Материалдар / Физикалық және химиялық құбылыстар .жаратылыстану 5 класс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Физикалық және химиялық құбылыстар .жаратылыстану 5 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
5класқа жаратылыстану пәнінен" физикалық және химиялық құбылыстар" тақырыбындағы қысқа мерзімдік жоспар ұсынылып отыр
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2022
607
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді:

Мұғалімнің аты-жөні:

Әбдіғалиева Қ.Н.

Пән/Сынып:

Жаратылыстану 5б сынып

Күні:

19.11.21

Тарау немесе бөлім атауы:

Заттар мен материалдар

Сабақтың тақырыбы:

Физикалық және химиялық құбылыстар

Оқу мақсаты:



5.3.1.4- физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату

Сабақ мақсаты


физикалық және химиялық құбылыстарды ажыратады

Құндылықтарды дамыту:

- саналы да ерікті еңбек адамды бақытқа кенелтеді деген ойды санасына сіңіру;


Уақыты

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Қызығушылықты ояту

2мин

Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру










Оқулық, дәптер



Жаңа сабақ


15 мин




















«Миға шабуыл» әдісі. Үй тапсырмасына шолу

Берілген тұжырымдарға сәйкес келетін қасиеттерді анықта.

1.Алюминийді электротехникада электр сымдарын жасау үшін қолданылады.

2.Жаңбырдан кейін жиналған су жылғалар арқылы ағып, өзенге барып құйылды.

3.Алюминий фольгасы жұқа болғандықтан тағам орағыш ретінде пайдаланылады.

4.Ыстық шайға қасықты салып, біраз уақыттан кейін ауызға салғанда, қасық температурасының артқаны сезіледі.

5.Алтын мен күмістен түрлі әшекей бұйымдар жасайды

Сурет бойынша сабақтың тақырыбын ашу

Жаңа сабақ бойынша қысқаша түсіндіру



Білу





Жаңа тақырыпты меңгеру












Түсіну


Слайд 3














Слайд4



















Слайд 5-9



Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу

25мин

Білу және түсіну

Тапсырма №1

Берілген құбылыстарды ажыратып жазыңыз:

сүттің іруі, газдың жануы, металдардың балқуы, қардың еруі, табада тамақтың күюі,сіріңкенің жануы, жұмыртқаның шіруі,суда қанттың еруі

Физикалық құбылыс

Химиялық құбылыс





Жұптық жұмыс

Суреттерде біздің айналамыздағы әр түрлі құбылыстар көрсетілген. Осы суреттердегі құбылыстарды қандай құбылыстың түріне жатқызуға болады?

Физикалық және химиялық құбылыстарға мысал келтіріп, себебін жазыңыз.

  • «Мақалдағы құбылыстар»

Берілген мақалдарда қандай құбылыс туралы айтылған?

1. «Темірді қызған кезде соқ»

2. «Жел дауылды шақырады,
Бұлт жауынды шақырады».

3. «Тамшы су тасты теседі»

4. «Бір құмалақ бір қарын майды шірітеді»

5.«Мезгілі жеткенде мұзда ериді»

6.Қалауын тапса, қар жанар

Тәжірибе: «Лимонад шырынын дайындау»

  1. Ас содасы – 30 г (үш шай қасық).

  2. Лимон қышқылы – 60 г ( алты шай қасық).

  3. Қант ұнтағы(пудра) – 50 г (бес шай қасық).

  4. Су

«Құбылыстар тұрмыста»

А.Тамақ дайындау кезінде тұзды немесе қантты суда ерітеді.

Б. Өзен, көл бетінің қатуы ондағы тірі ағзаларды суықтан қорғайды.

С.Автокөлік қозғалтқышында бензинді қолданады.

Д.Салат дайындағанда көкөністерді турап, араластырады

Е.Көмірді, ағашты,газды жағу арқылы үйді жылытады.

Тұжырымдар ақиқат па, жалған ба?

1.Химиялық құбылыс кезінде бір заттың бөлшектері ыдырап, жаңа бөлшек түзеді, яғни жаңа өнім пайда болады.

2.Жылудың және жарықтың бөлінуі– химиялық құбылыс белгісі.

3.Физикалық құбылыс кезінде заттардың бөлшектері өзгеріске ұшырайды және агрегаттық күйі өзгереді.

4.Сүт өнімдері ашыған кезде иісі, түсі өзгереді

5.Темір сымды майыстыру, соғу арқылы пішінін өзгерту химиялық құбылысқа мысал болады.



Қолдану

Жаңа тақырыпты меңгеруге арналған

Тапсырмалар
















































Қолдану












Дескриптор: · Оқушылар лимон қышқылы мен ас содасын аралыстырды


















Өзін өзі бағалау









Дескриптор

физикалық құбылыстарды анықтайды;

химиялық құбылыстарды анықтайды;

физикалық құбылыстардың себебін жазады;

химиялық құбылыстардың себебін жазады;

құбылыстарға өзі мысал келтіреді.

10 баллдық жүйемен бағалау




































Дескриптор:Әрбір жағдай үшін құбылыстың түрін анықтайды


Презентация




Слайд №10



















Слайд №13

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Рефлексия 3мин

Қорытындылау

Үйге тапсырма : 25 параграфты оқу

Әр оқушы өз пікірін білдіреді




















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!