Материалдар / Фонетикалық-Фонематикалық бұзылысы бар балаларға арналған педагог-логопедтің күнтізбелік жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Фонетикалық-Фонематикалық бұзылысы бар балаларға арналған педагог-логопедтің күнтізбелік жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Логопедтік түзеу жұмыстарының басты бағыттары: - Лексико-грамматикалық қабылдау; - Фонетикалық-фонематикалық қабылдау; - Артикуляциялық және ұсақ моторика жаттығуларын дамыту; - Белсенді сөз қорын қалыптастыру; - Дыбыстарды айтуын қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қырқүйек 2023
675
10 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»

мектеп директоры

___________


«жалпы білім беретін мектеп» КММ

2023-2024 оқу жылындағы фонетикалық-фонематикалық бұзылысы бар балаларға

арналған педагог-логопедтің күнтізбелік жоспары


Логопедтік түзеу жұмыстарының басты бағыттары:

- Лексико-грамматикалық қабылдау;

- Фонетикалық-фонематикалық қабылдау;

- Артикуляциялық және ұсақ моторика жаттығуларын дамыту;

- Белсенді сөз қорын қалыптастыру;

- Дыбыстарды айтуын қалыптастыру.


Күні, апта

Лексикалық тақырып

Артикуляциялық жаттығу және ұсақ моторика

Белсенді сөз қорын қалыптастыру

Фонематикалық есту қабілетін жетілдіру

Лексика-граматикалық құрылымды қалыптастыру

Дыбыстардың нақты, дұрыс айтылуын қалыптастыру


1-2 апта

01-15.09.

2023ж

«Менің мектебім және ойыншықтар»


Артикуляциялық және

саусақтартарына арналған жаттығулар.


1.Жеке суреттермен жұмыс.

2.Тақырып бойынша жаңылтпашты, өлең шуамақтарды жаттату.

1«Сәйкес суретті тез ата».

2. Фонематикалық есту қабілетін дамыту, бастапқы дыбысты басқа дыбыстардан ажырата білуін және басқа сөздегі осы дыбыстармен сәйкестіруін дамыту.

3.Баланың сөздік қорын молайту.

Қандай? Қай? Қайда деген сұрақтарға толық жауап беруге үйрету.

«Т» дыбысына жеке дыбысқа қою кезінде машықтандыру.

3-4 апта

18-29.09.

2023

«Менің отбасым».


Артикуляциялық

жаттығу.

Моншақты жіпке тізбекте.

Қажетсіз материалдармен жұмыстану

1.Суреттер бойынша әңгімелер құрастыру.

2.Берілген суреттерге сөйлем құрастыруға үйрету.

3.Дауыс ырғағын жаттықтыру

1.Берілген дыбысқа сөз ойлап тауып айтуға үйрету. 2.Ф\о «Тез ойла, сөз ойла»


1.Заттарды суреттеу бойынша танып білуге үйрету.

2.Қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беруге үйрету (Қай ?)

«Ж-Ш» дыбыстарды жеке дыбысқа қою кезінде машықтандыру.

1-2 апта

02-13.10.

2023

«Қош келдің Алтын күз!»


Артикуляциялық

жаттығу.

Боямақтарды бояу.

1.Мазмұнды суреттермен жұмыс.

2.«Тез ойла, сөз ойла» ойынын ойнату.

1.«Қайтала»

Есту зейінділігін , фонематикалық есту қабілетін дамыту.

2.Дауыс ырғағтығын

жаттықтыру.


Қандай? Қай? деген сұрақтарға жауап беруге үйрету.

«Р» дыбысына жеке дыбысқа қою кезінде машықтандыру.

3-4 апта

16-27.10.

2023

«Көкөністер және жемістер».


1.Артикуляциялық

Жаттығу.

2.Жіппен адымдау

(қол жаттығуы)

1.Жеке суреттермен жұмыс. жемістерді суреттерден көрсету.

2.Берілген суреттер арасынан сөйлем құрастыру. 3.Көкөністер туралы екі шумақты өлен жаттату.

1.Тілдегі жоқ дыбыстарды машықтандыру

Берілген дыбысқа сөз ойлап табуға үйрету.

2.Қазақ тіліне тән дыбыстарды қайталау.

3.«Ұстап ал» ф\о

Естіген дыбысты ұстап алу.


1.Нелер?Не? деген қойылған сұрақтарға толық жауап беруге үйрету.

2.Заттарды жекешеден көпше түрінде айтуға үйрету. 3.Қойылған сұрақтарға толық жауап беруге үйрету.

«Л» дыбысына жеке дыбысқа қою кезінде машықтандыру.

1-2 апта

30.10-10.11.

2023

«Мамандық иелері»


Артикуляциялық

жаттығу

Суджок терапиясы. Бау байлап үйрету.


1.Әдеби кітаптармен жұмыс. 2.Суреттермен жұмыс. 3.Жасырылған суреттерді табуға үйрету. 4.Жеке суреттермен жұмыстану.

1.Дауыссыз дыбыстардан буын ұйқастарды айтқызуға үйрету. 2.Фонетикалық талдау мен жинақтауды дағдыларын қалыптастыру.


