%B7%D0%B0%D2%A3%D1%8B.html

Бойль заңының тәжірибеде қолданылуы:


3-тапсырма.

Чарльз заңының физика ғылымы үшін маңызы.

Чарьздың заңы қандай?


Сілтеме:https://kk.warbletoncouncil.org/ley-de-charles-14796



Чарль заңына сәйкес монтаждау қалай жүзеге асады?



4-тапсырма.

Гей-Лусактың физика ғылымына қосқан үлесіне талдау жасаңдар.



Сілтеме:https://kk.warbletoncouncil.org/louis-joseph-gay-lussac-6836


Анықтаңдар.


1.Термометр мен түтікті ыстық суы бар ыдысқа салыңдар.


2.Жылулық тепе-теңдік орнағаннан кейін, түтіктің ауасы бар бқігінің ұзындығын өлшеп кестеге енгізіп, ауызын пластелинмен бекіту.


3.Орнаған температураны өлшеп, мәнін 0С және 0К-мен кестеге енгізу.





5-тапсырма.

Дальтон заңы туралы не білеміз?



https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%BE%D0%BD_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%BE%D0%BD


Анықтаңдар.


Shape7


Топтық жұмысты ұйымдастырыңдар.


Shape8




Механикалық және электромагниттік тербелістер

1-тапсырма.

Сұрақтарға жауап беріңдер.


1.Магнит өрісі тарапынан қозғалыстағы зарядталған бөлшекке әсер етуші күш?

А.Гравитациялық

В.Ампер күші

С.Лоренц күші

Д. Кулон күші

Е.Архимед күші

2.Өзінің магнит өрісі арқылы индукциялық ток:

А.Электр зарядына әсер етеді.

В.Элементар бөлшектерді үдетеді.

С.Электр өрісін туғызады.

Д.Өзін туғызатын магнит ағынының өзгерісіне қарсы әсер етеді.

Е.Магнит ағынан арттырады.

3.Манит индукциясы векторы заряд жылдамдығының бағытына перпендикуляр. Магнит өрісінің индукциясы векторын және зарядталған бөлшектің жылдамдығын 2 есе ұлғайтқанда магнит өрісінің зарядталған бөлшекке әсер ету күші.

А.өзгермейді

В.2 есе артады

С.4 есе артады

Д.4есе азаяды

Е.2 есе азаяды

4.Магнит индукциясы 10МТл біртекті магнит өрісіне перпендикуляр орналасқан ұзындығы 1 см түзу қткіщгіш арқылы 1А ток өткенде, оған әсер ететін күш.

А. 2мН

В.10мН

С.0,2 мН

Д. 1 мН

Е.0,1 мН

5.Магнит өрісі – құйынды өріс. Құйынды өріс дегеніміз.

А.күш сызықты параллель өрістер

В.күш сызықтар перпендикуляр өрістер.

С. күш сызықтарының қайнар көзі бар өрістер

Д.күш сызықтары тұйық өрістер

Е. Күш сызықтары оң зарядтардан басталып, теріс зарядтармен аяқталатын өрістер


1

2

3

4

5

С

Д

С

Е

Д





2-тапсырма.

Сұрақ-жауап.


Shape9


3-тапсырма.

Тапсырмаларды орындаңдар.


1

Білу

Тербеліс дегеніміз не?


2

Түсіну

Тербелістің түрлерін ата?


3

Қолдану

Тербелмелі контурдың конденсаторы астарларындағы заряд t уақыт ішінде теңдеуіне сәйкес өзгереді? Осы теңдеуден жиілік пен периодты табыңдар?


4

Талдау

Механикалық және электромагниттік тербелістерді салыстыр?


5

Жинақтау

Механикалық тербелістерді анықтаңдар.


6

Бағалау

Тербелістердің ұқсастығының маңыздылығы қанша?





Электростатикалық өзара әрекеттесу бойынша Кулон тәжірибелері


https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf



Есептеңдер.




https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


2-тапсырма.

Есептеңдер.






3-тапсырма.

