Физикалық және химиялық құбылыстар .жаратылыстану 5 класс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Физикалық және химиялық құбылыстар .жаратылыстану 5 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
5класқа жаратылыстану пәнінен" физикалық және химиялық құбылыстар" тақырыбындағы қысқа мерзімдік жоспар ұсынылып отыр
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді:

Мұғалімнің аты-жөні:

Әбдіғалиева Қ.Н.

Пән/Сынып:

Жаратылыстану 5б сынып

Күні:

19.11.21

Тарау немесе бөлім атауы:

Заттар мен материалдар

Сабақтың тақырыбы:

Физикалық және химиялық құбылыстар

Оқу мақсаты:



5.3.1.4- физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату

Сабақ мақсаты


физикалық және химиялық құбылыстарды ажыратады

Құндылықтарды дамыту:

- саналы да ерікті еңбек адамды бақытқа кенелтеді деген ойды санасына сіңіру;


Уақыты

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Қызығушылықты ояту

2мин

Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру










Оқулық, дәптер



Жаңа сабақ


15 мин




















«Миға шабуыл» әдісі. Үй тапсырмасына шолу

Берілген тұжырымдарға сәйкес келетін қасиеттерді анықта.

1.Алюминийді электротехникада электр сымдарын жасау үшін қолданылады.

2.Жаңбырдан кейін жиналған су жылғалар арқылы ағып, өзенге барып құйылды.

3.Алюминий фольгасы жұқа болғандықтан тағам орағыш ретінде пайдаланылады.

4.Ыстық шайға қасықты салып, біраз уақыттан кейін ауызға салғанда, қасық температурасының артқаны сезіледі.

5.Алтын мен күмістен түрлі әшекей бұйымдар жасайды

Сурет бойынша сабақтың тақырыбын ашу

Жаңа сабақ бойынша қысқаша түсіндіру



Білу





Жаңа тақырыпты меңгеру












Түсіну


Слайд 3














Слайд4



















Слайд 5-9



Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу

25мин

Білу және түсіну

Тапсырма №1

Берілген құбылыстарды ажыратып жазыңыз:

сүттің іруі, газдың жануы, металдардың балқуы, қардың еруі, табада тамақтың күюі,сіріңкенің жануы, жұмыртқаның шіруі,суда қанттың еруі

Физикалық құбылыс

Химиялық құбылыс





Жұптық жұмыс

Суреттерде біздің айналамыздағы әр түрлі құбылыстар көрсетілген. Осы суреттердегі құбылыстарды қандай құбылыстың түріне жатқызуға болады?

Физикалық және химиялық құбылыстарға мысал келтіріп, себебін жазыңыз.

  • «Мақалдағы құбылыстар»

Берілген мақалдарда қандай құбылыс туралы айтылған?

1. «Темірді қызған кезде соқ»

2. «Жел дауылды шақырады,
Бұлт жауынды шақырады».

3. «Тамшы су тасты теседі»

4. «Бір құмалақ бір қарын майды шірітеді»

5.«Мезгілі жеткенде мұзда ериді»

6.Қалауын тапса, қар жанар

Тәжірибе: «Лимонад шырынын дайындау»

  1. Ас содасы – 30 г (үш шай қасық).

  2. Лимон қышқылы – 60 г ( алты шай қасық).

  3. Қант ұнтағы(пудра) – 50 г (бес шай қасық).

  4. Су

«Құбылыстар тұрмыста»

А.Тамақ дайындау кезінде тұзды немесе қантты суда ерітеді.

Б. Өзен, көл бетінің қатуы ондағы тірі ағзаларды суықтан қорғайды.

С.Автокөлік қозғалтқышында бензинді қолданады.

Д.Салат дайындағанда көкөністерді турап, араластырады

Е.Көмірді, ағашты,газды жағу арқылы үйді жылытады.

Тұжырымдар ақиқат па, жалған ба?

1.Химиялық құбылыс кезінде бір заттың бөлшектері ыдырап, жаңа бөлшек түзеді, яғни жаңа өнім пайда болады.

2.Жылудың және жарықтың бөлінуі– химиялық құбылыс белгісі.

3.Физикалық құбылыс кезінде заттардың бөлшектері өзгеріске ұшырайды және агрегаттық күйі өзгереді.

4.Сүт өнімдері ашыған кезде иісі, түсі өзгереді

5.Темір сымды майыстыру, соғу арқылы пішінін өзгерту химиялық құбылысқа мысал болады.



Қолдану

Жаңа тақырыпты меңгеруге арналған

Тапсырмалар
















































Қолдану












Дескриптор: · Оқушылар лимон қышқылы мен ас содасын аралыстырды


















Өзін өзі бағалау









Дескриптор

физикалық құбылыстарды анықтайды;

химиялық құбылыстарды анықтайды;

физикалық құбылыстардың себебін жазады;

химиялық құбылыстардың себебін жазады;

құбылыстарға өзі мысал келтіреді.

10 баллдық жүйемен бағалау




































Дескриптор:Әрбір жағдай үшін құбылыстың түрін анықтайды


Презентация




Слайд №10



















Слайд №13

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Рефлексия 3мин

Қорытындылау

Үйге тапсырма : 25 параграфты оқу

Әр оқушы өз пікірін білдіреді




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.06.2022
1173
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі