Материалдар / физикалық шамаларды өлшеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

физикалық шамаларды өлшеу

Материал туралы қысқаша түсінік
7.1.3.2 – денелердің ұзындығын,ауданын, көлемін,температурасын,уақытты өлшеу және өлшеу нәтижелерін аспатардың қателіктерін еске ала отырып жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3722
21 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 2017жыл сынып 7

Сабақтың тақырыбы

Физикалық шамаларды өлшеу

Зертханалық жұмыс №2

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтеме

7.1.3.2 – денелердің ұзындығын,ауданын,

көлемін,температурасын,уақытты өлшеу және өлшеу нәтижелерін аспатардың қателіктерін еске ала отырып жазу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар үшін:, физикалық шамаларды өлшеуде қауіпсіздік ережесін біледі және айырмашылықтарын салыстырады.

Көпшілік оқушылар үшін: физикалық шамаларды өлшеуді орындай алады, зертханалық жұмыстың мақсатын түсінеді.

Кейбір оқушылар үшін: физикалық шамаларды өлшегенде өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады.

Бағалау критерийі

Барлық оқушылар үшін: физикалық шамаларды өлшеуде қауіпсіздік ережесін сақтау біледі және өлшем айырмашылықтарын салыстырады.

Көпшілік оқушылар үшін: физикалық шаиаларды өлшеуді орындай алады, өлшеу әдісін түсінеді.

Кейбір оқушылар үшін: зерттеуде өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады.

Тілдік мақсаттар

Зертханалық құралдармен жұмыс жасап үйрену.

Миллиметр,сантиметр,секунд,метр,вакуум т.б сөздік қорына қосу

Құндылықтарға баулу

білім мен ғылымды біріктіру арқылы жаhандық бәсекеге қабілетті шығармашылығын арттыру

Пәнаралық байланыс


Сабақта төмендегідей пәндермен байланыс болады. Математика-өлшеу құралдарымен өлшеп, есептеулер жүргізеді

География-карта,мектеп өлшемін өлшеу

Алдыңғы білім

Бұрын біледі: зерттеу әдістері өлшеулер мен есептеулер дәлдігі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

ұйымдастыру

/ барлық сыны

Сәлемдесу,сабаққа дайындығын тексеру,сабаққа сәттілік тілу

Психологиялық ахуал тудыру үшін «шарик» ойыны коммунативті дағдыны жетілдіру,Оқушылар шеңбер құрып,көздерін жұмып,қолды алға созып,қолы тиген адаммен


шарик


Өткен материалды тексеру

/жекелей жұмыс/

  • Мына шамалардың кіші бірліктерін тап

  • Км,тонна,центнер,жарық жылы

  • Шығармашылық жұмыс: Қазақ халқының өлшем бірліктері

  • Топтар өзара бағалайды

Сағат,сызғыш

жұмыс парақтары

Бағалау парағы

Білімнің өзектілігі:

/топтық жұмыс/

1 тапсырма: Өлшеу құралдарының құнын анықта.


дене

бірлік

құны

қате

сызғыш




сағат




мензурка





2,3-тапсырма: үстелдің ауданын,оқулықтың көлемін табу

дене

ұзын

ені

Көлем

аудан

қалың

Оқулық





үстел






Бағалау парағы

15 мин



Сабақты бекіту

Сабақты қорытындылау



Үйге тапсырма


Сабақ соңында оқушыларға

«Екі жұлдыз, бір тілек» айтады.

Кезеңін мақсаты: оқушылардың оқу барысын қалыптастырушы бағалауы

Кері байланыс –Біз бүгін сабаққа қандай мақсат қойдық?

Сол мақсатқа жеттік пе?

Физикалық шамаларды қайда қолданамыз

Деңгейлік тапсырма

Карточка,смайликтер

Күнделік


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Зерттеу жұмысын күрделіндіру

Бағалау парағы

Өзін-өзі бағалау

зертханалық құралдармен қауіпсіздік ережесін сақтап отырады




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!