1.Қандай? Қай? Қайда деген сұрақтарға толық жауап беруге үйрету. 2.Заттарды жекешеден көпше түрінде айтуға үйрету. 3.Қойылған сұрақтарға толық жауап беруге үйрету

«Ғ» дыбысына жеке дыбысқа қою кезінде машықтандыру.

3-4 апта

13-24.11.

2023

«Сиқырлы түстер».


Артикуляциялық

жаттығу


Балаларға жеке суреттерді көрсету, айтқызу, түстерді ажыратуға дағыландыру.

Мазмұнды сурттер бойынша қойылған сұрақтарға жауап беруге үйрету.


Қандай? Қай? Қайда деген сұрақтарға толық жауап беруге үйрету.

«О-Ө» дыбыстарын сөз тіркесінде бекіту кезеніне жұмыстану.

1-2 апта

27.11-08.12.

2023

«Алақай қыс келді».


Артикуляциялық

жаттығу


1.Жұмбақтар шешуге үйрету.

2.Қыс туралы өлең жаттату.

Сөздегі бірінші, соңғы дыбысты қайталап айтуға, анықтауға үйрету.


Мағыналары қарама-қарсы сөздерді үйрету.

«Ұ-Ү» дыбыстарын қоюдағы дайындық кезеңіне жұмыстану,таңбасымен

таныстыру.

3-4 апта

11-22.12.

2023

«Киімдер»


Артикуляциялық

жаттығу

Саусақ жаттығулары

Тақырыптар бойынша әңгімелесу арқылы сөздік қорларын кеңейту.

Мазмұнды суреттер бойынша қойылған сұрақтарға жауап беруге үйрету.


Заттарды суреттеу бойынша танып білуге үйрету.


«К-Қ» дыбыстарды жеке дыбысқа қою кезінде машықтандыру.

1-2 апта

25.12-05.01.

2024

Қош келдің Жаңа жыл!


Артикуляциялық

жаттығу


1.Берілген суреттерге сөйлем құрастыруға үйрету.

2.Дауыс ырғағын жаттықтыру.


1.Ф\о «Жаңа жылдық сыйлықтар». 2.Балаларға жеке сөздерді нақты айтуға үйрету.


Қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беруге үйрету (Қай ?).

«Ң» дыбысына жеке дыбысқа қою кезінде машықтандыру.

3-4 апта

08-19.01.2024

«Қысқы ойындар».


Артикуляциялық

жаттығу


1.Күн су, суреттерден көрсету.

Мазмұнды суреттерді ататуға үйрету. 2.Жаңылтпашты жаттау.

Дыбыстардан буын ұйқастарды айтқызып үйрету. Дауыс ырғағын жаттықтыру.

Нелер? Не? деген қойылған сұрақтарға толық жауап беруге үйрету.

1.Тілдегі жоқ дыбыстарды машықтандыру.

Берілген дыбысқа сөз ойлап табуға үйрету.

2.«Ә-І» дыбыстарды жеке дыбысқа қою кезінде машықтандыру.

1-2 апта

22.01-02.02.2024

«Жабайы және үй жануарлары».


1.Артикуляциялық

жаттығу

2.Ілгек сырмаларды тағуға үйрету

1.Мазмұнды суреттер жұмыстану.

2. «Тез ойла, сөз ойла» ойынын ойнату.

1.Берілген дыбысқа сөз ойлап табу.

2.«Тез ойла сөз ойла» ф\о

Дауыс ырғағтығын

жаттықтыру.


Қандай? Қай? деген сұрақтарға жауап беруге үйрету

«Х» дыбысына жеке дыбысқа қою кезінде машықтандыру.

3-4 апта

05-16.02.2024

«Көлік және жол жүру ережелері».


Артикуляциялық

жаттығу


1.Суреттер арқылы сөйлем құрастырып айтуға үйрету 2.Көлік түрлерін атап айтқызу, жол жүру ережелерімен таныстыру.

«Дыбысты ата»

Сөздегі бірінші, соңғы дыбысты белгілеп үйрету.

Берілген көлік түрлеріне сұрақ қоюға үйрету. Қандай? Қай? Кімде? Неде?

«Ц» дыбысына жеке дыбысқа қою кезінде машықтандыру.

1-2 апта

19-01.03.2024

«Дене мүшелері».


Артикуляциялық

жаттығу


Ертегілер желісіндегі кейіпкерлерін сұмдап беруге үйрету, дене мүшелерін көрсетуге, атауын айтқызу.

Дыбыстардан буын ұйқастарды айтқызып үйрету. Дауыс ырғағын жаттықтыру

Қандай? Қай? Қайда деген сұрақтарға толық жауап беруге үйрету.

«Ұстап ал» ф\о берілген буындарды есту арқылы қолын шапалақтару.


3-4 апта

04-15.03.2024


«Гүлдер».



Артикуляциялық

жаттығу

Тыныс алу жаттығулары


Жеке суреттер арқылы гүлдердің атауын айтуға, табуға үйрету.


Мазмұнды суреттер бойынша қойылған сұрақтарға жауап беруге үйрету.



Қандай? Қай? Қайда деген сұрақтарға толық жауап беруге үйрету.


«Ж-

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!