Кулон өзара әрекеттесу күштерін Мұқият өлшеді. Ол үшін ол тіпті бірегей құрылғыны – бұралмалы таразыны жасады.



Сурет арқылы сипаттама беріңдер.


4-тапсырма.

1.Үш бірдей нүктелік заряд q1=q2 = q3=2 нКл жағы a = 10 см болатын тең бүйірлі үшбұрыштың шыңдарында орналасқан.қалған екеуінің зарядтарының біріне әсер ететін F күшінің модулі мен бағытын анықтаңыз.


2.Үш бірдейлік заряд q1=q2 = q3=2 нКл жағыа = 10 см болатынмын.қалғанның екеуінің зарядының бірлігіне әсерінсіз F күшінің модулі мен бағытын анықтаныз.


3.Ұзындығы L=10 см болатын жұқа өзек біркелкі зарядталған, сызықтық заряд тығыздығы τ=1 мкКл/М. өзек осінің жалғасында оның ең жақын ұшынан d=20 см қашықтықта Q1 = 100нкл нүктелік заряд орналасқан. Зарядталған өзек пен нүктелік зарядтың өзара әрекеттесу Күшін анықтаңыз.



Өткізгіштердің қосылыстары

1-тапсырма.

Өткізгіштердегі сызба.




https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


Сілтеме арқылы өтіп ережелерге сәйкес практикалық тапсырманы орындаңдар:https://www.yaklass.ru/p/fizika/8-klass/elektricheskie-iavleniia-12351/posledovatelnoe-i-parallelnoe-soedineniia-provodnikov-pravila-12364/re-9139cc25-0870-425d-bd86-0769f4e48b3b


2-тапсырма.

Тапсырмаларды орындаңдар.


1.20 Ом және 30 Ом кедергісі бар өткізгіштер тізбектей жалғанған. Бірінші өткізгіштің ұштарындағы кернеу 12 В. екінші өткізгіштегі тізбектегі кернеуді, кедергіні және ток күшін, сондай-ақ толық кернеуді анықтаңыз.


2.Екі өткізгіш параллель қосылған. Бірінші өткізгіштегі ток күші 0,5 А, екіншісінде-1 А. бірінші өткізгіштің кедергісі 18 Ом. Екінші өткізгіштің кедергісін және тізбектің бүкіл бөлігіндегі ток күшін анықтаңыз.


3.Екі өткізгіш параллель қосылған. Бірікті өткізгішті ток күші 0,5 А, екішілікті-1 А. бірінді өткізгіштің кедергісі 18 Ом. Екіші өткізгіштің кедергісіз және тілегіңіздің бөкселік бөлігіндегі ток күшініз анықтаныз.

3-тапсырма.

1-практикалық тапсырма.

R1 = 20 Ом және R2 = 35 ОМ кедергісі бар екі өткізгіш параллель қосылған.


Тізбектің эквивалентті кедергісін анықтаңыз.



2- практикалық тапсырма.

Суретте R1 = 10 Ом, R2 = 15 Ом, R3 = 25 Ом кедергісі бар параллель жалғанған үш өткізгіштен тұратын электр тізбегі көрсетілген. Тізбектің толық кедергісін анықтаңыз.



3- практикалық тапсырма.

R1 = 1к және R2 = 10к кедергісі бар екі резистор параллель жалғанған. Бірінші резистордағы кернеу U1 = 15 в. токты анықтаңыз I2, I12.

































Кирхгоф ережелері

1-тапсырма.

Кригхоф ережелері туралы анықтама беру.


Сілтеме:https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%B3%D1%85%D0%BE%D1%84_%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%80%D1%96


Сұрақтарға жауап беріңдер.

Shape10

2-тапсырма.

Күрделі тізбекті анықтаңдар.

Shape11


Мына тізбекте неше түйін бар?


Тізбектегі барлық түйіндерді әріптермен белгілеп көрсетіңдер.


Тізбекте неше тармақ бар?


Тізбектегі контуралды көрсетіңіз.



3-тапсырма.

Электр тізбегінің әр тармағындағы ток күшін анықтаңдар.



