Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Фонетикалық-Фонематикалық бұзылысы бар балаларға арналған педагог-логопедтің күнтізбелік жоспары
Фонетикалық-Фонематикалық бұзылысы бар балаларға арналған педагог-логопедтің күнтізбелік жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
Логопедтік түзеу жұмыстарының басты бағыттары:
- Лексико-грамматикалық қабылдау;
- Фонетикалық-фонематикалық қабылдау;
- Артикуляциялық және ұсақ моторика жаттығуларын дамыту;
- Белсенді сөз қорын қалыптастыру;
- Дыбыстарды айтуын қалыптастыру.
1.Дауыссыз дыбыстардан буын ұйқастарды айтқызуға
үйрету. 2.Фонетикалық талдау мен жинақтауды дағдыларын
қалыптастыру.
1.Қандай? Қай? Қайда деген сұрақтарға толық жауап
беруге үйрету. 2.Заттарды жекешеден көпше түрінде айтуға
үйрету. 3.Қойылған сұрақтарға толық жауап беруге
үйрету
«Ғ» дыбысына жеке дыбысқа қою кезінде
машықтандыру.
3-4
апта
13-24.11.
2023
«Сиқырлы түстер».
Артикуляциялық
жаттығу
Балаларға жеке суреттерді көрсету,
айтқызу, түстерді ажыратуға дағыландыру.
Мазмұнды сурттер бойынша қойылған сұрақтарға
жауап беруге үйрету.
Қандай? Қай? Қайда деген сұрақтарға
толық жауап беруге үйрету.
«О-Ө» дыбыстарын сөз тіркесінде бекіту
кезеніне жұмыстану.
1-2
апта
27.11-08.12.
2023
«Алақай қыс келді».
Артикуляциялық
жаттығу
1.Жұмбақтар шешуге үйрету.
2.Қыс
туралы өлең жаттату.
Сөздегі бірінші, соңғы дыбысты қайталап айтуға,
анықтауға үйрету.
Дыбыстардан буын ұйқастарды айтқызып
үйрету. Дауыс ырғағын жаттықтыру.
Нелер? Не? деген қойылған сұрақтарға
толық жауап беруге үйрету.
1.Тілдегі жоқ дыбыстарды
машықтандыру.
Берілген дыбысқа сөз ойлап табуға
үйрету.
2.«Ә-І» дыбыстарды жеке дыбысқа қою кезінде
машықтандыру.
1-2
апта
22.01-02.02.2024
«Жабайы және үй
жануарлары».
1.Артикуляциялық
жаттығу
2.Ілгек сырмаларды тағуға үйрету
1.Мазмұнды суреттер жұмыстану.
2. «Тез ойла, сөз
ойла» ойынын ойнату.
1.Берілген дыбысқа сөз ойлап
табу.
2.«Тез ойла сөз ойла»
ф\о
Дауыс
ырғағтығын
жаттықтыру.
Қандай? Қай? деген
сұрақтарға жауап беруге үйрету
«Х» дыбысына жеке
дыбысқа қою кезінде машықтандыру.
3-4
апта
05-16.02.2024
«Көлік және жол жүру
ережелері».
Артикуляциялық
жаттығу
1.Суреттер арқылы сөйлем құрастырып айтуға
үйрету 2.Көлік түрлерін атап айтқызу, жол жүру
ережелерімен таныстыру.
«Дыбысты ата»
Сөздегі бірінші, соңғы дыбысты белгілеп
үйрету.
Берілген көлік түрлеріне сұрақ қоюға
үйрету. Қандай? Қай? Кімде? Неде?
«Ц» дыбысына жеке дыбысқа қою кезінде
машықтандыру.
1-2
апта
19-01.03.2024
«Дене мүшелері».
Артикуляциялық
жаттығу
Ертегілер желісіндегі кейіпкерлерін
сұмдап беруге үйрету, дене мүшелерін көрсетуге, атауын
айтқызу.
Дыбыстардан буын ұйқастарды айтқызып
үйрету. Дауыс ырғағын жаттықтыру
Қандай? Қай? Қайда деген сұрақтарға
толық жауап беруге үйрету.
«Ұстап ал» ф\о берілген буындарды есту
арқылы қолын шапалақтару.
3-4
апта
04-15.03.2024
«Гүлдер».
Артикуляциялық
жаттығу
Тыныс алу жаттығулары
Жеке суреттер арқылы
гүлдердің атауын айтуға, табуға үйрету.
Мазмұнды суреттер бойынша
қойылған сұрақтарға жауап беруге үйрету.
Қандай? Қай? Қайда
деген сұрақтарға толық жауап беруге
үйрету.
«Ж-
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз