Материалдар / "Физикалық және химиялық құбылыстар" 7 сынып

"Физикалық және химиялық құбылыстар" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жұптағы оқушылардың аты-жөні: ................................................... .................................................. Тапсырма: төмендегі кестедегі бос орындарды толтырыңыздар. Элемент Таңбасы Атомдық нөмірі Атомдық массасы Протон саны Нейтрон саны Электрон саны Нуклон саны Натрий Na 11 23 11 12 11 23 Литий Li 3 6.94 3 4 3 7 Берилий Be 4 9 4 5 4 9 Кальций Са 20 40 20 20 20 40 Калий K 19 39.10 19 20 19 39 Кремний Si 14 28 14 14 14 28 Хлор CI 17 35.5 17 18 17 35 Азот N 7 14 7 7 7 14 Оттегі O 8 16 8 8 8 16 Магний Mg 12 24.3 12 12 12 24 Бор B 5 11 5 6 5 11 Сутегі Н 1 1 1 0 1 1 Гелий He 2 4 2 2 2 4 Неон Ne 10 20 10 10 10 20 Алюминий АІ 13 27 13 14 13 27 Күкірт S 16 32 16 16 16 32 Көміртегі С 6 12 6 6 6 12
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
5463
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Пәні : Химия

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7.1В Зат күйінің өзгеруі


Үшқоңыр ауылындағы орта мектеп.

Н.Бекетова

Күні:20.06.2017ж.

Бекітемін:

Сынып: 7 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Физикалық және химиялық құбылыстар.

Лабораториялық тәжірибе №3 «Химиялық құбылыстардың белгілерін тану»

Осы сабақта қол

Жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу

бағдарламасынасілтеме)

7.1.1.3 физикалық және химиялық құбылыстарды ажыратады

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

физикалық құбылыстарды ажыратады;

химиялық құбылыстарды ажыратады.

Басым бөлігі:

физикалық құбылыстардың себебін жазады;

химиялық құбылыстардың себебін жазады;

Кейбір оқушылар: -құбылыстарға өзі мысал келтіріп, себебін жазады.

Бағалау критерийі

Физикалық және химиялық құбылыстарды салыстырады.

Физикалық және химиялық құбылыстардың белгілерін сипаттайды.

Тілдік мақсат

Пәнді оқыту мақсаты:

бөлшектер теориясы тұрғысынан қатты, сұйық, газ тәріздес заттардың құрылымын түсінеді

Тілді оқыту мақсаты:

Заттардың түрлі агрегаттық күйлерін сипаттау бойынша түйінді терминдерді дұрыс пайдалананады;

Күй өзгерісіне қатысты өз бақылауларын көрсетеді және түсіндіреді

Пәндік лексика және терминология :

Заттардың күйі, қатты, сұйық, газ тектес, физикалық, химиялық, құбылыстар, реакцияға түсу, балқыту, қатыру, қайнату, буландыру

Диалогқа, жазуға қажетті сөз:

Мен заттарды..бойынша жіктедім, себебі олар...

...-да ең маңыздысы ...себебі ...

еріген / буланған / конденсацияланатын кезде, ол …

Түрлену не ...не ...

Материя жағдайы ...

Мен ... физикалық түрленуін айналдыра аламын


Құндылықтарды баулу

Жеке жұмыс-өмір бойы білім алу, өз білімімен жұмыс орындау кезіндегі адалдық, топтық жұмыс- ұжымдық ортақ істің нәтижесіндегі жауапкершілік

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, физика

АКТ қолдану дағдылары

Ноутбук қолдану

Интербелсенді тақта, интернет желісінен бейне көрсетілімдер, http://www.tes.co.uk/ResourceDetail.aspx?storyCode=6184493

http://www.bbc.co.uk/schools/scienceclips/ages/10_11/rev_irrev_changes.shtml

Алдыңғы білім 7.1А Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар

Сабақ барысы


Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Жоспарланған уақыт

1.Ұйымдастыру кезеңі.Шаттық шеңбері.

Оқушылар бір-біріне жылы лебізін білдіреді.

Топқа бөлу: «Құрастыру. Мозайка»

1-топ «Физикалық құбылыстар»

2-топ «Химиялық құбылыстар»

3-топ «Реакция белгілері»


Сурет қиындылары


Сабақтың басы

5 минут

(8.00-8.05)






10 минут









Сабақтың ортасы




































10- минут

1.Белсенді оқыту: «Миға шабуыл»

Физикалық-химиялық құбылыстарға байланысты видеороликке шолу.

Балалар, табиғатта түрлі құбылыстар кездеседі.

Ол қандай құбылыстар? Кәне кім біледі?