Shape12

4-тапсырма.

Тізбектің әр тармағында белгілі ток болады, токтардың саны тармақтар санына тең.


1.Барлығы 5 тармақ, сондықтан 5 теңдеу құрастыру қажет.


2.Барлығы 3 түйін, демек 2 теңдеу құрастыру керек.


























Өткізгіштіктің электронды теориясының негізінде жатқан Милликан, Папалекси, Рикке, Джофф, Толман, Стюарт тәжірибелері

https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


Сілтеме:http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/e931d042-8ded-6603-151a-79973d4ac3bf/00144676976934748/00144676976934748.htm






2-тапсырма.


Металлдың кристалдық торындағы бос электрондардың газы. Электрондардың бірінің траекториясы көрсетілген.



Толман мен Стюарттың электрлік токты анықтаудағы тәжірибелерін бағалаңдар.


3-тапсырма.

Карл Риккенің тәжірибесінің негізі қандай?


Рисунок 1068639041

4-тапсырма.

Сұрақтарға жауап беріңдер.


1.Риккенің тәжірибесі туралы айтыңыз. Бұл тәжірибеден қандай қорытынды жасауға болады?

2.Мандельштам мен Папалекси, Стюарт және Толманның тәжірибелері туралы сөйлесіңіз. Бұл тәжірибелерден қандай қорытынды жасалды?

3.Электронның меншікті заряды не деп аталады және ол немен тең?

4.Өткізгіштегі ток күшінің кернеуге тәуелділігі қандай?





Ампер, Эрстед және Фарадейдің электромагнетизм бойынша тәжірибелері

1-тапсырма.

Бейнематериалмен танысыңдар.



Қандай болжам жасады?


Магниттік өзара әсер дегеніміз не?


2-тапсырма.

Бақылау сұрақтары:


Shape13


3-тапсырма.

Фарадей заңын практикада көрсетіңдер.



Сілтеме:https://www.renovablesverdes.com/kk/%D0%A4%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%B9-%D0%B7%D0%B0%D2%A3%D1%8B/


4-тапсырма.

Формулаларды құрастырыңдар, кестеге орналастырыңдар.


Ток күшінің формуласы

Тізбек бөлігі үшін Ом заңы

Меншікті кедергінің формуласы

Жұмыстың формуласы












Герцтің электромагниттік толқындарды зерттеу және қабылдау тәжірибелері

1-тапсырма.

Электромагниттік толқындар дегеніміз не?


https://ppt-online.org/434878


төменгі жиілікті сәуле шығару


радиотолқындар


инфрақызыл


көрінетін сәуле шығару


ультакүлгін сәуле шығару


рентген сәулелері


гамма-сәуле шығару



Ақпарат беру:


Генрих Герц туралы ақпарат:

https://kk.warbletoncouncil.org/heinrich-hertz-13860















2-тапсырма.

Білімдеріңді теңсеріңдер.



3-тапсырма.

Дәлелдеңдер.


Неліктен жабық тербелмелі контукр электромагнитті толқынды шығарып тарата алмайды?

Неге ашық вибраторда эм тербеліс кезінде толқын шығарылады?

Герцтің эм толқынды қоздыру және тіркеу тәжірибелерін түсіндіріңдер?

Тартқыш және қабылдағыш вибраторларда ұшқындық аралық қандай рөл атқарады?

Қандай ыизикалық процестер эм толқын көзі болып табылады?
















Жарық туралы ілімнің дамуының қысқаша тарихы

1-тапсырма.

Түсінік беру


Хендрик Лоренц


Майкельсон мен Морли тәжірибесінде Жерді инерциялық санақ жүйесі деп санауға бола ма?







2-тапсырма.

Сұрақ-жауап.


1.Уақыт деген не?

Кеңістік дегеніміз не?


2. Не себепті физикада абсолют уақыт, салыстырмалы уақыт ұғымдары енгізіледі?


3.Қалай ойлайсыңдар, «кеңістіктің бұрмалануы» деген не?



3-тапсырма.

