Тілдік мақсат
|
Пәнді оқыту мақсаты:
бөлшектер теориясы тұрғысынан қатты, сұйық, газ
тәріздес заттардың құрылымын түсінеді
Тілді оқыту
мақсаты:
Заттардың түрлі агрегаттық күйлерін сипаттау
бойынша түйінді терминдерді дұрыс пайдалананады;
Күй
өзгерісіне қатысты өз бақылауларын көрсетеді және
түсіндіреді
Пәндік лексика және
терминология :
Заттардың күйі, қатты, сұйық,
газ тектес, физикалық, химиялық, құбылыстар, реакцияға түсу,
балқыту, қатыру, қайнату, буландыру
Диалогқа, жазуға қажетті сөз:
Мен
заттарды..бойынша жіктедім, себебі олар...
...-да ең маңыздысы ...себебі
...
… еріген / буланған / конденсацияланатын кезде, ол
…
Түрлену не ...не
...
Материя жағдайы ...
Мен
... физикалық түрленуін айналдыра аламын
|
Сабақтың басы
5
минут
(8.00-8.05)
10
минут
Сабақтың
ортасы
10-
минут
|
1.Белсенді оқыту: «Миға шабуыл»
Физикалық-химиялық құбылыстарға байланысты
видеороликке шолу.
Балалар, табиғатта түрлі құбылыстар
кездеседі.
Ол
қандай құбылыстар? Кәне кім біледі?
Ж:
жаңбыр жауу, найзағай жарқылдау, жел соғу, мұз қату, қар жауу
т.б.
ҚБ:
«Бас бармақ»
2.Топтық жұмыс
1.Күнделікті тұрмыста қандай
химиялық құбылыстар кездеседі?
2.Физикалық құбылыстарға мысал
3.Физикалық , химиялық
құбылыстардың айырмашылығы
ҚБ:
«Екі жұмсақ, бір тәтті»
3.Жеке жұмыс
Белсенді оқыту: «Шағын
тапсырма»
Лабораториялық тәжірибе «Химиялық реакциялардың
белгілері». (топтық жұмыс)
Мақсаты:
тәжірибе арқылы химиялық
реакциялардың белгілерін көрсету.
Мына реакцияларды жүзеге асырып, есептеріңізді
үлгі бойынша жазыңыздар. Не байқадыңыздар? Бұл реакциялардың
белгілері қандай?
а)
калий карбонаты мен кальций хлоридінің
әрекеттесуі.
калий карбонатына кальций хлоридін қосқанда
_________________ және __________________ түзіледі. Сонымен қатар
реакцияның белгісі _________________________ болады. Демек, бұл
______________________ құбылыс.
в)
кальций карбонаты және тұз қышқылы арасындағы
реакция.
Ақ
кристалл затқа (борға) қышқылды қосқанда
______________________________________ байқалды. Қорытынды: Реакция
белгісі ____________ бөлінгеннен білінді. Демек, бұл
______________________ құбылыс.
c)
Натрий гидроксидіне фенолфталейн қосу.
Натрий гидроксидіне
фенолфталейн қосқанда __________________ түс пайда болды.
Қорытынды: Реакция белгісі _________ түстен ____________түске
өзгеруі арқылы байқалды. Демек, бұл ______________________
құбылыс.
Дескриптор:
|
|
-
химиялық құбылыстың белгілерін атайды;
-
байқалған белгілер бойынша құбылыстың атауын
көрсетеді.
|
3.
Белсенді оқыту:«Айналмалы әткеншек»
3-тапсырма . Тапсырма әдісі
• Суреттерде біздің айналамыздағы әр түрлі
құбылыстар көрсетілген. Осы суреттердегі құбылыстарды қандай
құбылыстың түріне жатқызуға болады?
• Физикалық және химиялық құбылыстар белгілерін
салыстырыңыз.
• Физикалық және химиялық құбылыстарға мысал
келтіріп, себебін
жазыңыз.
|
Сүттің ашуы, бұл -
________________
құбылыс болып табылады,
себебі________
|
|
Судың булануы, бұл -
________________
құбылыс болып табылады,
себебі________
|
|
Темірдің таттануы, бұл -
________________
құбылыс болып табылады,
себебі________
|
|
Сіріңкенің жануы, бұл -
________________
құбылыс болып табылады,
себебі________
|
|
Ас
содасының үстіне ас үйдегі сірке қышқылын қосқанда газдың бөлінуі,
бұл - _____________ құбылыс болып табылады, себебі
______________
|
|
__________________ бұл физикалық құбылыс, себебі
____________________________
|
|
__________________ бұл химиялық құбылыс, себебі
____________________________
|
Дескриптор
|
|
− физикалыққұбылыстардыанықтайды;
|
− химиялыққұбылыстардыанықтайды;
|
− физикалыққұбылыстардыңсебебінжазады;
|
− химиялыққұбылыстардыңсебебінжазады;
|
− құбылыстарғаөзімысалкелтіріп, себебін
жазады.
|
|
|
Интерактивті тақта, электронды
оқулық,
Видеоролик
|
3-тапсырма. Тапсырмаәдісі арқылы
саралау
Барынша қолдау
–физикалық құбылыстарды
және
Химиялық құбылыстарды
ажырату бойынша
көрсетіледі.
Орташа
қолдау –
физикалық құбылыстардың
себебін және химиялық құбылыстардың себебін
жазу
бойынша көрсетіледі.
Аз қолдау
көрсету –
құбылыстарға өзі мысал
келтіріп, себебін жазу бойынша
көрсетіледі.
|
Бас бармақ
Екі жұмсақ, бір тәтті
Стикермен бағалау
Дискриптор
Ойлар ағыны әдісі
Саралау есептер шығару
Миға шабуыл
Шағын тест
Айналмалы әткеншек
Алма ағашы
|
Психологиялық ахуал тудыру
«Шаттық шеңбері» әдісі арқылы әрі жағымды атмосфера қалыптастырып,
әрі топқа бөліп алу.
(ҚТ) таңдалған тәжірибені орындау кезінде
қауіпсіздік мәселелеріне ерекше назар аударады.
|