Ж: жаңбыр жауу, найзағай жарқылдау, жел соғу, мұз қату, қар жауу т.б.

ҚБ: «Бас бармақ»

2.Топтық жұмыс

1.Күнделікті тұрмыста қандай химиялық құбылыстар кездеседі?

2.Физикалық құбылыстарға мысал

3.Физикалық , химиялық құбылыстардың айырмашылығы

ҚБ: «Екі жұмсақ, бір тәтті»

3.Жеке жұмыс

Белсенді оқыту: «Шағын тапсырма»

Лабораториялық тәжірибе «Химиялық реакциялардың белгілері». (топтық жұмыс)

Мақсаты: тәжірибе арқылы химиялық реакциялардың белгілерін көрсету.

Мына реакцияларды жүзеге асырып, есептеріңізді үлгі бойынша жазыңыздар. Не байқадыңыздар? Бұл реакциялардың белгілері қандай?

а) калий карбонаты мен кальций хлоридінің әрекеттесуі.

калий карбонатына кальций хлоридін қосқанда _________________ және __________________ түзіледі. Сонымен қатар реакцияның белгісі _________________________ болады. Демек, бұл ______________________ құбылыс.

в) кальций карбонаты және тұз қышқылы арасындағы реакция.

Ақ кристалл затқа (борға) қышқылды қосқанда ______________________________________ байқалды. Қорытынды: Реакция белгісі ____________ бөлінгеннен білінді. Демек, бұл ______________________ құбылыс.

c) Натрий гидроксидіне фенолфталейн қосу.

Натрий гидроксидіне фенолфталейн қосқанда __________________ түс пайда болды. Қорытынды: Реакция белгісі _________ түстен ____________түске өзгеруі арқылы байқалды. Демек, бұл ______________________ құбылыс.

Дескриптор:



- химиялық құбылыстың белгілерін атайды;


- байқалған белгілер бойынша құбылыстың атауын көрсетеді.



3. Белсенді оқыту:«Айналмалы әткеншек»

3-тапсырма . Тапсырма әдісі

Суреттерде біздің айналамыздағы әр түрлі құбылыстар көрсетілген. Осы суреттердегі құбылыстарды қандай құбылыстың түріне жатқызуға болады?

Физикалық және химиялық құбылыстар белгілерін салыстырыңыз.

Физикалық және химиялық құбылыстарға мысал келтіріп, себебін

жазыңыз.



Сүттің ашуы, бұл - ________________

құбылыс болып табылады, себебі________

Судың булануы, бұл - ________________

құбылыс болып табылады, себебі________

Темірдің таттануы, бұл - ________________

құбылыс болып табылады, себебі________





Сіріңкенің жануы, бұл - ________________

құбылыс болып табылады, себебі________





Ас содасының үстіне ас үйдегі сірке қышқылын қосқанда газдың бөлінуі, бұл - _____________ құбылыс болып табылады, себебі ______________




__________________ бұл физикалық құбылыс, себебі ____________________________



__________________ бұл химиялық құбылыс, себебі ____________________________



Дескриптор



физикалыққұбылыстардыанықтайды;



химиялыққұбылыстардыанықтайды;



физикалыққұбылыстардыңсебебінжазады;



химиялыққұбылыстардыңсебебінжазады;



құбылыстарғаөзімысалкелтіріп, себебін жазады.



Интерактивті тақта, электронды оқулық,

Видеоролик























































Сабақтың соы

5 минут

(8.40-8.45)



















4. Рефлексия: «инсерт әдісі»


Үйге талпсырма беру. Химиялық және физикалық құбылыстар тақырыбына мысалдар іздеу





Стикерлер


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай

жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

3-тапсырма. Тапсырмаәдісі арқылы саралау

Барынша қолдау –физикалық құбылыстарды және

Химиялық құбылыстарды ажырату бойынша көрсетіледі.

Орташа қолдау физикалық құбылыстардың себебін және химиялық құбылыстардың себебін жазу

бойынша көрсетіледі.

Аз қолдау көрсету құбылыстарға өзі мысал келтіріп, себебін жазу бойынша көрсетіледі.


Бас бармақ

Екі жұмсақ, бір тәтті

Стикермен бағалау

Дискриптор

Ойлар ағыны әдісі

Саралау есептер шығару

Миға шабуыл

Шағын тест

Айналмалы әткеншек

Алма ағашы


Психологиялық ахуал тудыру «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы әрі жағымды атмосфера қалыптастырып, әрі топқа бөліп алу.

(ҚТ) таңдалған тәжірибені орындау кезінде қауіпсіздік мәселелеріне ерекше назар аударады.


Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал

Қандай болды?

Мен жоспарлаған саралаушаралары тиімді болдыма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім және неліктен?





Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