Практикалық тапсырмаларды орындаңдар.


1 Практикалық тапсырма.

Вакумдағы жарық жылдамдығы неге тең?


2 Практикалық тапсырма.

Галилейдің салыстырмалық приципі мен Эйнштейннің арнайы салыстырмалылық теориясының негізгі айырмашылығы неде?



4-тапсырма.

https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf






1. Сұраңыз

2. Таныстырыңыз

3. Жоспар

4. Құрыңыз

5. Жақсартыңыз

6. Бөлісіңіз.






Жарықтың толқындық теориясының пайда болуына негіз болған тәжірибелер

1-тапсырма.

Тақырып бойынша түсінік қалыптастыру. Анықтамамен жұмысты атқарыңдар.



ДИСПЕРСИЯ ТЕОРИЯСЫ –


Сұрақтарға жауап беріңдер.






2-тапсырма.

Анықтаңдар.


Интерференция деген не?


https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


Практикада жүзеге асырыңдар.


Тәжірибеден қорытынды:


Жарық - көлденең толқын;

Турмалин кристалы белгілі бір жазықтықта болатын тербелістермен жарық толқындарын өткізу қабілетіне ие.


4-тапсырма.

Анықтаңдар.


1.Су бетінен шағылысқан жарық ішінара поляризацияланған. Мұны поляроидпен қалай тексеруге болады?


2.Егер сіз поляроид арқылы таяз резервуардың тыныш бетіне қарап, оны біртіндеп айналдырсаңыз, онда поляроидтың белгілі бір позициясымен резервуардың түбі жақсы көрінеді. Құбылысты түсіндіріңіз



Ньютонның Жарық дисперсиясы және жарық интерференциясы бойынша тәжірибелері

1-тапсырма.

Анықтама беріңдер.


Жарық дисперсиясы



Жарық интеренциясы










2-тапсырма.

Сұрақтарға жауап беріңдер.


Shape14


3-тапсырма.

Талдау сұрақтары. Жауаптарыңды параққа түсіріңдер.


Қандай құбылысты дисперсия дейміз?


Толықтауыш түстер деп қандай түстерді айтады?


Қандай түстерді алғашқы түстер дейді?


Заттың түсін қалай түсіндіресіңдер?


Қандай құбылысты поляризация дейміз?


Қандай заттар поляроидтер деп аталады?





4-тапсырма.

Тұлғалардың есімдері берілген. Есімнің тұсына тұлғаны сипаттайтын 2 анықтама беріңдер.


АРХИМЕД


ГАЛИЛЕЙ


ГЕРЦ


МАКСВЕЛЛ


НЬЮТОН


ПОПОВ


РЕЗЕРФОРД


ЭЙНШТЕЙН


















Юнг тәжірибелері


https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf



2-тапсырма.

Юнг тәжірибесі туралы ақпарат алыңдар:https://helpiks.org/5-27839.html


Рисунок 1068639080


Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңдер?!

Жарықтық топтық жылдамдығы қалай анықталады?

Фазалық және топтық жылдамдықтар арасында қандай тәуелділік бар?

Жарықтың интерференциясы құбылысы қайда байқалады?

Когерентті толқындарды алудың қандай жолдары бар?

Интерференциялық максимум және минимум шарттарын жазып түсіндіріңдер.

Жарықтың жұқа пленкадан интенференциялануын түсіндіріңдер.

Интерферометрлер дегеніміз не?

Қандай интерферометрлерді белісіңдер?



3-тапсырма.

Тест тапсырмаларын орындаңдар.


1.Жарық күннен жерге дейін қанша уақытта жетеді?

а.8 мин

б.8 мин 20 сек

в.20 сек

2.Вакуумдағы жарық жылдамдығы қаншаға тең?

а.30*108м/с

б.3*105м/с

в.3*106 м/с

3.Дисперсия қай тілден енген:

а.грек

б.латын

в.ағылшын

4.Қай түстің таралу жылдамдығы үлкен?

а.қызыл

б.көк

в.күлгін

5.Ньютон спектрды қандай заттың көмегімен жүзеге асырады?

а.призма

б.линза

в.айна

6.Жарық жылдамдығын өлшеудің лабораториялық әдісін кім ашты:

а.О.Ремер – 1676 жыл

б.И.Физо – 1849 ж.

в.Т.Юнг – 1800 ж.

7.Ортаның абсолютсыну көрсеткіші қандай бірлікпен өлшенеді:



4-тапсырма.

Практикалық тапсырманы орындаңдар.


Күн батарда немесе шыққанда қызыл арай неліктен көрінеді?



Жарық түсі жаық толқын ұзындығына тәуелді ме?


Аспан түсі неге көк?



Қандай жағдайда беті жылтыр емес дененің көлеңкесі толық түседі?




Жарықты поляризациялану тәжірибелері. Физика ғылымындағы жарық жылдамдығы мәселесі

1-тапсырма.

Жарықтың полярлануы деген не?



Сілтеме:https://kk.warbletoncouncil.org/polarizacion-de-la-luz-13290


Полярлану түрлері:

СЫЗЫҚТЫҚ ПОЛЯРИЗАЦИЯ

ДӨҢГЕЛЕК ПОЛЯРИЗАЦИЯСЫ

ЭЛЛИПТИКАЛЫҚ ПОЛЯРИЗАЦИЯ




2-тапсырма.

Практикалық тапсырмаларды жұптарыңмен орындаңдар.


1.Электр қозғалтқышының генераторының роторына резеңке шнур қосылса, онда сым қарқындылық векторының тербелісіне ұқсас барлық бағытта тербеледі. Сымның жолында тік ұяшықты қойыңыз.


Біз нені байқадық?



3-тапсырма.

Сұрақтарға дәлелдер келтіріп жауап беріңдер.


Сұрақтар

Жауаптар

1.Жарық толқындарының қандай қасиетін поляризация құбылысы дәлелдейді?


2.Поляризация деп нені айтады?


3.Жеке атомның сәулеленуі дегеніміз не?


4.Табиғи жарық дегеніміз не?


5.Неліктен жарықтың поляризациясы құбылысы жарықтың электромагниттік толқынының ерекше жағдайы екенін дәлелдеңдер?



4-тапсырма.

STEM талдау.



1. Сұраңыз

2. Таныстырыңыз

3. Жоспар

4. Құрыңыз

5. Жақсартыңыз

6. Бөлісіңіз.




Жарық жылдамдығы деген не?


Ақпаратқа сілтеме: https://kk.almancax.com/isik-hizi-nedir-isik-hizi-kac-km.html


Жарық табиғаты туралы қандай көзқарастар қалыптасқан?


Жарық жылдамдығы неге тең?














Астрономиялық бақылаулар және жарық жылдамдығын анықтаудың эксперименттік әдістері

1-тапсырма.

Анықтаңдар.


Жарық жылдамығы қалайөлшенеді?



Біз жарық көздеріне жете аламыз ба?


2-тапсырма.

Кестемен жұмыс.

Өлшем нәтижелері берілген.


Шаманың іліну ұзындығы, см

Көлденең нүктелердегі жарықтаны 1, см

0

10

20

30

40

50

20







40







60







80







100









Қорытындысы мынада»:


Шешімін шығарыңдар.


3-тапсырма.

Өзін-өзі тексеру сұрақтары. Жауаптарыңды дәлелдеңдер.


Адам ағасына жарық әсері.


Негізгі жарық техникалық бірліктер


Жасанды жарықтану жүйелері мен түрлері

Жасанды жарықтану көзінің түрлері



4-тапсырма.

Зерттеулердің негізінде желдеткіш жұмысының тиімділігі туралы қорытынды жасау керек.

Нәтижесі берілген.




Кванттық теорияның пайда болуы. Жылу сәулеленуінің эксперименттік зерттеу

1-тапсырма.

Кванттық теория деген не?


https://ppt-online.org/294423



Кестемен жұмыс. Салыстырмалық кестесі.


Салыстырмалылық физика

Ұқсастықтары

Кванттық физика











https://kk.warbletoncouncil.org/teoria-cuantica-3


2-тапсырма.

Есептеңдер.



3-тапсырма.

Сурет бойынша анықтаңдар.



Фотоэффект құбылысына күннің жарығынан қандай процестер жүреді?


Біріншіден,....................................................


Екіншіден, ....................................................


4-тапсырма.

Жылулық сәулеленудің түрлерін анықтаңдар.


Сәуле шығарудың салдары қандай?




Абсолют қара дене деген не?



Жарық сәулесі жабық қара денеде қалай шағылады?






















Столетов пен Герцтің фотоэффектіні зерттеудегі тәжірибелері


https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


https://interneturok.ru/lesson/physics/11-klass/kvantovaja-fizika/opyty-a-stoletova-yavlenie-fotoeffekta


2-тапсырма.

Сұрақтарға жауап беріңдер.


1.Фотондардың қанша бөлігі катодтың электрондарымен жұтылады, одан шағылыспайды және оның жылу энергиясына енбейді. Бұл лоб Жарық жиілігіне қалай байланысты?


2.Электрондар жарықтың әр түрлі түсу бұрышында кристалға қатысты қай бағытта ұшады?

Шығу жұмысының шамасына не себеп болуы мүмкін (мысалы, ол температураға қалай байланысты?)


3.Фотон, электрон және кристалл арасындағы өзара әрекеттесу қалай жүреді? Егер электрон кристалдан бірден ұшып кетсе, оған жарық энергиясының лезде берілуін қандай заңдар (теңдеулер) сипаттайды?


3-тапсырма.

Фотоэффектінің үш заңына талдаң жасаңдар.


1-заң:берілген жиіліктегі уақыт бірлігінде металл бетінен жарықпен бөлінетін электрондар саны металды жарықтандыратын жарық ағынына тура пропорционал.

2-заң:жарық шығаратын электрондардың максималды кинетикалық энергиясы Жарық жиілігімен сызықты түрде артады және оның қарқындылығына тәуелді емес.

3-заң: әрбір зат үшін фотоэффекттің қызыл шекарасы бар, яғни фотоэффект әлі де мүмкін болатын жарықтың минималды жиілігі (немесе максималды толқын ұзындығы λ0), ал егер фотоэффект енді болмайды.












4-тапсырма.

Р.Герцтің фотоэффектіні анықтаудағы жетістігіне анықтама беріңдер.



https://online.mephi.ru/courses/physics/atomic_physics/data/course/2/2.2.html


https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf




























Лебедевтің жарық қысымын зерттеудегі тәжірибелері


https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


Бірінші болып жарық қысымының бар екендігін тәжірибеде дәлелдеген.

электромагниттік толқын болғандықтан жолындағы кедергіге қысым түсіруі тиіс деген қорытындыға келді.


2-тапсырма.

П.Н. Ледебевтің тәжіриесін талдаңдар.



Жарық қысымын кванттық теория негізінде түсіндіріңдер.


3-тапсырма.

Есептеңдер.





4-тапсырма.

Жарық қысымын анықтау мақсатында бейнематериалды көріңдер: https://www.youtube.com/watch?v=b6uhI4YhusM


Фотон дегеніміз не?


Фотонның энергиясы қандай?


Фотонның қысымын анықтаңдар?


































Резерфордтың затты зондтау тәжірибелері және атом құрылымының моделі

1-тапсырма.

Сұрақтарға дәлелдер келтіріп, талдаңдар.




https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


2-тапсырма.

Сұрақ-жауап.


1.Атомның планетарлық моделін кім жасаған?

2.Зат неден тұрады?


3.Атом дегеніміз не?


4.Атом заряды қандай?


5.Ядроны құрайтын бөлшек туралы не білесің?

6.Заттың агрегаттық күйлерінің ерекшеліктері қандай?


https://app.mindsmith.ai/lesson/clncxbm43002glh0881cznsbf


4-тапсырма.

Суретте Резерфордтың тәжірибесінің моделі көрсетілген.


Резерфортың атом құрылысының моделін жасаудағы тәжірибесі қалай жүргізілді?

Қосымша ақпаратты қарастырыңдар.






5-тапсырма.

Тест тапсырмалары.


Рисунок 1362327059

Тапсырмалар сайтына сілтеме:https://infourok.ru/saba-zhospari-sinip-rezerford-tzhiribesi-705320.htm





















Франк пен Герцтің тәжірибелері, бір атомның моделі

Франк пен Герцтің тәжірибелері, бір атомның моделі


https://www.postposmo.com/kk/%D0%B3%D0%B5%D1%80%D1%86-%D1%82%D3%99%D0%B6%D1%96%D1%80%D0%B8%D0%B1%D0%B5%D1%81%D1%96/


Франк пен Герц тәжірибесі қай уақытта жүргізілді?


Герц кім?


https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D1%80%D1%86,_%D0%93%D0%B5%D0%BD%D1%80%D0%B8%D1%85_%D0%A0%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%84


Герцтің тәжіриесінің нәтижелеріне талдау жасаңдар:


1


2



Герцтің тәжірибелерін практикада жүзеге асырыңдар.


Бейнематериал бойынша тәжірибе жасаңдар:https://www.youtube.com/watch?v=dyHa1rcJQc8














Іргелі тәжірибелер және ойлаудың жаңа ғылыми стилін қалыптастыру

1-тапсырма.

Курс бойынша өтілген тақырыптарға талдау технологиясы бойынша қорытынды жасаңдар.

Сыныпты үш топқа бөлі. 3 STEM талдау технологиясы бойынша берілген тапсырмаларды орындату.


STEM талдау.


Неге көк және қызыл алыптарда планеталар табылған жоқ? Ақ ергежейлілерде ше?




1. Сұраңыз

2. Таныстырыңыз

3. Жоспар

4. Құрыңыз

5. Жақсартыңыз

6. Бөлісіңіз.





Күннің ақ ергежейліге айналуы кезінде Күн жүйесінің планеталары қандай өзгеріске ұшырайды?



2-тапсырма.

STEM талдау


1. Сұраңыз

2. Таныстырыңыз

3. Жоспар

4. Құрыңыз

5. Жақсартыңыз

6. Бөлісіңіз.




1.Фотоэффектіге сипаттама беріңдер.


Shape15










2.Фотоэффектіні сипаттайтын физикалық шамаларды атаңдар.



3.Фотоэффектінің техникада, тұрмыста қолданылуын анықтаңдар.


3-тапсырма.

STEM талдау.



1. Сұраңыз

2. Таныстырыңыз

3. Жоспар

4. Құрыңыз

5. Жақсартыңыз

6. Бөлісіңіз.


Жерді айналатын жасанды серіктер ауырлық күшінің әсерінен Жерге неге құлап түспейді?



Жасанды серіктерді неден жасайды?



Жасанды серіктерді неліктен ғарышқа ұшырады?




Аралық атестаттау.Қорытынды жоба

Өтілген тақырыптарды қайталау.


Тақырып

Сипаттама

Галилейдің негізігі зерттеу тақырыбы


Ньютонның бүкіләлемдік тартылыс заңының маңызы


Браунның молекулалық жылу қозғалысының тәжірибесі


Стерннің молекулаларының қозғалыс жылдамдығы


Перреннің молекулалардың массасын өлшеві


Кулон тәжірибелерінің физика ғылымындағы маңызы


Крихгоф ережелері


Герцтің электромагинттік толқындарды зерттеуі


Юнг тәжірибелері


Столетов пен Герцтің фотоэффектіні зеттеуі


Лебедевтің жарық қысын зерттеуі


Резерфордтың затты зондтау тәжірибеоері


Франк пен Герцтің тәжірибелері



Пікір алысу:


Физика ғылымындағы тәжірибелер күнделікті өмірімен қандай байланысы бар?

Себебі, _____________________________



Неліктен физика ғылымын оқу маңызды деп ойлайсыңда?

Себебі, _____________________________




1


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!